"elfelejted hogy a Blizzard csak a WoWval fogta meg az aranytojást tojó tyúkot."
Ez igy nem igaz, elõtte is õk adták el legnagyobb példányszámban a játékokat. Warcraft, Starcraft, Diablo mond neked valamit? Annyi pénz jött be belõle amivel évtizedekig jól el lehet lenni. Starcraft még most is fogy pl.
"Egyébként a Blizzard úgy volt anno a WoWval, hogy megcsinálják, kiadják, de ha a játék elbukik akkor õk is vele buknak."
Errõl nem hallottam, én úgy tudom hogy csinálták hogy legyen mert fantáziát láttak benne de akkor sem lett volna gond, ha nem jön be. Sõt mivel bejött azért tolták el az összes többi játékot mert a Wow hirtelen nagy erõforrásokat kötött le (emberben). Egyébként meg a Blizzard van annyira rutinos, hogy pontosan tudta, hogy bejön neki, hiszen már a hiresztelésekkor is mindenhonnan ez folyt, a bétára iszonyatos érdeklõdés volt, és elõvételben többet eladtak a játékból mint más játékból összesen.
Nos, mindent egy lapra tettek fel és bejött nekik.
Sõt, most találtam a Wikipedia-n egy idevágó cikket, melyben StarCraft: Brood War verseny:
WCG Challenge - 2000. október 7-15. 17 ország, 174 versenyzõ Díjazás: 200.000 dollár Helyszín: Everland, Seoul, Korea Játékok: Quake III Arena FIFA 2000 Age of Empires II StarCraft: Brood War Counter-Strike.
marcias #17 "2004-ben még újnak számított a WC3" - erõs tévedés. Nézz csak lejjebb!
"Elõtte kicsivel a Diablo2-t adták ki" - tévedés, nem is kicsivel elõbb adták ki, ismét csak nézz lejjebb!
"Illetve, 2004 körül kezdett beindulni a Starcraft alapú e-sport..." Rettenetesen nagy tévedés. Már 2002 óta van világverseny StarCraft és Brood War mapokon. Élükön szinte mindig koreaiak végeznek.
StarCraft: 1998. március 31. (hivatalos megjelenés) StarCraft: Brood War: 1998. november 30. (hivatalos megjelenés) Diablo 2: 2000. június 29. (hivatalos megjelenés) Diablo 2: Lord of Destruction: 2001. június 29. (hivatalos megjelenés) Warcraft III: Reign of Chaos: 2002. július 5. (hivatalos megjelenés) [Amerikában 2 nappal korábban] Warcraft III: The Frozen Throne: 2003. július 4. (hivatalos megjelenés) [Amerikában 3 nappal korábban]
szerintem dolgoznak õk a diablo 3 sem idén indult, és õk azt mondják, ha valamit nem cserélnek le ötször a fejlesztés alatt, az nem elég jó, kevesebb játékot adnak ki, mint a többiek, de ez az ára a minõségnek és azért elég sokmindent csináltak, rengeteg patch, még diablo 2-höz is sokáig, wow-hoz is, én nem mondanám, hogy elkényelmesedtek, meg vagyok velük elégedve, még ha már tolnám is a diablo 3at, de szeritnem jó ha 2010-ben kijön (bár sztem késõbb fog), megéri várni
az egy dolog hogy az alapötlet vagy a világ lopott (pl. warcraft elsõ részében még a gombok is ugyanazok voltak mint a dune2ben) de sikerült nekik hozzáadni elég sok érdekes újdonságot amiért már megéri akár megvenni is egy játékot
WoWot nem igazán adták ki idõ elõtt. Az hogy került bele content patchek által, meg komfortosodott a kezelõfelület az tény. De a cucc kész volt. Ja, és hát a high end része nem volt igazán balanceolva, túl nehézre volt állítva. Ez meg szerintem szándékos egyrészt fejlesztési idõspórolás (nerfelni mindig könnyebb), másrészt így tovább marad kihívás. BC dettó ugyanaz mint a WoW, az se jött ki idõ elõtt. Az elsõ kieg amit idõ elõtt adnak ki - vagy k.rvára belehúztak az utolsó 1-2 hónapban, nem tudom - az a WotLK.
