Félre a tréfával :) A Ka-52 érdekes jószág, akárcsak az Oroszok. Van rengeteg féle belõle. Csinálnak rengeteg verziót, mint Su-27-bõl. Persze még egyik sem volt a gyártósoron a Ka-52 változatai közül. Az Aligátor is elõször optikával a fülke fölött volt látható. A videón szereplõn nem volt optika. (Lehet, hogy rájöttek, hogy egy durvább manõver során a rotorlapátok lecsaphatják a kis "golyócskát") Ozt láttam már olyat is aminek a rotoragy tetjén volt az távcsõ :). Olyat is aminek a tetején radar volt, mint a Longbow-nál. Ráadásul olyat a Ka-50-hez is csináltak. Na ezt bogozzátok ki. :D
Ott kezdõdik, hogy aki az orosz dumának túl sok hitelt ad az nem normális. Mikor a Hidegháború vége után is majd 20 évvel úgy nyilatkoznak mint anno, akkor miért is hinnék nekik túl sok mindenben?
Fogd már fel, hogy NINCS olyan, hogy különleges erõk számára kifejlesztett helikopter. Alváltozata esetleg. Az AH-64 az szerinted? Az UH-60-nak van olyan spec verziója, de maga az ALAP helikopter az átalános szállíó heliknek készült, az UH-1 váltótípusának.
Mekkora a különleges erõk létszáma? És itt most nem annak csúfoltakra gondolok. Hány SAS/Zöld Sapkás/Seal Team, Specnazos ember van az egyes országokban? Csak nekik szerinted kifejlesztek egy teljesen új harci helikoptert? Legyél már észnél. Igen õket is támogathatja különleges esetekben (ez inkább már a vészhelyzet kategória...), de ez nem azt jelenti, hogy NEKIK lett kifejlesztve.
Sztem teljesen elbeszélünk egymás mellett.. A különleges erõk alatt ne 4-8 tagú kommanosz csapatokat értsd. Hanem az orosz hadseregben van natúr bokorugró meg olyan hogy spetnacz-ok, akiknek a létszáma bõven felér más alakulatok létszámával... Én õket értem "special forces-különleges erõk" név alatt, és a vidijó is erre utal. Ne az amerikai vagy angol SAS erõkre gondolj már...... vagy azoknak a feladatkörére. Az oroszok a spetnaczokat special forces-nek híják.
Tényleg nincs ennek értelme... még csak arra se vagy hajlandó hogy átgondold, annyira egy irányba viszed csak a fonalat.
Másrészrõl tény az hogy Kamov-nak vannak hátrányosságai pl: shkval rendszer nem lát sötétben, (Ah-64A infrás célzója igen) az egyedüli elõnye a méretében manõverezõ képességében rejlik, a coaxiális elrendezés, valmint az egy pilóta miatt.
Tehát mégegyszer ebben az esetben orosz SPECIAL FORCES-> SPETNACZ nem egyenlõ a (SAS/SEALS/brit SAS féle KOMMANOS bácsikkal)
Ne az épületben betörõ 4-8 emberre gondolj akik 5-6 terroristát lõnek le.. Ha meg nem hiszel nekem akkor nézz utána hogy Afganisztánban hány ilyen egység volt akiket azért küldtek a hegytetõkre hogy fedezzék a konvojok mozgását, és ha ebben az aspektusban gondolod át talán rá is jössz miért fontos egy olyan csapattámogató heli ami úgy mozgolódik egy szûk kanyonban hogy nem kell többször átrepülni felette más-más irányból hogy a célpontokat leküzdje ellenben más hagyományos szerkezeti felépítésû konvencionális helivel.. pl:mi-24 hind, mi-8 egyebek..
Az egy pilóta mint elõny? Az nyírta ki a helit. Azért nem kellett a kutyának sem . A éjszakai bevethetõség hiánya az elmúlt 25 évben egy vicc. Nincs senki aki egy ilyen korlátozott rendszert venne ma. Alapkövetelmény ma az "all weather & all time" képesség.
