Sziasztok! A játékban a felvétel/records hogyan mûködik? El kell indítani (ha igen, hogyan?) vagy veszi, mint az Il2 automatikusan és küldetés végén visszanézhetem? Eddig csak a training missionokban jártam, szeretném visszanézni a bénázásom kívülrõl
Egy vulcan megtépázott, nem volt futóm! :)
Egy kis éjszakai kóválygás...
Amiket bemásoltál linkeket, azokat a "kép beszúrása" menünél tedd meg! :)
Hát megkezdtem ténykedésemet a BS-ben is. Az AH-64, Mi-24 és Mi-28 "beépítése" még várat magára. Rajta vagyok. Addig is pihenésképp beleraktam a BS-be a hiányzó Ka-52-t (FC modell) és az új AV-8B modellt (BAE Harrier). A függesztmény az ED xarja, majd azt is át kell gyúrni. Segíthetnétek a valós fegyverzet összerakásában a 2*4 pylonhoz, de majd megnézem a Falconban RV4/5 is mit társít hozzá. MolniBalage ! Vélemény? Tervezem még a MiG-29K-t, az F-111-t és az új AH-1G modellt is.
Nekünk nem unalmas... repkedtünk egy kicsit hármasban... :) A tetõn gyülekeztünk! :D
Az új ModMan-ban ( 7-es ) már lesz BS támogatás és talán beindulnak a kampánykészítõ kisiparosok.FC-hez is tök faszák vannak habár igaz ami igaz, egy dinamikus kampánybizbasz akkorát dobna rajta, hogy azt elmondani sem lehet.
Ezt csekkoltátok már ??Valami új maszekmod lesz loncihoz.
Hát nekem most már szépen fut a progi tehát nem ez miatt nyavajgok, hanem az miatt hogy ez a csináld magad pályák annyira agyonvágják a játékot.. Su-25T-t sokkal élvezetesebb volt kezelni, több fajta fegyverzet, többfajta megoldási lehetõség..
Jobban jártak volna ha annó a sima lonci FC-be belerakták volna, meg VÉÉÉÉGRE heggesztenének hozzá valmi enemy engaged, vagy falcon féle hóótt sütõ egyszerû dinamikus kampányt..
unalmas vezetni ezt a helót...........
Akinek van TrackIr-je, azok közül játszik valaki Vista alatt?
Te beteg vagy vazze' Ilyen videót találni. A csávó olyan szépen leütötte, hogy ehajj .
Szarforszal kapcsolatban azt még hozzá teszem, hogy látszólag azzal több embert ijesztenének el mint kalózt. A SimHQ-n és a Frugalson is rengeteg ember csak azért nem szerzi be (akárhogyan) mert ott virít az a bizonyos másolásvédelem, amit ugye most már napok alatt fel lehet törni.
Bezzeg az LP szart bármilyen CP-t tenni az AF-re, mégis sikerült belõle eladni...
Ez mondtam már én is.Egyszerûen nincs konkurencia ebben a szegmensben ergo bármit megtehetnek azokkal a kevesekkel akik az ilyen gémekre vannak rákattanva.
így van,mint égen a csillag,a minõségük meg nulla.
Bgabor igazad van, viszont sajnos nincsenek más alternatívák. Sajnos ott tartunk, hogy ilyen "undorító fejlesztõcégeknek" is már örülnünk kell, hogy egyáltalán SZimet fejleszt. A nagyobb profit sajnos a lövöldözõs játékoknál van. És ez egyre inkább így lesz. Szim nuku - lövöldözõs xarság mint égen a csillag :(
Miért próbáltam volna mindent maxra húzni? Honnan veszed ezt? Eleve úgy állítottam be a grafikát, ahogy a fórumon itt többen ajánlották a tapasztalataik alapján.
Csak engem zavar hogy olyan gépen is alig fut a BS, amin a többi mostani csúcsjáték full dítélen szalad? Vagy szerinted az, hogy a hadjárat pályái játszhatatlanok bármilyen tudású géppel próbálod is, normális dolog egy játéknál?
