üdv!Találtam egy igazi ritkaságot a mai világban.Autófóliázás,olcsón,minõségi amerikai fóliával,kiváló minõségben.Dorogon vannak,Bp-tõl 20 perc autóval... www.uveg-foliazas.hu nézzétek meg az autó galériát,van 1-2 szép járgány...jó hétvégét mindenkinek
http://www.sunnyside.ro/images/matiz.jpg http://jpg.autoweb.hu/suzukisss-g06032017_2.jpg http://anunturi.netflash.ro/gallery/large/imgazLmNG.JPG http://www.veteranautocsodak.hu/kepek/vaz2103_1.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Oltcit.jpg http://www.veteranautocsodak.hu/kepek/wartburg3531.jpg http://image.nettix.fi/extra/bikeimg/618101_618200/618182_b_1a3643418a3b959c.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8b/Dacia_Logan_rd_vl.jpg http://www.veteranautocsodak.hu/kepek/s1001.jpg mivel hogy csak 14 vagyok.majd meg rakok.
Hmmmm, kis köbcentis feltöltött motorok, józanész határán túlhúzva, nem az én világom :) Corvette-el valakinek tapasztalat? Tényleg öngyilkos autó?
en ultem(sajnos nem vezettem) egy regi 2es golfba amibe 4es tdi moci volt... eshat ugye Krezi fele tuning volt :p hatize... szetcsavarta a kasztnit meg 3asban is(van egy kis nyomatek ugye alulrol :D)... brutal nagyon :D ha az ember megszokja a munkagep hangot (vagy jol szigetel) akkor ezek nagyon jo kocsik... foleg, hogy a tulaj szerint is ilyen 6 lityit fogyaszt(ami nem hihetetlen) atlagban a kozel 250 lovas golfja(zold kartyat ilyenkor nem illik ugye megkerdezni :D)... lol! es ami a durva -> futoolajjal nyomja... nem akartam elhinni :D de tenyleg :D (igaz a turbot neha kezelesbe kell venni, mert ugye a nyal nem eppen szazas) de szerintem total oltas, hogy fillerekbol elszaladgal es meg p0wnol is rendesen vele :D
dizel? mert most nagy divat, hogy a regi Ventokba + regi Golfokba bedugnak 1.9es (PD)TDI mocikat es szenne tuningoljak azokat(race csucs, speci adagolo stb)... ^^
Trabantot nem leszóltam kedvenc járgányom :) csak az érzés miatt írtam, Renault--> haver célja a minél olcsóbb gép 18 évesen és ezért szar amit nem is tagadok, de hát nem én halok meg benne...
Trabantot nem leszólni. Az nem halálfélelem, hanem a legfontosabb extra: a beépített õrangyal.
Az R9-esen kb. 5 perc lett volna beállítani egy alapjáratot, ha a fúvókát is tisztítani kell, akkor is max 10. A lengéscsillapítás hiánya többet árul el a tulajról, mint az autóról.
Trabant 601s, 40-nél halálfélelem olyan volt mintha 70-el mennék városban
Renault 9 1.4. Haver kocsija annyi idõs volt a gépezet mint én, alapjárat nem volt álló helyzetben megállt lengéscsillapítás 0 de a motorja az félelmetesen jól húzott ez volt az elsõ kocsi amit vezettem életemben.
Toyota Corolla Verso 2.0 D4D kb:120LE (családi verda) útfekvés falami fergeteges ki sem néznéd belõle :) Toyota Hiace 2.5 D4D kb:110LE hatalmas nyomaték :D 4-esbe 45nél odalépsz és húz, sajnos magasabb fordulaton az erõ elvész de kistehernél nem ez a lényeg Seat Ibiza sport 2.0 ezen tanultam tuningolt gép volt ment mint az állat :D, 2x fulladtam csak le vele.
