Mert kiadni egy "szart" senkinek nem éri meg. Sem a fejlesztõknek, sem a producereknek, mert az kõkemény negatív reklám. Tehát a szintet hozni kell! Ha ezt fölül döntik el, akkor fölül döntik el. Sajnos nem sajnos, a legtöbb helyen hozzá nem értõ emberek ülnek poszton. A mai világ annyira be lett pörgetve, hogy senki nem gondolkozik hosszú távon. Pedig a biztos alapot szinte mindig a hosszú távú befektetés adja. Kicsi a kockázat. Amúgy a kiadni és majd aztán továbbfejleszteni sztem hülyeség. Akkor már inkább tegyék fel, ami eddig elkészült, meg tegyék nyilvánossá a kódját. Aztán úgyis lesznek olyanok, akik tovább írják. A licensszel itt is lehetnek mondjuk gondok...
Bírtad?? Kedvenc játékod meg a mario volt kábé akkor.. Az a játék valami borzalmas volt, tipikusan olyan, amit ha 2-4évvel korábban adnak ki, még jó lett volna.. De az már a fejlesztése elkezdésének pillanatában el volt cseszve..
Én a Tiberiumról nem sokat tudok, nem tudom mennyi volt még hátra a kiadásig, és milyen fázisban van, de ha már játszható, akkor ahelyett, hogy így kidobnák ezt és más kukában landolt játékokat, miért nem lehet annyira összehozni, hogy mezei ember el tudja indítani, aztán kiadnák ingyen letöltésre, saját oldalukról. Így legalább a reklámokból bejönne egy kis pénz, ami kukázásból nem nagyon lesz. Valami ilyesmit kéne megoldani, mert ez sokakkal kiszúrás így (én nem ismerem a játékot, csak az univerzumának a legalapabb történetét, de úgy megnézném biztos). Ha érdekli az embereket, akkor meg tovább fejlesztenék és befejeznék, kiegészítenék. Vagy ez nagyon hülye ötlet? (programozáshoz sem értek, így szóljatok, ha ez nem lehetséges)
"A hivatalos indoklás szerint a fejlesztõk nem tudták elérni a Tiberiummal azt a minõségi szintet, amelyet az EA minden termékétõl megkövetel."
Ezen vinnyogtam :D
Hát igen, de pl szerintem az EA hihetetlen nagy hülye, ohgy ebbõl az univerzumból (C&C) nem készít FPS-t. Normális FPS-t, pedig nekem üvölt a dolog, hogy lehetne.
Jah nekem is ez az elõérzetem. Nem a kiadónak kellene megállapítani, hogy egy készülõben álló játék milyen színvonalu lesz ha elég idõt kapnak az elkészítésére... Csak remélem, hogy jól döntöttek, és tényleg nem lett volna olyan jó.
De legalább nem úgy jár mint a W40K:Firewarrior, ki jött és *urva nagyott bukott.
A trailer alapján nem tûnt rossznak. Kár érte. Én még adtam volna 1-2 évet a fejlesztõknek. Az igazán jó játékok 2-3-4 év alatt készülnek el.
Azért az már tényleg gáz lehet ami az EA "színvonalát" se éri el. :D
jó nagy lehetõséget puskáztak el. Nem lehet az, hogy a kedves EA minél hamarabb ki akarta adni, hogy pénzt lásson belõle, csak a fejlesztõk nem tudták tartani a tempót? Az idõ is egyfajta bizonytalansági faktor anyagi téren. Sõt, talán a legnagyobb.
De miért kell tucat csilivili szarokat letenni? Attól, hogy szürkébb a színvilág még lehet feelinges, lásd Stalker. Az se volt túl színes, és mégis 1-2 zárt helyen elõjött a színáradat (erõs jelzõfények ilyesmi) és krvára adta! Ez is ilyen lehetett volna! Grafikailag sztem korrekt, és a sztoriból is ki lehetett volna igencsak fincsi dolgokat hozni! A poszt-apokaliptikus világ, a tiberium univerzum meg kész kánaán. A fantázia melegágya, és errõl már a trailer is árulkodik. Amúgy meg az EA inkább normális írókat adjon a fejlesztõk mellé és akkor lesznek jó játékaik. Mert a technológiájuk már megvan, csak a szellem hiányzik...
NEkem már a trailerben sem tetszett, túl szürke volt. Semmi feeling, sima hagyományos FPS lett volna. Ezt máshol is kifogásolták. Jobb is hogy nem jön ki.
nekem fílingesnek tûnik a tréler. és a renegade-t is nagyon bírtam
"A hivatalos indoklás szerint a fejlesztõk nem tudták elérni a Tiberiummal azt a minõségi szintet, amelyet az EA minden termékétõl megkövetel" Vajon a fejlesztõktõk véleményét is megkérdezték? Nekem nem tûnt olyan rossznak, ha kapnak több idõt, lehet hogy jó játék lett volna belõle.