Sziasztok!Most vettem meg az eredeti Far cry 2 õt.Hiába írom be helyesen a serialt nem tudom a game-t aktiválni,még manuálisan sem az unlock oldalán.Vmiféle Securom probléma lehet? Haverom is ugyan így járt neki sem mûködik,2 rossz serial meg szerintem kizárt.Aki találkozott hasonlóval kérem válaszoljon!Elõre is kössz...
Sziasztok!Töröltem a vinyómat,új oprendszer,stb.nem tudom újratelepíteni a játékot!Az ablak bejön,rányomok a telepítésre de nem történik semmi!!!Van valakinek tippje mi lehet a baj???
39%tól egy kicsit beindul és változatosabb lesz!
Bocccccccs
a Kod nem Far2 hanem fc2
Szevasztok!!!!!!
Akinek van kedve este 8 körül Lan party FC2
hamachi Far Cry 2 Hun 2 kod far2
Sztem is uncsi minddig csak egy helyen vannak fõküldik oda mindig el kell menni,gyenge ai,lehetne több épület,újratermelõdõ ellenfelek se pozitív,egyhangú ismétlõdõ pl:elmész gyógyszertért jaj elfogyott de menj ide....és kapsz,nincs fedezék odamegyek vhova 3-4 ember továbbmegyek ugyanez és ált.ugyanúgy nyírom ki mind.Idõ után a környezet is uncsi,viszont a lálng meg a leégett szavanna nem semmi meg a napszakváltozás is pozitív!
A STALKER miér lenne ugyan színes?? Sztem pont az a lényge, h ilen kicsit szürkés, sötét...ez adja a hagulatát. ahogy ennek is megvan a saját színvilága.
A lángszóró az nagyon ott van a szeren!!! Állandóan azzal gyakok.(Meg a gránátvetõ is elég durva). Ilyen jól még egyik játékban sem láttam megcsinálva a lángszóróóóóót, hatalmas bozóttüzeket lehet csinálni, ahogy ég minden, a fák az emberek, az valami eszméletlen gyönyörûûûûûûû!!!!!Piromániásoknak kötelezõ játék!!!
Sok olyat csináltam, hogy Dragunovval vállon lõttem a tagot, és attól nem hal meg, csak lebénul, de még él, és akkor sokszor a mellette lévõ bozótot felgyújtottam és nem tudot elfutni..:) Ilyenkor a földön feküdve pisztollyal lõ ránk, ha közel megyünk. Volt olyan, hogy a társai felkapták a tûz elõl és odébb vonszolták... De ha machetével megsebesítjük és a földön fekszik, akkor lehet csinálni egy állat gyomorszúrós kombót!:) Poén!
Tetszett az is, hogy a kilõtt kocsikat meg lehetett javítani! Én pont azt szeretem, hogy el kell kocsikázni a térkép másik végébe, számomra attól lesz reálisabb.Meg így ugye el is lehet gázolni az ellent, ami szintén poén! (Stalkert is pont azért hanyagoltam, mert hogy reklámozták, hogy Btr-80, meg egyéb jármûvek így, meg úgy, azt pont azokat hagyták ki belõle, ami nekem a lényeg!)
Bár a Far Cry 2-be meg jobb lett volna több, mélyebb szerepjáték elem, mert hosszabb távon már nekem is kezd tényleg kicsit unalmasabb lenni. Pl.: egy minimális kereskedelem: némi drogot, alkoholt, kaját, mezõgazdasági termékeket, fegyvereket, gyógyszerereket, üzemanyagot, ásványokat stb. azért néha simán lehetett volna fuvarozni a jármûveken! Pl.: horgászol pár halat, lõsz némi vadat, oszt' lõszerért, stb.eladni:). Ezekkel azért még fel lehetett volna dobni a hangulatot!
A hülye ellenséges dzsipek elég idegesítõek. Az elején jól jött volna a saját gépembe egy társ, aki kezelné a géppuskát. Elég idegesítõ, irreális, hogy nincs hangja, szinte alig hallható a kocsik motorja! (Elektromos autók vannak Afrikában, vagy mi?) Sokszor volt úgy, hogy állok, oszt' egyszercsak ott terem a hátam mögött 2 méterre egy dzsip, ami lõ rám (ha el nem ütött mindjárt)! De ahogy lett gránátvetõm, azzal már a kocsiból gyors kiugorva könnyedén el lehetett intézni a szemétkedõt! (A forgótáras gránátvetõ fõleg iszonyat kemény!!! De a sima M-79 is kira!)
