A „konzerv” tv mûsorok és régi filmek után most élõ adásokról készült webcast-okat indít a YouTube, nyilvánvalóan annak érdekében, hogy tartós közönséget csalogasson a videómegosztó oldalra.
A Google az utóbbi idõben sorozatosan tesz lépéseket azért, hogy reklámbevételeken keresztül végre viszontlássa a YouTube-ért kifizetett dollár-milliárdokat. A webcast-ok igen jó módszernek tûnnek erre, már csak azért is, mert olyan személyiségek is szerepelnek majd az adásban, akik éppen a YouTube-on lettek híresek. A ’YouTube Live-nak’ elnevezett csatorna november 22-én indul, olyan sztárokkal, mint a rapper Will.i.Am, vagy a YouTube-on ismertté lett, slágereket feldolgozó Esmee Denters. Az elsõ közvetítésre kerülõ eseményt San Francisco-ban rendezik. A show-n megjelenik még Katy Perry énekesnõ, akinek saját csatornája van a YouTube-on, valamint a Discovery Channel „Állítólag” ("Mythbusters”) címû mûsorának arcai, Adam Savage és Jamie Hyneman.
Olyan internetes tartalomszolgáltatók, mint például az AOL, a MySpace vagy a Yahoo, kísérleteztek már webcast-okkal az utóbbi idõben. A legsikeresebbnek különbözõ elõadók, például Madonna koncertfelvételei bizonyultak, amelyeket milliók néztek meg az online csatornákon. A Google egyelõre nem ismertette hosszabb távú terveit a YouTube Live-al kapcsolatban, egyelõre azt sem tudni, valójában lesz-e folytatás. A cél az lenne, hogy a portálon a saját készítésû házi videók mellett egyre több olyan mozgóképes tartalom jelenjen meg, amelyeket reklámokkal együtt is hajlandó megnézni a közönség.
szexéhes banda :DDd mivan,nincs aki kielégítsen titeket?
naaa legalább soft porno legyen azt lehet melóba is nézni
Gondolom mádzsarul meg romájul is lehet kérni a feliratokat... Ha tele lesz reklámokkal, akkor nagyon király lesz! A moziba is azé' meek, me' oan jo reklámok vannak, hogy szép, és divatos legyek, a csillogo hajamrol, meg az egésségemröl nemis beszélek...
edem és csémi a zállítólagból? akkor az rossz nem lehet, két loálfejû majd biztos loálkodik majd de amúgy mienk ríttok hogy nem lesz poresz rajta? neten avn belõle annyi mint állat :D még jobbak mint a tv-be :D
Szerintetek hogy tudják megoldani, hogy ne fagyjon le az élõ közvetítés miközben több ezren fogják nézni várhatóan ?
jó volt, én is végignéztem, csak nem írtam a topikba:)
nah, megnéztem a videókat. nem volt rossz, de legközelebb jobbat várok :)
Valaki tudja, hogy mikorra várható egy újabb élõ adás, ha lesz egyáltalán több ilyen ?
A teljes mûsor:
Klasszikus zenei tehetségkutató verseny indul a YouTube videómegosztó portálon. A fõdíj egy fellépés a New York-i Carnegie Hallban.
A jelentkezõk január 28-ig tölthetik fel a bemutatkozó videóikat a portálra. Fejenként két anyagot kell beküldeni. Az egyik témája szabadon választott, a másikon Tan Dun Oscar-díjas zeneszerzõ egy mûvébõl kell eljátszani egy részletet. A mezõnyt elõször vezetõ zenekarokból válogatott szakértõkbõl álló zsûri szûkíti. A továbbjutott versenyzõkre március 2-tól szavazhatnak a regisztrált YouTube-felhasználók. Áprilisban aztán a legtöbb szavazatot kapott zenészekbõl megalakul a YouTube Szimfonikus Zenekar. A tagokat meghívják New Yorkba, ahol három nap alatt betanulják Tan Internet Szimfónia No.1, Eroica címû mûvét.
A kínai származású zeneszerzõ alkotását - amelynek címét Beethoven egyik leghíresebb zenekari mûvébõl merítette - április 15-én mutatja be a világ elsõ online klasszikus nagyzenekara a Carnegie Hallban. Vezényel Michael Tilson Thomas, a San Franciso Symphony Orchestra zenei igazgatója. "Öt hónap múlva véghezviszünk valamit, de még nem tudom, hogy mit és kivel. Halvány fogalmam sincs arról, hogy pontosan mi történik majd azon az áprilisi napon, de ez is része a kalandnak" - mondta Thomas, aki több más világsztárral, például a zongoramûvész Lang Langgal és a londoni szimfonikusokkal együtt vállalkozott a klasszikus zene népszerûsítésére a videomegosztó portál segítségével. "A YouTube hatalmas lehetõség arra, hogy közelebb vigyük a klasszikus zenét az emberekhez" - mondta Thomas, aki zenetörténeti YouTube-videosorozatot is tervez.
A YouTube anyavállalatának, a Google-nak azért érdekes a vállalkozás, mert a videomegosztó hozhat össze embereket, akik egyébként nem találkoztak volna - mondta Ed Sanders, a YouTube marketingigazgatója. "A klasszikus zene jelenléte sokkal erõsebb a protálon, mint ahogy a legtöbben gondolják" - mondta Sanders. Az egyik legnépszerûbb YouTube-klip egyébként Johann Pachelbel XVII. századi német zeneszerzõ Kánon D-dúrban címû munkájának rockosított feldolgozása, amelyet egy koreai gitáros ad elõ. A videót már több mint 52 millió alkalommal nézték meg.