A Blizznek nagyon jól ment már a WoW elõtt is. Nagyon sok 20 fõt foglalkoztató stúdióra jellemzõ hogy határidõ tartás miatt félkész állapotban kiadnak játékot. Bliz ilyet nem csinált, mert volt tartalék. WoWnál sem engedett a kiadónak (Vivendinek), mivel tisztában volt vele a Vivendi is, hogy ha kiszálnak a WoW mögül a Blizz akkor se fog éhenhalni, és pik-pakk talál új kiadót. Ezenkívül a WoW a Blizznek egy próba project volt. Ha bejön kaszálnak, ha nem, akkor fejlesztik tovább a single játékokat (ami párhuzamosan azért ment alatta is). Szó nem volt arról, hogy 1 lapra tegyenek fel bármit is.
Az tény hogy az Activision egyesülés óta eléggé elk.rvult a játékosokhoz való hozzáállásuk. Hiába mondják, hogy az Activision hagyja õket azt csinálni amit akarnak, a Lich King idõ elõtti piacra dobása, és az SC2 három részre darabolása sem az Activision elõtti Blizzre jellemzõ húzás. A (WoW) customer supporttal alapvetõen sok baj szerintem nincs. A hajnali 4 helyett 3-kor szerver lelövés mondjuk engem tuti nem érint, mert én 4kor inkább kelni szoktam mint feküdni... A többi meg más MMO játékoknál még rosszabb. MMO-t fejleszteni egyszerûen nehéz. Nem lehet átlátni, hogy mi okozhat fennakadásokat. Tapasztalat nincs benne, labor körülmények sz.rt se érnek, gyakorlatilag mindent élesben kell kipróbálni. És ha 100 újításból csak 1 nem jön be, máris lagg van, meg játszhatatlan az egész. És ami a lényeg: relative elég gyorsan gatyába szokták rázni a dolgokat. Nem egy AoC sebességgel dolgoznak. Ja, meg a laggot odaadják ingyen napokban (pont most kaptunk 3 ingyen napot). Szóval azért azt nem mondanám, hogy lesz.rják a játékosokat. Persze pénzért csinálják, és ha választani kell, hogy egy 99%-os megoldás, vagy egy 100%-os 10x annyiért, akkor tény, hogy a 99%-ost választják.
Vazz, milyen komolytalan már ez a cikk?? Mi az, hogy másnak lekötötte volna minden erõforrását csak a WOW?
Másnak? Mondjuk egy fele ekkora cégnek? Igen, valószínûleg, de ez olyan alap matematika amit már az elõemberek is tudtak, ezért kár volt cikket írni.
Ne is haragudj de akkora hülyeségeket irogatsz itt néha hogy a hajamat tépem... A TBC mikor kijött voltak hibák, sok, de messze messze sokkal játszhatóbb volt és bugmentesebb mint a mai single játékok többsége...a gond csak azzal volt hogy 1 db kezdõzóna volt sajnos és a terheléssel voltak gebaszok. Csak tudod a különbség az hogy a Blizz tanul a hibákból. Most 2 külön kezdõterület lesz ráadásul a kövi területek is sokkal szerteágazóak ami azt jelenti hogy lehet hogy 74-75-ös szintig nem is találkozol olyannal aki a másik területen kezd. Egyrészt így a többi karival is élvezetesebb lesz mint a TBCben a fejlõdés.
A Blizz egyszerû receptet használ, amit viszont eddig senki nem volt képes megismételni. Minden játékuk 3 pilléren nyugszik. Elõször is rengeteg ötletet "lopnak" a jobb fantasy/sci-fi univerzumokból és összegyúrják. Bár ebbõl nem lesz pl. egy W40k, de nagyon gazdag és fogyasztható világot kapunk. Mindhárom fõ franchise így készült. Másodszor: tudják, hogy semmi értelme hardverigényes szupergrafikával próbálkozni (1 év alatt így is elévül, addig viszont szaggat), helyette gyengébb motorra építenek fel egy nagyon hangulatos, koherens látványt. A SC, War3, WoW, Dio grafikája a mai napig élvezhetõ. Itt jön a képbe az átláthatóság is, ami szintén kulcsfontosságú. Elég csak megnézni a WoW rendszerét: egyértelmû, jól felismerhetõ ikonok + egyedi grafika + hanghatás kíséri a legtöbb eseményt, lehetetlen nem észrevenni. Harmadik kulcs az igényesség. Ebbe beletartozik a balance, a pályák kidolozása, relatíve bugmentes release, support, Battlenet. A karakterek beszólásai, rengeteg utalás, easter egg. Dio hihetetlen lootpalettája. A SC és TfT a mai napig messze a legjobban egyensúlyozott RTS-ek, semmi a közelükbe sem ér. A WoW-os tapasztalataik szerintem egy hasonló szinten balanceolt MMO-t eredményeznek majd.
