Nálam 2 másik gép is ugyanezt, az elméletileg 5, napközben gyakorlatilag 1-2 Megabites netet használja. Én nem merem megkockáztatni a dolgot. Mert ha a legcsekélyebb kellemetlenségem is származna a dologból, elég hülyén érezném magam. Ugyanis UBI van értem, és nem én UBI-ért. És ezt itt nagyon sokan elfelejtik. Nem nekem kellene imádkoznom, hogy jajj, legyen AC3 PC-re, hanem UBI-nak kellene mindent elkövetnie, hogy egyáltalán meg akarjam venni. Ennek elkerülésére nagyon jó ez a warez hiszti; -Mi mindent megtettünk, de hát a warez! (Már mint annak az elkerülésére, hogy valóban mindent megtegyenek, jó a szöveg. Aki az utóbbi 5 év játéktermését ismeri, tudja mirõl beszélek)
Én mindig töltök torrentrõl játék közben, és egyikkel sincs semmi baj. Max sebessággel jön a torrent is, és a játék sem lépett ki egyszer sem. Szerveroldali hiba meg nem volt már régóta.
Én pl ezért TUTI, hogy nem veszek UBI-DRM-es játékot. Max, ha egyébként is multiplayer alapból, mint mondjuk a TDU2. Ugyanis, rengeteg LEGÁLIS letöltési lehetõség van; Sorozat epizódok, (Tv adók weboldaláról) ingyenes programok, filmek, ne adj isten poresz... Nálam rendszeres, hogy megy a letöltés, közben játszok. Viszont, így vagy egyik, vagy másik... Na nehogy már döntenem kelljen a kettõ közt, vagy szólnom a másik 2 gép elõtt ülõnek, hogy most ne nézzen a youtube-ról HD-t, mert játszok. És akkor a szerver oldali galibák még meg sem lettek említve.
Lehet, ezzel egyedül vagyok, de nem hiszem. Így én azon a véleményen vagyok, hogy egy ilyen típusú védelem inkább csökkenti az eladásokat, mintsem növelné. És a toplistákat elnézve, igazam van.
már csak ezekre a kulcskódokra várnak, hogy frissíthessék a fájlokat amik által tovább játszhatunk a tört verzióval. én el tudom képzelni, hogy a hacker csapatok nagyban tolják a játékot agyba-fõbe minden mellékküldi megcsinálásával és épp dolgoznak valami emulátor nélküli cracken...
igen, mert pont az a hátránya ami az elõnye, a védelem.
igaz hogy néhányan megveszik, (mert az süket duma hogy az összes warezos megveszi ienkor) de egyben a védelem is megszomorítja az emberek életét, én is a cod6-al....megvan eredetiben, de steamfüggõ, ami alapon gáz, ezekután több steam-es játékot tutira nem veszek, max 1-2 classikust párszáz forintért, aminek nem baj ha lába kél.
De hogy megvegyek egy assassin-t egy singleplayer cuccot, ami netfüggõ, és bárhová megyek nem biztos hogy tudok vele játszani, vagy éppen szerverhiba miatt kibasz a jó részeknél, illetve a mentéseimet rábízni egy szerverre, hát a tökömet!!!
Szerintem jobban megdobta volna az eladásokat, ha minden 1000. vásárló nyer egy kétszemélyes hétvégét Paris Hiltonnal...
Ugyanis a top10-be SE sok helyen került be a játék.... DRM ide, vagy oda...
Még hogy vége a wareznak .... Na jó azért a Splinter cell-t megveszem ahogy eddig az összeset a sorozatból :D
Nem tudom. Az ember gyorsan felejt, a DRM több mint egy hónapos aktív szolgálata alatt biztos többet adtak el, mintha eglsõ nap lett volna törés. Még a kellemetlenségek mellett is, amelyek megjegyzem kemény 2-3 napig tartottak, ami nem vészes. Az ausztrál probléma mondjuk más kérdés..
Én Ubi helyében maradnék a DRM mellett még egy ideig és betennék a kulcs-csereberébe egy normális kétoldalú titkosítást, így minden játékosgépen más kulcspárok lennének.
Az az egyetlen kényelmetlenség, hogy minden DRM-es játékot egyszer nagyon alaposan végig kell játszaniuk a csapatoknak, össze kell gyûjteni a kulcspárokat, stb. Ami azért nem kevés idõ, energia.