A négy éves fejlesztési idõ pedig azért zavar, mert az eltelt idõhöz viszonyítva minimális az elõrehaladás. Annyi pluszt, ami a BS-be az FC-hez képest belekerült, más fejlesztõk három hónap alatt hoznak össze. És ne mond nekem hogy 30-40 fõs baráti társaság. Programokat fejlesztenek megrendelésre, amit pénzért árulnak, és a legdrágább másolásvédelmi rendszert teszik rá. Emlékszünk, hogy a FC-t kiadó nélkül fotgalmazták, hogy az összes profit az övék legyen. Ez egy teljesen(sõt, túlságosan is) profitorientált szoftverfejlesztõcég, nem más. Méghozzá egy nagyon undorító fejlesztõcég, aminek a vásárlóihoz való hozzáállása kritikán aluli.
Most készülök repülhetõvé tenni az Apache-ot és a Hind-ot. Persze Ka-50 fülkével. Remélhetõleg a hajtómûzaj más lesz.
BTW: aki szépen szeretne repülni a helikofferal az sûrûn nyomkodja a Trimmet (T gomb), persze ne sarokig kifordított botkormánynál. Ne kapcsolj be a lebegést (dob egy hátast a gép) és mindenféle autopilot használatától tartózkodjék. Az egy kalap xar. Tuti halál lesz belõle.
A régi P4-emen 3.5 ghz-vel sokkal szebben, gyorsabban fut a BS mint az FC. Már ezért megérte.
Valaki letudná nekem írni hogy hol és mit kell ahoz átírni hogy a játék angol legyen? Elõre is köszi!
Ott a pont!
Azt hozzátenném az elõttem szólalókhoz, hogy ez *még csak* egy harci helikopter szimulátor. Teljesen szükségtelen elvárni, hogy a földi egységeken és az egyéb rotoros kollégák adatain kívül 100%-os pontosság legyen.
Ez egy játék ami folyamatos fejlesztés alatt áll. (modulok, patchek stb) Majd néhány év múlva nézzük meg újra a rakéták átmérõit, addig is szerintem azért nem fognak bannelni ha valaki segít a fórumukon a valódi adatok ismertetésével.
@bgabor Nem értem mi a bajod a hosszú fejlesztési idõvel. A galériád alapján vígan elvoltál mással a Lonci óta. Megjegyzem ezt a progit 25-30 fõbõl álló baráti társaság készítette akik csináltak minden mást fejlesztés közben. (katonai megrendelések, egyéb modulokhoz gépeket stb) Én nem vagyok annyira kritikus velük szemben, bár a KGB-fórumról illetve a halott lovon való lovaglásukról (starforce) megvan a véleményem. Az atomerõmûves megjegyzéseddel kapcsolatban csak annyit tudok mondani, hogy bármikor elkezdheted tweakelni a progi (ami már gondolom régen ürítve van), nem kötelezõ maxra felhúzni mindent.
Kövezzetek meg érte de egy bizonyos határon túl én leszarom az adatázis.Szeretek a BS-el ( is ) gépészkedni és számomra csak ez a fontos.Ha jön a "nyugatra" szánt verzió én tuti megveszem és jól fogom érezni magam vele.
azért ne feledkezzünk meg arról,hogy ezek a szimulátorok,játékok,és nem katonai kiképzõ programok.ezért aztán,szerintem,felesleges az adatbázisaikban kutakodni,és aztán felkiáltani,hogy "az Aranysasban nem ezt írták!"el kell fogadni õket egyszerû játékoknak.ha minden szarra odafigyelnének a fejlesztõk,gondolok itt az egyes fegyverek szélcsatorna adataitól kezdve,az F16-os leszállófényeinek villogási sorrendjéig,akkor egyrészt atomerõmû teljesítményû gépek kellenének a futtatáshoz,másrészt meg a jó életben nem készülne el sosem egyik sem,lásd a BS mennyi ideig készült.egyszóval egyszerûen játszani kell velük,és várni a javításokat.én legalábbis a magam részérõl leszarom,melyik rakéta miléyen vastag a programban,és milyen az életben.mert ez semmit nem tesz hozzá a játék élményhez.
pollux: a grafikai beállítás szerver oldal függõ...
