Új UI érdekes, viszont igaz, hogy mostantól 3at lehet sorba rakni, de csak 1 órát, és idõszakonként változnak az esélyek (pl fél órára kevesebb)
Szellemváros lett v1 elsõ kiépített városa.
EZT csekkold! Ha az 1-es vagy a 2-es lehetõséget választod a végén ha nem is 13ezret, de nem sokkal kevesebbet kapsz. Szóval nem érdemes eladni a kincset!
Én a v7-en játszom és azután érdeklõdnék hogy a "And I could walk 500 miles" kitüntetés kb hány órai sétáért adják? Esetleg valaki tudna pontos leírással szolgálni az építésekért kapható kitüntetésekrõl? Mit mennyi építés után lehet megkapni? Hallottam olyat is hogy valamelyiket csak akkor kapom meg ha építés közben szintet lépek. Van ilyen?
Köszönöm a válaszokat elõre is.
« Munka kész: Banditavadászat Ma 15:43-kor Töröl » Banditavadászat Motiváció 94% Idõtartam 2 óra Fizetség $ 45 Tapasztalati pont 140 tapasztalati pont Szerencse Papucs
látom megtalálták athos tõrét..:O azt hogy kell?:D
Volt már olyan valakinek, hogy nem engedte a játék hogy felvegye a kalandot? Nekem a 67-es kaland meg sem jelenik, pedig 69-es vagyok :S
szerintetek bevegyem a városba? :D
"kisfiu14 Ma 5:03-kor Hali, vegyél már be légy szí a városba minden nap legalább öt szõr vagyok fent légy szí."
Munka kész: Banditavadászat Ma 15:21-kor Töröl » Banditavadászat Motiváció 94% Idõtartam 2 óra Fizetség $ 46 Tapasztalati pont 140 tapasztalati pont Szerencse Figaro borotvapengéje Csempészáru
bal felsõ szektor bal felsõ sarka = észak-nyugat, fehér kalandosztó pötty a térképen, csak este 7 után jelenik meg.....
Sziasztok!A szellemváros nevezetü küldetéssorozat elsõ részét nem tudom megcsinálni!Azt írja menjek szellemvárosba de nem tudok pedig többe is megpróbáltam!Kérlek segítsetek!Köszi
Na megérkezett a frissítés. Van már chat is. nem tudja valaki, hogy a brébe lehet belõle kilépni annélkül, hogy elhagynám az egész oldalt?
Lehetõség lesz chathasználatra a West-en belül, a képernyõ alsó részében. Három szoba lesz:
- város chat - megye chat - erõdharc chat (csak erõdharc idején aktív)
A chat már használható a béta szerveren, de még fejlesztésre szorul. Lesz mód a sértõ megnyilvánulások jelentésére.
Életerõ és sérülések esélye A játékosok többször, és nagyobb sebzéssel sérülnek majd munka közben, és a párbajok alatt is. Az eszméletvesztés hatása kevésbé lesz komoly, nem vesztenek majd annyi energiát a játékosok, és a 48 órás párbajmentes idõszakot eltörlik
Miért? - több izgalom munka közben - étel és gyógyító elixírek használatának lehetõsége
Bank limit Nem lesz limit a bankban. A bank szintje határozza majd meg, hogy naponta mennyi pénzt lehet befizetni. A játékosok idegen városokban is tudnak majd befizetni a bankszámlájukra, díj ellenében (pl 20 % levonásával)
Miért? - fontos a hátizsák limit bevezetéséhez - fontos a város nélküli párbajosok számára
A boltoknál látszani fog a teljes kínálat városon kívüliek számára is
Miért? - a vásárlás könnyítése - a felesleges város váltások elkerülése
Párbajok a térképen A párbajra hívás nem a kocsmán keresztül történik majd, hanem oda kell menni a térképen ahol az ellenfél tartózkodik. A minitérképen lesz majd egy újabb lehetõség, párbaj ellenfelek keresése. Egy játékos addig támadható egy bizonyos helyen, míg át nem ér egy másik helyre a térképen. A párbaj feltételei is változnak majd, hogy minél több párbajra hívható ellenfél legyen.
