oké oké kösz a tanácsokat, de nem akarok nagyon belemélyedni, mert függõ leszek :) ez csak olyan "unatkozok gépen nincs fent AC mit csináljak?" volt :D egyébként már felraktam, kedvet kaptam újból :D Életem elsõ játéka amit végig játszás után is elõvettem. <3
Hali. Warezbe nem kaptam választ,hátha itt kapok. Mikor eliinditottam a skirdowos verziot akkor valamien internet connection hibát kapok,pedig net biztos h van.
Hát Firenzében vannak pirosas ruhafestékek.
Érdekesség: Tegnapelõtt elértem a 200 órát AC2-ben ;) Mostmár kijelenthetem, hogy igazi rajongó vagyok?:D Kicsit menõzök vele:D
ceruzarajzkent jobb volt..dobd el a szineket, hasznalj szenet es tust (marmint fotoboltban mert ott konnyebben javitod ;) ) ne tuntesd el az osszes vonalat semmikeppen sem, inkabb adjal meg hozza es igy tudsz egy kis dinamikat vinni pl kopenybe, inggallernal fodrozodasba, 'gyurottseg erzetet' keltve..
szoval arnyekolas es satir maradhat, szineket felejtsd el (vagy ha szineset szeretnel, akkor arnyalassal es atmenetekkel csinald)
lerajzoltam, bescannaltem,és PS cs4-el kiszíneztem :) Egyébként egy kérdés...pc guru online videotesztjében volt egy olyan ruha, hogy piros csuklya, de a ruha fehér...nem tudjátok hol lehet olyat venni?
Azt írja a dobozra, végtelen telepítési lehetõség.4xre telepítem és most is azt fogja kiírni sztem hogy CD-key has been upraged... Lehet hogy 1 generátor kidobta az én keyem?:I
Szerintem a következõ részben mindenképpen az Auditore kriptában található 8 hõs egyikével leszünk. Abból kettõ nõ volt, remélem egyiket kapjuk.
Ez azért nem rossz sztori
A történtek hatására a senatus bátorságra kapott, és anyagyilkossága ürügyén június 8-án halálra ítélte az uralkodót. Nero menekülés közben, másnap öngyilkos lett. Utolsó mondata Cassius Dio szerint úgy hangzott: „Iupiterre, micsoda mûvész vész oda velem!”. Suetonius ellenben úgy tudja, hogy a földön vérében fekvõ császár haldokolva megpillantott egy elfogására érkezett centuriót, ám azt hivén, hogy a megmentésére érkezett, azt dadogta: „Ez aztán a hûség!
Nem kell feltétlenül Itáliában lenni, akkoriban a nagy Róma szinte egész európa volt:) De szerintem a Nero lenne a legjobb, az olyan õrölt gyilkos volt:))
kicsit más: sztem tök jó ötlet volt h teleszórták az egész AC 2õt azokkal a kincses ládikákkal, na de azért kissé túlzás h még most sem tudtam mindet összeszedni én én majdnem 1 éve vettem meg boxra... :D igaz már ritkán is veszem elõ
Hát nem tom, szerintem ideje lenne már elhagyni Olaszországot:) A Brotherhoodban még pont jó lesz tetõpontnak Róma, de azután már valami másik ország kéne.
Szerintem a 3. részben ha nem Dezivel leszünk végig simán beleférne egy római császárkor! Akkoriban volt sok õrült, akikkel jó kis sztorit lehet összehozni -Hannibál -Caesar-Brutus(Bár ez túl egyértelmû lenne) -NERO császár, aki csak azért ölt meg embereket, mert nem tetszett neki a megjelenésük, felgyújtota a várost és sok egyéb õrültsége után pár közeli ismerõse, és sok összeesküvõ titokban kinyírta:)
hogy esne le neki amikor mesterséges AI? :D arra vannak programozva h Ezio után menjenek :)
Egyébként én azon tudok a legjobban szórakozni AC2-ben, amikor az õrök erõlködnek. Másznak fel a házra, én meg csak lököm le õket, és nem esik le neki, hogy csak pórul járnak.
Jah. Oké kösz. Nem tudom honnan vettem ezt a baromságot... :D
Engem is ez foglalkoztat elsõsorban, #7022. Szerintem ezért jut fontos szerep annak, mikor közli Ezioval, hogy nem képes felfogni kik is õk, és kétli, hogy bármilyen kori ember valaha is képes lesz erre.
Annyiban egyetértek Dead elméletével, hogy léteznek a játék jelenkorában is Õsök, és találkozni is fogunk velük majd.
Az ehhez hasonló könyv/film/játék történeteket alapul véve azt is le merném fogadni, hogy egy-egy Õs vezeti a két Rendet már azok megalakulása óta (Piece of Eden darabokkal állítva meg öregedésüket).
Hát igen, Ezio is átélte, az tuti. A kérdés az, hogy Minerva hogy tudja megjósolni a jövõt, és ha meg tudja, akkor a saját jövõjüket miért nem tudta... Bár lehet, hogy mivel az embereket õk alkották, ezért az õ jövõjüket ismerik, de a sajátjukat nem...
