Tegnap este én is kipróbáltam, nekem tetszik. Az irányítás számomra könnyebb volt mint az 1-ben, igaz azt pc-n nyomtam. A sárgaság meg egyáltalán nem vészes, amúgy lesznek benne havas pályák?
nemértem mit aggódtok a sárgaság miatt,megjelenés után 1nappal ugyis lesz rögtön egy progi amivel kilehet szedni
Miért ott hogy süt, zöldes árnyalattal?
Ezzel a vidivel sincs gond.
Jártál te már valaha horvátországban? Mert ott egyáltalán nem süt így a nap:
máshova irtam, de ideis copy, hátha érdekel vkit (x360 demo):
nnna, ez egy finoman árkádositott dirt lett! ott is volt baja(buggy-pickup), de ott azért, ha minimálisan oda kellett figyelni a kocsi terelgetésére, mert könnyen kifordult, kicsuszott - itt a kocsi még jobban tapad, illetve szinte magátol tartja a gép driftelve a verdát, alig kell korrigálni :(
ujdonság a viz, ami nagyon finoman megfogja a verdát, emiatt sikerült egyedül egyszer keresztbefordulnom. jol néz ki, ahogy a kerék kettészeli és hullámot generál ... a grafika kellemes, GRID-es, azaz nem akad ugy mint a DIRT1, van AA dögivel, 30fps folyamatosan, még vsyncet se láttam, mint a GRID-nél. kis sárgaság van a képen (belsõbõl tul sok is), de a szemkápráztato napsütésben a szavannán még nem visszatetszõ - de félek máshol is marad így :(
a távoli táj remeg a hõségben, vannak parasztvakito robbanások (pálya mellett a "közönség szorakoztatására"), lensflare 10/10 !!!
kár érte, olyan mint a GRID, ha bekapcsolunk minden segitséget. csak itt nem lehet kikapcsolni :( (csak a sérülést, ami továbbra is szenzációs, bár a kocsira mintha ez is kevésbé hatna - immár a frontálütközés után se csak restart game van, hanem lehet visszapörgetni :( )
kár érte, a moddereknek nehéz dolga lesz ezt megint türhetõre "neheziteni" (szimesiteni) ...
GFWL-es lesz!Éljen!Akkor lehet majd multizni törtel!:D
Rossz a link, a fórumra mutat :) katt a videókhoz Sajnos a videók alapján eléggé elcseszték az irányítást :(( Fõleg a másodikba látszik. Túl érzékeny a kormányzás 1:47-50 között elég hirtelen irányváltások vannak. A belsõ nézetes részeknél is elég lehetetlenül rángatja a kormányt. Azért 3:17 és 3:23 közt jót röhög a csávó a navigátoron :)
Friss képek. Ezeken azért nem olyan szép mint a videókon, a talaj sokkal kevésbé hat 3D-snek a fû sem az igazi és az autók sem olyanok mint a trailerekben. Persze azért még így is a legszebb ralis játék, és nincs ok panaszkodni.
Colin McRae: DiRT 2 - Az éjszakai versenyek és a technológia!
"A DX11 segítségével sikerült megalkotnunk az autós játékok történetének legjobban kinézõ alkotását" jelentette ki Ralph Fulton a Codemasters legújabb alkotásának, vagyis a Dirt 2-nek a dizájnjáért felelõs fejlesztõje. "Azon döntésünkkel, hogy a DX11 beépítése érdekében elhalasztottuk a játék megjelenését, képesek voltunk olyan új lehetõségeket beépíteni alkotásunkba, melyek még jobbá teszik mûvünk játékmenetét".
Egyik ilyen lehetõség az éjszakai versenyzés. Ralp elmondása szerint a játék ezen részén igencsak sokat dolgoztak, hisz szerettek volna rengeteg dinamikus fényeffektet, melyek a DirectX API elõzõ verzióival rengeteg erõforrást emésztettek volna fel...
info: Cybergen
Kár, hogy az áráról nem tudni semmit. Jó lenne ha olyan árral nyitna mint a Grid anno, vagy legalább ne legyen drágább a Fuelnél.
McRae adta a játékhoz a nevét és Ken Block körül forog minden. Szerintem annyit megérdemelt volna Colin bácsi, hogy megemlékezésül csak róla szól, ha már a nevét adta hozzá.
fizika majd lesz az rFactor2-ben :) meg a RaceON-ban, az való a simeseknek, ez legfeljebb azoknak jó akik nem akarnak normális kormányt venni, meg napokat állítgatni a kocsit egy adott pályához+nagyon sokat körözni egy pályán :):)
Hát igen érdekes kérdés ez az dxt 11, de ahogy elnéztem az eddigi vidiket még a dirt1et is alul fogja mulni fizikailag, én tuti nem ujitok emiatt gépet.
"A Codemasters végre elhatározta magát a DIRT 2 megjelenésével kapcsolatban és fanfárok között adta hírül, hogy Európában szeptember 10-én, míg a tengerentúlon 8-án lép színre kedvenc autóversenyzõs játékuk."
info: hardwired
Ez csak parasztvakítás szeréntem is... Azért kell hogy vegyél új vasat, nehogymár 5-10 ésvig használd a meglévõ gépedet!
de hogy csinálnak SM5.0-ra játékot mikor még nincs is olyan kártya ami DX11-es meg sm5.0-ás? sm4-re se csináltak egy játékot se, nem igazán értem hogy minek ennyire fejleszteni mikor még a meglévõ technológiát se képesek kihasználni
Hát nem tom, én még mindig dx9-el tolom, mert eddig a kutya sem tudott olyan screenshotot mutatni, ahol szemmel látható különbség lenne a kettõ között :DDDD Teljesítménybeli javulást meg telibefosom, amíg stabil 50 fps minden :PP
heh? dx10-nem mûködik win7-el? attol nem lesz valami win 7 ready hogyha olyan featurt építenek bele ami vistán is mûködött, és anélkül is mûködni win 7-en am nem a w7 ready logóhoz kell hanem ahoz hogy több pontot kapjanak a w7 teljesítménytesztjében vagy mi az