Kösz a segítséget, ezt a platformos dolgot benéztem.Arról a teremrõl van szó, ahol már 3 platform világít, de nem olvastam el figyelmesen a szöveget, miszerint itt már nincs más dolgom.Végre megnyugodtam.:)
Most jut eszembe: beleolvastatok a kocsma vendégkönyvébe?Szétröhögtem magam a bejegyzéseken.De a kampókezû kalózról mesélt vicc is tetszett.Na, én az ilyen apró részleteket is nagyon tudom értékelni a szerepjátékokban!
jaja végig olvastam én is és ez volt nekem is a kedvenc viccem :D
Valaki elárulná nekem, hogyan kell Onthot elcsalogatni a kutyájával, hogy ne kelljen legyilkolnom? Nekem nem sikerül sehogy sem :(
A kutyát én is csak legyilkolni tudtam, de a nagy melákkal nem volt gond. Csak felszedtem a csapdákat és csapattal együtt berongyoltam és meglapultam azon a keresztfolyosón amin õ is elõjön. Aztán míg õ azon vacakolt hogy helyreállítsa a csapdákat, addig a csapatta legyetemben elosontam mögötte és mentem tovább. A kutyába belefutottam de rongyoltam tovább, kinyitva az útba esõ ládákat és amint elértem az ajtót és szólt a program hogy okés, na akkor vertem le a bandával a kutyát és léptem be a tovább vezetõ ajtón.
De szerintem saját csapdákkal, mondjuk a felbuktatóssal is meg lehetne oldani a dolgot.
Ettõl függetlenül a törpe megoldása valahogy pörgõsebb (másodjára azt az utat választottam) és van benne pár poén.
Én meg széttörtem a deszkákat, ami mögül folyt a víz, azt hittem lesz valami köze hozzá. Na onnan kezdve nem járkált sehova csapdákat javítani. (Valami olyasmit írt, hogy a deszkák széttörésével nem lesz utánpótlása javítgatni.) Így viszont nem tudtam ellógni sehova sem, mert csak ott téblábolt, nem ment messzebb. Törpét bírom, jó dumái vannak :)
Észrevettétek már, hogy ha hagyjuk a Fõmenüt "pihizni", akkor lassan beesteledik és az éjszaka sötétjében néha(nem mindig) még egy tündeszerûség(vagy elf lány?) is átoson a fák között?!Nagyon szépen megcsinálták.De a távolban - egy fedélzeten - kardpárbajozók, valamint a vízen sikló hajók látványa is nagyon ott van.
Hát igen, nagyon figyeltek az apró részeltekre. Hangulatos.
Ez jó kör volt: Felraktam a TROT-ot. Már nagyon vártam, hogy megjelenjen angolul. Végre!!!! El is indítottam a játékot, de basszus, nem mûködött az egér. No para, sokmindent lehet tenni. A mutató nem mozdult, de vakon tudtam kattingatni. Ok, van ilyen, majd a video options. Csakhogy ott nem sok mindent lehet állítani. Próbáltam a felbontást, grafikai beállításokat, semmi. Windowed mode nincs és a hardwaremoust sem lehet állítani. Ok, lássug a konfigurációs fájlokat. Ott se. Na itt kezdõdött a hosszú fórumnézegetés. A játéké, a wn7-é, az ATI-é, a google . . . szóval mindenféle hely, ahol hasonló probléma fellelhetõ és esetleg megoldás is akad. Javaslat volt bõven, nem részletezem. De ezeket próbálgattam végig: -egérbeállítások saját softwareban -egérbeállítások windowsban -egér sajátsoftware töltése -friss dx -friss 10.11 ati driver -aztán a 10.7 -10.4 -10.11 vissza -a másik egér -HD tv képernyõ -normál monitor képernyõ (ezek resolutionja különbözõ gameresekkel) -néhány reinstall -lehet, hogy más is, csak nem jut eszembe.
Persze semmi hatás.
Aztán egy Demigodos, vagy milyen fórumon olvastam, hogy egy pár konfigon ott sem mûködött az egér, ha a wondows fontsize nem 100% volt, hanem nagyobb. És nekem 150-re van állítva!!!