Szóval nekem nagyon bejött a játék, fõleg a lángszóró miatt!!!
Igen, nekem is volt ez az elmosódás a fákon, de ahogy lentebb is mondták, az élsimítás kikapcsolása megoldotta. De aztán bûvészkedtem valamit a beállításokkal és az AA-t is vissza lehetett kapcsolni. Talán nem kell minden effektet ultra highra állítani? Max. very high-ra. És szerintem így is jól néz ki.
Nekem bejön a játék, magam részérõl 92%-ot adok rá. Leköt és nagyon tetszik a fegyverek viselkedése. Közben Stalkerezem is és mindkét játék teljes mértékben lenyûgözött, bár a Stalker kicsit jobban bejön (95%).
Elkezdtem játszani a fallout3-mal, és hirtelen a lenti vita olyan értelmetlenné és távolivá vált... Igaz más stílus, de azt hiszem erre vágytam, lehet azért mert PC-re írták, nem konzolra mint ezt. (vagy más miatt, de mindegy is)
Jó lenne ha valami használható választ kapnénk,mert maga ajáték nagyon bejön. De ezekkel a növényekkel annyira illúzióromboló, hogy nem tudom beleélni magam.
Segítségeteket elõre is köszönöm
Az elõbb kicsit furán fogalmazatam igaz,de most adok képet is. Szerintetek mitõl van ez?
Ja egyébként a vórhed sztem jobban nézett ki, az ai maradt iqlight, bár egyik sem az én játékom, jobban szeretem a történetes, sötétebb, hangulatosabb játékokat (stalker-shoc, halflife), mint az ilyen rambo szimulátorokat, fogyatékos ai ellen :D
"színtelen, "szagtalan" STALKER,"
höhö majd ha hazaérek feltöltök neked pár "színtelen" "szagtalan képet". Mondjuk amikor a felkelõ nap fénye sárgásan világítja meg a tájat, mikor a horizont mögött lebukott nap rózsaszínes vöröses fényben világítja meg a felhõket, mikor korom sötét éjszaka van, és mikor csak a hold fénye világítja a tájat sápadt fényével :D ja meg megpróbálok képet csinálni egy blowout vöröses, naranccssárgás fényeirõl, ha addig túlélem, bár max egy game over felirat lesz a képen. Ja persze zuhogó esõben szürkés lesz a táj, dehát a valóságban sincs másképp... na meg az agyperzselõ közelében a vörös erdõben is hígfosszinû és szemcsés a kép, tele hallucinált mutánsokkal, az se színtelen :D
Tökéletesen egyetértek veled! A siránkozók meg gyûlölködõk nem fogják megérteni, úgyhogy kár kérdezned attól az egynéhány örökös elégedetlenkedõtõl, hogy mit tennének jobban. Próbálnának õk jobbat alkotni, na azt megnézném magamnak!
Nem gyõzöm hangsúlyozni, hogy végre valami, ami grafikailag túl jól sikerült és ami miatt most már jobban vágyom Afrikába! (a malária és moszkítók meg a többi ellenére )
Ez bizony az optimalizáció részét képzi és "LOD"-nak hívják, azt viszont érdekesnek tartom, hogy nálad ez ilyen szembetûnõ. Én ebbõl eddig nem tapasztaltam semmit, úgy értem nálam nem látható a modellek, textúrák cseréje közeledve hozzájuk, ilyen mértékben biztos nem.
Nekem ez a játék úgy bejött mint egy falat kenyér! A színek végre változatosak, semmi túlszínezett Unreal 3 vagy színtelen, "szagtalan" STALKER, hanem csak és kizárólag gyönyörû környezet szépen kidolgozott levelekkel, domborzattal, vízeséssel. Amikor lövök, a növények, szálak stb eltörnek mint a valóságban, ha jó a szélirány, a molotov koktélt nem kell feltétlen jól elcélozni, helyes irányba eldobva, a szél által a tûz utoléri a láb alól eltenni kívánt személyeket.
5.1 realisztikus hanggal, ami ma már természetes, bár nem mindegyik játék használja ki a legjobban, itt bejön, de nagyon is! Amikor esõ felé vet az idõjárás, az az érzésem támad, hogy az nekem dolgozik, hiszen az ellenfél kevésbé vesz észre. Így odúkból, rejtekhelyrõl levadászhatom õket probléma nélkül. A feeling hatalmasan jóra sikeredett, és nem is volt várható más..