Mondjuk, arra is várhatnak épp, hogy még 2-3 játék ilyen védelemmel jöjjön ki, egyrészt ubinak annál kellemetlenebb, minél többen megveszik a védelmet, ami aztán bebukik, vagy csak azért, hogy lássák az exe-k közti azonosságokat, különbségeket. Millió oka lehet. Akár az is, hogy beletört a bicska...
Van hozzá szerver-emulátor, szóval nem kell net.
De azért elég ciki UBI-ra nézve, hogy noname Iván megunta a dolgot, csinál egy végigjátszást, lementi a szerver által küldött kulcsokat, bepakolja egy mappába, majd azt mondja egy szerver-emulátornak, hogy onnan válaszoljon a játéknak, és kész, a "feltörhetetlen" védelem bukta.
Mert a nagy csapatok ugye nem ezt csinálják, õk szétszedik az exe-t, és kiveszik belõle a védelmet, ami úgy tûnik, most elég nehézkes. Így az nem annyira ciki. Vagy csak kivárnak a nagy csapatok? Ki tudja.
igen erre gondoltam én is, hogy az a bizonyos host adatait egy eredeti játék végigjátszásával szerzik meg majd a hosztra töltve kapnak ezáltal egy szervert.
de ezek alapján net nélkül a warez se menne.
Ok, ízlések és pofonok. De a single-nek is természetesen min. ennyire igényesnek kell lennie, akkor is, ha van multi (a lehetõség legyen meg rá, mert a játékosok többsége igényli). Mivel nincs multi, nem tudhatod, h neked mennyire jönne be, ha lenne és mennyivel játszanál többet... Hogy multira van kihegyezve egy-két játék... ok, vannak ilyenek, de felesleges a single-t a multi-hoz hasonlítani, mert nem lehet. A jó játék az, aminek olyan jól eltalált a sngle része, h utána ki akarod próbálni multiban is, ha végignyomtad és a multi olyan jó, h tovább fokozza a (immár közös) játékélményt és továbbra is szívesen játszol a játékkal, amiért fizettél (nem a polcon porosodik).
Persze, nem is várok el tõle multit!
De akkor mi kerül rajta annyiba, mint a TDU-n? (tisztában vagyok vele, hogy a fejlesztési költségek azonosak nagyságrendileg, de például, ha olyan játékot veszel alapul, amiben nincs DRM, akkor nem kell szervert mûködtetni... Magyarán a TDU-val 1 óra játék 20 forint, ezzel 400 forint, ha egy átlagos usert veszünk alapul. Ez azért HATALMAS különbség ám...
Lehetne bele csoportos akciókat tenni. Több bérgyilkos egy várat venne be. Ez csak egy pl. volt. Biztos, h rengeteg minden van még (csak egy kis kreativitás kell hozzá, meg szándék).
30 óra? Mondok neked másik pl.-t. Swat4. Nem mai játék, de iszonyat jó a multi része (persze bugok vannak, de alapvetõen jól el van találva, számomra a legjobb multis játék, amit eddig csináltak, persze vmilyen szinten kapcsolódik a játékhoz ez, mert egy kommandós játéknál vmivel könnyebb ezt megvalósítani) és a mai napig ugyanúgy (mikor már magyar viszonyoknak megfelelõ áron volt) rengeteg játékos megvette, annak ellenére, h a multi részét is lehetett warezolni! A mai napig (4-5 éves a játék kb.) számos játékos 1000 óra fölött játszott (és még folytatja) vele. Nyugodtan add hozzá még a pár óra császkálást ahhoz a 30-hoz, majd szorozd be 5-el (évek száma) és hasonlítsd össze a kettõt.
Nem tom, nekem egyátalán nincs szükségem multira ahhoz, hogy többet játszak valamivel. Ott a Mass Effect 2 pl, azzal is 100 órát játszottam eddig, AC2-vel is eddig kb 70-et, abban is tuti meglesz a 100... Szerintem egyátalán nem szükséges pl az AC-be multi. Nekem pont az tetszik, hogy single, van egy nagyon jó történet, egy ilyen részletes világ... Egyátalán nem érzem a multi hiányát az ilyenekben.
Aztán vannak azok a játékok, amik multira vannak kihegyezve, pl nekem a Team Fortress 2 még mindig az egyik legnagyobb kedvencem, azt még mostanában is pár havonta elõveszem, és egy csomót játszok vele. Több idõt lehet vele eltölteni, de nekem mégis nagyobb élményt tud nyújtani egy AC2 meg egy MAss Effect 2.
Én is arra számítottam, de az emulátort átvizsgálva arra került fény, hogy ubi sajnos szimplán primitív módon kódolt kulcspárokat tárol a szerveren.
