Lehetõség lesz chathasználatra a West-en belül, a képernyõ alsó részében. Három szoba lesz:
- város chat
- megye chat
- erõdharc chat (csak erõdharc idején aktív)
A chat már használható a béta szerveren, de még fejlesztésre szorul. Lesz mód a sértõ megnyilvánulások jelentésére.
Életerõ és sérülések esélye
A játékosok többször, és nagyobb sebzéssel sérülnek majd munka közben, és a párbajok alatt is. Az eszméletvesztés hatása kevésbé lesz komoly, nem vesztenek majd annyi energiát a játékosok, és a 48 órás párbajmentes idõszakot eltörlik
Miért?
- több izgalom munka közben
- étel és gyógyító elixírek használatának lehetõsége
Bank limit
Nem lesz limit a bankban. A bank szintje határozza majd meg, hogy naponta mennyi pénzt lehet befizetni. A játékosok idegen városokban is tudnak majd befizetni a bankszámlájukra, díj ellenében (pl 20 % levonásával)
Miért?
- fontos a hátizsák limit bevezetéséhez
- fontos a város nélküli párbajosok számára
A boltoknál látszani fog a teljes kínálat városon kívüliek számára is
Miért?
- a vásárlás könnyítése
- a felesleges város váltások elkerülése
Párbajok a térképen
A párbajra hívás nem a kocsmán keresztül történik majd, hanem oda kell menni a térképen ahol az ellenfél tartózkodik. A minitérképen lesz majd egy újabb lehetõség, párbaj ellenfelek keresése. Egy játékos addig támadható egy bizonyos helyen, míg át nem ér egy másik helyre a térképen. A párbaj feltételei is változnak majd, hogy minél több párbajra hívható ellenfél legyen.
Miért?
- az új játékosoknak egyszerûbb a térkép alapján párbajra hívni valakit
- egy befejezett munka után gyorsan, helyben párbajra lehet hívni aki éppen ugyanott dolgozik
- több párbaj
- rajtaütés lehetõsége
- a sebesség fontosabb szerephez jut
2/6
NPC párbajok
A térképen lesznek újabb helyszínek, ahol NPC (gépi ellenfél) elleni párbajra lesz lehetõség, tapasztalati pont és pénzszerzés céljából. Az új NPC helyszínek a magasabb párbajszintû játékosok számára lesznek elérhetõek (útonállók, bandita tábor stb)
- azok is párbajozhatnak így, akik más játékosokkal nem szeretnek
Rajtaütés
A játékosokat a mezõben tartózkodó idegen játékosok védik. Tehát ha rátámad egy párbajos egy olyan helyszínen, ahol más városok tagjai is tartózkodnak, abban az esetben ezek a játékosok is tüzelnek majd a támadóra, egyszer.
Miért?
- a városok egymást védhetik a párbajok ellen
- az építész karakterek is védhetik egymást
- az erõsebb játékosok segítik gyengébb társaikat
Épületek szintjei
A város bizonyos épületeit (pl templom) korlátlan szintig lehet építeni, és ezáltal minimális elõnyöket ad majd
Miért?
- újra munkába lendíteni az építész karaktereket
Pénz és szerencse
A magasan jövedelmezõ munkák kevesebb pénzt adnak majd. A tárgytalálás esélye is csökken majd, de a található tárgyak értékesebbek lesznek
Miért?
- túl sok a pénz a játékban, magasabb szinten
- a magas szerencsére nagy az igény, de arányban kell maradjon a jövedelmezõséggel
Körözés
Lehetõség lesz vérdíjat kitûzni egy játékosra. Amint legyõzi valaki a körözött játékost, megkapja a vérdíj egy részét (a másik része a rendszerhez kerül, mint amikor KO-nál elvész a készpénz)
Miért?
- több párbaj
- egy új ok a párbajra
100+ szint és új munkák
A 100 feletti szintek is elérhetõek lesznek, a Hallhatatlanok Csarnoka is átalakul majd. Újfajta munkák is kerülnek be a játékba.
