Nem tudom, hogy lehet-e patchelni a tört verziókat. Az eredeti game már tölthetõ volt a hivatalos megjelenés elõtt. Jó sok bug volt benne. A megjelenés napján kijött egy patch, majd még egy. Ezek a tech treetõl kezdve a térképen megjelenõ elemeken át az UI-ig egy csomó újat adtak a játékhoz és pár grafikus kártyánál fellépõ lassulást is javították. Próbáld meg patchelni.
Nem rossz a game, most próbáltam ki, bár azért elsõre kicsit összetett. Egy tutorial el kellene bele, bár a nélkül is rá lehet jönni a lényegre.
Egyébként csak nálam fagyogat? Amikor a harcot tölti, az kb. vagy 1 percig tart, mintha kevés lenne neki a ram, pedig 2 GB van. Akkor szokott kifagyni.
Skidrow
Egyébként nem rossz, de tud még fejlõdni. A nagy elõnye az, hogy minden modolható benne. Nemsokára biztos lesz kismilió fantasy világ, lény, épület . . . de az 1.00 kampány egyelõre picit lapos. A normál játékról nem tudok nyilatkozni.
Meg van benne egy jó nagy adag Civilization.
Ezt a Heroes nyomdokain-t ki kellene cserélni mivel imho a játék a MoM nyomdokait követi Heroes akkor nem is létezett :)
Boltban nem is lehet majd kapni? Remélem, hogy igen mert a korlátozott mobil netem miatt necces online venni a játékokat.
Mûködik, de úgy látom fõleg csak magamnak írogatok .) Remélem azért kicsit több ember kattan majd rá pár nap múlva.
Addig nem kell :) Megvettem, 2-3 perc múlva lent lesz. Aztán install . . . Kicsit hamarabb indultak a szerverek, szerencsére :)
Nocsak, aranylemezre került a játék, most olvasom a kékhíreknél :) megjelenés: aug. 24
Marcsak alig tobb mint 2 hetet kell varnunk. Amugy vannak kint uj videok a www.gametrailers.com oldalon.
Jaja! Meg most már van pár video azért a játékból, meg a hivatalos oldalon is elég sokat írnak a róla. Ha igaz amit ígérnek, akkor tényleg egy olyan tbs lesz, amibe ezerrel kell taktikázni, stratégiázni. Nekem mondjuk a cell shaded grafika nem igazán jön be, de ha jó lesz a játék, akkor egye fene, nem fog zavarni. :) Különösen az tetszett, mikor a pályakészítéses videóban eltávolított a tájról, s mikor egész messze ért, akkor átváltozott a sziget ilyen fantasy-style térképpé.
Ezt varom en is, miota lattam videokat a jatekbol a gametrailers oldalan. Ha jol emlekszem a kiadas datumat kb. Aug 24.-re irtak, ami mar nincs is messze.
Most tûnt fel, hogy létezik ez a játék. Augusztus pedig már mindjárt itt van, s egyre több infó van a játékról. Tényleg ígéretesnek tûnik, reméljük jó lesz.
Hú, picit behalt a fórum, remélem azért ennél többen várják a játékot :)
Nemsokára érkezik. A játékkoncepciót végignézve óriási lehetõségek vannak benne. Ha jól megcsinálják, akkor szerintem egy Civilization jellegû karriert is befuthat. Az elmúlt évek (egyik?) legjobb fantasy stratégiáját remélem benne. A bemutatottak alapján rengetegszer újrajátszható lesz és alapvetõen támogatja a moddereket, szóval bármilyen fantasy világ felépíthetõ benne.
egész jólnézki:o
A közhelyszerû felvetés ellenére azt kell mondanom, hogy a célcsoport többségét. Nem poligonszámról, csili-vili effektekrõl beszélek, hanme arról, hogy jó legyen ránézni. Számomra a egy Disciples 2 bebüntet mindent, az art design miatt minden idõk egyik legszebb grafikájú játéka, de a HoMM széria régi tagjai is szépek. De engem egy Syndicate látványa is magával tud ragadni manapság is.
Ez is lehet még szép (bár nemr ajongok a cell-shadedért, de ez nem stílusfüggõ), de jelenleg szemmel láthatóan félkész, és bántóan elnagyolt. Még nincs kész. Aki így leborul e játék látványa elõtt, az még a fejlesztõkkel és ellentétes állásponton van. Lesz ez még szebb. Remélhetõleg sokkal.
magáról a csatatérképrõl nincs kép. pedig érdkes lenne. z ages of wonder-ben már elég jól meg volt oldva, hogy nem + harcértékpontokat kapnak az egységek, hanem a terek adottságait kihasználva lehet kisebb sereggel is eredményesen küzdeni. bár ez korlátozottan volt igaz, leginkább várak védelménél. de nagyszerû volt benne, hogy a csatatérképen a világtérképen egymás mellett lévõ seregek megjelentek, így adott esetben érvényesült a túlerõ mondjuk 3->1-hez, mivel az egységek életpontja csökkent.
amúgy én azt hiányolom, hogy pl a saját váraktól vagy egyéb bázisoktól való távolság nincs hatással a seregek erejére, vagy pl native terrain, hostile terrain.....
mondjuk ha egy egység harcértéke 8, ami sivatagi, akkor egy zord havas tájon lenne csak 5 és így tovább. az ellátmányozással is, ha van bõven élelmiszerutánpótlás maximális életerõ, ha nincs akkor csökken.