Miért? - az új játékosoknak egyszerûbb a térkép alapján párbajra hívni valakit - egy befejezett munka után gyorsan, helyben párbajra lehet hívni aki éppen ugyanott dolgozik - több párbaj - rajtaütés lehetõsége - a sebesség fontosabb szerephez jut
2/6
NPC párbajok A térképen lesznek újabb helyszínek, ahol NPC (gépi ellenfél) elleni párbajra lesz lehetõség, tapasztalati pont és pénzszerzés céljából. Az új NPC helyszínek a magasabb párbajszintû játékosok számára lesznek elérhetõek (útonállók, bandita tábor stb)
Miért? - több párbaj lehetõség - egy újfajta „munka” lehetõség - azok is párbajozhatnak így, akik más játékosokkal nem szeretnek
Rajtaütés A játékosokat a mezõben tartózkodó idegen játékosok védik. Tehát ha rátámad egy párbajos egy olyan helyszínen, ahol más városok tagjai is tartózkodnak, abban az esetben ezek a játékosok is tüzelnek majd a támadóra, egyszer.
Miért? - a városok egymást védhetik a párbajok ellen - az építész karakterek is védhetik egymást - az erõsebb játékosok segítik gyengébb társaikat
Épületek szintjei A város bizonyos épületeit (pl templom) korlátlan szintig lehet építeni, és ezáltal minimális elõnyöket ad majd
Miért? - újra munkába lendíteni az építész karaktereket
Pénz és szerencse A magasan jövedelmezõ munkák kevesebb pénzt adnak majd. A tárgytalálás esélye is csökken majd, de a található tárgyak értékesebbek lesznek
Miért? - túl sok a pénz a játékban, magasabb szinten - a magas szerencsére nagy az igény, de arányban kell maradjon a jövedelmezõséggel
Körözés Lehetõség lesz vérdíjat kitûzni egy játékosra. Amint legyõzi valaki a körözött játékost, megkapja a vérdíj egy részét (a másik része a rendszerhez kerül, mint amikor KO-nál elvész a készpénz)
Miért? - több párbaj - egy új ok a párbajra
100+ szint és új munkák A 100 feletti szintek is elérhetõek lesznek, a Hallhatatlanok Csarnoka is átalakul majd. Újfajta munkák is kerülnek be a játékba.
Miért? - játékosok kérték - legyen valami cél a 99-es szint után is - a munkások ezáltal is védhetik magukat
4/6
Új párbaj rendszer A jelenlegi párbajrendszert felváltja egy újabb, fejletteb változat.
Minden párbajkörben lesz egy támadási és egy mozgási szakasz. Minél magasabb a párbajozók szintje, annál hosszabb egy párbaj (3-12 kör).
