Hangsúlyozom hogy nagyon gáz és nyilván a PS3 képe szebb is, ugyan úgy gáz mint hogy a BFBC2 kettétöri a képernyõt PS3on, vagy bármi más ekkora eltérés a két verzió közt.
"For those with both consoles, the more stable frame-rate makes the 360 build the one to have. There are platform-exclusive downloads - costumes and the like - but the smoother, more responsive 360 gameplay experience gives it the edge."
+ PS3on láthatóan recésebb, ezt sikerült ugyan azon a Sony tévén ugyan abban az orában mind a két gépen látni
Red Alert 3
Xbox 360: NA November 11, 2008[4][8] PlayStation 3: NA March 23, 2009
nem egy idõben jelentek meg, a PS3 verzán még tudtak kalapálni és valóban jobban is néz ki rajta, mármint a PS3 verzióban szebb és több effekt illetve fényforrás van
"A closer look at the picture quality reveals that the same distinctive upscaling algorithm as used in-game is being used on the video sequences. It does the job, but Xenos' scaler does it better on 360."
naja...nem is lenne gond,ha nem a generáció egyik meghatározó játéka lenne...
persze nincs az 576p-vel semmi gond, sõt igazából nem is látszik ugye. csak abban az esetben drámai, ha a ps3 a szarabb port.. akkor állítólag ennek borzasztó hátrányai vannak..
azért egy fullhd tvn a felskálázott 576p és a natív 1080p közt sztem van némi látható különbség..
Hát nemtom, amilyen játékok nekem megvannak és multicímek, azok közül pont a PS3 a jobb, talán kivéve a GT4-et. Lásd Deadspace, Oblivion, Red Allert3 stb. Szal nálam kb. 3:1 arányban vezet a PS3 multik terén. De nekem elég spec ízlésem van ugye;)
Frém, képtörés, képminõség meg hamarosan kiderül. Ha ezek rendben vannak akkor nem olyan nagy gond a kisebb felbontás. A lényeg hogy multi lett, így most én is tudom élvezni majd pár nap múlva a játékot.
Ugy kölönösebben nem látok nagy problémát ezen a videón. Nyilván a PS3 képének élesebbnek kell lennie a 720p miatt, persze majd akkor lehet kijelenteni, ha látjuk a játékot teljes képernyõn hogy mennyi az eltérés, de ez tesztekbõl majd kiderül ugyis.
Hát, ez akár még üthetett is volna, ha nem pont ma írod le... így viszont, egy világméretû Playstation-válság közepette Newell bácsinak még akár igazat is adhatunk :D
KZ2ben sincs több fizka mint egy konkurens FPSben. Ha már "fizika" akkor a Halo is ott van, vagy a Crysis vagy a Bad Company vagy Half Life 2 ( meg az összes Havok fizikát komolyabban kihasználó játék ). Ezek a fizikák kb egyformák, itt ott, ebben abban kisebb nagyobb erõségekkel. Azt hozzák amit ez a gen tud és amit el lehet várni, nem többet, a nagy áttörés még messze van.
Ha a KZ2 AI jó, akkor a Haloé is ugyan olyan jó, de itt sincs semmi kimagasló, mert vannak ahol jó és vannak ahol szarok... attól meg messze van a gép hogy ugy viselkedjen mint az ember. Azt csinálja amit belé programoztak, se többet, se kevesebbet. Magyarul buták, de ez pont elég ahhoz hogy élvezzük a játékokat és megtudjunk különböztetni jól programozott AIt és trágya AIt.