A menõverezõ képesség megjegyzést sem értem. Szerinted egy AH-1 vagy AH-64 lomha? Az Apache-ot láttam teljes fegyverterheléssel orsózni és asszem még bukfencet is csinálni. Ha ez nem fürgeség és jó manõverezõ képesség akkor nem tudom mi lehet az...
"Ne az épületben betörõ 4-8 emberre gondolj akik 5-6 terroristát lõnek le.."
Az SAS ennél némileg combosabb. 1991-ben a sokat emlegetett 8 fõs járõr cirka 200-250 halottat és sebesültet hagyott hátra maga után, és több kilõtt jármûvet.
"...talán rá is jössz miért fontos egy olyan csapattámogató heli ami úgy mozgolódik egy szûk kanyonban hogy nem kell többször átrepülni felette más-más irányból hogy a célpontokat..."
1.Tök jó, leírod azt amit én mondtam eddig. Csapattámogató heli. Jé, 'álá AH-64...
2. Helikopter nem repül át a célok felett. Az már régen rossz lenne neki...
3. A kanyonos példát szintén nem vágom. A legmodernebb heliknek be sem kell repülni a kanyonba a rotor felett levõ szenzorok miatt. Lásd Longbow.
A SPECNAZ régen tényleg masszív volt (~25-30 ezer), de ma biztosan nincsenek ennyien Ez azt jelentené, hogy a telejes orosz szárzazföldi erõk 5%-a lennének... Õket különleges erõknek nevezni viszont kicsit bátor dolog. Ekkora tömegû ember közel sem kaphat olyan kiképzést, mint egy SEAL vagy SAS tag. Az SAS cirka 300-400 fõs állománnyal, ha bír...
Meg tudná valaki mondani, hogyan lehet a képernyõ jobb felsõ sarkában lévõ nagy narancs színû köralaku irány mutatót kikapcsolni, mert engem zavar, amikor a sisak célzót bekapcsolom.
"Szerinted egy AH-1 vagy AH-64 lomha?"
Szerinted ezek képesek 100km/h sebességnél 180 fokos irányváltoztatásra úgy hogy a heli ugyanabba az irányba halad tovább? farokrotoros cuccok úgytom ezekre nem képesek..
"Az SAS ennél némileg combosabb. 1991-ben a sokat emlegetett 8 fõs járõr cirka 200-250 halottat és sebesültet hagyott hátra maga után, és több kilõtt jármûvet."
ezt azért szeretném ha belinkelnéd...
"2. Helikopter nem repül át a célok felett. Az már régen rossz lenne neki..."
Tegnap küldött itt valki vidijót amiben a két apache ezt kb. 3x is megtette egymás után:)
Meg egyáltalán hogy jön ide ez a csomó amcsi példa?? Orosz helirõl van szó amit speciális erõknek szántak, szánnak ha egyáltalán használják ilyen célra.. ezen vitatkozunk..
"A SPECNAZ régen tényleg masszív volt (~25-30 ezer), de ma biztosan nincsenek ennyien Ez azt jelentené, hogy a telejes orosz szárzazföldi erõk 5%-a lennének... Õket különleges erõknek nevezni viszont kicsit bátor dolog. Ekkora tömegû ember közel sem kaphat olyan kiképzést, mint egy SEAL vagy SAS tag. Az SAS cirka 300-400 fõs állománnyal, ha bír..."
Honnan a francból tudod te hogy az oroszoknak mi a MAI létszáma ilyen téren? Nemtom feltünt e hogy az orosz hadsereg szépen gyarapszik, miközben az általad agyonmajmolt amerikai hadsereg a gazdasági válság és egyebek miatt, biztosan jelentõs leépítéseket szenved majd el, akárkit is választanak meg elnöknek.. mert a nemvan lét, ugye nem lehet átcsoportosítani..