Jól mondod. "Desmond olyat akart csinálni Ezio-val, ami nem része Ezio emlékeinek." Pont emiatt gondolom azt, hogy Ezioval történt a nõ csevegése, vagyis Ezio is átélte azt.
Szerintem Desmond nem egy mozit néz arról, hogy mit csinált Ezio, hanem õ irányítja Ezio-t, viszont csak úgy irányíthatja, hogy szinkronban marad az emlékkel. Tehát ha olyan dolgot tesz, amit Ezio nem csinált (megölt egy civilt, bemegy olyan helyre, ahova Ezio nem ment), akkor ugye egyre kevésbé van szinkronban az emlékkel, és ha túlságosan kimegy a szinkronból, meghal, és az Animus visszateszi egy olyan pontra, ahol még stabil volt a szinkronizáció. Tehát a játékban a halál igazából deszinkronizálást jelent, mert Desmond olyat akart csinálni Ezio-val, ami nem része Ezio emlékeinek.
Szerintem a "nem ölt civileket" szöveg csak azért van kiírva, mert felháborodást váltana ki a játékosok közt, ha egy véletlen mellécélzás után egybõl "restart from checkpoint" felirat jönne. De értem, mit akarsz mondani, ha kizárólag csak azt látnánk, ami Ezioval történt, akkor egy mozit néznénk végig, ahogy a kiszabott úton megy a karakter.
Ám szerintem, ha nem Ezio élménye lett volna, akkor semmi szükség nem lett volna az emlékekbe utazásra, egyszerûen csak az Animusba lépéskor felkeresi a csaj és kész. Vagy ahogy 16-os csinálta, nem Ezion keresztül kommunikált, hanem az Animus programozásába rejtett jeleken keresztül. Vagy, ha már az Animusba magába képes volt behatolni az Õs, akkor jóval könnyebb módokon is felkereshette volna.
Szerintem lehetséges, ugyanis amikor játszol az nem azt tükrözi ami 100%-osan történt Ezioval, hanem egyedül a küldetések és fõbb paraméterek egyeznek. Pl: ha megölsz egy civilt, akkor kiírja, hogy Ezio nem ölt meg civileket, holott te épp ott ölted meg.
az animus vegulis nem csinal mast minthogy az alany genjeiben tarolt emlekeit 'vetiti' elenk, atelheto formaban...tehat az uzenet valoszinuleg ugyanigy genetikailag kodolva lett a teremtok altal, velhetoleg meg desmond 1.0-ba
A "teremtõk" hogy voltak képesek a jövõbe látni? Desmondnak beszélt a csaj. Igaz, azt is mondta, hogy talán soha sem lesz képes az emberiség felfogni mik is õk valójában, szóval ez a "jövõbelátás" benne van a pakliban, viszont akkor meg felmerül a kérdés, hogy a számukra balszerencsés eseteket miért nem látták elõre. Ha meg elõre láttak mindent, akkor kötelezõen eleve elrendeltetettség is létezik, még számukra is, de innentõl meg már mindhárom "frakció" célja értelmetlenné válik. Van pár belekötni való a történet folyamában, de mielõtt ítélkeznék, inkább megvárom a legvégét az egésznek.
Örök ranglistámon igen elõkelõ helyre került így a játék, minden hibája ellenére.
A levélfutár, galambos merényletek randomgeneráltak és ismétlõdõek? Csak mert többször volt olyan, hogy bár más volt a kerettörténet és a cél, ugyanott és ugyanattól kellett felvenni a küldit, illetve ugyanaz a galambdúc volt a felvevõhely.
Hát meg mire kimegyek oda Forli legszélére... Annyi idõ alatt simán odaérek máshova is:D
special memories-ek micsodák? történethez tartoznak? Forli-ba volt egy repülõs de semmi célt nemirt, van vmi értelmük,jutalmuk, vagy csak addig megy mig megnem unod?
Kicsit elakadtam egy venice-i viewpointnal. Nem tudok felmenni a tetejere.
A poen, hogy mas forumon is talaltam emberket aki elakadt ugyan itt. Ott vmi olyasmit irtak ha jol ertettem (angolul), hogy jelenleg nem, csak kesobbiekben lesz olyan ugro kepessegem, amivel megmaszhatom ezt a tornyot.
Legyetek szivesek segiteni. Koszonom.
Persze, amit gyûjteni kell azok a tollak, és a glyph-t. Mindent fellehet szedni a történet befejezése utáni is, és hanem csináltad közbe na mellék küldiket, mint az assassination, a race, a deliveri vagy a beat up, azokt iscsinálhatod utána.
Hello! Érdekelne, hogy van-e a játékban olyan felszedhetõ tárgy, vagy achievement amit késõbb, a játék befejezése utáni free-roamban nem lehet összegyûjteni, csak egyszeri lehetõség van felszedésére? Vagy 100%-ban lehet hanyagolni ezeket a tárgyakat és minden összegyûjthetõ a legvégén?