a válasz tök egyszerû, az ízlésednek megfelelõ gépet kell választani, melyik franchise jön be inkább( Halo vagy GOW széria, esetleg GT5 v Forza3)... Én azt mondom, ha több évben gondolkozol, akkor a ps3-ba több ráció van, mondjuk úgy, hogy az igazi nextgen feelinget az adja..Persze ezt csak az exkluzívokon fogod látni, de ott nagyon. Pl a Sonynak sikerült ebben a generációban elõször egy totálisan lagmentes multijátékot csinálni, ráadásul 256 játékossal egy pályán (MAG).. A multiplatform játékok egy (nagyobb)része jobb boxon, viszont sosem annyival, ami a játékélményt befolyásolná és max akkor veszed észre, ha ugyanarra a 2 tv-re kötöd a két gépet és egyszerre nézed...Mostanában már inkább pariban vannak, és a jövõ kitudja mit hoz(Rage pl)...a nemtitkoltan GOW3 klón Dante Inferno ps3-on szebb, az FFXIII meg határozottan szebb, mert az x-es verza dúrván tömörített(18,9gb vs 39gb) és emellett persze 3dvd-n adják ki. Viszont ezek eltörpülnek a Sony exek minõségi fölénye mellett.. Ékes példa erre a GOW3 ami simán CGI minõséget rak a képernyõre és amitõl maga Geoff Keighley(GTTV) is megrogyott pedig õnála azon se csodálkoznék ha kiderülne, hogy éjjelente mûanyag xbox-emblémákat dugdos a s*ggébe:
“can’t believe how amazing God of War 3 looks. Sony’s first party developers really seem like they’re on another level!”
"Az Edge a mai napig fejlesztgetve-supportálva van a developer networkön, persze nagy újdonságok nincsenek benne, hiszen a PS3 architektúra korlátait már rég elértük."
Ehh...én meg itt vívódok több napja...most akkor kinek higyjek, netán Ewan Wells-nek(Naughty Dog), vagy Arjan Brussee-nek(Guerrilla G.) vagy Stig Asmussen-nek(Studio Santa Monica) vagy netalántán Neked, aki annyi mindent tett az asztalra a szakmában?!? kétségek... de utálom õket.
A KZ2-õt meg kár basztatni, mert a piacon lévõ fps-ek közül amiben van fizika az csúnya és buta az AI(BF:BC), amelyik szép( állítólag mert szerintem nem) abban se AI se fizika(MW2)... A KZ2 messze nyakonver mindent ebben a generációban, max a játékmenetet lehet basztatni.
Kapásból csak olyat tudok felsorolni ami ugyan olyan pl Burnout, és tudok így hírtelen 30at ami jobb 360on. Legyen 95%, nem oszt nem szoroz. 10bõl 10 jobb szokott lenni, kivéve amikor ott van az a 10bõl 1.
Mondjuk talán ami még a play3 mellett szól az a media center,a wifi,a blu ray player...
Boxon van Fable, Gears of War, Halo, Forza, PGR, Mass Effect és még nagyon sok minden...Only 360 games PS3on van Metal Gear Solid, Uncharted, God of War, GT5, Heavy Rain, Killzone és még nagyon sok minden...Only PS3 games
Ps3 fanboy azt mondja hogy több és jobb van PS3ra. 360 fan azt mondja hogy több és jobb van 360ra. Igazság az hogy neked kell eldönteni, nem pedig másnak, az biztos hogy egyikkel sem jársz rosszúl.
Sixaxisnak nincs akkora jelentõsége, szóval erre kár építeni. Talán a Warhawk ahol lehet vele repülni úgy ahogy, meg egyes játékokban használható néha pl egyensúlyozás, vagy rángatod és ujratölti a fegyvert stb... de játékfüggõ és igen kis mértékben van kihasználva, vagyis annyiban amennyi valós értelme van.
Nem jellemzõ már a 3 led. 3 év gari van rá szóval ez legyen a legkisebb visszatartó erõ.
Igen 360on a multik 99%a jobb. Szebb a kép, jobb a frém, nincs képtörõs, szebbek a textúrák.
1.Több és jobb?(Mindenki maga ítélje meg hogy mi a jó saját magának)
2.Érdemes PS3-at venni,valóban van sok olyan ex amit nem lehet kihagyni!
3.Nekem a 360 joy az jobban kézre esik,persze van Sixaxis & DS3-am is a PS3-hoz,és nem megy szarabbul ezekkel a játék...
4.A mostani 360 gépek(az enyém 2008.októberi),nagyon szívósak(majd jön valaki és az ellenkezõjét fogja szajkózni),de bírja,napi 6-8 órákat játszok,és eddig sem 3 led,sem fagyás nem nagyon volt,igaz én ha berakok egy játékot,akkor azt amíg végig nem viszem benne marad a gépben.