Hidd el hogy nem minden van benne az Aranysasban... Amúgy meg maradjunk a témánál és ne az amcsi példákat hozd fel érv gyanánt. És felejsd már el hogy az amcsi szuper bigyó szenzoroknak leselejtezett tank hadoszlopokat kell érzékelniük, mert a terroristáknak ilyen nincs, hanem van egy rakat idióta fanatikus terrormanó akiknek nincs mit veszíteniük, és szarrá röhögik magukat a fedezékükben amikor az amik több millió dollárnyi értékû rakettát meg precíziós fegyverekkel lövik azt a kúrva homokot... és várják hogy amerika ebbe rokkanjon bele anyagilag. á'la afganisztán 79'- napjainkig
Azért jól elvitatkozunk Polli & Balage vita fórum
Helyette inkább megcsinálhatnátok az alant belinkelt videók magyar változatát. Például mint a Falcon oktatóvideók.
szerintem az ilyen dolgokon vitázni,teljesen felesleges.ha azt mondják,hogy a különleges erõknek fejlesztették ki,akkor szerintem hinni kell nekik,mert egyrészt nekünk,átlagos szobapilótáknak,halvány lila fingunk sincs,hogy anno mi volt a vezérelv a fejlesztések kezdetén,másrészt meg úgy nemigazán lehet vitázni,és nem is érdemes,hogy "áááááá,én biztos vagyok benne,hogy nem azért fejlesztették ki,amit mondanak,mert én vagyok minden dolgoknak tudója,plusz még bétateszter is."ha azt mondják,hogy azért fejlesztették,akkor valszeg azért.a képességeit meg biztosan fogják javítani,mert nemhiszem,hogy meghagyják a permetezõ helikopter szinten a bevethetõségét.és igaza van pollux mesternek,nembiztos,hogy a szaksajtó mindíg hiteles forrás.
"Szerinted ezek képesek 100km/h sebességnél 180 fokos irányváltoztatásra úgy hogy a heli ugyanabba az irányba halad tovább? farokrotoros cuccok úgytom ezekre nem képesek.."
Nos, így hirtelen nem tudok semmirõl ami ezt meggátolná. Harcászati haszna mi egy ilyen manõvernek? Az infravörös keresztmetszetet esetleg hirtelen lecsökkentheti, de erre egy sima éles forduló is képes. Olyan ez, mint a kobra manõver. Szépnek szép, de sok haszna nincs. -----
"Az SAS ennél némileg combosabb. 1991-ben a sokat emlegetett 8 fõs járõr cirka 200-250 halottat és sebesültet hagyott hátra maga után, és több kilõtt jármûvet."
Andrew MacNab könyvében ír errõl. Az tényleges veszteség emberben becsülhetõ de az tuti, hogy több PSZH jármûvet is szétkaptak kézi pct. eszközzel. ----
"Tegnap küldött itt valki vidijót amiben a két apache ezt kb. 3x is megtette egymás után:)"
Milyen erõsségû cél felett? AK-s gerillák estén belefér. Az Ka-50 tervezése idjén már rége voltak Rolandok és más csúnyaságok (pl. Stinger) nyugaton. A gépet nyugat-európai terepre tervezték. ----
"Honnan a francból tudod te hogy az oroszoknak mi a MAI létszáma ilyen téren?"
A mai orosz szárazföldi haderõ mérete ismert. Cirka 720 ezer. 20 éve eez olyan 2,5 millió volt. 2,5 milla / 30 ezer volt akkor. Az arányok eltolása egy seregben nem egészséges és anyagi okokból sem bírhatták, ha tényleg annyire hûdekeménylegények és speciálisak, mint amennyire mondod. Nem ismerem õket, de mint írtam az igazi elitképzés és a 30 ezer ember finoman szólva üti egymást. Egy sorkatonánál bizots több, de azért nem misztifikáljuk már a dolgokat. Egy SAS katona kiképzése annyiba fáj, mint szinte egy mezei lövészakasz vagy fél század kiképzése. ----
"Nemtom feltünt e hogy az orosz hadsereg szépen gyarapszik, miközben az általad agyonmajmolt amerikai hadsereg a gazdasági válság és egyebek miatt, biztosan jelentõs leépítéseket szenved majd el, akárkit is választanak meg elnöknek.. mert a nemvan lét, ugye nem lehet átcsoportosítani.."