9.2 es gyorsulásra mondom a ventom 280LE-s és kb 1 tonna velem együtt (nahjó kicsit több) és olyan 6-7 sec alatt van meg a 100 pontos adat még sosem volt mivel volt amikor 7.2 volt amikor 6.2 volt amikor 6.8 szóval olyan 6-7 környéke
szerintem is!! kellenek rá, mert különben azthiszik sima Fiesta :D meg jól néz ki így
de meg mindig 10.1 a gyari adatod 0-60ra ^^ vagy rossz a linkem? ittenvanike (sorry, no offense nem bantasbol^^)
--- btw volt rola szo, hogy megnezik az autokat :D akkor en mit szoljak? :D nekem allandoan bamuljak a verdat :D:D (de tenyleg, neha mar idegesito :C gondolkozom erosen, hogy a csikok repulnek rola tavasszal, de akkor meg fujhatom ujra :C) ittenvanik a Fordom-e! :D elolrol hatulrol
pontosítok: a gyári adat 9,2 és a megfelelõ üzemanyag az én autómba van ! :) és teli tankkal a kocsival összesen vagyunk kb 1100 kg se és az a mai autóknál üresen több mint 1 tonna, tank és sofõr nélkül !
csak nézz utána 9,1 a gyári adat. 1,6 16V 105LE és 960kg (!) ln vagyok 60kg :D = épphogy 1 tonna velem, meg a tankkal együtt, a mai autók ennél sokkal nehezebbek....megfelelõ üzemanyaggal... ez egy japán autó...2esbe 6000rpm felett már majdnem 100nál van szóval nem kizárt
"8,9 alatt van 100on a baba, de tuti gyorsabb annál :D"
az erosen kizart... egy 2 literes 155 pacis 1275 kilos 146os alfa van 8.4 alatt 60 merfoldon... az en Fiestam gyariban 60 merfoldre 7.9... (8.4 100ra) bar en mertem keszulekkel es szarrakopott gumikkal hidegben toltam egy 8.35ot 100ra^^ (sok ST tulaj bullshittel a gyari adatra, szinten mindenki jobbat megy^^)
szerk: megtalaltam! 146os alfa 1.6os IE('94-'97) mocival 60 merfoldre: 10.6 146os alfa 1.6os TS('97-'01) mocival 60 merfoldre: 9.9 (mindkettonel a 100 meg ennel is rosszabb^^)
Nem én vótam! :D:D:D Egyébként T5bõl asszem van 3.2-es benzines is de lehet dízel szóval nem kizárt amit mondasz! 160 volt a max amit mentem vele! sokkal többet nem is tudhat de azé 150nél a gödöllõi parton gond nélkül gyorsult! :D
az én kocsim után is utána néznek.... ülnek a parkolóba a nagy ratyi csávók isszák a kólát a Golf.nak támaszkodva és mikor feltünök csak bámulnak, mert nem tudják milyen kocsi...meg kell nézni a hátát :D:D volt már ebbõl kellemes meglepetés egy pirosnál lévõ kilövésnél, beállt mellém a 17éves forma apuci kocsijával gizdázni, az otthagytam a faszba :D:D 8,9 alatt van 100on a baba, de tuti gyorsabb annál :D
Trabant, Skoda 105S, 120L, Favorit, Ascona 1.6, Golf III 1.6, Daewoo Lanos 2.0i, Citroen Berlingo 1.9D, Sierra 2.0 (karbis, korai injektoros, EFi), Punto II 1.2 8V, A4 1.6, Ovtavia Kombi PDTDi, mittomén.
Köszönöm a segítséget, a második kocsit (Toyota CELICA TURBO 4WD) már sokszor megcsodáltam én is, nagyon szépen össze van rakva, és nagyon jó áron van ahhoz képest amit tud. A Celicának az egyik legnagyobb baja, hogy FWD,(már ami még megengedhetõ áron van) azt pedig minden áron el szeretném kerülni. Egyfajta álomként, még szóba jött eme szépség is, fõként az ára, a kinézete, és a kétajtóssága fogott meg.
az Alfa után utánafordulnak az emberek?? azt hittem hogy ezt csak porschéval vagy ferkával lehet elérni XD amúgy csak vicceltem, az átlagos autók is tudnak olyan gyönyörûek lenni, hogy megnézik, az én opelem is bámulják XD
Peugeot 206SW 1.4 diesel a tanulóautó Opel Zafira 1.6 benzin anyám kocsija Alfa Romeo 146 1.6 Boxer az elsõ autóm
Peugeot nagyon kényelmes és nyomatékos volt. Az opel szintén kényelmes, csak nekem olyan furán áll benne a váltó. Az Alfa pedig a csúcs, kényelmes, gyors, sportos, mindenki utánafordul, nincs párja az utakon.