A kiválló grafika, végre olyan, ami nem rontja a szemet és igyekszik nagyon megközelíteni a realisztikus szemléletet, ahogyan azt egy maláriával fertõzött bérgyilkos láthatja, itt-ott elhomályosodó, elmosódó, sokmindent éreztetõ jelenetek egészítenek ki.. egyszóval, VÉGRE egy játék amelynél nem unatkozom. Mindennek ellenére, hogy az NPC-k néha butuskán nem akarnak észre venni, lézengenek, máskor meg nagyon igyekszenek, még arra is jut nekik, hogy ha éppen rosszkor szállok ki a kocsiból, autójukkal sietnek elütni. Itt még lett volna min dolgozni a programozóknak..
Nekem 8/10, ahogyan ezt egy Far Cry játéktól el is lehetett várni.
U.I.: A cikk utal rá, hogy állatok ritkán vannak. Nos, talán nem sokan figyeltek fel rá, hogy Afrikában manapság nagyon megritkult az állatvilág, és rohamosan csökken, nagyobb számban szinte csak rezervátumokban találhatóak ragadozók. Ez talán sejtet valamit, és vagy nagyon ráérzett erre a problémára az író, vagy más, véletlen okozta.
hát én rohadtul vártam ezt a játékot kíváncsi voltam, hogy milyen lesz ez a új környezet és történet de 3óra játék után uninstal:) az évezred csalódása számomra:( és ezért kéne kiadnom pénzt, viccnek is rossz:)
a grafikáról meg annyit, hogy sokan dicsérik de nem tudom hogy mit:( élettelen fakó csúnya színek! amik iszonyatosan zavarnak... 2048 x1536 ba minden maxon +driverbõl 4x AA 16x AF és még így se tetszik... nem is beszélve arról hogy pl a hordókat 10 méterrõl még 6szõgletesnek jeleníti meg ha közelebb megyek akkor már szép, és ez minden tárgynál így van:S
2 jó pontot tudok adni az egész játéknak 1 az optimalizáció mert nagyon jól megy, 2 a tûz terjedése az nagyon tetszik:)
Örülök kérdésednek, de nem olvasol figyelmesen, ezért idézek a beírt szövegembõl: "másfél óra játék után uninstall lett belõle" "lehet késõbb változik a játékban, de az elsõ térképen szabadság nincs."
Arra gondolok, hogy ha más felé akartam menni, meg akartam kerülni egy tábort, nem lehetett. A hegyek falat képeztek, és csak arra mehettem, amerre a játék írói akarták. A térkép ugyan nagy volt, de folyton azt éreztem, hogy a 20%-ánál többet nem is lehet megközelíteni, csak az utak pár méteres körzete és az ellenõrzõ pontok valamint táborok területe. A crysis elsõ részében mindig körbejártam a tábort, feltérképeztem a helyzetet, ez alapján választottam taktikát, itt erre esély sincsen, egy tölcséren odavezetnek, ahova akarják, és onnantól ész nélkül lõ rám mindenki... Erre gondoltam, amikor azt írom, hogy hiányzik a szabadság. A fenti két idézetet szem elõtt tartva!!
hát én maxra raktam sõt 1600x1200-ban toltam és úgy is fos volt
Egyébként, hogy már a témához is hozzászóljak ... elsõ végigjátszásra nekem tetszett a Far Cry 2. Valóban Afrikai hangulat, nekem átjött és el tudott ragadni a hangulata.
Régóta elõször volt olyan érzésem, hogy nem tudom kiszámitani az ellenség következõ lépését, ami jó pont a játéknak. A grafika nekem jobban tetszik mint a Crysisban, és hozzátéve hogy ez a játék ezerszer jobban fut még egy jó pontot megérdemel.
Viszont az év játéka az én szivemben a Dead Space. Egyszerûen klasszisokkal jobbnak tartom minden eddig megjelent játéknál. Az egészet úgy játszottam végig, hogy kerüljek már le errõl a hajóról... ilyen érzést még egy játéknál sem éreztem! :)
Szerintem ebben a játékban pontosan akkora szabadságot kapsz mint a való életben. Ettõl több szabadságot már csak redbullal nyerhetsz :)
nemtom mért mondja mindenki h kurvajó a grafikája egy nagy fos minden tök pixeles, a crysis-hez képest a béka segge alatt van, szerintem még az elsõ rész graf-ja is jobb volt mint ennek...az izének
Szerintetek miért van az hogy mindent megjelenít teljes pompájában, a növényeket meg nem( vagyis megjeleníti,de olyan mintha préselték volna). Szóval a lombkorona egy lap, de a levelek árnyéka a helyén van. videókártyám Sapphire radeon 4870. Még a catalyst hotfix-et is felraktam. Így crysis után egy kicsit fura mert ott nem volt gond a levelek normális megjelenítésével.