1. No offense, de max. technikai értelemben. A létszám folyamatosan csökkent az elmúlt 20 éveben és ez most sem áll meg.
2. Nem majmolom a jenkiket, de az hogy a valós tényekkel nem néztek szembe azért a csúnya dolog. Az oszétiai balhé tisztán mutatta, hogy az orosz haderõ / légierõ 90%-a a '80-as évek végi szinten dekkol. ---
"Hidd el hogy nem minden van benne az Aranysasban..."
Miér hiszi mindenki azt, hogy én csak azt olvasom?
Abból (mármint Falcon) lesz majd egy totál új garnitúra amit Gundarrkal és L Viperral tervezek felvenni. Vagy még több emberrel. A lényeg a humán ellenfél, mert az AI-val szenvedés a dolog.
"Szerinted ezek képesek 100km/h sebességnél 180 fokos irányváltoztatásra úgy hogy a heli ugyanabba az irányba halad tovább? farokrotoros cuccok úgytom ezekre nem képesek.."
Nos, így hirtelen nem tudok semmirõl ami ezt meggátolná. Harcászati haszna mi egy ilyen manõvernek? Az infravörös keresztmetszetet esetleg hirtelen lecsökkentheti, de erre egy sima éles forduló is képes. Olyan ez, mint a kobra manõver. Szépnek szép, de sok haszna nincs. -----
erre a passzusra a vidijóban világosan kitérnek hogy miért is jó ez, csak nézd meg mégegszer aztán vagy elhiszed vagy nem
"Tegnap küldött itt valki vidijót amiben a két apache ezt kb. 3x is megtette egymás után:)"
Milyen erõsségû cél felett? AK-s gerillák estén belefér. Az Ka-50 tervezése idjén már rége voltak Rolandok és más csúnyaságok (pl. Stinger) nyugaton. A gépet nyugat-európai terepre tervezték. ----
Te mirõl beszélsz?? Roland?? gyengén felvegyverzett terroristák ellen küzdenek most javarészt a világon, erre kitér a vidijóban hogy unbalanced warfare (remélem jól írtam:) - mivel te jól tudsz angolul, ezt értelmezhetnéd.
2. Nem majmolom a jenkiket, de az hogy a valós tényekkel nem néztek szembe azért a csúnya dolog. Az oszétiai balhé tisztán mutatta, hogy az orosz haderõ / légierõ 90%-a a '80-as évek végi szinten dekkol. ---
igen mert arra a célra bõven jó volt a vén su-25, meg a mi-24 hind is.. Ha annyira odavagy a hiperszuper A-10ért azért ajánlom figyelmedbe egy amerikai pilóta/aki mellesleg amolyan hadi újságíróként dolgozik, és igencsak beismerte hogy a maga kategóriájában a manõverezõképessége sebessége, irányítatlan fegyverterhelés szempontjából igen is jobb mint az A-10A változata.
Az a gond hogy sokan rögtön a régi junyost tv-t látják meg a kamov-ban, meg a Su-25T-ben és azt mondják hogy milyen ósdi szar az orosz technika. Részben igaz hogy nem olyan pontos és esztétikus mint az amik csili-vili lcd-s cuccai, viszont van egy nagy elõnye ezeknek: atomvillanást is kibirják, környezeti hatásokat, idõjárást... Hányszor hallottál olyat hogy a szutyok kalasnyikov szarrá ment volna a homokban? Vagy olyat hogy a su-25 nem szált volna fel a murvás kavicsos talajról? Az amik addig kigurulni nem engedik a göbbzit amíg fel nem porszívóznak elõtte mindent a betonyról.
Megint elmegyek egy másik irányba..
A lényeg hogy a helit "ilyen-olyan" célokra tervezték, szánták valakiknek, ne keverjük már össze az amcsi dolgokkal, sasokkal meg fókákkal meg mittoménmikkel.