A mostani hozzáállásuk nekem nem szimpatikus. Jó két éve érezhetõ a WoW hatása, addig sem voltak csóri gyerekek, de azóta elszálltak. Activision sem tett jót, hiába fogadkoznak. A WoW kieg egy félkész termék lesz, már a TBC is az volt. Rá lehet fogni, hogy MMO, úgyis gigás patchek jönnek hozzá. Ezt ellensúlyozza, hogy jelenleg mindent a WoW-ra alapoznak, ebbõl dõl a pénz a SC2 Dio3 és az új MMO fejlesztésére (horribilis összegek), amikkel én eddig maradéktalanul elégedett vagyok. Az ilyen fejõsteheneket pedig erre kell optimalizálni, nem a konkrét játékélményre, és ez bizony érzõdik. Ami a vicc, hogy még így is az egyik legjobb PvE ÉS PvP MMO.
Manapság csak az ilyen "unatkozó elhivatott milliomos" jellegû fejlesztõktõl lehet valamit várni. Mindneki más kiadja a félkész, igénytelen, optimalizálatlan hulladékot, hiába van mögötte akár egy EA. Erõsödik a casual tendencia, akiknek primitív játék kell, nem játszanak vele heteket. Ki meri ilyenkor elhajtani a kiadót, hogy mi márpedig komplex játékot csinálunk és ülünk rajta még másfél évet? Páran megtehetik, egy részük viszont inkább óvodásoknak fejleszt, abban van a pénz. Ma már annyiba kerül egy-egy játék elkészítése, hogy nem lehet pár emberre alapozni. Ott a Valve, kõgazdak alapítók, csináltak két brilliáns játékot, taroltak az elmúlt 4 évben, mégis pénzügyi gondjaik vannak. Kis pénzbõl jóideje nem lehet normális játékot gyártani. Amire van pénz, 80%-uk vacak, mert szervezetlen/tehetségtelen a fejlesztõbrigád és/vagy beleszól a kiadó. A maroknyi top csapat, akiknek a neve garancia a maradandó, minõségi játékélményre, mind dolgozik valamin, összesen csinálnak 2-3 játékot évente. A játékok a technikai fejlõdés ellenére butulnak, kezd az egész a filmiparhoz hasonlítani. Futószalagon érkeznek a nagyköltségvetésû, de pocsék filmek, a tehetséges rendezõknek a szûk keret miatt meg van kötve a kezük. Párévente egy-egy ilyen zseniális író/rendezõ kap 50miliót egy filmre, abból lesz valami.
Az a baj, hogy a fejlesztési idõ nincs arányban a minõséggel. Grafikánál jön ez ki a legjobban.
"elfelejted hogy a Blizzard csak a WoWval fogta meg az aranytojást tojó tyúkot."
Tehát akkor ami elõtte volt az smafu? Na neeeee, a WoW elõtt is volt életük, elég jól csinálták.
"sõt. csak tehetségesebbek."
Ízlés kérdése, nekem azért nem tetszett minden játékuk.
"Ha 20 embert foglalkoztatsz akkor mindegy hogy hány évig fejlesztesz valamit (lásd Remedy - Alan Wake), nem folyik el a pénz."
Már hogy ne folyna el? Azért basztatják a kiadók a fejlesztõket, mert amíg nem látnak pénzt belõle csak fizetik a kiadásokat(fejlesztõk bére, marketing, hogy fenntartsák az érdeklõdés stb.). Minél késõbb adják ki a játékot annál nagyobb a kiadás ergo utána annál többet kell eladni belõle, hogy behozza a költségeket és akkor még sehol nincs a profit. A Valve egyik embere nyilatkozta a HL2 Ep3-mal kapcsolatban, hogy tuti nem fogják annyi ideig fejleszteni mint az Ep2-õt mert anno tiszta idegbetegek voltak, hogy milyen sokáig ültek rajta, mondták is nekik a fejesek ha nem adnak el belõle sokat akkor ki lesznek rúgva. Hála az égnek sikeres lett a játék, behozta a költségeket, profitot is termelt, ezért lesz majd Ep3.