Támadási szakasz: alapban egy ütés vagy lövés. Továbbfejlesztett képességekkel különbözõ támadási lehetõségek, például:
Erõs ütés : +50 % sebzés, 20 ütõerõ Dupla lövés : Két lövés, kevesebb találati eséllyel, 20 reflex, 15 lövés Zárótûz : a lövések távol tartják az ellenfelet, viszont kisebb sebzést okoznak, 40 lövés Vihartámadás : nincs büntetés a hibás távolság miatt, 40 kitartás Megrendítõ ütés : az ellenfél a következõ körben 50 % eséllyel nem talál, 50 ütõerõ Rugás : a találat esélyét 50 %-al csökkenti, csak közelharcban alkalmazható
Mozgási szakasz: minden párbajkörben lesz egy mozgási szakasz is. Ezáltal lehetõség lesz a megfelelõ távolságba mozogni, így nagyobb sebzést okozni, vagy jobban elkerülni a találatot. Továbbfejlesztett képességekkel másfajta lehetõségek, például:
Közelharchoz mozgás Oldalra ugrás: kitérés esélye 20 %-al magasabb, 20 reflex, 10 kitérés Kiabálás: a támadások 30 %-al nagyobbat sebeznek, 40 karizma Gúnyolás: a támadó elhibázza a speciális támadást és csak az alaptámadást hajtja végre, 50 karizma Fegyverváltás: 50 ügyesség Hihetetlen reflex: ebben a körben egyik fél sem talál, 20 mozgékonyság, 200 reflex Csak lazán: na ez németül volt nem értem de 30 karizma kell hozzá: Lefogás: az ellenfél következõ mozgása 50 % eséllyel nem sikerül, 30 erõ, 30 reflex
A fentiek csak példák, és nagy valószínûséggel nem így kerülnek majd bevezetésre, ezért senki ne rakja ezekre a képességekre a pontjait. A cél az hogy minden képesség és tulajdonság egyformán fontos legyen, valamint a távoli és közelharc is. [Válaszol]
Termékek használata A felszerelésnél lesz egy „száj” amibe terméket helyezve a játékos elfogyasztja õket, így valamilyen bónuszt kap. Kezdetben a bónusz csak életerõ pont lesz, késõbb lehetnek másfajta bónuszok is (kivéve energiabónusz). A vegyesboltban kapható majd egészség elixír, néhány dollárért.
Miért? - a termékek felhasználása - a pénz háttérbe szorítása - hosszú távon egyéb turbó lehetõségek is szóba jöhetnek (például muníció hogy a párbajban okozott sebzés magasabb legyen)
Képességpontok vásárlása Lehetõség lesz pontok vásárlására pénz ellenében. Ennek költsége gyorsan növekszik majd, például 50, 100, 200, 400
Miért? - a játékban szerzett pénz felhasználása
Hátizsák limit Limitálva lesz a hátizsákban hordozható tárgyak száma. A limitet többek között lovak vásárlásával lehet majd emelni. Ha több tárgyat szállít a játékos mint a megengedett, a sebessége csökken majd.
Miért? - a bank szerepe fontosabb lesz - kevesebb termék a játékban - a termék/tárgycsere céljából is fontos - jót tesz a játéknak
Termék és tárgycsere lehetõsége A játékosok tárgyakat cserélhetnek egymással, az ajánlatot a profiljukban jelezhetik majd. Elõször csak pénzért lehet majd eladni a tárgyakat egymásnak, minden tárgynak lesz egy minimum és maximum ára.
Az eladáshoz a játékosoknak egy helyszínen kell tartózkodniuk, vagy el is küldhetik a tárgyat egymásnak a Pony Express-en keresztül (ez aranyrögbe kerül)
A hátizsák limit és a játékosok közötti termék eladás lehetõsége egyszerre kerül majd bevezetésre.
Póker Lehetõség lesz pókert játszani egymás ellen. Az eljátszott pénz egy kis része a bankba kerül.
Miért? - legyen valamit csinálni a várakozási idõk közben - ismerkedési lehetõség új játékosokkal - játékosok kérték
5/6
A jelenlegi párbajtulajdonságoknak kevesebb szerepe lesz majd a találati esély és az okozott sebzés kiszámításában, de fontos szerepet játszanak majd a párbajban. A szerencse faktort viszont minimálisra csökkentik.
A találati esélyek változnak majd, de a párbajban eddig használt képességek nagy valószínûséggel ugyanazok maradnak. A katona karakterbónuszok változnak majd.
A pontos változásokat a párbaj menetében idõben közlik majd.