És kipróbáltam és mûködik :) :) :)
Most már ajánlom, hogy nagyon jó játék legyen.
Treat Poisons-t a fõ karakternek érdemes kifejleszteni legyen bármilyen kasztú.
Milyen szerencse, hogy olvastam itt a fórumban, várjam végig a Credit listát, ha végeztem a játékkal, mert lesz egy kalózos videó.Meg is néztem, de ami sokkal jobban meglepett, hogy a videó után egy kérdés jött: Kilépek vagy folytatom? Még egyetlen szerepjátékban sem találkoztam olyannal, hogy a fõboss megölése után tovább játszhatok és befejezhetem a félbehagyott küldiket.Sõt!Vadiúj küldiket vehettem fel.Nagy piros pont ezért a készítõknek. Apropó: az elfek erdejében hogy lehet befejezni a mérgezett folyó-megvadult állatok küldetést?Vannak arrafelé "sprite"-ok, de azokhoz még lopózva se lehet közel menni, mert "elteleportálnak".
Igazából nem ritkaság, sõt nagyjából a RPG-k felében ez a helyzet. Már hogy a vége boss után is folytatható a játék. Legfeljebb nem nagyon játszottál ilyenekkel eddig. :)
Amúgy ha lelövöd a credits listát akkor is folytathatod.
A mérgezett folyós feladathoz meg ugye egyrészt felderíted mi a fene mérgezi a vizet. Ott megtalálod a probléma forrását. A megoldást a program megadja, csak meg kell venned a megfelelõ eladótól a szükséges cuccot, majd visszavinni és alkalmazni. Ezután lejelented hogy kész a feladat, amiért cserébe jön egy letolás, hogy nem gondoltad végig a cselekedeteidet emiatt újabb problémákat okoztál. Visszamész megint a helyszínre és leszámolsz az új problémával, majd megint jelentesz és vége is a feladatnak.
A sprite-okkal nem kell foglalkozni. Lényegtelenek, csupán van egy hely ahol van egy kõkör elf megfelelõje ami mögött egy fatuskóból begyûjthetõ egy spec tárgy amivel majd az elf fegyverek közül egyet maxra lehet fejleszteni.
Bocsi, de az hogy nem nagyon játszottem eddig ilyenekkel, enyhe túlzás: KotoR sorozat, Mass Effectek, Witcher, Icewind Dale, Drakensang TDE, Two Worlds, Risen, Venetica, Divine Divinity I-II., Divinity II - Eco Draconis, Oblívion(még mindig folyamatban), Sacred 1-2(tudom, nem igazán RPG), Neverwinter Nights sorozat...a teljesség igénye nélkül. És ezekben az outro után egyáltalán nem volt általános a folytathatóság.
A nem nagyon játszottál eddig ilyenekkel kitétel arra vonatkozna, hogy olyannal amiben folytatni lehet, na olyanokkal nem játszottál sokat.
A kimondottan sztorira épülõ és csak annak cselekményét levezetõ, a világot nem túlságosan kidolgozó játékokban ez valóban nem szokásos (mint pl.: Venetica, Witcher, a DD sorozat), de kivételek akadnak persze. Mondjuk a ME sorozat speciel pont hogy folytatható a vége után (már a sztori után). A KotOR valóban nem ilyen (de az kimondottan sztori orientált játék ami csak a történetre koncentrál), a NWN esetében nekem rémlik hogy folytatható volt a játék (NWN 2 és küldetéslemezei esetében elég biztos vagyok benne, az elsõ részre nem merem ugyanezt teljes bizonyossággal kijelenteni), Oblivion speciel igazán csak a sztori után kezdõdik el az igazi játék(a sztori eszement rövid).
A DLC-k elterjedése óta pláne ez a trend, mivel a plusz tartalmak érdekelhetik a játékosokat de korántsem biztos hogy csak emaitt teljesen elõlrõl kezdenék a játékot.