Szerintem itt a hangsúly inkább a grafikán van. Felõlem lehet cell-shaded, abból is ki lehet jót hozni, de ez még ebben a formában valóban igénytelen... lenne, ha nem egy nagyon korai fázisról lenne szó. Remélem széppé fejlõdik, mert a Starsdocktól jóval többet várok.
szerintem szánalmas dolog ilyesmivel kijönni, a képek alapján csak nosztalgiából fognak vele játszani páran, és õk sem fognak pénzt kiadni érte
Igen, a Master of Magic nagyon komoly volt...! Mennyit nyomtuk annó az öcsémmel. Millió varázslat, egységek. Kár, hogy nem adják ki kicsit felturbózva a mai kor grafikájával, még a játékmenetet sem kéne erõsíteni, mert az úgy jó ahogy van.
A Master of Magic minden idõk legjobb köralapú fantasy stratégiai játéka. Persze a 30 év alattiak nehezen emlékezhetnek rá, a '90-es évek elején volt nagy sztár, a Microprose remeke.
Úgy tûnik, a Ubisoft felélesztette az alvó sárkányt a HoMM revitalizálásával, hiszen elkészült a remek King’s Bounty, jön az új Disciples, és most a Stardock is csatasorba áll egy saját versenyzõvel. Az Elemental: War of Magic mûfaját tekintve tehát egy fantasy TBS, különlegességét pedig mindenképp sajátos látványvilága jelenti – ha megnézitek a képeket, ennek mibenléte elég hamar világos lesz számotokra is. Erõs a gyanúm, hogy cell-shaded megoldásról van szó; hogy aztán ez a kissé kajla, rajzfilmszerû megjelenítés kinek jön be, kinek nem, az már ugye más kérdés. No de térjünk inkább rá a program lelkére, hiszen ugyebár az a fontosabb.
A Galactic Civilization II fejlesztõcsapata nem titkolja a játék múzsáit: Master of Magic, Heroes of Might & Magic, Risk, Populous – ám legjobban az elsõként említett cím, melynek jogait a csapat többször megpróbálta már megvásárolni az Ataritól, eleddig sikertelenül, de ebbõl leszûrhetõ, hogy nagy rajongói a Simtex 1995-ös klasszikusának. Az Elemental: War of Magic alaptörténete szerint a sztori kezdete elõtt egy évszázaddal a titánok összecsaptak egy nagy háborúban, a kataklizma maradványai az Elemental földjén szétszórt mágikus kristályok, melyek erejét azonban csak egyes, különleges képességû emberek tudják mozgósítani. A szólómód hadjáratában mi is egy ilyen komát alakítunk, aki történetesen országa uralkodója is. Minden rajtunk áll: választhatunk az elõre elkészített birodalmak közül, vagy megalkothatjuk sajátunkat, városokat építhetünk, föld alatti „dungeon”-öket fedezhetünk fel, fejleszthetjük mágiánkat, tárgyalhatunk baráttal és ellenséggel egyaránt, és ha a diplomácia nem segít, jöhet a harc. Három faj képviselõjével találkozunk majd: az emberek (Men), a brutális bukottak (Fallen), és a sárkányokkal fémjelzett bestiák (Beast), amelyeknek hõsei persze szintén ismerik a kristályok titkát, és nem mindig lesznek azonos állásponton velünk. Magától érdetõdik, hogy lesz többszemélyes multi is, a Stardock saját ImpulseReactor technológiájával megtámasztva, amely a hagyományos skirmish mókától a perzisztens univerzumig (amely ugye akkor is tovább él és mûködik, amikor kilépsz a játékból) sokféle lehetõséget kínál.
Ha már szóba került a technológia, kanyarodjunk is vissza ide. Az Elemental motorja (mely a cég régóta készülõ MMORTS-e, a Society alá íródott elsõ körben) natívan támogatja a 32 és 64 bites rendszereket is, utóbbiak minden tulajdonságát kihasználva -- például a 2 megás memóriahatárt átlépve hatalmas, epikus térképeket, akár több éves (!) kalandozást lehetõvé téve --, ám alacsony rendszerkövetelményeket megcélozva, dinamikusan skálázva a teljesítményt, többek között a processzormagok száma alapján is. Ráadásul a játék közvetlenül megszólítja a modközösséget is, azaz a fõmenübõl tölthetünk be saját pályákat, fajokat, technológiákat, mágiákat, tárgyakat, épületeket. Ezek a modok felkerülnek majd a központi szerverre, így hasonlóképpen mûködik a rendszer, mint a Spore esetében. Miután a Stardock adta ki a bizonyára sokak által ismert „Játékosok kiáltványát”, az már szinte természetes, hogy az Elemental nem fog DRM-et tartalmazni, és ha valami történik a lemezzel, a cucc újra letölthetõ lesz a cég Impulse nevû digitális terjesztõrendszerérõl (ahogyan persze az update-ek is).
Az Elemental: War of Magic a tervek szerint 2010 februárjában jelenik meg, ám akit érdekel a dolog, a játékot elõrendelve (a hivatalos weboldalról, 49,95 dollárért) megkapja a lehetõséget, hogy az emlegetett Impulse platformról letöltse a bétaverziókat, ezzel segítve a fejlesztést, sõt nekiállva saját modok hegesztésének, hogy az induláskor minél több felhasználói tartalom legyen elérhetõ a fõszerveren. Természetesen nyílt bétateszt is várható, 2009 második negyedévében.