Miért? - hogy egyre összetettebb párbajrendszer alakuljon ki - az új játékosok is könnyen megtanulják - rengeteg új lehetõség - újabb elérhetõ célok - nagyobb esély saját magad megvédésére még a munkások számára is
Az épületek fejlesztéséhez nyersanyagok kellenek Az épületek magasabb szintjéhez (3-astól felfelé) nyersanyagokra is szükség lesz majd
Miért? - az építészekre nagyobb szükség lesz - a termékcserélésre még inkább igény lesz majd
Több karakterbónusz Mindegyik karakterosztálynak több bónusza lesz. Az egyik ötlet hogy minden karakterosztály 6 bónuszt kap, ezek közül 10 szintenként kap meg egyet-egyet, így a játékos dönti el hogy melyiket és milyen sorrendben választja majd
Miért? - fontos célok a játék teljes folyamata alatt - még inkább specializált karakterek lehetõsége
Épületek romlása A magas szintû épületek romlanak egy idõ után
Miért? - az építészekre nagyobb szükség lesz - nem csak az újonnan alapított városokban lehet építeni
6/6
Zsákbamacska A kereskedõknél lehetõség lesz „ismeretlen” tárgyakat venni (zsákbamacska?). Ezek nagyon ritka és értékes tárgyak, esetenként olyanok amit találni vagy megvásárolni sem lehet. Viszont az áruk is nagyon magas lesz.
Új The West kezdõlap Az új kezdõlap jobban megfelel majd a játékhoz és bizonyos kényelmi funkciókkal is szolgál majd. Ezt a játéktól függetlenül fejlesztik, így nincs egyik verziófrissítéshez sem kötve hogy mikor vezetik be
Újság 3-7 naponta megjelenik majd egy West újság, amiben statisztikák, horoszkóp és játékosok közleményei szerepelnek majd.
Statisztikák: erõdharc eredmények, városok befejezésének kihirdetése, játékosok aki elértek valamilyen fontos eredményt, legjobb párbajos
Játékos közlemények: a játékosok rövid közleményt írhatnak az újságban. A megjelentetett közlemények száma véges, így fizetni kell értük néhány dollárt, és azok kerülnek be akik a legtöbbet ajánlották.
Az újság elolvasásához is fizetni kell majd valamilyen szimbolikus összeget.
Miért? - érdekes információk minden játékos számára - elismerés a legjobb játékosoknak - egy lehetõség hogy üzenj a többi játékosnak
NADRÁG és öv A felszerelésben lesz nadrág és öv is. Ezt az újdonságot egy külsõs fejlesztõ cég csinálja, így nem igazán lehet tudni hogy mikor várható a bevezetése.
Miért? - új tárgyak lehetõsége - játékosok kérték [Válaszol]
Munka kész: Pulykavadászat Ma 17:29-kor Töröl Pulykavadászat Motiváció 46% Idõtartam 2 óra Fizetség $ 4 Tapasztalati pont 14 tapasztalati pont Szerencse Pulyka
Párbaj: Jack-a-Fejvadász Cat 02 ellen Ma 16:15-kor Párbaj: csincso Cat 02 ellen Ma 13:30-kor Párbaj: lacibacsi68 Cat 02 ellen Ma 12:19-kor Párbaj: cbill Cat 02 ellen Ma 11:14-kor
Cat 02 nyeri a párbajt, 384 tapasztalati pontot és cbill-tõl 7 $-t kap. Cat 02 nyeri a párbajt, 384 tapasztalati pontot és lacibacsi68-tõl 1 $-t kap csincso elveszíti az eszméletét. Cat 02 nyeri a párbajt, 454 tapasztalati pontot és csincso-tõl 21 $-t kap. Cat 02 nyeri a párbajt, 323 tapasztalati pontot kap. Mivel Jack-a-Fejvadász nem tartott magánál pénzt, ezért Cat 02 nem kap semmit.
:D
az mitöl függ, h milyen tárgyat találok, mmint szint és érték alapján. mert, h függ vmitöl az biztos : D
Ha valaki egyszer a távoli jövõben szeretné megpróbálni megszerezni leírom , hogy teheti ezt meg. Aki érdeklõdik a téma iránt, azok kedvéért leírom, hogy lehet hozzájutni, mert elég csavaros.