Miért?
- játékosok kérték
- legyen valami cél a 99-es szint után is
- a munkások ezáltal is védhetik magukat
4/6
Új párbaj rendszer
A jelenlegi párbajrendszert felváltja egy újabb, fejletteb változat.
Minden párbajkörben lesz egy támadási és egy mozgási szakasz. Minél magasabb a párbajozók szintje, annál hosszabb egy párbaj (3-12 kör).
Támadási szakasz: alapban egy ütés vagy lövés. Továbbfejlesztett képességekkel különbözõ támadási lehetõségek, például:
Erõs ütés : +50 % sebzés, 20 ütõerõ
Dupla lövés : Két lövés, kevesebb találati eséllyel, 20 reflex, 15 lövés
Zárótûz : a lövések távol tartják az ellenfelet, viszont kisebb sebzést okoznak, 40 lövés
Vihartámadás : nincs büntetés a hibás távolság miatt, 40 kitartás
Megrendítõ ütés : az ellenfél a következõ körben 50 % eséllyel nem talál, 50 ütõerõ
Rugás : a találat esélyét 50 %-al csökkenti, csak közelharcban alkalmazható
Mozgási szakasz: minden párbajkörben lesz egy mozgási szakasz is. Ezáltal lehetõség lesz a megfelelõ távolságba mozogni, így nagyobb sebzést okozni, vagy jobban elkerülni a találatot. Továbbfejlesztett képességekkel másfajta lehetõségek, például:
Kiabálás: a támadások 30 %-al nagyobbat sebeznek, 40 karizma
Gúnyolás: a támadó elhibázza a speciális támadást és csak az alaptámadást hajtja végre, 50 karizma
Fegyverváltás: 50 ügyesség
Hihetetlen reflex: ebben a körben egyik fél sem talál, 20 mozgékonyság, 200 reflex
Csak lazán: na ez németül volt nem értem de 30 karizma kell hozzá:
Lefogás: az ellenfél következõ mozgása 50 % eséllyel nem sikerül, 30 erõ, 30 reflex
A fentiek csak példák, és nagy valószínûséggel nem így kerülnek majd bevezetésre, ezért senki ne rakja ezekre a képességekre a pontjait. A cél az hogy minden képesség és tulajdonság egyformán fontos legyen, valamint a távoli és közelharc is.
A felszerelésnél lesz egy „száj” amibe terméket helyezve a játékos elfogyasztja õket, így valamilyen bónuszt kap. Kezdetben a bónusz csak életerõ pont lesz, késõbb lehetnek másfajta bónuszok is (kivéve energiabónusz). A vegyesboltban kapható majd egészség elixír, néhány dollárért.
Miért?
- a termékek felhasználása
- a pénz háttérbe szorítása
- hosszú távon egyéb turbó lehetõségek is szóba jöhetnek (például muníció hogy a párbajban okozott sebzés magasabb legyen)
Képességpontok vásárlása
Lehetõség lesz pontok vásárlására pénz ellenében. Ennek költsége gyorsan növekszik majd, például 50, 100, 200, 400
Miért?
- a játékban szerzett pénz felhasználása
Hátizsák limit
Limitálva lesz a hátizsákban hordozható tárgyak száma. A limitet többek között lovak vásárlásával lehet majd emelni. Ha több tárgyat szállít a játékos mint a megengedett, a sebessége csökken majd.
Miért?
- a bank szerepe fontosabb lesz
- kevesebb termék a játékban
- a termék/tárgycsere céljából is fontos
- jót tesz a játéknak
Termék és tárgycsere lehetõsége
A játékosok tárgyakat cserélhetnek egymással, az ajánlatot a profiljukban jelezhetik majd. Elõször csak pénzért lehet majd eladni a tárgyakat egymásnak, minden tárgynak lesz egy minimum és maximum ára.