Én is.Én csa kegy mezei szobapilóta vagyok és azért akadnak problémáim :)
Télleg srácok, nem lehetne a haditechnika vagy valami olyan topikban gyaknotok egymást, ahol - no offense - tényleg hozzáértõk IS vannak? Pl. #479-re gondolván, ahol a felhozott két példa mindegyike "asszem" ("Asszem 16 cél volt a lõtéren és abból a teszten 15-öt kilõtt a Mi-24. A Ka-50 asszem a célok felét észre sem vette... "), nem túl meggyõzõ amúgy sem. Számomra legalábbis. Asszem...
Ramp start az tökéletesen megvan csinálva a producers note-ban.. csak végignézed és oda kattintassz ahova kell. Példul...
Heliben ülsz cold and dark state:)
1. AC - DC külsõ áramforrás felkapcsolása. 2. a másik út... ha nincs külsõ áramforrás, használhatod a battery1, vagy 2-t az alap fuckciók mûködtetésére. 3. elsõ, hátsó üzemanyag pumpa bekapcsolása (két tank van: elsõ jobboldali, bal hátsó tartály) asszem:) redundáns rendszerû 4. üzemanyag kijelzõ áramellátása 5. üzemanyag kijelzõ tesztelése (kis kapcsoló) 6. APU üzemanyag pumpa engedélyezése(zapó féle olajkályha izzítása:) ugyanaz mint az F-16-nál a jet fuel starter 7. strobe light fel (jobb SHIFT-J) 8. giroszkóp standby felkapcs. 9. INU (innertial navigation unit) -> hátsó panel 10. APU izzítása (Home) 11. hajtómûvek üzemanyag csõveinek kinyitása (2db) 12. hajtómûvek EEGT mûszereinek a bekapcsolása (2db) -> hajtómûbõl kiáramló hõmérséklet infót ad arról hogy az adoot környezeti viszonyok között milyen hatásfokkal dolgoznak a morgoncok a hátad mögött (belsõ kompúter figyeli elemzi) 13. hajtómûindító panelen átváltani a négy állású kapcsolóval az 1es hajtómûre (E-vel) , az APU ezidõ alatt felpörgött, és írja hogy készen áll a "menetre" 14. rotor brake kikapcsolása (kézifék:) -> ha ezt nem engeded ki csak ledarálja a fogaskerekeket a sebváltóházban.. na jó nem csak üresben forog mert szétkapcsol közlõmû. 15. Home-al indítani az 1es hajtómûvet és rögtön figyelni a fordulatszámmérõt jobb oldalt, amint eléri az 1800as fordulatot CTRL-PageUP-al kinyitni a fõ üzemanyag befecskendezõ -> felpörgés közben lehet tesztelni a (bal CTRL/ALT - P)-vel a bal és jobboldali hajtómûvek EEGT (engine-egzóószt-govenyõõr-temperatúúrást) alsó és felsõ értékét 16. amint felpörgött az 1-es és beállt, E-vel váltani 2-re és azt is indítani az elõbbi módon (jobb CTRL-PageDOWN)-> a 2es fõ befecskendezõ pumpa nyitója 17. amint felpörgött PAGEUP-al 2xer pöttyenteni ezzel beállít egy automata stabil tolóerõt a hajtómûveknek.. ebbe bele lehet kötni:) AUTOMATIC POWER SETTINGS 18. most jön egy fontos dolog -> AFT, REAR alternator bekapcsolása -> generátárok amik a sebbváltó fõtengelyén vannak szolgáltatják a powát, persze csak egy bizonyos fordulat felett, tehát harci körülmények között ahol vadul manõverezik az ember FONTOS hogy a battery-k legalább egyike fel legyen kapcsolva különben ha meghasal a hajtómûvek fordulata egy vortex ring esetén kilövi az összes elektronikai cuccost (ABRIST, SHKVAL) ami szar, ha éppen lõni kéne 19.kabin