Meg nem vásárolható, kizárólag egy titkos küldetésért kapható meg. (Mellesleg a küldetés végén el is kell pusztítani, de persze nem kell minden küldetést befejezni. :P) A küldetés akkor lesz elérhetõ, ha valaki rendelkezik a feljegyzés mindhárom darabjával. Az 1. rész az alábbi munkák közben található: Lõszerszállítás, Kereskedés indiánokkal,Fegyverek eladása indiánoknak, Sírrablás, Kincskeresés, Béketárgyalások, Telepesek kifosztása, Banditavadászat, Csempészet, Rajtaütés, Fejvadász, Fegyencjárat, Postakocsirablás, Vonatrablás és Betörés. A 2. rész pedig a Kereskedelem, a Sírrablás és a Banditavadászat munkákért kapható. A második rész kalandban is megszerezhetõ ! A 3. rész , eredetileg azt mondják csak kalandban megszerezhetõ ami 67es szinten indul "A Portya" néven. (Persze ez az a kalandsor ami talán a legnehezebb) De ezeknél a munkáknál van egy szemernyi esély rá: Postakocsirablásnál és Vonatrablásnál meg Sírrablásnál van esély rá. (Még ha kalandor is vagy már 10% meg ha van prémium 50% meg ha imádkozol megint 10% bónusz szerencse akkor se biztos , hogy találsz) A három részletet Henry Walker fogja tõled elkérni. Ezt követõen egy ásót kell vinned neki, és meg is kapod a The West "Excaliburját". A csavar azonban ott van a dologban, hogy ez egy szentségtelen kard (ezért is kellene elpusztítani) így nem is kis áldozatot igényel. A titkos küldetés csak akkor lesz elérhetõ, ha a 25. szinten kezdõdõ - A döntés - nevezetû küldetéssorozatot egy bizonyos módon zárjuk le. Ebben a küldetésben John Fitzburn seriffnek kell elõbb egy nyereg majd öt szén és végül öt hódprém, de ugyanekkor Waupee is kér tõlünk valamit, mégpedig öt hódcsapdát. Közel sem ajánl értük annyit, mint amennyit a prémekért kapnánk, de ha valaha is szeretnénk Hernando kardját, bizony rézbõrû testvérünk kérésének kell eleget tennünk. Hasonló a helyzet a 39. szinten megjelenõ - Három folyó - címû küldetésnél. Ebben Waupee-nak kell megtennünk néhány dolgot. Nevezetesen egy párbajban le kell gyõznünk Vadorzó-t, majd hoznunk kell két hódcsapdát, egy térképet és nem kevesebb, mint 15 bolondok aranyát. Ezek után Maria Roalstad felajánl egy igencsak tetszetõs lehetõséget. Mégpedig, hogy ahelyett, hogy Waupeenak adnánk három anyaghengert 800 $-ért, tõle a semmiért is kaphatunk 1400-at. Ha azonban engedünk az ördögi csábításnak, végleg búcsút is inthetünk Hernando kardjának. Ennyi volna. Szóval, ha a küldetésekben választanunk kell, mindig Waupee-nak kedvezzünk!
De aki eléri a 67es szintet ahol : A Portya kalandsorból egy kalandrészben választhat egy sétabot egy Táncosnõruha és az ismeretlen közül (ott az a feljegyzés 3. darabja). Persze elõtte vonatrablás , sírrablás , banditavadászat , 1-2 nehéz fokozatú párbaj várja az embert... Meg persze 1-2 nehezebb tárgy beszerzése ... (Zsebóra...) De ha valaki még meg is szerzi ebbõl a küldetéssorból a 3. részt akkor se biztos hogy meglesz a Hernando Kardja mert nem biztos hogy úgy zárta le a kalandokat ahogy kellett volna... Ahogy Hammer mondta jobban jársz ha rányomulsz a Portya kalandjaira mint hogy várod hogy az öledbe hulljon a harmadik darab...(tehát több az esély arra hogy a küldetésbõl szerzi meg az ember mint a munkákból) Meg azt is mondta hogy sokakat elcsábít az hogy ott a sétabot és nem kell akkor már a bizonytalan (ismeretlen). (Nem pontosan így írta de ezt jelenti) Ezért sokan rosszul döntenek és ott elpasszolják a lehetõséget hisz 10szer 20ször több ember van aki sétabotot talált mint aki 3. darabot ... Akit nem érdekel nem baj de azért ha az ember késõbb tesz egy próbát vagy tenni akar akkor az elején pár kaland miatt ne bukja el a lehetõséget
Harc Dareios II-ért Tapasztalati pont: 414 tapasztalati pont. Sérülés: Egy lepattanó lövedék eltalálja a vállad, de a fájdalom ellenére kitartasz! 263 életerõpontot veszítettél.
lepattanó lövedék pázz:D
Csak ez az egy :D
jólmegy:D
mennyi van meg az alvós szettbõl?
