Én mivel a Su-25 és T verzióval repülök 99%-ban a Lockonban, abban az tudom mondani, hogy a fegyverzet és az üza súlya ráhatása a repmodellre nagyon érezhetõ, de a légellenállást annyira nem, hanem csak abban hogy pl a Su-25T már full fegyverzettel és megtankolva már 550km/h sebességnél rendesen beremeg, fegyverzet nélkül meg csak 650-670km/h és ez magasságfüggõ is. Igaz ez akkor lenne 100%-os válasz, ha nem csak "szobapilótáskodnék"...Magyar pilótákkal beszélgetve miközben multiban Lockonoztunk, fõleg kötelék repülésközben többször elhangzott, hogy gázelvételkor sokkal jobban kellene érezni a légellenállást, pláne féklapok nyitásánál...mert sokkal jobban lassul valóságban, mint a Lock On-ban. Ez igaz még a AFM-el rendelkezõ típusoknál is, bár ott nagyságrendekkel jobb és a légellenállás modellezése pl. féklapok nyitásánál, berázkódik a gép és egy kicsit remegve lassul és a sebesség csökkenésével hatása is csökken, majd meg kisimul... de ez igaz a futó kiengedésére is..ami persze nagyon jó...