Okés, természetesen nem vitatkozni akartam, csak imádom az RPG-ket és ez most kellemes meglepetésként ért. Mellesleg tényleg gratula, hogy nem lõttél le poént a mérgezett folyóval kapcsolatban azok elõtt, akik még nem jutottak idáig, ezzel együtt tökéletes homályban maradtam, ui. semmiféle megoldást nem találtam a folytatásra.:) Kinyírtam a megvadult állatok közül, amit ki lehetett, de azon túl lövésem sincs.Talán nem néztem szét eléggé, de majd este otthon folytatom.
A fa harmadik szintjérõl kinyúló ágról lehet elérni a helyet ahol a szennyezõdést okozó dög a vízben fekszik (a második szintrõl a romokhoz tudsz menni, az elsõrõl meg a sprite területre lehet elcsámpázni). A lényeg, hogy a vízparton lesz egy döglött óriásgyík (zsebsárkány) ami oszlik és mérgezi a vizet (de úgyis leszólít az egyik fa (miniatûr ent szerû lény) mikor elég közel érsz. Mikor odamész és ráböksz a testre a program kiírja mi a megoldás (amõbákat kell szerezned amik lebontják a testet). Ha végiggondolod kinél lehet érdekes, szokatlan dolgokat kapni (a városban a templom mögött található kisállat kereskedõ) akkor könnyen megvilágosodsz. Elmész hozzá, megveszed a cuccost, visszaviszed és használod a hullán. A többi meg majd jön magától. Szappan és/vagy elfek által használt tisztálkodáshoz szükséges növények legyenek nálad, mert a dög környéke bûzlik és ha odamész büdösek lesznek a népek, így más nem fog szóba állni velük míg le nem csutakolják magukat.
Idõközben megtaláltam azt a valamit(nem voltam elég alapos korábban) és már nálam van a másik izé is, amivel megoldhatom a problémát.Egyelõre szándékosan nem olvastam el a segítõ spoileredet, de nagyon köszönöm, hogy segítettél.Viszont sehol sem találom az egyik ritual mastert az elfek fáján, akikkel beszélnem kellene a fegyverfejlesztésrõl.Majd késõbb még körülnézek.Pedig a küldihez még a nevüket is megadták...:(
Az egyikük ugye az, aki a feladatot adja. A másik ott lesz mellette (vagy az a páros aki ott ácsorog mellette vagy a csajszi lesz aki az elsõ szint erdejében bóklászik, már nem emlékszem pontosan), a harmadik meg egy szinttel fentebb található. A lényeg, hogy a keresendõ egyének nem mászkálnak el messzire a helyükrõl, így nem nehéz megtalálni õket.
Amennyiben meg nem elf a karaktered, úgy sokra nem mész majd a fegyverrel amit elkészítesz, mert a csúcs változat csak elfek kezében mûködik jól.
Szasztok, van egy kis problémám, a v-sync miatt d3doverrider-el indítom a játékot, tökéletesen fut. De ha egymás után kétszer vagy többször belépek az inventory-ba , journal-ba stb. és aztán visszalépek a játékba aZ FPS érték a felére zuhan. ALT-TAB-bal kilépve majd vissza újból 60FPS-en fut. Rohadtul unom már az 5 percenkénti ALT-TAB-ozást. Tud valaki erre a problémára valami megoldást, valahol azt olvastam, hogy windowed mode-ban játszva nincs ilyen probléma. A kérdés már csak az, hogy lehet ablakos módban indítani a játékot, mert a menüjében nincs ilyen opció. Ha tudtok valamit, írjatok! Elõre is kösz.
Amikor legyõzöm a gólemet, minek kéne történnie? (Még eléggé a játék elején.) Mert a csaj siránkozik a hulla fölött, én meg semmit se tudok csinálni. A terem zárt, beszélgetni nem lehet, nem történik semmi. Bug?? Mert már kétszer futottam neki emiatt, de ugyanez volt... -.-
Beszélj a generdához kikötözött manussal. Akkor megy majd tovább a játék. Elég jól látható a delikvens és vele kell foglalkoznod nem a lánnyal aki a társa elvesztésén sopánkodik.