lamp teszt (BAL SHIFT-L) ,K-kabin világítás (ha nem látol:) 20.E-vel APU-ra váltani és END-el leállítani vagy egyszerûen a 6.os pontban említett üzemeanyag csõ lekapcsolása (oszt megszûnik a zúgás) 21.ABRIS bekapcsolása (jobb SHIFT-Ö) bé búútol (486DX100 powa ám :) 22.mi is... jaa rádiók 6db kapcs fel, EJECTION bili élesítése 3dbkapcs fel, fegyver vezérlõ kompúter bekapcsolása 23. fõ hidraulika rendszer bekapcsolása, IFF bekapcsolása, itt van még valmi rögtön jobbra. az valmi NAV rendszer 24. hátsó panalen LASER warning rendszer élesítése, + Flare konténerek élesítése 25. rádió, ADF beállítása... ez még annyira nem fontos 26. SHKVAL keresõmódban való sebesség állítása 1-re (4db jobbra katt) 27. Autópilot rendszer mind a négy kék kapcsolója be + (BAL CTRL-X)-el radar alt-ra állítani 100m-ig való lebegésnél, felette BARO 28. innertiális navigációs rendszer beállítása NAV1-re vagy amire akarod... (HUD-on az iránynál felül a pici kis rombusz) 29. manuális GRYO uncage-eléése (szép mágyárosan), +beállítása középre 30. SHKVAL bekapcsolása (BAL SHIFT-D)-vel 31. LASER RANGE FINDER standby módba (JOBB SHIFT-O)-val 32. auto GRYO beállítása - SHKVAL rendszerrel van összekötve 33. külsõ világítás izlés szerint jobb (ALT-G)-vel 34. kabin/mûszerek világítása izlés szerint 35. asszem ennyi..
felszállás-> elõre nyomod picit a joyt kitrimmeled és úgy emeled el
tartózkodj a hirtelen gázadásoktól, ugyanaz lefelé -> vortex ring
az autórotációt meg úgy csinálod hogy mészaszol a guruló felett 60méter felett min 100km/h sebességgel CTRL PAGE-UP/DOWN-al elveszed a motalkót a morgoncoktól azt felhúzod picit az orrát és mielõtt leérne a földre hirtelen felkapd esik a sebesség nullára majd ha szépen csináltad akkor tuuucs dávn van.
Ugyanezt bemókolod a vidijó alája, oszt már postázom is a 10 méter átmérõjû veres csillagot nékednek nekije!
Ez jó és majd bekell tenni ( ha lesz végre ) a banner alá valami hivatkozásba.Nekem inkánn olyan gondom van, hogy ha megnézed ezt a videót akkor oylan 0:50-nél forgolódik a jóember.Nos ezt ugye én is megtudom csinálni de nekem mindig vissza akar menni a kuffer az eredeti irámnyba és gépészkednem kell vele.
Polluxware nagyon köszönöm ezt a leirást, esetleg a fegyverkezelésrõl is irnál egy hasonlót?
Ezzel az a gáz hogy ehhez két dolog kell... 1. 100km/h-t nemnagyon meghaladó sebesség, 2. lábkormány, nem forgatható joy
megadhatsz a joy-nak egy bedöntési irányt, azt ki kell trimmelni lábkormánnyal kitéríteni és tartani erõsen majd trimmelni újra, valamint tartani a bedöntést hogy irányban haladjon a heli és azt is kitrimmelni, mindezt egyszerre és gyorsan.
Volt egy kidobásra ítélt kormányom pedállal együtt.Sajnos csak addig bírta amíg kipróbáltam.Faszán betudtam állítani de nem is bírt többet nagyon.De mûködött.Majd a vaterán nézek valami olcóbb kormányt és akkor lesz pedál. Számomta érthetetlen módon több mint 40 ropi az a qrva Saitek pedál.Ha lesz annyi fölös pénzem akkor inkább majd a trekkir-t veszem meg.