"Aki a szabadságot mondja, nem értem hiszen nekem pont az ellenkezõje a bajom, egy ösvényjátékról van szó, szabadon semmiképpen nem mehetek csak a kijelölt ösvényeken, igaz annyi változás van a szokásos "ösvényjátékokhoz képest, hogy több ösvény is van, de ettõl ez nekem nem szabadság... (lehet késõbb változik a játékban, de az elsõ térképen szabadság nincs."
Te mirõl beszélsz? Mennyit játszottál vele félórát?
Hát saját véleményem: (sajnálom) Kölcsönbe elhozta haverom, felraktam, nem vártam sokat. 1) grafika eszméletlen, nagyon jó, állam leesett a földre. 2) felvezetõ rész "taxival reptérrõl a szállodáig" zseniális! 3) játék kettes alá! másfél óra játék után uninstall lett belõle, a grafikai motor kiváló, remélem ír rá valaki rendes gamét is.
Ami hazavágja a játék részét szerintem: - A dús 90%-ban homlokomig érõ növényzetben én nem látom az ellent, de õ mindig lát, elbújni nem lehet, a legnagyobb bokron keresztül is 100 méterrõl pontosan eltalálnak. - Aki a szabadságot mondja, nem értem hiszen nekem pont az ellenkezõje a bajom, egy ösvényjátékról van szó, szabadon semmiképpen nem mehetek csak a kijelölt ösvényeken, igaz annyi változás van a szokásos "ösvényjátékokhoz képest, hogy több ösvény is van, de ettõl ez nekem nem szabadság... (lehet késõbb változik a játékban, de az elsõ térképen szabadság nincs. - Ellenõrzõ pontokat minek tették be szerintem senki sem érti, ha non-stop megtámadnak kérdés nélkül... - ütközetek során 0 taktika, mindenki megrohan én meg rambo-zok.
Még egy pozitívum a végére azért: nem töltöget, igaz lehet ez az ösvény játék stílusnak hála, de remek megoldás, várom hogy több progiban is megoldják valahogy!
érdekes módón más háborus témát feldolgozó játékba meg tudják oldani hogy ne legyen ilyen unalmas .a kérdésedre nagyon egyszerû a válasz hogy mit csináltam volna másképp...egy lényegesen story orientáltabb játékot. fasznak kell az a nagy szabdság egy játék legyen filmszerû ragadjon magával a világa stb stb ez utobbi az Fc2nek is sikerült a játék elsõ 10percébe utána már kezdett elvesznia végén meg már nem is volt.és az a fene nagy polgárháború miröl szól?arról hogy csak és kizárolag engem lönek? hol egy civil vagy valami nem militarista ember? ne is kételkedj abba hogy ezt messze jobban meg lehetet volna csinálni.
Szebb ez, mint a Crysis??? Bruhaha. Szerintem meg épp "csúnyább". Azért 1 évvel ezelõtti játékot nem sikerült überelni... Játékélmény... Unalmas a sok mászkálás miatt.
A játék szép szép, de fõleg a második térképen már iszonyatosan unalmassá válik, valahogy az évek alatt a környezet megalkotása mellett a kreativitás kiveszett a fejlesztõkbõl. Mondjuk nem csodálom ez csak egy csiri-viri játék. Az Assasin Creedhez tudnám játékmenetben hasonlítani, ami szintén rettentõ monoton és unalmas.
Nekem bejön a gém. Azokhoz akik szerint unalmas egyhangú a gém, vagy fantáziatlanok a küldik lenne egy kérdésem. Egy lövöldözõs FPS-ben milyen küldetéseket akartok ami nem kapcsolódik a lövöldözéshez? Mit szeretnétek egy polgárháborús övezetben csinálni? Táncot oktatni? XD Mindenki sír, hogy nem jó így. Most akkor én csak azt kérdem mit csináltál volna máshogy?
Nekem nem is tünt fel, hogy nincsenek civilek. Bár nem csodálom amilyen a helyzet a térségben.
Nem tökéletes gém, de én vagyok vele.
