Jó lehet a szabadnap, ugye asszem max 6napot lehet egyfolytába melózni (mármint itthon), utána kell egy pihenõ nap. Dönthetsz, hogy vagy kiszállsz a vonatból a semmi közepén aztán nemtudom mi lesz, vagy maradsz a vonaton, de ha nem te vagy épp a mozdony vezetõ, akkor úgyis pihensz, ugyanaz. (iszol, kártyázol :) ) Szóval biztos van itt valami spéci szabály, akármi.
Engem inkább az érdekelne, hogy a hajó / vonat / repülõ szállítási költségei hogyan viszonyulnak egymáshoz.
nemtom én szivesen lemennék vonattal, bár nemtom mennyire lehetne budget az ár ha belevesszük azt is ,hogy vagy 17napi kaját viszel vagy 17napig költöd a pénzet az étkezõkocsiba :D
És 28 napig hajózni? :)
Nyilván nem egy mozdonyvezetõ van, hanem minimum 4-5, 8 órás váltásokban, plusz be kell tartani a szabadnapi elõírásokat, stb-stb. Szóval a szerelvényben tutira van hálókocsi is :). De lehet, hogy szakaszonként cserélik õket.
Hát ez nem semmi, gondolom a pénz se, amit a mozdonyvezetõ kap!
Érdekes az a kép. Német a kérdés, de angol a válasz!
Hát mondjuk 17napig vonatozni nem egy leányálom...
Köthetnének hozzá néhány személyszállító vagont is, ha már úgyis megy. Biztos lenne rá igény.
a környezetvédelem visszahozza a vonatokat?? dicséretes.
csak a Magyar vasutak ne lennének ilyen szarok. a 110km/h maximálisan megengedett sebesség is csak álom a legtöbb szakaszon. a pest-miskolc ic-re negyed órát vertünk autópályán hatvan és mezõkövesd közöt betartva a sebességhatárt.