No és most az én nyûgöm: Mindent megcsináltam leírás szerint, bejön az indító menü, viszont utána bármit választok, vagy kék halál, vagy egy fekete képernyõ fogad... :(
állítólag igen... valkinek sikerült már, csak az a gáz vele hogy egy default értékre rakja a graf beállításokat amihez mindkét félnek jó gépre van szüksége.
Su-25T légellenállás fegyverzetnél?? persze hogy van, próbálj felrakni az egyik szárnyra Vikhr indító csomagot a másikra meg egy hasonló súlyú bombát.. rögtön lehet trimmelgetni vadul.
Köszi, én voltam vaksi, már volt róla szó, mostmár nálam is megy, de valamiért ha a freetrack-et használom töbször is leteszi a Black Shark-ot a tálcára, másnál is volt ilyen?
Valaki próbálta a Freetrack-et a Black Shark-al? Én nemrég próbálta de meg se moccant, letöltöttem a legujabb FreeTrack-et a 2.2-est de arra sem reagált, ha valaki tudja mit kéne beálítani hogy müködjön kérem irja le.
Egyébként pontosan az ilyen krekkeléses szarságok miatt veszek meg most már minden játékot eredetiben ami nagyon kell. Nincs idõm ilyen hülyeségekkel veszõdni. Évi 1 játékot sem vennék átlagban. A G3 kiegjét veszem majd meg meg az NWN2-õt, ha lesz új gépem. Azt kipróbáltam még 2007 elején, de mostani gépemen élvezhetõen tolni vele reménytelen.
Érdekes, nekem a Kaspersky nem "ugat", simán megnyitotta az oldalt :-)
Hmm, pedig nem befertõztetni akartam Balázs gépét, hogy duguljon már végrre el ...
Akkor idézet:
"Hi all! Thanks for liking this post. I'm sorry for your trouble with bypassing the SF. Ever since my posting I was looking for some ways to reproduce those dialogs, but as I was able to make it run, I was not able to not make it run as this disk is checked once a week. But, a friend of mine send me few screenshots and I hope they will help you until my weekly check expires (today or tomorrow) and I make new ones for which I will be 100% sure. This are the scree as best as I remember. I will check the piratbay to see if anybody has better explanation than mine. Again, CD-key is not necessary. It is used up as this ruskie version is definitely dual-check, online and DVD. Bypass online and choose DVD. Don't forget to follow anti-sf installation by the letter. If it is not working you have to be persistant. You can also go to ka-50/bin/stable and run protect.exe and choose uninstall driver and then repeat anti-sf installation.
There should be one more dialog, but i couldn't capture it. It look like the third one, but has only three buttons. If you see it click on the middle one. And, if your system crashes with BSOD, that means your on the right path, as far as buttons are concerned. Now you have to be even more persistent. another friend of mine went through three days of BSOD before it started all by itself!
(ha képek nincsenek, fotóbukket link új ablakban mutassa majd)...
Én mivel a Su-25 és T verzióval repülök 99%-ban a Lockonban, abban az tudom mondani, hogy a fegyverzet és az üza súlya ráhatása a repmodellre nagyon érezhetõ, de a légellenállást annyira nem, hanem csak abban hogy pl a Su-25T már full fegyverzettel és megtankolva már 550km/h sebességnél rendesen beremeg, fegyverzet nélkül meg csak 650-670km/h és ez magasságfüggõ is. Igaz ez akkor lenne 100%-os válasz, ha nem csak "szobapilótáskodnék"...Magyar pilótákkal beszélgetve miközben multiban Lockonoztunk, fõleg kötelék repülésközben többször elhangzott, hogy gázelvételkor sokkal jobban kellene érezni a légellenállást, pláne féklapok nyitásánál...mert sokkal jobban lassul valóságban, mint a Lock On-ban. Ez igaz még a AFM-el rendelkezõ típusoknál is, bár ott nagyságrendekkel jobb és a légellenállás modellezése pl. féklapok nyitásánál, berázkódik a gép és egy kicsit remegve lassul és a sebesség csökkenésével hatása is csökken, majd meg kisimul... de ez igaz a futó kiengedésére is..ami persze nagyon jó...