1.(ALT-W) master switch - mehet az áldás kapcsoló 2.SHKVAL uncage mode (O)-val (ó betû vesszõ nélkül:) -> ez az otikát dobja be középre 3. célzás amivel akarsz... jobbALT-JOY POV sapka, vagy é,á,û,- gombokkal 4. célbemérése ENTER vagy joy gomb.. (Õ,Ú céltárgy nagyságának beállítása) kis kocka 5. távolság 8km-en legyen belül stabil lebegés állapot, avagy kis sebességnél a befogott cél -> VIKHR rakéta kiválasztása (Z-külsõ pilon, U-mindkét, I-belsõ pilon) vihkr az külsõn van ált.. jól van Balázs.. csak ott! :)) 6. a kis kör ami a shkval célzója megjelenik a hudon egy nagyobb kör amit pontosan rá kell vinni hogy fedje egymást a kettõ, megjelenik a C betû a hudon, -> PUSZK AGIRISON! mehet az áldás a release gombbal
csak célzásnál kell pontosan fedni a két körnek egymást leoldás után picit eltérhet... a VIHKR rakéta beam ridingos azaz a lézer pont és leoldási pont között van lézernyaláb amin a rakétyának kell haladni, mint mondjuk a horgászzsínoron a csúszószereléknek, vagy mittomén életemben nem fogtam halat:)
pár fokos eltérés lehet tehát leoldás után nem kell görcsösen irányban maradni.. de azért ne is tegyél 90fokos irányváltoztatást amig nem ér célba a cucc, addig max kicsit oldalazol ha mondjuk egy silka dobálja rád a popkornt.
Fedélzeti gépágyú az ugyanaz csak itt ugye érdemes 5km-en belül lenni a szórás miatt, C-vel váltasz gépityura, célzaszol, aztán lõszaszol bal CTRL-C -vel tudsz AP/HE között váltani -> AP armour pírszing, HE robbantyús kartács
P-vel tudod fixálni a gépityút ha közelre lõsz ilyenkor érdemes backspace-el eltenni a shkval hogy ne fogja az fps-t.
egyszerre nem tudsz géppityuzni, és mást lõni tehát C-betû
blokkrakéták azok meg sztem rájössz..:)
bombát ne is kérdezd, egyszer sikerült oldani azt is véletlen, de sztem totál értelmetlen ebbe a játékba. egy dolgot hiányolok és ez pedig valmi R-60 jellegû rakéta, meg a KH-25ML raksi amit állítólag tud vinni, de ezt Balázs jobban vágja sztem.
engem példul a mai napig érdekel mi az a kis huzogató karocska ami a tolóerõszabályzón van (F-gomb)
valmi vibrációt küszöböl ki... ennyit ír az a nagyjából fordítgatott orosz kézikönyv
Thx...most elõször nem érzem reménytelennek a BS-el való harci bevetésem lehetõségét... :-D Végre értelmesen lejött nekem ez a célzás, befogás, tüzelés dolog... :-D Már csak ki kéne próbálnom a gyakorlatban, de addig még egy oprencer reinstall vár rám. :-(
Tegnap újfent felraktam a BS-t és most próbából kikattintottam a telepítõl a két kérdéses jelölõ négyzetet ami a parancsikonokat telepíti fel.
Nos ez jó mert legalább rájöttem mik azok, a gáz az hogy nemtom milyen "paramétereket" írkál a parancssorba amitõl a progi indításakor a dos box is megjelenik egy pillanatra.
Magyarán betudná linkelni nekem a parancsikonban lévõ paramétereket? multis az nem kell..
We are still planning on releasing the manuals. In fact, over the weekend I sent in what I hope are the final texts for final formatting and conversion to PDF. Hopefully the flight manual will be released soon now. __________________ Matt Wagner Producer, TFC/Eagle Dynamics
Na azthiszem neki kell feküdni bebiflázni a rampstartot.Nem kicsit összetettebb mint a Falconban.
RAMP start billentyû kombóval.Ez a béta 1 :) Ha kell majd még finomítok / finomítunk rajta de kezdésnek jó szerintem.
sirályos:)
De nem hinném hogy mindenki billentyûrõl akarná ezt mind bepötyögni..
Egyébként nehogy valaki letöltse a videókat!!!! ott van a lemezkép gyökérkönyvtárában x:\VIDEO <<-- !!!
Bonyolultnak nem nevezném a Falcon-hoz képest... Ott a radar, mfd-k kezelése néha trükkösebb sztem. Érdemes ramp startnál tudni hogy mit is csinál az ember ahelyett hogy bebiflázza a billentyû kombókat..
