Manapság lazán letöltögetnek 9 GB méretû játékokat is, szal a méret nem hiozsem, hogy gond lenne . Sõt, talán még ISI biztosított volna valami szervert a cuccnak, gondold csak el milyen hatalmas elõrelépés lenne a cucc !
Ja és tényleg kár volt kukába dobni!
Lippet sztem nem csak fikázni kellene!NEm akartam az rfactor topikba írni!
Pedig nagy kár volt kukába dobni a projectet. Ahogy a videó nézettségét és a hozzászólásokat olvasom lazán megérte volna kiadni.
Jah, jo buli volt. kitt-katt, letolt nehany kilobyte, es mar lehet is tollni;) Es meg a palya hangulata is tetszett:P
Amugy, miutan felretettem, rajottem, hogy lehet pozicionalni az objecteket az SCN-be, vagyis 1/40 meretben ossze lehetne hozni az egeszet;) Az egyetlen problema a dologgal, hogy olyankor az arnyekokat es egyeb shaderes, layeres cuccokat mar nem szamolja korrekttul;) Ertheto okbol;)
Meg a shadowmap bevezetesen gondolkodtam. Elore kirenderelt cast object, folee tolva a palyareszeknek;)
Amugy volt egy masik hasonlo project is, abbol is elkeszult 1-2 tucat resz;) Az is palyaepitos volt, csak "8-as jellegu", parhuzamos utvonallal, vagy Special (ha mar rally:P).
Annyit tudok rola, hogy en csinaltam:) Kiserleti project volt, ISI DevKit + Flash + PHP alkalmazasra. Mukodott a dolog, de sajnos a technikai megvalositasa miatt, durva file-meretekkel rendelkezett (>2GByte:) Igy project canceled:P