Na de hát pont a fegyverek légellenállása a lényeg. A repcsik tisza légellenállása elég kicsi ahhoz képest amikor bármit pakolsz rájuk. A fegyvereknek maguknak is van légellenállása és súlyosbítja a helyzetet, hogy az egész gép körüli áramképet módosítja. Sajnos még soha nem láttam mi történik, ha egy szárny nyomott oldalán csüg egy hatráras tartón 6 db FAB-100 vagy 6 db Mk-82 pl. egy Intruderen, de el tudom képzelni.
nem azt mondtam, hogy nincs...csak a fegyverekre értettem, hogy nem valószínû... a repülõk légellenállása viszont közel nem tökéletes fõleg a nem AFM-es repmodelleknél. PL: lassulás gázelvételkor...
Micsoda? NINCS légellenállás a Lonci motorban? Sosem teszteltem le, de ez durva lenne. Ilyen egyszerûen képtelen lennék feltételezni.
A Falconban burtálul érzeni a tömeg és légellenállás hatását is. A légellenállás modell javítására tettem egy javaslatot, de ez egyelõre nem napirendi téma sajnos.
Szerintem a légellenállást nem számolja csak a súlyát. Amúgy is a légellenállás is sarkalatos pontja a Lock On-nak...pl féklapok hatása sem az igazi... Viszont a fegyverzet súlyával számol, fõleg a Su-25 és Su-25T AFM-nél...és nagyon nem mindegy, mert nagyon is érzõdik egy fullon megpakolt Su-25T-nek bõven megnõ a felszálló hossz...a többit meg ismeri mindenki...Kár hogy a DCS-bõl kihagyják ezt a két AFM-el rendelkezõ típust.
Az felkínáltakon kívûl tényleg új full konfigokat létrehozni. Viszont FAB-100-ból pl. nem rakhatsz fel négyet, ha éppen az az ingerenciád. Vagy 6 db (asszem lehet 1 db is) vagy semmi. Tehát az adott felfüggeszési pontokból tudsz összerakni egy konfigot, de az adott felfüggesztési pont lehetõségei fixek...
Aztán az is kérdés, hogy a légellenállást hogyan számolja a függesztményeknek. Mert az, hogy egymás mögött vagy mellett vannak valóságban nem mindegy. Ez megintcsak összefügg a pakolható fegyverek számával ami viszont nagyon odaver a hatótávolságnak.
Egyszer valaki lemérhetné, hogy az 1.12-ben milyen hatása van a Szu-27-re ha tisztán repül vagy max. fegyverzettel. Mekkora lesz utazó sebességgel és magasságon a hatótávolság eltérés. Falconban majd csekkolok ilyet.
Szerintem igaza van Balázsnak, ez végülis egy szimulátor nem egy arcade lövöldözõs játék, nem igazán értem ha ilyenekkel nem törõdtek a szim többi része meg nagyjából a korábbi Lock On-ból lett átmentve, akkor azon az egy helikopteren dolgoztak annyit?
A loadouthoz meg annyit, hogy bármelyik géphez lehet custom loadoutot készíteni, és akkor azt raksz rá, és oda, amit és ahova csak akarsz. Így volt ez már az alap Lock onban is, és így van a BS-nél is.