Példul:
mi kell hogy elinduljon a cucc, legalapvetõbb?
áram.. honnan? vagy külsõ áramforrás, vagy a két belsõ aksi
hogy indítom a hajtómûvet? -> APU -> ennek az indításához mi kell? üzemenyag fõkapcsoló / +indítási folyamat
ha nem indul... miért nem indul? üzemenyag van? rotor brake-t kikapcsoltam?
Szóóóval ilyesmi:) Te tehát tudni kéne hogy milyen gomb mit csinál, és ha kihagyom mi a jelenség
Bonyolult? Csak elsõre.. ugyanis egy csomó gombnak csak teszt funkciója van amit max vészesetben használ az ember vagy HARDCORE PERVERZ RAMP STARTOS GURU csinál meg minden indításnál:) sõt van olyan gomb is ami nem megy.
Ebben a játékban számomra maga a kezelés az élvezet, maga a missziók meg a hozzáadott kampány az messsssze gyerekcipõben van a falcon ,vagy eech mellett.
Köszi Leon hogy összeírtad a billentyûket!! majd csak mahinálunk valami Balage féle gyorstalpalót
Vegre egy harci szimben is van ilyen, eddig csak fs ben volt lehetseges teljes inditasi procedura illetve az egesz repulore kiterjedo procedurak hasznalata.
Persze, hogy nem de így könnyebb megtanulni. Megnézi az ember a leírásban, hogy mit kapcsol és megnézi, hogy ez hol található.Kétszer - háromszor eljátsza ez és már fejbõl megy is.
Én is azt szeretem benne a legjobban ( egyelõre ), hogy lehet gépészkedni mint állat.Nagyon várom, hogy kiadják a nyugati verziót.Csak a védelemmel nehogy elbasszák.Példát vehetnének a Sacred2 védelmérõl, az szerintem egy tök korrekt.A megvett cuccot 2 gépre teheted fel, mindkettõn aktiválhatod is ( csak a neten egyszerre az egyik lehet ).Ha újra kell rakni a windózt akkor egy kis program segítségével vissza kell vonni az aktivációt.Így egy felszabadul és ez bármikor, bármilyen gépen újra aktiválhatod.Teljesen korrekt!!!Mondjuk veszik is a stuffot mint a cukrot.
Én a falconban bõ 15perc alatt bevágtam a ramp start(igen,van egy kis ramp start tréner progi,egy java exe indítod kapsz egy üres falcont és 1az1ben azt kell csinálni amit a játékben,és a kamerát mindig rávitte arra a panelre ahol baszkuráljuk a gépsárkányt) Valami programozó ehhez is szerkezhetne hasonló progit^^
Az újratöltés, külsõ áramforrás, és egyebek a bázison csak úgy mûkszenek ha kinyitod a kabin ajtót!
A mission editor tök ugyanaz mint FC-ben, +megvan toldva némi triggereléssel mint az armed assult-ban.
Egy nagy - ugyanis nem lehet bekapcsolni a térképnél hogy valós világot mutassa felülrõl ami azért lenne jó, hogy amikor pakolgatja az unitokat az ember, akkor ne egymásra rakja õket. ez el van cseszve.... de rendesen
A force feedback is FC. Akinek Saitek Cyborg Evo force, vagy egyéb force feedback joya van, annál csak akkor mûködik a trimmelés, ha az iniben letíltja a force feedback-et! :)
Sziasztok! :) Feltettem énis. Nekem továbbra is EECH, de majd ha lesz idõm megpróbálom befûteni a motorokat. Te írtad hogy nem vagy hajlandó default könyvtárba rakni a proggit?? Nos én nem oda tettem, hanem egy F nek becézett vinyóra, de csak annyit csináltam, hogy a C betût átírtam F re (tehát csinált egy program filest stb) és így megy.
Tessék mondani erre az ingyiánra is vonatkozik valamelyik usa tagállam régi rendelete, hogy 3 vagy több indián már csoportosulásnak számit és felszólitás nélkül közéjük lehet lõni? :)