Egyértelmû hogy lehúzás. Remélem mindenki majd lewarezolja és elbukják azt a pénzt is amit a teljes játékért még hajlandóak lettek volna kidobni a vásárlók.
En is aggodok. Neha a kevesebb jobb. En akar egy kiegeszitovel beernem, cs olyan legyen mint a lord of destruction...
Ebben a játékstílusban sztem össze lehet dobni egy éve alatt egy kieget, de hangsúlyozom: csak EBBEN (mégmielõtt a többivel is ez történne ).
"sok ceg 1 ev alatt egy komplett jatekot elkeszit. mirol beszelnek ezek?" Na igen, de milyen játékot?
"sok ceg 1 ev alatt egy komplett jatekot elkeszit. mirol beszelnek ezek? " Arról beszélnek, hogy a Blizzard köztudottan nem ad megjelenési dátumot ki. "When it's done." Tehát viszonylag lassan, de jó minõségben dolgoznak. Az 1 év határidõ lehet, hogy szûk lesz nekik. Ettõl félnek a rajongók. Vagy a határidõ lesz eltolva, vagy a játék minõsége. (Reméljük, hogy jó sül ki a dologból.)
"A rajongók azonban attól félnek, hogy a Blizzard nem tud majd minden évben egy életképes új karakterrel vagy változatos küldetésekkel elkészülni és ennek pusztán pénzszerzési célzata van." sok ceg 1 ev alatt egy komplett jatekot elkeszit. mirol beszelnek ezek?
Könnyen lehet, hogy a fõként már EA tulajdonában levõ és felgyorsított játékpiaccal szeretne lépést tartani a köztudottan lomha, de igényes Blizzard vagy Valve, ha már valaki felhozta. Persze a blizzard is pénzért dolgozik, függetlenül attól mennyi pénze van. Sõt ha kicsit gondolkozol rájöhetsz, hogy minél több pénze van valakinek, annál inkább megnézi mire költi és ez nem fösvénység kérdése, egyszerûen inkább a tudatosságé. Szóval ez az új marketingfogás is csak a pénzrõl szól, az más kérdés, hogy a blizzard szem elõtt szokta tartani a játékosok igényeit is. Illetve képes annyira minõségi és eredeti dolgokat asztalra tenni, hogy nem szúr szemet a pénzszerzési oldal, mert kvázi mindenki jól jár. És ezzel szerintem nincs gond, mert változik a világ, változnak az igények, de nem csak a játékosi oldalon, hanem a fejlesztõi/befektetõi oldalon is.
Háát ekkora f*sszágot megírni. Ugyanis ezt a D3-s poént régebben már elsütötte a Blizzard. "pénzszerzési célzata van. " Mith a olyan szegény lenne a cég, hogy erre szükségük lenne.
"Akkor a fejlesztõk bejelentették, hogy a stratégia három részben jelenik meg, mindegyikben egy-egy faj kampányával. Sokak szerint ennek olyan "EA-lehúzó szaga" van és a tegnap megjelent Diablo 3 kiegészítõk kapcsán is hasonló vélemények láttak napvilágot."
olvastad te is? :D
Úgyis mindenki venni fogja, mint a cukrot hogyha kiadják õket! Ami nekem nem szimpi az az "elWOWosodott" grafikai design. Ennél lehetnének eredetibbek és a meglévõ univerzum stílusát vihetnék tovább... de pl az SC2 protoss vonal egyértelmûen hajaz ezekre a wow-os meg korábban WC3-as designre... A D3-ban sem nagyon értem miért úgy akarnak jó multit elérni, hogy kb. végtelen szörnyet vagy megbestiákat tesznek bele... Ez valahogy fura. Góliátok jók lennének, de akkor nagyon faint karakteranimációk és jó fizika kéne hozzá, nem olyan, mint amilyen a teaserben van, hogy kb. arrébb tolja a karaktert mikor neki megy. Persze ez is csak szõrözés... de valahogy nem adja a feelinges D2 szagot. Persze emléxem anno a D2 se adta a D1 feelinget. De ott volt egy ilyen AHA érzés, nem vagyok benne biztos, hogy most is lesz... Ne így legyen!