Kiváncsi vagyok erre a holnapi patchre, mert bugtrackeren van vagy 50 bug fixed statusba már.
A százezer éve szokásos "csak nehogy a terroristák kezébe kerüljön" fordulatot újabban büntetik.
Ez a büntetõpont meg micsoda? Csúnyán beszéltél?
Egyeseknél igen. Nálam nem volt gond sehol. Árnyékokkal volt 30-40 fps meg akadt be hirtelen fordulásnál ezért ki is kapcsoltam inkább. Ezen segíthet majd meg azoknál akiknél gond volt a teljesítménnyel illetve emiatt lehet több mindent már belepakolni, mert nem eszi meg az egész memóriát.
[22:25] <%Henke> kush, nudity will be changed in the way that, all players will have a "blessed" underwear that you allways can wear and not be looted, but you can still stripp down if you want to.
nesztek nudity whinerek :d
Ma 9tõl IRCen Henrik matek a CEO fog válaszolgatni akit érdekel. A héten úgy néz ki nem lesz patch, de köv héten jön egy nagyobb. Lehet belekerül a full kontinens is mivel jön az a nyavalyás massivelod :D
Hm most olvastam, hogy az armor set redesign az összes játékban lévõ settre vonatkozik majd :o Kiváncsi vagyok melyik patchben állnak elõ majd vele.
Legutóbbi patchbe segített az epic megoldani a nod crasheket. Tegnapi patchelés óta megy a szerver. Ma mondta henrik ircen, hogy megkapták a massivelod cuccot is. Ha így marad és nem crashel a szerver és fixelik azt a kliens crash bugot, ami most jött, akkor megszûnhet az NDA. Mondjuk lehet megvárják vele a massivelodot meg a mountokat.
Szerintem manapság már egyáltalán nem hülység betás preodert csinálni. Bõven van akkora kíváncsi tömeg aki kifizeti jó elõre játékot, csakhogy részt vegyen a fejlesztésben. Valamint remekül kiszûri, hogy boldog boldogtalan ingyen játsszon hónapokig és mindenféle fórumon fikázza a bugokat. Nem utolsó sorban pedig nincs ebay limites beta acc eladás :-) (legalábbis is így nincs sok értelme)
Na ez a patch jónak néz ki így 10 perc után :D Végre valahogy kinéz a spellcastolás is. Skillgain alap képességekre is benne van végre. Alakulgat ez... Durabilityt majd kipróbálom csak szinte semmit se tudok hordani, mivel már csak 25 elosztható pontot kaptam és fel kell néhány alap skillt vinnem, hogy hordani tudjak jobb kardokat.
azert a penzt masszivan beszedtek felevre elore.. tudom tudom, mindenki tudta mire szamithat, de sztem senki nem gondolt, arra, hogy kifizet x eur-t es felev mulva szerencseje lesz ha tud jatszani vele.. ennel nagyobb lehuzast ritkan latni mmo piacon..:p
Bármi lehet még ebbõl... alig van még benne a beígért ficsõrökbõl, amit megjelenésre szánnak. Ma mondta henrik ircen, hogy a lodos marhasághoz az epic segítsége is kell, de azután jöhet bele minden. Lehet nem lesz kész év végére kiadásra szánt állapotba, de simán lehet ebbõl még egy jó kis game. Tudom tudom túl optimista vagyok :D
Note : [11:52] <@Sebastian> v.0.5.7.8 [11:53] <@Sebastian> Fixes: [11:53] <@Sebastian> - Range for targeting people increased by 100%. [11:53] <@Sebastian> - Range for calling guards taken down to 25%, meaning you need to be closer to the person who you want to call guards on then before. [11:53] <@Sebastian> - People outside of the guard zones will no longer be treated as criminals when you call guards. [11:53] <@Sebastian> - Added several fx for magic. [11:53] <@Sebastian> - Added support for magic-animations that have their anim-rate scaled based on cast-time. [11:53] <@Sebastian> - You will now use skills when casting magic, meaning you might fizzle if you don't have enough skill. [11:53] <@Sebastian> - You will now gain skills in magic based on the difficulty of your current spell. [11:53] <@Sebastian> - You can no longer pre cast spells while auto running or