5.Való igaz,sok játéknál,az élsimítás miatt szebbnek hatnak a játékok,igazán egy jó HD cuccon jön ki a különbség.
Összegzés:Én többet játszok Box-on,az ex-ek miatt van PS3,és a BD miatt. Számomra nincs jobb-rosszabb,én mind a kettõt úgy szeretem ahogy van!
És az a kérdés amire valószínûleg nem fogok választ kapni. :) Igaz,hogy ugyanazok a címek boxon valóban szebbek,gyorsabbak mint play3-on?
Sziasztok!
Most egy olyan kérdés következik amit elõttem valószínûleg 3000-n megkérdeztek már. Próbáltam gyakorlatban már PS3-at,Boxot is és most vásárlás elõtt állok. A warez nem érdekel mert angliában élek és itt nevetséges árakon lehet mindkét platformra játékokat venni használtan.
A kérdéseim a következõk lennének: Valóban több és jobb cím jön boxra? Sok olyan exkluzív cím van ami miatt érdemes lenne ps3-at venni? (Pl ha valaha kijön a GT5. Igen,tudom van Forza boxra)
A sixaxis controller igen tetszik,a mozgásérzékelés pl néhány verseny játéknál ez talán ami hiányozna nekem a boxból.
A mostani boxoknál még mindíg jellemzõ probléma a 3 ledes gond,vagy ezt megoldották már az új típusú alaplappal?
KZ2 fénypontja számomra az volt,amikor egy kopasz,fekete emberke feje figyelt ki a talajból,rálõttem,és hirtelen kiteleportált,az tényleg fizika volt,de valami más dimenzióból...
Nem az Edge-dzsel vannak gondjaim, hanem azzal, hogy nem feltétlenül ehhez kapcsolódóan is vannak olyan infók, amelyek jobban mutatják a PS3 képességeit. Már csak azért is, mert az Edge egy "fejlesztõkészlet" szerûség, és nem full program, ráadásul elég fapados, gyakorlatilag nem is egy engine, hanem csak valami könyvtár gyûjtemény. Ha aztán minden ott meglevõ könyvtárból kiválasztanád, hogy akkor legyen benne max fizika, shaderezés, max particle, max akármi, minden fullosan, na azt már valszeg tényleg nem bírná a rendszer. De ez máshol is így van.
Kz2-ben azért van fizika rendesen, pl amikor eldobod a gránátot a vonatos pályán, akkor a szél visszafújja a nyakadba. Ha nyomsz egy 40-50 órát vele, akkor látsz 1-2 olyan apróságot, amin elcsodálkozol, mert máshol még nem találkoztál vele. Persze nem egységesen magas szintû a fizika sem, nem minden rombolható, nem olyan szinten, mint pl. a BF:BC-ben, de igazából fegyvereid sincsenek olyanok, a multiban sincs tank, meg ilyenek. Kézifegyverrel meg nem igazán valós, hogy szétszedsz egy vasbeton házat, de gondolom elöre eldöntötték, hogy milyen játékmenetet akarnak.
Kár hogy a botokat végül letiltották a multiplayerból (elõször még benn voltak), azonban soxor szerintem jobban csinálják a feladatokat, mint az emberek. Ha megnézed a linkelt oldalt látod, hogy azért valszeg van rendes számítási igénye is annak, hogy a skirmish módban mozgassák a botokat, mondjuk én még ilyen szinten AI-t nem láttam. A single-playerben a botok a sztori miatt jobban le vannak korlátozva, az egy másik dolog. Ha csak botok rohangálnának a pályákon scriptelés nélkül, akkor meg mindenki azon hõbörögne, nehéz megtalálni az egyensúlyt. De nem azért mert szar a kód, vagy gyenge a PS, hanem mert az egy másik stílusú játék.
Azért a KZ2-vel kapcsolatban a Game Developers Conferenceken elõadott anyagokat én nem mondanám marketingszövegnek. De te ehhez biztos jobban értesz. :D