"Nézd meg a Lost Vikings-et, micsoda játékélmény, 2d-s grafikával meg stb stb. Tökmindegy ha valaki összedob egy Crysis-t (ez most csak példa) nulla játékélménnyel, nem azt fogják venni hanem azt ami jó, akármilyen grafikával."
Teljesen egyetértek, ez nem FELTÉTLEN pénz kérdés, de biztos vannak olyan emberek akik tehetségesek az ilyenben, az õ alkalmazásuk biztos többe kerül mint egy nevenincs fejlesztõ, de még egyszer mondom, ez tényleg lehet csak tehetség kérdése.
"Egyébként a Blizzard úgy volt anno a WoWval, hogy megcsinálják, kiadják, de ha a játék elbukik akkor õk is vele buknak."
Erre nem mernék megesküdni, anno mikor kiadták a WoW-ot, volt rengeteg bug, várakozás a belépésre, tömöt szerverek, de hasonlítsd össze pl. az AoC-al, ahol szintén vannak bugok de EMELLETT a játék félkész, eljutsz egy bizonyos szintig és ott megáll a sztori, nincsenek küldetések, mert arra már nem jutott idõ, gondolom utólag adják majd hozzá, patch, kiegészítõ stb. formájában. De ez nonszensz, emlékszik valaki az alap WoW játéknál arra, hogy mondjuk csak 42-es szintig tudott játszani utána meg kellett állnia mert elfogytak a küldetések? Vagy muszáj volt szimplán csak szörnyeket ölni a fejlõdés érdekében. Én nem emlékszem ilyenre. 60-as szint volt a maximum és azt mindenki elérhete küldetésekkel vagy anélkül.
#14 "Ott van pl a Stalker esete: a kiadó nyomás nagy volt, és ki kellett adni a játékot idõ elõtt(persze már így is hihetetlen hosszú fejlesztési ideje volt a Stalkernek)."
Pont ezt akartam példának felhozni még, nem volt pénzük, a kiadó nyomást gyakorolhatott rájuk, mivel az idõ pénz. :) De nézd meg a Duke Nukem Forevert, ott biztos van pénz dögivel ha megélnek abból, hogy évente 2 képet kiadnak a játékról és még lehet utána is ki tudják adni magát a játékot. Nem semmi.
"grafikusként" mondom, kész munka nincs, csak lejárt határidõ... a mai színvonalon meg játékmodelleket csinálni, sokszoros idõ... régebben csak csináltak valami 3-700 polys embert, ráfestettek valami 256x256 pixeles textúrát, meg beanimálták valamilyen szinten. Ma pedig? egy next-gen (illetve már present-gen :) ) karakter áll 12-15000 polyból alsóhangon, fõhõsök gyakran 20-25k-ból is. Ehhez még gyártsd le a high polygon modellt (2-5 millió poly, pár kitérõ, pl uv-zás és hasonlók után jöhetnek a textúrák. Fejre egy 1024x1024-es, testre pedig legalább egy, de inkább két 2048x2048-as diffuse (szín) textúra, ugyanezen helyekre ugyanekkora normal map (érdességért) generálása a high polyból a low-ra + rajzolás, no meg a specular map (hol fényes, csillogó, és hol matt a felület). és ez még alsóhang, több helyen több réteget is használnak. még úgy is, hogy sok grafikus a saját "alkatrész-könyvtárából" pakolja össze a modellek felét, így is több hét, akár hónap is lehet egy-egy karakter megalkotása, pláne, ha figyelembevesszük a riggelést és az animációt is (mégha mocap is). szóval nem egyszerû, és elég idõigényes lett ez a színvonal tartása. persze ettõl még nem lesz jó a játék, de manapság akárhogy is nézzük, elvárják ezt a minõséget, mert hiába jó, sajna nem érdekli az embereket iszonyat grafika nélkül...
