Ha van emailcimed kuldok ra 1 kis prezentaciot a temaval kapcsolatban.. nem nagy szam (mivel a geci powerpointban még az mp3-at sem lehet ágyazni), de teljesen igaz.
Nem kell annyira félni a farkastól (refid)! Sok elõnye lenne. Pld. megállsz egy polc elõtt a nagyáruházban, tele mézes-mázos süteménnyel. Már nyúlnál a doboz után, de kis áramütést érzel a karodban, és egy hang (Bluetooth) a füledbe súgná: "Hát, még mindig nem törõdtél bele, hogy cukorbeteg vagy, te falánk disznó?" Aztán a teljes õrlésû, korpaízû kenyerek mellett kellemesen megbizsergetné a pofikádat: "Tudod te, hogy hol a helyed, naná!" A kondomrészleget most kihagyom. :-)
Elõbb jussunk el oda, hogy egy boltban (itt: étterem) feltüntessék, hogy mi az amit megeszel és mibõl mennyi a tápértéke!
Lehet folytatni.. es minden termeket RFID cimke azonositana, meg minden vasarloban is lenne egy ilyen chip es nem kell azon aggodni h Mariska neni rosszul adott vissza, mert mar nem is kell kezpenz, meg Mariska neni sem..
Odáig nem jutottak el a magyar éttermek, hogy érintõképernyõn válaszd ki magadnak a kaját.
Ha nincs pénzük érintõképernyõre, akkor pakolják fel a cuccot a netre, és wifis nótakönyvvel tudnál rendelni, az interneten keresztül. De lehetne wifis LAN is.
Ráadásul, ez a cucc multimédiás lehet, akár a receptjét is megnézhetnéd a kajának, plusz képek.
A cucc jegyezné a sorrendet, nem lenne az, hogy vkit elõtted kiszolgálnak. FIFO!
A számlakészítés is egyszerûsödne, trükkös pincérek szomorúságára.
A számlát akár e-számla formájában is kaphatnád, a gépedre, vagy az e-mail címedre.
folytassam?
Pontyosan! Én már imunis lettem a gagyira, meg a lekvárra is. Megvannak a preferenciáim, még a politikában is, onnan engem nem leeht kirobbantani.
Szerintem ezeknek kb azokra van hatása akik nincsenek hozzászokva az ilyen szociális manipulációkhoz, alapvetõen gyerekekre. A felnõttek simán immunissá válnak az ilyennel szemben. Például érdekes, hogy gyerekkoromban még kívülrõl fújtam az összes reklámot, manapság meg egyet nem tudok felidézni pedig naponta 1000X hallom õket. Ha tudod hogy a csokispalacsinta a kedvenced, akkor megkeresed még ha a sarokba is van eldugva és hiába kell magad a somlóigaluska hegyen átkûzdeni, amit direkt raktak eléd, hogy azt vásárold.
Ha meg állandóan átrendezgetik a dolgokat, akkor egy idõ után csak ideges lesz az ember, hogy nem találja a kedvencét és többet nem jár oda.
Ba-rom-sag..Kezdjuk ott,hogy ki,minek megy etterembe? Van aki enni es van aki szocializalodni...mind2 esetben az uditok legjobb helye az itallapon van... A tobbi dolgot is mar evtizedek,ha nem evszazadok ota lehet tudni (ezen alapszik pl. a placebo "gyogyszer") 480 emberbol aztan veszett 1 felmerest lehet csinalni....
De, nagyon is hasznos. Nem az lesz belõle hogy mostantól mindenhol barna bögrében adják az eszpresszót, hanem hogy hogyan lehet optimalizálni például az ételek kirakását. Mi az aminek kevesebb hely kell, és úgyis megveszik, és mi az amit látványossá kell rakni, hogy megvegyék. Olyan mint a hipermarketek. Azok se véletlenül vannak így összerendezve. Például mikor sorban állsz a pénztárhoz valószínûbb hogy észreveszel egy csomag rágót, csokit, és azt veszel, mintha kiraknának oda egy black&decker ütvefúrót. Csomó mindent meg lehet tudni ilyen kisérletekbõl, annyi a hiba vele szerintem hogy csak a hollandok étkezési szokásait vizsgálják. Ki kellene terjeszteni legalább 2-3 másik országra is, pl. japánra, és akkor lehetne látni azt is hogy mi az ami globális tapasztalat, tehát pl. minden nemzet lakója jobban szereti a barna bögrét, és mi az ami lokális.
Reopen Wendy's in Hungary Soon!!!! :-D
Jó de ettõl mi a faxom válik hatékonyabbá, talán többet legelnek a marhák, és nõ a hozamuk?;D
Ha rájönnek, hogy miért hangulatos az egyik étterem és miért nem az a másik, az arra lesz jó, hogy ettõl kezdve a tehetségtelenek iskolában taníthatják, akinek meg érzéke van hozzá, az meg ezután is csinálja, max kötelezik, hogy vizsgázzon le olyanból amit úgy is tud.
Ha rájönnek, hogy mitöl sikeres valaki, attól kezdve azzal a módszerrel már nem lehet sikert elérni, mert mindenki azt csinálja. Na jó több ilyen közhelyt nemírok inkább, de ez a cikk ezt hozza ki belõlem, bocs. ;)
Pl. tökfõzelék :-) Amúgy nagyon durva ez a mérhetetlenül sok felmérés. Már a bálna s***ében is benéznek. Mindez a mi kényelmünkért és az õ marketing politikájukért hogy rengeteg zsozsót hozzanak. Van felmérés könnyebb a marketing és könnyebb az embereket tovább etetni ugyan azzal vagy mással. De a lényeg az, hogy egyél vegyél.
A tök az mit keres a konyhában vagy csak én vagyok paraszt-?