Jól illik a sorba: Assassin's Creed, Far Cry, Gears of War 1 és 2 és (bár ezzel nem fog mindenki egyetérteni) a Halo sorozat. Szubsztancia nélküli "mindless shooter" kategóriába tartoznak (jó, az AC mindless hack & slash). Dead Space az már valami. Minden perce izgalmas volt. Vagy a Fallout 3. Az elsõ Half Life, de még a második sem volt rossz. Doom 3 már határeset, de még elment szódával.
nem kell kiszáééni, cövel 2-3 sec alatt át lehet mászni sofõrülésbõl a lövöldözõhelyre.
A hetvegi ajanlonak a Dead Space-nek kellett volna lennie. Az ev jateka lesz. FC2 valahogy semmi izgalmat nem bir belolem kivaltani.
Csatlakozom az elöttem szólokhoz, Dögunalom! Azt hittem velem van a baj :) És van egy két zavaró dolog. Pl Sniper... Nem lehet egy rohadt sziklára se felmászni, pedig onnan lenne értelme. A mentések kuszasága (Xbox360-on) És néha nem tudom ki és honnan lõ? A fegyver fejlesztés sem világos. És ha dzsipben ülök, szembõl jön a másik esélyem sincs idõben reagálni! Stb..... Én csalódtam, a grafika nem minden! Hiányzik a gépszíjj ami elkap egy jó játéknál!!!
dögunalmas játék hiába jó a grafikája... annyival meg nem megy gyorsabban mint a crysis aminek azért volt storyja és messze jobban élveztem és abból nem egy részt fel tudok idézni magamba meg helyszint.ha nekem kéne pontozni 80%fölé nem osztályoznám.
Ami még viccesebb, hogy a Credits végén odaírják hogy: Based on "xy"'s Far Cry.
Lövöldözésre, akcióra kihegyezett, szabadságérzetet adó terepet és küldetésrendszert tálaló, mégis élõ, és valami furamód valóságosnak ható könyezetet egy átékba zsúfolni eddig szerintem csak a gta sorozatban sikerült.
Itt majdhogynem csak azon bukik, hogy a városon kívül minen és mindenki fél kilóméterrõl lõ rád.
A grafika csodás, eszement optimalizált, a kis szar vasamon gyönyörûen fut, de elfogultan szemléli az, aki azt mondja, hogy a crysis emellett elbújhat. Ami a fizikát illeti, sajnáltam, hogy nem lehet mindent szerteszét rombolni. an, amt lehet, van, amit nem, oylan furán hat.
Összeségében egy remek játék, sok jó ötlettel, a legnagyobb szívfájdalmam talán a normális lopakodás hiánya, valamint az, hogy egy fél méteres tereptárgy akadályt jelent mozgás szempontjából. Nincs felkapaszkodás, ilyesmi.
sajnos 3-4 óra után tényleg unalmassá válik, semmi késztetést nem érzek arra, hogy tovább játsszak vele, pedig eléggé vártam. kb 70%-ra értékelem, csalódás.
az ellenfél gyors respawn-ja megölte a játékélményt
Hi mindenki! Engem csak az érdekelne, hogy ez a játék mitõl Far Cry? Ezzel az erõvel a következõ forma-1 szimulátornak adhatnák a Tomb Raider címet például :) Semmi köze a Far Cry-hoz.
Csak az értékelést olvastam el. Szerintem a grafika simán 5/5, erre 4-et adni vicc, benne van a top5-ben, ráadásul kiemelkedõen optimalizált. AI viszont elég gyenge és tiszta bug, nem ér 4-et. A kezelés, irányíthatóság tényleg jó, konzolon; PC-n kevés a lehetõség, ami egy realisztikusnak szánt FPS-ben szemet szúr. A 4/5-ös összegzés szerintem reális, %-os skálán 85% körül értékelhetõ objektíven a játék a monotonitás, kihagyott lehetõségek, játékélményt lerontó AI miatt. Egy jól összerakott kiegészítõvel ez felmehet 95%-ig.