Mert a mérettõl is függ, hogy mennyi mehet egy gépre. Ha rossz a méret akkor rossz a gépre rakható mennyiség is. Egy gép fegyverzetének reálishoz való közelítése meg legyen talán már alap egy elvileg hardcore repszimnél... A bomba méretének ekkora eltérése (1,6 vs. 2,1 méter!) elég durva. Képzeld el, ha ilyen arányban lenne torz egy repcsi.
Ez elég nagy gond ahhoz képest, hogy egyesek kis antennák nagyságát, pozícióját, helyzetét és a MiG-29 esetén a zsaluzat mozgását hiányolják aminek aerodinamikai hatása szerintem nincs is lemodellezve. Vicc, hogy a Szu-24-re nem enged 6 db 250 kilós bombát tenni. Az is röhejes, hogy mindig minden gépre a max lehetséges bombaszám tehetõ csak. Ennél még a 10 éves szimek nagy része is többet tudott ezen a téren.
Mellesleg kinek mi a fontos. Valakinek ez valakinak az. A te szemedben ez baromás az én szememben meg más. (pl.: Sok Falconos azért sír, hogy a gépen megfelelõ sorrendben villogjanak a fények. Ez mennyben befolyásolja a szimuláicó valóságközeliségét AI-nak vagy nekem harcban? Semennyire. Egy reális loadout? Na az már igen.)
A DCS encikloédiája szerint meg 2160 mm. Az átmérõk sem stimmelnek egészen. Azért ez már szánalmas. Senki nem tudja, hogy mekkora egy nyamvadt bomba??
Az RBK-250 hossza a DCS szerint 2120 mm. Tehát kisebb, mint a FAB-250. A fotón meg ott vannak egymás mellett. Az RBK pöttyet nagyobb. Akkor most mi van?
Balázs, megy már? Ha nem, itt van képekkel is illusztrálva.
Az a lépés megvolt, hogy a \bin\stable könyvtárban a protect.exe -t elindítva, "remove driver"? Ezután jöhet az anti starforce driver installálása.
Illetve hova telepíted? Ha nem C:-re, próbáld meg még egyszer, a default installt (C:\Program Files\1C).
A #270-esben linkelt kép pedig emlékeim szerint csak akkor jön elõ, ha már átment az "eredetiségvizsgálaton..."
Egyébként a piratebayes kommentek között feszegették a rootkit-malware kérdést (mármint hogy a starforce-t lecserélni egy kétes eredetû másik rootkitre biztos, hogy olyan jó ötlet-e...). Meg hát az EULA-ban a sok kérdõjel valójában lehet, hogy többek között azt takarja: "Egyetértek és engedélyezem, hogy az ED/1C az IP-met és a gépem összes adatát, ami kinyerhetõ, tárolja, elemezze, és adott esetben büntetõjogi per esetén fel is használja..."
Az sf telepítését hogy oldottad meg? Én elõször jobb klikk > telepítés. következmény: A game nem indul, baromkodás a kérdõjelekkel, KÉK HALÁL. Hatalmas angol tudásommal(kb 50 szó)a következõket olvastam: "install the SF driver by these steps, not hard.... go to (Add New Hardware ---> Next ---> Yes, the device is already connected ---> Next ---> Come on in the bottom of the list, and choose the "Add a new device "---> Next ---> Installation of equipment from the list manually ---> Next ---> See all ---> Next ---> Have Disk -> Next ---> Add file dev000.inf." Aztán megint kérdõjelek, és csodálatos módon mûködik. ( kék halál nuku )
Most már el kezd tölteni és percek után ezt vágja a képembe.
Asszem majd talán megveszem eredetiben, ha lesz hozzá jet vagy ha nem 65 dollár lesz. Addig cancel. Van más dolgom is...
Valaki berakna egy screent a Kuznyecovról pontosan felülnézetben úgy, hogy az egész hajó benne legyen? Aztán körkörösen jöhet több is. Igen, a Falconhoz kell. :)
légy konstruktívabb, kattingass össze-vissza, hidd el menni fog