Ez sztem hülyeség. 2004-ben még újnak számított a WC3, 2003-ban jött ki a kiegészítõ, és vették, mint a cukrot. Elõtte kicsivel a Diablo2-t adták ki, még az is jól fogyott 2004-ben (még ma is jól fogy). Illetve, 2004 körül kezdett beindulni a Starcraft alapú e-sport, ergo, annak is korrekt eladásai voltak.
egyrészt nem hiszem hogy a wow bukása esetén lehúzták volna a rolót. Másrészt a Blizzard bizonyított játékfejlesztõ volt már a wow elõtt is. Azt hogy van-e pénz és idõ leginkább ez szabja meg. Míg nem raktál le semmit az asztalra addig nem pattoghat egy fejlesztõ team se a kiadónak. Ott van pl a Stalker esete: a kiadó nyomás nagy volt, és ki kellett adni a játékot idõ elõtt(persze már így is hihetetlen hosszú fejlesztési ideje volt a Stalkernek).
elfelejted hogy a Blizzard csak a WoWval fogta meg az aranytojást tojó tyúkot. elõtte nem voltak pénzesebbek mint bármelyik másik cég, sõt. csak tehetségesebbek. És nem is azért nem adtak ki szart mert pénzük volt. Ha 20 embert foglalkoztatsz akkor mindegy hogy hány évig fejlesztesz valamit (lásd Remedy - Alan Wake), nem folyik el a pénz. Nézd meg a Lost Vikings-et, micsoda játékélmény, 2d-s grafikával meg stb stb. Tökmindegy ha valaki összedob egy Crysis-t (ez most csak példa) nulla játékélménnyel, nem azt fogják venni hanem azt ami jó, akármilyen grafikával. Egyébként a Blizzard úgy volt anno a WoWval, hogy megcsinálják, kiadják, de ha a játék elbukik akkor õk is vele buknak. Nos, mindent egy lapra tettek fel és bejött nekik.
Ez igy van....mindazonáltal ez sem mentség a hibákra és a szervezési malõrökre (mint ahogy az sem, ha a menedzsment a tökükre lép,holmi sürgetés miatt,merthogy idõ van..) Sem a hullagyenge customer supportra...ha valami gubi van? a hiba az ön készülékében van...na hagyjuk már...lagol a server?ellenõrizze tûzfalát,routerét,etc..az hogy a server szarakodik fel sem merül... De ütös volt a múltkori maintenance is..."server maintenance between 4am-10am" erre lelövik 3-kor,mert az órát ugyan átállították,de a szöveget nem... Sazar kimondani,de igenis a Blizz elkényelmesedett és pénzhajhász lett..szarik a minõségre("majd patcheljük")a gyors release és a max profit lett a lényeg Pedig az összes játékukat toltam mint a barom,mert brutálisan jók voltak és még azok is a mai napig... Sõt haverom kb. 40x tolta végig különféle úton-módon a WC3-at és a FT-t...nem is nagyon játszott/játszik mással...:)
A pénz minden, pénzért le tudod szerzõdtetni a legjobb embereket a játék készítéséhez. Azért sikerült jól a Dio 1, 2, SC, WoW mert volt pénz arra, hogy ELÉG embert ELÉG ideig hagyjanak dolgozni a projekteken. Ez a legtöbb játék hibája, hogy rohannak a fejlesztéssel, összecsapják és aztán jöhet a 200 patch, itt a Hellgate: London amihez most jött volna egy méretes, sok ígéretes változást tartalmazó patch, de nem adják ki mert leállítják a szervereket, mert elfogyott a pénz. Pedig az alapötlet jó volt. Az is igaz, hogy kell egy felfogás a vezetõségnél, hogy szart ne adjanak ki a kezeik közül, de ennek véghez viteléhez is pénz kell.
Mondjuk azt spec tényleg kiadhatták volna 2 évvel késõbb, egyben. Más kérdés hogy itt nem elkényelmesedésrõl van szó, hanem igény növekedésrõl. Ha elõveszel egy Warcraft 1-et, 2-t, akkor hányni fogsz az irányítástól, kezelõfelülettõl, küldetések gagyiságától, AItól, stb. Starcraft-al is csak az igazán profik játszanak, de hát õk játszanak sakkal is, és az se mai játék. A nagyobb tömegek igénylik az ergonómiát, a fejlesztéseket, nameg a plusz poligonszámot - rá se néznének ma már a Starcraftra. És ezek mind-mind idõbe kerülnek. Szóval ma már messze nem annyi egy játékot írni, mint 5 éve, és az se annyi volt, mint 10 éve, és az se annyi volt, mint 15 éve. 15 éve még egy jó programozó akár grafikus nélkül is össze tudott rakni egy játékot. 15 éve olyan játék lett az elsõ 1 millió példányban elkelt PCs játék, amit 4, ismétlem 4 fõ fejlesztett 1 év alatt: 1 programozó, 1 programozó+grafikus, 1 grafikus, 1 zenész. Ugyanezt már 10 éve se lehetett megcsinálni, és a fejlesztés emberi erõforrás igénye egyre csak nõ. A feladatokat meg végelensok részre nem lehet szabdalni, mivel ez nem sóderlapátolás, hogy 10000 sort megírsz te, te meg a másik 10000-et, onnan folytasd hogy gy++;. Grafikában is, ha egy dolgon többen dolgoznak, akkor ott össze kell hozni a stílusokat, ami nem mindig lehetséges. Nem lehet hogy egy fa egyik oldalát egyik grafikus rajzolja meg, másikat meg másik, mert az egyszerûen szarul fog kinézni, kiveri a szemed az eltérés a két oldal között, akármilyen jó grafikus is mindkettõ. Nem véletlen, hogy az elõfizetéses játékokban (MMO) látják sokan a kiutat az egyre növekvõ fejlesztési költségekbõl/idõbõl, amik a mai kor színvonalas játékainak természetese velejárói.