Szerintem neki se a környezettel volt baja, hanem a megvalósítás totális unalomba fulladásával. A kezdeti wow ez jónak ígérkezik hamar átmegy és történni is fog valami? feelingbe.
a grafika nagyon állat, eszement részletes és valósághû, bár kicsit szúrta a szemem pl a visszapillantó tükrök hiánya, mintha levágták volna õket, vagy hogy csórikám nem nyomja meg a kocsiban a pedált. Csak a neve miatt próbáltam ki, és kár h 4-5 óra játék után számomra totális unalomba fulladt, mindenféle izgalom nélkül nyiszáltam az ellenséges tagokat, hiányoltam valamiféle fordulópontot, ami feszültté teszi a történetet, hát ez elmaradt. 1 hete játszottam vele utoljára, és nem biztos h újra elõveszem
Ja és nem tudom a kedves cikkíró mennyi idõt töltött el a pályaszerkesztõvel, de én azért ennél az egy mondatnál többet szántam volna neki. Egyszerûen zseniális, ilyet én még FPS-hez nem láttam. Azt hiszem ez a játék lesz a következõ hónapok Trackmaniája, a megunhatatlan multiplayer móka változatos és profi minõségû custom pályákon.
Nekem hasonló konfig (csak a VGA más, 7600GT, nem tudom ez erõsebb vagy gyengébb) 1440*900-ban minden low-on szépen fut - és valóban, így se nevezhetõ csúnyának. Sõt...
ne légy benne biztos, itt athlon 3500+, gf7900gs, 2gb ram, nem erõmû, új játék ált meg se nagyon moccan. 1280*1024, minimumon, de 2x antialiasinggel gond nélkül megy, és így is jól néz ki.
engem meglepett ez a game. az elsõ részt utáltam (sry, fanok!), de ez remek. igazából én úgy érzem (tévedhetek), sok minden úgy lett átemelve, fõleg a stalkerbõl - pl random küldik, szabad mozgás, frakciók közötti csatározás, artifact helyett gyémántvadászat. sose gondoltam volna, hogy egy afrikában (átlagembert nem különösebben izgatja a fekete kontinens) játszódó játék ennyire megfogjon: akkor már ázsiát vagy dél-amerikát érdekesebbnek gondoltam volna. és mégis. valahogy nagyon átjön a háború borzalmai sõt még rosszabb fíling: zsoldosként megyünk és lekaszálunk mindenkit pár kavicsért, oda állunk, ahol a munka van, minden szövetség csak pillanatnyi. hangualtosak a sajátnézetû dolgok a maláriás dolgoktól az ólom kimûtéséig. a haverok részben tetszenek, de szerintem vhogy félkészen maradtak: ok, van 1, aki módosítja a fõküldetést, meg egy aki kiment ha kaki van, de a többi max feladatot ad, azért se fizetnek. reputáció nõ, ó köszi, és az mire jó? statisztika nincs róla (csak némi szöveg), elõnnyel nem jár. közlekedés elég ócska, fõleg annak tekintetében, hogy muszáj mindig min a fél pályát átautókázni a célhoz, kis szerencsével vissza is lejelentkezni (haverok küldijei), oszt megint utazgatunk, csak hogy újabb feladatot kapjunk - majd a kör elölrõl... jármûvek jópofák, fegyverek nemkülönben (azért a gránátvetõ másodlagos fegyverként durva 8), sajna a lopakodós megoldás nekem nem jött össze, pedig mind3 fegyvercsoportban van csendes, próbálkoztam velük. az azért jó, hogy odavaló(nak tûnõ) fegyvereket válogattak össze, 50 éves típusoktól felfelé. tetszett, hogy mind az enemi, mind mi megúszhatjuk a félhulla állapotot, jön a pajti és megpróbálja fedezékbe cipelni a póruljártat. 2-3 éves gépemen gond nélkül megy - alacsony beállítások, és még így is remekül néz ki. a fegyvervásárlás érdekes, nem tudtam eldönteni, tetszik-e vagy sem: vicces, hogy ha 1x megveszünk vmit, végtelen db áll rendelkezésre (+ minden házikónkba odateleportál 1et-1et) nem tetszettek a valóban egyhangú, menj-a-világ-másik-felére-öld-meg/hozd-el tucatküldetések. illett volna szerintem legalább a fõszálat kidolgozni rendesen. vagy valahogy, mert ez kb zérus. utálom, hogy odébbmegyek 5 métert és respawnol az egész rohadt ellenõrzési pont, amit az imént írtottam ki. ne már. a történet csak alibi, vannak a rosszak és a másik