Példa:
Keresek: Szürke keménykalap 260 dollárért
Kínálok: Elegáns kalap 800 dollárért
Az eladáshoz a játékosoknak egy helyszínen kell tartózkodniuk, vagy el is küldhetik a tárgyat egymásnak a Pony Express-en keresztül (ez aranyrögbe kerül)
A hátizsák limit és a játékosok közötti termék eladás lehetõsége egyszerre kerül majd bevezetésre.
Póker
Lehetõség lesz pókert játszani egymás ellen. Az eljátszott pénz egy kis része a bankba kerül.
Miért?
- legyen valamit csinálni a várakozási idõk közben
- ismerkedési lehetõség új játékosokkal
- játékosok kérték
5/6
A jelenlegi párbajtulajdonságoknak kevesebb szerepe lesz majd a találati esély és az okozott sebzés kiszámításában, de fontos szerepet játszanak majd a párbajban. A szerencse faktort viszont minimálisra csökkentik.
A találati esélyek változnak majd, de a párbajban eddig használt képességek nagy valószínûséggel ugyanazok maradnak. A katona karakterbónuszok változnak majd.
A pontos változásokat a párbaj menetében idõben közlik majd.
Miért?
- hogy egyre összetettebb párbajrendszer alakuljon ki
- az új játékosok is könnyen megtanulják
- rengeteg új lehetõség
- újabb elérhetõ célok
- nagyobb esély saját magad megvédésére még a munkások számára is
Az épületek fejlesztéséhez nyersanyagok kellenek
Az épületek magasabb szintjéhez (3-astól felfelé) nyersanyagokra is szükség lesz majd
Miért?
- az építészekre nagyobb szükség lesz
- a termékcserélésre még inkább igény lesz majd
Több karakterbónusz
Mindegyik karakterosztálynak több bónusza lesz. Az egyik ötlet hogy minden karakterosztály 6 bónuszt kap, ezek közül 10 szintenként kap meg egyet-egyet, így a játékos dönti el hogy melyiket és milyen sorrendben választja majd
Miért?
- fontos célok a játék teljes folyamata alatt
- még inkább specializált karakterek lehetõsége
Épületek romlása
A magas szintû épületek romlanak egy idõ után
Miért?
- az építészekre nagyobb szükség lesz
- nem csak az újonnan alapított városokban lehet építeni
6/6
Zsákbamacska
A kereskedõknél lehetõség lesz „ismeretlen” tárgyakat venni (zsákbamacska?). Ezek nagyon ritka és értékes tárgyak, esetenként olyanok amit találni vagy megvásárolni sem lehet. Viszont az áruk is nagyon magas lesz.
Új The West kezdõlap
Az új kezdõlap jobban megfelel majd a játékhoz és bizonyos kényelmi funkciókkal is szolgál majd. Ezt a játéktól függetlenül fejlesztik, így nincs egyik verziófrissítéshez sem kötve hogy mikor vezetik be
Újság
3-7 naponta megjelenik majd egy West újság, amiben statisztikák, horoszkóp és játékosok közleményei szerepelnek majd.
Statisztikák: erõdharc eredmények, városok befejezésének kihirdetése, játékosok aki elértek valamilyen fontos eredményt, legjobb párbajos
Játékos közlemények: a játékosok rövid közleményt írhatnak az újságban. A megjelentetett közlemények száma véges, így fizetni kell értük néhány dollárt, és azok kerülnek be akik a legtöbbet ajánlották.
Az újság elolvasásához is fizetni kell majd valamilyen szimbolikus összeget.
Miért?
- érdekes információk minden játékos számára
- elismerés a legjobb játékosoknak
- egy lehetõség hogy üzenj a többi játékosnak
NADRÁG és öv
A felszerelésben lesz nadrág és öv is. Ezt az újdonságot egy külsõs fejlesztõ cég csinálja, így nem igazán lehet tudni hogy mikor várható a bevezetése.