"Ha nálam _üzleti ügy_ kapcsán a másik fél aziránt érdeklõdne, hogy a költségei végett milyen szolgáltatónál van a számom, azt hiszem, úgy hagyom ott, mint a huzat..."
Szóval, akkor nem vettem volna meg az általad hirdetett autót...
Pont ezt írtam. Családi, ismerõs beszélgetések alkalmával nem ciki megkérdezni, melyik szolgáltatónál is vagy. Egy, mondjuk hirdetések hívásakor - én keresek vételre autót - látom, hogy 30-as a szám, de nem fogom megkérdezni a hirdetõt (akit így üzleti ügyben keresek) hogy hé haver biztos T-s vagy? Aztán gondold csak tovább, hogy mondjuk 20-30 hirdetést keserek fel. Értelemszerû, hogy költséghatékony szeretnék lenni. Emellett rengeteg olyan magánvállalkozó van, akinek bizony oda kell figyelnie a számláira... Az egyszeri leellenõrzés persze okés, de nem mindig ugyanazokat, ugyanazokon a számokon hívok. Ja, Te lehet a családon, és néhány ismerõsön kívül nem hívsz mást, én pl nem tudnám fejben tartani a napi 20 különbözõ kontaktom hovatartozását.
Tzupi:
Ha a 10%-ot érintené, és érdekelné, miért ne lehetne egy olyan kód, (mint pl a Domino-soknál a *102#) amit a mobilodról ingyen, azonnal elérhetsz. Ezt az a 10% használná, aki igényli, a többi nem. Így elkerülhetõ a sípolás használata, de mégis megoldottunk egy problémát...
ez ismet egy olyan eset, hogy vagy valtoztatunk vmit es jo lesz az emberek kb 10%nak (asszem nagylelku voltam ezzel, mert nem hiszem h sok ember szaladgalna 3 keszulekkel/elofizetessel). vagy hagyunk mindent a regiben, es nem kenyszeritunk ra vmit a tobbsegre.
es ha lenne sipjel a hivas utan, hogy ez bizony mas szolgaltato. akkor vajon ebbol a 10%bol hanyan nyomnak le rogton, hogy utana megprobalja a masikkal is?
maradjon ugy ahogy volt :F
Ha nálam _üzleti ügy_ kapcsán a másik fél aziránt érdeklõdne, hogy a költségei végett milyen szolgáltatónál van a számom, azt hiszem, úgy hagyom ott, mint a huzat...
Egyébként a példáid mind olyanok, hogy egyszer kell leellenõrizni a hívni kívánt számot, de ha meg is történik, akkor mi van? Ha mondjuk a szerelmes lovag számára döntõ szempont, hogy a kiszemelt melyik szolgáltatónál van, akkor bizony megérdemli, hogy csak ivartalanul szaporodhasson.
"Megfigyelõk hangsúlyozzák, hogy a probléma kivédésére jelenleg is van megoldás, hiszen a szolgáltatók honlapján másodpercek alatt leellenõrizhetõ, hogy egy hozzájuk tartozó vagy hordozott számról van-e szó."
Ugye ezt egyik "szakértõ" sem gondolta komolyan... Persze, van mobilinternet, meg wlan laptopokkal, de azért nem hiszem, hogy egy családanya, diák, szerelmes lovag, vagy üzletkötõ (...) elõbb lecsekkolja azt a személyt, pontosabban annak a számát, akit fel akar hívni költséghatékonyan.
Én is jártam már nemegyszer úgy, hogy a Vodafone-os számomról szintén Vodásat kívántam hívni, majd jött a felismerés, hogy biza az nem volt kedvezményes csevej. Ez késõbb - több feleslegesen kidobott 1000forint után - derült ki, mégpedig úgy, hogy rákérdeztem, melyik szolgáltatóhoz tarozik a telefonja. Persze, hogy jött a nekem kedvezõtlen válasz... Ez a kérdés ismerõsökkel történõ beszélgetések során nem ciki, de már egy másik, akár üzleti/üzleties, komoly, nem baráti beszélgetések alkalmával igen. Nekem is kettõ mobilom/SIM-em van, egy Vodafone-os, és egy T-Mobile-os, ráadásul az utóbbit én is hordoztam a Vodától. Én is, és más is igényel egy olyan nemzetközi megoldást, amivel könnyen, DÍJMENTESEN, és gyorsan (akár a hívás elõtt menübõl, kóddal, akár a tárcsahang elõtt)lehet információt szerezni a hívni kívánt számról.