Munka kész: Banditavadászat Ma 13:19-kor Töröl Banditavadászat Motiváció 89% Idõtartam 2 óra Fizetség $ 50 Tapasztalati pont 184 tapasztalati pont Szerencse Hálóing Csempészáru « »
Srácok, a 67-es szintü kalandnál, amikor ez van: dickson_forest 1. lehetõség: Megfosztás Gyõzd le párbajban Scott-t Itt adja a táncosnõruhát, a sétabotot és a harmadik meg titkos. Szal az a kérdés, hogy tudja valaki mit ad a titkosnál? :D
Harc Fort Texas-Colt-ért Tapasztalati pont 223 tapasztalati pont. Sérülés:Már láttad lepörögni az életed a szemeid elõtt. 940 életerõpontot veszítettél. Eszméletvesztés. Az életerõpontod 0. Eszméleted veszted. Amikor felébredsz, egy hotelban vagy készpénz és tapasztalati pontok nélkül.
ha jólemlékszem a 18. körig bírtam. Chat befagyott a végén?
Harc Fort Texas-Colt-ért Tapasztalati pont 1074 tapasztalati pont. 1 szintet léptél fel! Sérülés Ahogy elhagyod a fedezéked eltalálnak, és összeesel. 1160 életerõpontot veszítettél. Eszméletvesztés Az életerõpontod 0. Eszméleted veszted. Amikor felébredsz, egy hotelban vagy készpénz és tapasztalati pontok nélkül.
32. körig bírtam, 4 védõt leszedtem.
perceh :D
megkérdeztem tõle, azt mondta ki akarta üttetni magát.
Conqvistador elveszíti az eszméletét. Punker nyeri a párbajt, 499 tapasztalati pontot kap. Mivel Conqvistador nem tartott magánál pénzt, ezért Punker nem kap semmit.
24/139 elsõ körben meghót :D
ja amúgy világ2ben õ az elsõ most.
ezt hogy? :D
Kiérdemelt kitüntetések (Szamárhajtó hegyeken-völgyeken át) Ma 13:18-kor Töröl Kiérdemelt kitüntetések Szamárhajtó hegyeken-völgyeken át Elérve 11/12/2009
XDDDDDDDD
átnéztem, és én is csak ennyi kritériumot találtam. köszi a választ!
Srácok mi van akkor ha a munkahelyemen a kollágám is akarna westezni, de ugye egy gép van csak. kivágnak multikarizás miatt mert ugyanaz az i.p? a szabályok szerint lehet egy gépen 2 fiók, nade akkor a multikarikat hogy szûrik ki?
Erõdharcjelentés: South Park Erõd 2 Ma 21:53-kor Töröl Harc South Park Erõd 2-ért Tapasztalati pont 587 tapasztalati pont. Sérülés A csatában eltalálnak, összeesel és elveszíted az eszméleted. 1119 életerõpontot veszítettél. Eszméletvesztés Az életerõpontod 0. Eszméleted veszted. Amikor felébredsz, egy hotelban vagy készpénz és tapasztalati pontok nélkül.
Munka kész: Börtönõr Ma 11:41-kor Töröl Börtönõr Motiváció 94% Idõtartam 2 óra Fizetség $ 41 Tapasztalati pont 35 tapasztalati pont Szerencse Párna « »
az enyém meg 280 volt, mielõtt el nem kezdtem átsámánozni a pontokat az ütõerõ-szívó-életerõ-célzás kombóra ;-)