rosszak + a szociopata sakál. nem tudunk választani a felek közül (pl stalker), hogy ennek vagy annak kedvezünk, és ennek megfelelõen vmelyik csoport erõsödik, ne adj isten nem lõ szitává amint megpillant. a csoportok egymással nem hadakoznak, csak a fõhõssel. teljesen jellegtelenek, ennyi erõvel egy frakció is lehetett volna. az angolság vicces, mintha a legfrankabb montreáli írta volna a szöveget, majd google translate-tel fordította volna. a küldetések felénél azt se tudtam mi van, fõleg ha a buddy is belepiszkált: a legritkább esetben érthetõ, hogy mi miért történik (nem, nem az én készülékemben van a hiba)... stalkerben pl logikus, miért nincsenek civilek, itt azért erõltetett, még az underground "szállal" is - minden faluban csak ellenség. annak ellenére, hogy sok helyen félkésznek tûnik a játék, nagyon hangulatos, engem nagyon megragadott a fíling: megyünk csinálni disznóságot, jön szemben egy gránátvetõs tütü, kilõjuk józsit és lacit, átszállunk, levegõbe röpítjük addigi járgányunkat és megyünk tovább, mintha misem történt volna - utánunk meg hadd égjen a szavanna... a tûz, robbanások, égések, felrobbant lõszeresláda-tûzijáték amúgy is a játék fénypontját jelentik. viszont ez sem tart örökké, én azt hiszem, olyan 20 órát bírtam az idegtépõ utazgatást, de most már elfogytak a (nyilvánvaló helyen levõ) gyémántok, minden utat bejártam 5x, minden helyet felégettem 5x, kezd marhára uncsi lenni, és arra tippelnék, ezután se lesz több vagy jobb - még pár standard feladat és megvolt a fc2.
"mivel a Crytek inkább az EA-t választotta új gyermeke (Crysis) anyagi hátterének,"
Rá is faragtak ...
áá de ,egvenném ezt a játékot!! Csak sajnos nem bírja a gépem
Lehet mindkét módon tölteni. Tárba is lehet golyót rakni, csak hát az lassabb. Csak játékokban nincs olyan hogy most tárat cserélke vagy a tárat töltöm. :)
Ez teljesen normális, mivel tárcserérõl van szó, nem golyóutántöltésrõl. :) Az pont hogy a legtöbb játékban hiba. Ha kiveszed azt a tárat, amibõl 1 golyó hiányzik, akkor az nem teleportál bele a másik tárba :D
ja... és ha jól emlékszem, akkor ez az a játék, ahol amúgy sem dúskálsz a lõszerben, de ha egy golyó hiányzik a tárból és újra töltesz, akkor levon egy teljes tárat. ez nem tudom, hogy bug-e avagy fícsör, de rám az idegrángás jött, hogy emiatt fél/harmad tárral kellett megkezdenem elég sok tûzharcot.
az vele a gond, hogy nyílt terepen esélytelen vagy (mondjuk very hardon kezdtem, aztán lejebb adtam hardra), mert nem is látod a fûtöl meg a bozóttól az ellenséget, de az fejbelõ 500 méterrõl. városban, táborban, vagy zsúfoltabb területen meg irtó bénán mozognak, tizet is leirt az ember gond nélkül. lopakodni nekem sem nagyon sikerült, de azt hittem csak én vagyok a béna... esetleg egy thief v fallout3 szerû visszajelzést berakhattak volna, hogy tudd, mennyire vagy éppen észrevehetõ. esetleg camouflage set... de ez már tényleg túl sok lenne a jóból. az elsõ kb. 10 alkalomig még gyémántot keresni a gps-el is izgalmas, utána pedig már csak idegesítõ szerintem. az is rohadtul idegesített hogy egy ak-t és egy lángszórót vihetek magammal, de egy ak-t és egy mp5-öt nem. a vacak ellenörzõ pontok is idegesítõek egy idõ után, és kikerülni sem igen lehet õket. az meg h a lõszert limitálták 4-5 tárban, pedig egy vicc. az esetek nagy részében nem akarom a fûben keresni az ellenfelek hulláit a lõszerért. miért nem bírok el 10-15 tárat? na mindegy.
de a graf nagyon szép és az irányítás is egész jól meg van oldva. összességében azért jó játék, csak kevesebb "értelmetlen lövöldözés"-be kéne belekényszeríteni a játékost. szerintem.
Sokat fizetnek az ilyen hozzászólásokért, vagy csak agyadra ment a sok konzolozás?
Játsszatok Uncharted-dal... ja, olyan nincs is pc-n.