Tehát ez van a te gépeden:
0010000001000000000091307d000000000091308e
Ezt tölti le hozzá a szerverrõl:
0012000002000000000091307400000000009130770003
Ez volt egy küldetés, ennyi a védelem... A srácok okosan debugolták/logolták a http adatforgalmat, így gyakorlatilag miközben játszanak az eredeti verzióval, az ölükbe hullanak a kulcspárok.
A 30 óra fõ és mellék küldetések játékideje ilyenkor és még bõvülhet ökörködésekkel..mert egy ilyen játékot nem csak végig rohan az ember..
Multit meg mit lehetne ebbe tenni?..Sok kis yamakasi egymást dobálná le a tetõrõl?:)
Így van!
Mondjuk AC2 játékideje 30 óra. (Nem tudom, nem is lényeges.) mégis, ugyan annyiba kerül, mint az a TDU, amivel több száz órát el lehet lenni, gond nélkül. Persze, az is ott van, hogy nem feltétlen játszik vele az ember több száz órát, és akinek AC2 bejön, az is sok idõt el tud "ökörködni" benne...
De, ettõl függetlenül szerintem, azért a két játék ár/érték aránya közel sem azonos... (Lehet bármelyik single játék AC2 helyében, azért azt írtam,mert ez az a topik.)
Az AC2-nek, mint azt már írtam két nagy hibája van részemrõl: az egyik, h nincs még csak magyarítás sem (ez azt sugallja, h kb. lesz-ják a magyar közönséget), a másik pedig, h nincs multiplayer része (jelentõsen csökken a játékidõ), ebben az esetben már felesleges idevetíteni az alábbiakat, de egy AC3 esetében még érdekes lehet.
ötvözték amúgy a 2-õt.
igaz hogy single játék, csakhogy bizonyos adatok, monnyuk úgy szerverinfók online tárolódnak, vagyis egy része online.
ez hasonlóképpen megy mint amit írtam, hogy pl cod4.
eredeti szerverekre nem tudsz felmenni, de MEGKERÜLHETÕ.
csináltak warez szerókat és ennyi, itt is ha jól tudom ezen alapszik a dolog, vagyis létrehoztak az ubi kiszolgálóhoz hasonló dolgot, ami helyettesíti az eredetit.
csak ott gondolom elõre letárolt infók vannak.
de lehet rosszul vettem le, bár másképpen kizárt dolognak tartom, hiszen ennyi erõvel az összes online játékot képessek lennének már feltörni hogy eredeti szervereket használhasson egy tört játék.
abban egyetértünk hogy ez már önmagában is egy érdekes téma, hogy ezt hogy tudták megoldani.
én elõször csak annyit gondoltam hogy csinálnak egy progit hogy lehessen benne menteni azt ennyi.
Egy játék értékét jelentõsen befolyásolja, h van e multi része... Inkább úgy mondom, h egy mai (igényes) játéknak legyen multi része!!! Itt most nem az AC2-rõl van szó, mivel ez már így van, ahogy, hanem a jövõbeni játékokról. Gondold el, h mennyit játszol egy single játékkal és mennyit egy olyannal, aminek közel tökéletesen ki van dolgozva a multija is. Már ez alapján is vicc, ha a single game ára akár csak megközelíti egy ilyen "teljse" játék árát. Egyszerûen, ha az én véleményemre vagy kíváncsi, akkor azt mondom, h ne adjanak ki a kiadók általuk igényesnek minõsített játékot jó multi rész nélkül. Inkább legyen kevesebb, de az valóban nagyon igényes (annyira, h az ember akkor is meg akarja venni, ha esetleg a single-t warezolta).
"a single részét ugyan lehetett warezolni, de aki multiban akart vele játszani, annak meg kellett vennie, mert csak úgy ment."
AC2-nek is a single részét ugyan lehet majd warezolni, de multi nincs benne:) Azért nem ugyanaz:)
Én mondjuk csak ezért foglalkoztat az Ac2, illetve a warez része, mert érdekel a technika, illetve a téma. Maga a játék már nem annyira.