jumping. [11:53] <@Sebastian> - Spells should now deal/heal more random amounts of damage. [11:53] <@Sebastian> - Spells should no longer overwrite each other when cast on the same target at the same time. [11:53] <@Sebastian> - New sound for channelling animation [11:53] <@Sebastian> - Added support for hitfx on projectile-based magic. [11:53] <@Sebastian> - Added sound support for sound when hitting with spells. [11:53] <@Sebastian> - Removed default trail-fx and hit-fx for spells. [11:53] <@Sebastian> - Fixed a bug in line-of-sight that made all spells say "out of sight" after you targeted thin air. [11:53] <@Sebastian> - Fixed a bug that made casting a new spell while having a spell pre-casted messed up. [11:53] <@Sebastian> - Fixed a bug that made it possible to "paxa" a loot even when you were dead. [11:53] <@Sebastian> - Fixed a bug that made it really hard to get equipment hits. [11:53] <@Sebastian> - Fixed a bug that made dual-wielding power-lever your character. [11:53] <@Sebastian> - You will now correctly gain skill from the weapon you hit with when dual-wielding. [11:53] <@Sebastian> - Fixed a bug in armour calculations that made armours remove less damage then it should. [11:53] <@Sebastian> - Fix for small clearing bug in the action bar. [11:53] <@Sebastian> - Several server-stability issues fixed. [11:53] <@Sebastian> - Added Attribute Gain on Skills. [11:53] <@Sebastian> - Added the to lock, gain on attributes. [11:53] <@Sebastian> - Added Attribute Skill Cap. [11:53] <@Sebastian> - Reduced the Attribute points placeable at char creation. [11:53] <@Sebastian> - Left Mouse button Bug. [11:53] <@Sebastian> - Separated Mining / Lumberjack animations. [11:54] <@Sebastian> - If you left click a vendors item you can now write with numbers how many you want, single right clicking will still add one. [11:54] <@Sebastian> - Item names are now displayed on mouse over in the vendor window. [11:54] <@Sebastian> - Item names are now displayed on mouse over in the trade window. [11:54] <@Sebastian> - Fixed a bug where the names of the players were not displayed in the trade window. [11:54] <@Sebastian> - The number box for item splitting will now appear next to the clicked item. [11:54] <@Sebastian> - Changed the look of the "Tool-tip box" in the inventory and made it scale with the length of the item name. [11:54] <@Sebastian> - Names of weapon-parts has been changed in the weapon creation [11:54] <@Sebastian> - How a weapon was built will now be reflected in its item name, seen on mouse over. [11:54] <@Sebastian> - New Magic Animations (more to come) [11:54] <@Sebastian> - Ragdolls for creatures has gotten more density (weight) [11:54] <@Sebastian> - Magic "ball" follows camera so it doesn't disappear from view [11:54] <@Sebastian> - NPCs react from damage [11:54] <@Sebastian> World: [11:54] <@Sebastian> - Some performance tweaking made in Fabernum. [11:54] <@Sebastian> - More Detail added to Fabernum (more to come). [11:54] <@Sebastian> - More work done around the trail from Kranesh. [11:54] <@Sebastian> - Vadda got some more work done to it. (more to come) [11:54] <@Sebastian> - Moved around NPC´s in Vadda. [11:54] <@Sebastian> - Arrow Value and price reduced. [11:54] <@Sebastian> - Several collision fixes. [11:54] <@Sebastian> - Spruces now got branches and needles again. [11:54] <@Sebastian> - Khurite village got new ambience sound
Ez még nem a teljes lista. Patch ma estefele ahogy szokott
Holnap jön patch server crash fixel, magix fixekkel meg lehet benne lesz fegyó durability is már. Utánalévõ patchbe massivelod (talán :D) aztán jöhet a maradék mob, content meg kontinens végre...