Fu ezt nevezzem játéknak,tökéletes grafika,király játékélmény,tûrhetõ gépigény nem mint a crysisnél "jajj olyan gépigény csökkenés s a végén ugyan olyan maradt".Az igaz hogy a Crytek régi Far Cryja egy üres Tech demo e mellett de az sem volt rossz. Ez a játék a Crysist leveri símán mind grafikába + játékélményményben (a crysis nuku játékélmény)szerintem jobb tõle és legalább ebbe nem unom magam halálra.
Esetleg bújjanak fedezékbe,vagy csak legalább ne akadjanak el a falban miközben futnak felém.:|
Szerintem túl jó értékelés ez ennek a játéknak. Az egyetlen dolog ami tényleg jó az a grafika és a gépigény. A kezelõfelületnek is plusz pont. Nagy bejárható terület: hát ja tényleg az, de sokszor már unom magam ha a világ egyik végérõl a másikba kell eljutni. Ez nem GTA , hogy egy városban, forgalommal, gyalogosokkal, ÉLETTEL van tûzdelve a környezet, ergo 1 idõ után unalom. MI: hát mint mások is írták szerintem írtó hülyék az NPc-k . Ha benn vagyok egy fal, vagy épület mögött nem kerülik meg, minek azt, inkább mennek fejjel a falnak túloldalt 20-an. Na meg lopakodás, lehetetlen. Hiába lövök akár milyen hangtompitós cuccal fejbe valakit, vagy késsel totál csendben, akkor is egybõl tudja az egész tábor hogy én ott vagyok. Sebzést már írták mások is, nem részletezem. A történet meg valami hihetetlen gyenge, gyakorlatilag nulla. A fõküldetések is csak folyamatosan ugyanazok kisebb változtatásokkal. Összegezve kicsit agyon hype-olt játéknak érzem az FC2-t. Crysishoz hasonlítani meg szerintem nem lehet. Azt élvezettel tudtam végigjátszani, ezt meg úgy, hogy mikor lesz már valami érdekes.
http://mezotr.myminicity.com/ több info a cikkrõl
ez az értékelés nem túlzottan fedi a valóságot. ha grafikára lehetne 6 csillagot adni, annyit kellene. eszméletlen sézp, fõleg az új téképtõl kezdve, olyan 30% után. Csak ámultam-bámultam. még csak a felénél járok, de eddig kurvajó a játék. aki szereti a nagy szabadságot adó fps-eket, annak csak ajánlani lehet =) eszméletlen jó a sztori, és aki azt mondja, nem változatosak a küldetések, az még csak 4-5 órát játszott vele... már a FC-t is imádtam, de ez rátett még egy lapáttal... nálam 90%.
Mész az autóval, keresztezõdés. Ellenség persze tudja, hogy te ellenség vagy 500 méterrõl, annak ellenére, hogy az autód ugyanolyan, mint az autók 90%-a a játékban. Beszállnak terepjáróba, nagyjából ugyanazon script mentén belehajtanak a te kocsidba. Amíg ezzel vacakolnak, te kiszállsz, kicsit kimész oldalra, röhögsz egy jót és szitává lövöd õket az autóban. Visszaszállsz, mész az autóval, keresztezõdés... Egyszer se tapasztaltam semmi taktikát az AI-ban. Összevissza rohangálnak fedezékrõl fedezékre, többnyire egyenesen bele a célkeresztedbe. Különösebb egérmozgásra szükséged sincs. A grafika gyönyörû, élvezetes csak úgy autókázni, túrázgatni. Már csak egy játék kéne az engine-re. Mondjuk egy túraszimulátor, vagy hasonló. A lövöldözést ki lehetne hagyni :D
Én PS-en nyomom, de nekem sem teccik, még a multinak adok egy esélyt, de ha az sem jön be, sürgõsen megszabadulok tõle.
Jó a grafika, csak egyszerûen kb mint a GTA-ban, olyan bonyolultságú az akció, ott elmegy mert az egész egy karikatúra, rajzfilmszerû fílinggel rendelkezik.
Pl. ez a gyógyítási rendszer is elég érdekes. Ha nem kötözöd be magad, 10 másodperc alatt elvérzel, de kb 10 másodperc alatt be tudod kötözni magad, akár a csata hevében is, és rögtön vissza is áll elég jelentõsen az életerõd. Ezt így tök felesleges volt belerakni. Xerintem.
" DirectX 10 mellett a dinamikus napszak és idõjárás változások, a tökéletes árnyékok, a tûz és más részecskeeffektek megvalósítása káprázatos. " Nem értem nálam DX 9 alatt is változik az idõjárás és a napszakok is. (nem csak alvás után) Most akkor mi van??