A WOW-nál pedig most jött ki a 3.0.2-es patch, ami megin átvariálta az egész játékot, habár még a hivatalos WOTLk kiegészítõ ki sem jött. Régebben én is játszottam mindenféle játékkal (Westwood, EA, Microsoft), de manapság a kevés szabadidõmben már csak BLizzardos játékkal tolom, azok közül is a WOW-val. Ha megjelenik az SC2 vagy a D3, akkor azt is megveszem természetesen.;)
Most ha arra célzol, hogy nem csinálnak mást csak folytatásokat, akkor igazad van. A folytatással azonban szerintem addig nincs semmi baj, amíg annyi újdonságot tud nyújtani, mintha egy új játék volna. WoW-val BC kiadásakor olyan 5-6millióan játszottak, BC-vel jelenleg 11 millióan játszanak (ennyi az aktív account, nem az eladott). Vagyis nem a kiegészítõk kiadásakor megszokott forgatókönyv játszódott le, hogy az alapjátékot megvásárlók felét érdekli a kiegészítõ, hanem a dupláját érdekelte. Azért ez szép eredmény, akárhogy is nézzük.
és szvs ez így helyes és jó. Inkább ne szórják a játékokat, de ami kijön az legyen méltó az SC, W, WOW szinvonalhoz.
10éve jelent meg az SC és mind a mai napig a gépemen van sött mind a mai napig rendszeresen játszok vele és azthiszem ez így lesz a köv 60évben amíg még mindenképp élni akarok.... :) Ha épp nem jelenne meg jövõre, sött jövõ után sem az SC2 az se zavarna... olyan az SC mint a sakk.... 5000éve kitalálták és mind a mai napig játszák... vagy vmi hasonló. :D
a blizz mellett még a westwood volt nagy rts mester, de mióta felfalta az ea, azóta átálltak tömeggyártásra. najó õk is összehoztak egy generalst, de minden más csak a régi játékok átírása új graf motorra. a blizz megtartotta régi jó szokásait, de elkényelmesedett, jelenleg már annyira, hogy szétdarabolják a SC2-t és ez már bosszantó.
Aztan majd leesik az allad, amikor kijon a kovetkezo jatekuk. "Je' eztet miko' hoztak ossze?"
igazad van.. de pár éve nem nagyon raknak le semmit az asztalra.. csak a hírek mennek.. el vannak kényelmesedve kérem.. csak punnyadnak a méregdrága kocsikban és kész..
nem minden a pénz a pénz egy szükséges dolog, amivel sokmindent pótolhatsz, kiegészíthetsz de hány nagy, hatalmas játékcég van? és hánynak játszanak 10 év múlva is több játékával, pl diablo 2, starcraft 2, warcraft 3... a wow sem mai darab már azt hiszem a blizzardban több van, mint pénz nem véletlen érte el ezeket a sikereket nekem kedvenc játék fejelsztõ cégem, de részben azért, mert ezeket a stílusú játékokat is szeretem, azért elismerésre méltóak, hogy a minõségre (az igazi játékélményre és nem csupán a grafikára) hihetetlenül adnak
én szeretném a következõ guitar hero-ba speciális karakternek kerrigant, duke-ot, raynort, vagy a többieket. esetleg trollfej formájú gitár vagy egyéb. ezek a keresztpoénok mindig nagyon jól jönnek ki.
Ahol pénz van ott mindenre van kapacitás. Márpedig Blizzardnál rengeteg pénz van...