Nem az Edge-dzsel vannak gondjaim, hanem azzal, hogy nem feltétlenül ehhez kapcsolódóan is vannak olyan infók, amelyek jobban mutatják a PS3 képességeit. Már csak azért is, mert az Edge egy "fejlesztõkészlet" szerûség, és nem full program, ráadásul elég fapados, gyakorlatilag nem is egy engine, hanem csak valami könyvtár gyûjtemény. Ha aztán minden ott meglevõ könyvtárból kiválasztanád, hogy akkor legyen benne max fizika, shaderezés, max particle, max akármi, minden fullosan, na azt már valszeg tényleg nem bírná a rendszer. De ez máshol is így van.
Kz2-ben azért van fizika rendesen, pl amikor eldobod a gránátot a vonatos pályán, akkor a szél visszafújja a nyakadba. Ha nyomsz egy 40-50 órát vele, akkor látsz 1-2 olyan apróságot, amin elcsodálkozol, mert máshol még nem találkoztál vele.
Persze nem egységesen magas szintû a fizika sem, nem minden rombolható, nem olyan szinten, mint pl. a BF:BC-ben, de igazából fegyvereid sincsenek olyanok, a multiban sincs tank, meg ilyenek. Kézifegyverrel meg nem igazán valós, hogy szétszedsz egy vasbeton házat, de gondolom elöre eldöntötték, hogy milyen játékmenetet akarnak.
Kár hogy a botokat végül letiltották a multiplayerból (elõször még benn voltak), azonban soxor szerintem jobban csinálják a feladatokat, mint az emberek. Ha megnézed a linkelt oldalt látod, hogy azért valszeg van rendes számítási igénye is annak, hogy a skirmish módban mozgassák a botokat, mondjuk én még ilyen szinten AI-t nem láttam. A single-playerben a botok a sztori miatt jobban le vannak korlátozva, az egy másik dolog. Ha csak botok rohangálnának a pályákon scriptelés nélkül, akkor meg mindenki azon hõbörögne, nehéz megtalálni az egyensúlyt. De nem azért mert szar a kód, vagy gyenge a PS, hanem mert az egy másik stílusú játék.
Azért a KZ2-vel kapcsolatban a Game Developers Conferenceken elõadott anyagokat én nem mondanám marketingszövegnek. De te ehhez biztos jobban értesz.