Hogy a fene ott egye meg a sok béna agyú barmát...
Majd akkor lesz egy igazán használható rendszer, ha valaki veszi a fáradságot és a mostani, különálló rendszereket egybe integrálja és megfelelõen kibõvíti. Már nagyon régóta az útburkolatba épített forgalom számlálókkal számlálják a forgalmat, majdnem minden rendõr lámpánál van indukciós gyûrû és ha ezeket kiegészítik digitális közúti táblákkal, meg a meglévõ navigációs rendszerek legalább a közfeladatot ellátó gépjármûvekben kötelezõen adatot szolgáltatnának egy átfogó rendszernek, akkor lehet ezt mûködõen megvalósítani.
az már csak mellékes, hogy GPS-re is frissítik néhány havonta a térképet, plusz létezik egy TCM nevû berendezés, ami ugyanúgy elõfizetéses és ugyanúgy megmondja, hol vannak lezárások, terelések, stb... ez az új kütyü annyival tud többet, hogy a térképe tartalmazza a súly, magasság és egyébb korlátozásokat is. ez egész egy pontosabb útfelméréssel valamint a rendõrséggel és az útfelügyelettel való folyamatos kapcsolattartással megoldható.
M3-on eléggé nehéz a helyiketõl kérdezgetni kamionból.
-Hé, ott az x5-ben, álljál csak meg! hol tudok megfordulni?
Azt mar csak akkor lehet, ha mar ott van a kamion. Ha a terkep alapjan tudja hogy nem lehet arra menni, akkor viszont jo esellyel elsore valaszt egy vegig jarhato utat.
Van egy õsrégi, de annál megbízhatóbb módszer, kérdezni kéne a helybeliektõl.