Cast timeok elvileg a fix után. Azt is elmondta, hogy ezek állítólag a combat magicek, vagyis amolyan meleecastereknek,combatmageknak való, mint a hox volt aocba -.-
állítólag bugos volt a cast time azért volt instant a heal is meg minden. Heal elvileg valami 2.8 sec cast lenne. Javítva van, "quick fix" majd jön! :D Remélem tag csinál patchet megint, aki múltkor.
Kiraktam. Amúgy jó lenne ha ezeket az F1, F2 stb keyeket elfelejtenék és átraknák sima 1,2,3 ra a skilleket. Múltkor mondták is nekik ircen. Nem vagyok polip így elég kényelmetlen játszani. Ez a magic így ebben a formában nudli. se reagent nem kell még se semmi, de akkor meg nemnagyon értem, hogy minek teszik bele :p
van kb 6-7 spell. Abból áll a dolog, hogy rányomsz a spellre, ekkor bechargeolja és megjelenik valami biszbasz effekt elõtted, majd rányomsz megint és ellövi :D
Van valami dot, dispell, kis heal meg 2-3 direkt dmg spell. De elég érdekesen is mûködik... Ennyire very very basic dolgokat nem tudom igazából minek raknak bele.
Ne azzal szedd... 40 megát szedett le nekem 2 óra alatt és kb 400at szedne. Egyik srác csinált patchert ami 67 megás és felpatchelte vele simán. 2 vírusirtóval is leellenõriztem meg megvártam miket írnak, de jó vele. Meg mondjuk mailt nem lehet változtatni szal acclopástól nem kell tartani :D Mindenki ezt szedte le és ezzel updatelte.
Nem szurke leszel, pontosabban csak te latod magadat szurkenek, hidden criminalnak, senki sem latja rajtad... csak abbol tunhet fel ha megutnek ok nem szurkulnek.
Loot from other players and specific objects in the world share this system as well and will be colored accordingly. That means it’s ok to loot or interact with all Red and Grey stuff you see, but if you mess with Blue stuff you will become Grey yourself.
erre írtam hogy ezt tervezik. vmi oylasmit írtak hogy meg lehet határozni ki férhet hozzá a lootodhoz ha megdeglesz. pontosabban mindeki hozzáfér csak hát ugye nem mindegy pl hogy kezdõ hely közepén gray flages leszel mer' egybõl lecsapnak :D
de ha megütsz vkit akkor szürke flaget kaspz , ha npc-t ütsz akkor is.
a védelem abból áll, hogy ha bajban vagy, guards -t kiáltasz és akkor meghalnak a rosszak. De amíg nem ütnek, nem lesz semmi. Azért vannak sokan, hogy meghalj, mielõtt bármit tehetsz.
EVE-Online-ban is volt/van ilyen, de sec status annyira fogy, hogy nem nagyon éri meg.
elvileg védve vagy kezdõ helyeken.
a cucc lejött majd délután megnézem milyen ez a mágia .
Pucér gankerek a bank körül, akik heten csapnak le egy crafter, ha az megszólal trade channelen... nájsz?
pár érdekesség : - First draft of magic is now online - Vendors added (early version) - Local Storage (banking) is now in effect. - All npc's are now blue flagged, so attacking a npc will make the attacker gray flagged.
Na patchelnek. Benne lesz valami kezdetleges magic system. Kiváncsi vagyok rá milyen lesz.
Na megy a szerver több mint 10 órája. Kiváncsi vagyok menni fog-e reggelig, de egyelõre úgy néz ki, hogy stabilabb lett a cucc. Jöhet végre a content \o/
[17:04] <@Sebastian> lol we are casting magic [17:04] <@Sebastian> pwning noobs
A rohattak :d
pm-ben írd már meg a kari neved. csak hogy tudjam kit ( ne ) üssek :D