Egyébként ijesztõ, hogy az emberek elakadnak olyan dolgoknál, mint rejtett fájlok, text fájl módosítás, illetve paranccsorba való egysorosok esetében. Tudom, tudom, nem mindenki... de akkor is...:)
Már kitalálták-> Test Drive Unlimited. Tökéletes megoldás volt, csak másolni kéne. A mai napig mûködik. Super játék lett, a single részét ugyan lehetett warezolni, de aki multiban akart vele játszani, annak meg kellett vennie, mert csak úgy ment. Érdekes módon (mivel nagyon jó játékról volt szó és a multi része is igényesen ki lett dolgozva) nagyon sok játékos vette meg (olyanok is, akik elõtte warezzal kezdték el, mert megérte a multi része miatt). Persze a megvételre már sok esetben akkor került sor, mikor elérhetõvé vált a magyar átlag életszínvonalhoz képest, vagyis 4-5 eFt-os áron, ezért a statisztikában valószínûleg kevésbé látszik az eladás, de számomra a mai napig ez a tökéletesen kidolgozott eladási stratégia mintapéldája a pc-játékok körében. Az, h az Ubi, meg még jó pár cég vak és nem látja, h van már tökéletes megoldás, az egyéni probléma lenne (így viszont a játékosok problémája is, h belekényszerítik õket ebbe a sz-ba). A cikk végén lévõ részt ajánlom a büszke AC2-tulajoknak is... kicsi a mellébeszélés
#4...Arra kíváncsi lennék,hogy míg egy terméket gyártanak és van belõle és késõbb leárazzák..az a bevétel is hozzá adódik-e a sikeresen kitermelt profithoz,vagy csak a premiertõl számított néhány hét-hónap...
és akkor azért továbbra is megnézném a pc megjelenés elõtt 1 héttel kint lévõ konzol-warez forgalmat is,ami minden drm-tõl függetlenül kikerül mindig..
Hát igen, elég nagy hátrány valóban a folyamatos netkapcsolat igénye, mondjuk nekem is összesen egyszer volt olyan, hogy nem tudtam belépni, akkor is csak kb egy órára, aztán utána ment minden rendesen. De ja, elég szar lehet annak, akinek nincs internet, valami mást kéne erre kitalálni.
Hát annak tényleg cumi akinem nincs nete-hálistennek nekem van, nem is szakad meg, és már végigvittem bármilyen hiba nélkül
Örülök, h ennyire elégedett vagy ezzel a csodálatos találmánnyal, de ajánlom a következõ cikket a figyelmedbe: Miért jó ez nekünk? És milyen alapon köteleznek arra, ha játszani akarsz, h legyen interneted, mikor még multiplayer része sincs a játéknak!? De egyébként ezektõl eltekintve valóban jó...
Én semmit nem vettem észre a drmmel, bár minden játék ilyen lenne
1.: Nem kell mentéssel vacakolni
2.: UPlay-pont(Ez nem tudom, mennyire függ a DRMtõl...)
3.: Én akkor, mikor a szerverek "összeomlottak", nagyban játszottam, de semmi nem zavart meg...
4.: Végre egy játék, amit nem törnek fel=lesz bevétel=a fejlesztõ meg fogja csinálni a folytatást
Nálam a törve azt jelenti, hogy a játék elérhetõ warez verzióban. Nálad mint jelent? Hogy bejutsz a menübe? Vagy mûködik az elsõ pálya? Ez elég relatív.
Hát, ezt azért számláló nélkül is lehet tudni . De szenvedtek az eredeti tulajok is eleget... (DRM-nek hála), persze a 3 tombbal most mindenki örül, mint majom a farkának.
bár nekem mindegy, mert konzolon már kinyomtam a játékot, csak azért szubjektíven kell nézni a dolgokat, nem %-ban meg hogy egyenértékû lesz-e egy törés az eredetivel.
Nem is rád gondoltam kifejezetten, csak, h ekkora téma mostanában ez a számláló, de ugyanúgy érthetetlen számomra, h ha (azt hiszik, h) feltörték a védelmet, minek jönnek ide örülni a warezolósok, ahelyett, h a élveznék a játékot (vagy legalább egy részét).
Látván, h a warezolós közönség mennyit szenved (és még így sem tud normálisan játszani), nem értem, h akinek megvan a játék, az miért azzal foglalkozik és annak örül, h másnak nem megy a tört. (Talán mert magyarok vagyunk!?).
Ja feltörték, csak a játékélmény 80%-át nem tudod át élni... huh és akkor?:D
már rég feltörték, annyi hogy a missionok nem indultak még el....huh és akkor?
annyi hogy a mentés az netes dolog, vagyis ez olyan mint ha online fps-nél például egy netes szervert törnének fel és ott multiznál, ezt azért gondolhattuk hogy nem fog menni tiszta úton. csak helyettesítve. mint pl a cod4 multinál a warez szerverek.
ezt vegyétek úgy hogy ez a multi része, és single-ben már rég ment, vagyis hogy tudtál mászkálni benne.
ennyi.