Azért kell az ST 1.6! Igaz az meg viszonylag gyenge lehet a duplakarbis mocival.De lehet ezen változtatni:).
ez nagyon jo kocsi en is gondolkoztam egy ilyen celican 2iknak bohockodni! de... de... de bazz! 1450 kg! :o az nekem nehez :D (aztan lett a kis 89'es 323asom ->#98 ^^)
Asdaf.:D Transporterrõl jut eszembe.... Nyár végén voltunk ausztriába egyik ismerõs hoteljébe, és 230 nál levillogott minket az a1 esen egy fekete TDI transporter: DDDD Majd ment is tovább.... sztem 250 nél volt valahogy a vége, ha nem fölötte: DD
Van-e itt olyan ember aki 1990-1993 vagy 1994-1999 közötti Toyota Celica modelellel találkozott? Tervben van egy autó vásárlása, de a határt félmillió forintnál húztuk meg, és egész jó állopotú Celicákat találtam (talán gyanúsan is jó volt az áruk). Gondolom itt meg kell említeni, hogy elsõ kocsi lesz, és hiába van kormányom, hiába tolom az LFS-t, vezetni mégis meg kell tanulnom.
Szívesen fogadok konstruktív ötleteket, hogy ti, tapasztalt autósok, mit javasoltok.
Friss jogsis vagyok kb 5 honapja vezetek... A sulit egy Dacia Logan 1.4 MPI-vel csinlatam. Azota meg hajtottam: - Opel vectra A 1.6i(ez a mi autonk... egesz jol megy csak a szervot hianyolom :P) - Dacia 1310 ebbol harmat is vezettem( ebbol 2 a haverome, a masik rokone... ezeket inkabb nem is minositenem) - Golf I GTI (ez nagyon ment) - Golf II 1.6 (hat ez nemvolt nagy szam... ki volt szegeny olve rendesen) - Audi 80 (ez se volt rossz) - VW Transporter 4 2.5 tdi( na ez nagyon tetszett huzot is stabil is volt amennyire kell...) - Nissan Patrol (kurva fasza volt picit offroad-ozni vele...) Hat meg voltak de nememlekszem mar rajuk... egy BMW-t szeretnek mar kiprobalni... Szamomra egy 320-as Macko BMW az alom... valahogy az nekem az "alom auto"...:D
Most hogy így belegondolok vezettem mozdonyt is,még osztálykiránduláson a vasúttörténeti múzeumban.De ilyen elektromos gagyit,amin csak egy kart kell tologatni,mint a villamosban,ráadásul a csávó ott állt mellettünk,és nem mehettünk vele gyorsan-.-" Nem értem miért féltik 10-12 éves gyerekektõl a vonatot:D
álmom kipróbálni:
valami jó kis zsigát vagy egy kocát illetve egy Lexus LS600 vagy LS460....nem vágyom Ferrarikra meg Lambokra, de ha felkínálják a lehetõséget, akkor Trabival is szívesen repesztek, így jutottam egy Maruti kormánya mögé is :D:D
(Parkolókban:) Ford Focus Sedan Renault Laguna Daewoo Lanos(kormányzásba belehaltam) Golf 1(legjobb autó a világon) Golf 2
Daihatsu Applause 1,6 16V 105LE: az én kocsim a legjobb!!!! Skoda Fábia Combi: Apué volt, pár hónapja lett lecserélve - nagyon jó volt sosem volt semmi baja '08 Ford Focus Wagon - csak picit vezettem, de jó kis autó Toyota Yaris 1.5 Sport - egy ilyenen tanultam, nagyon jól megy a kicsike Maruti - olyan mint ha egy mustangba ülnél, nagyon állat, csak kipróbááltam Wartburg (4ütemû) - Vicces kis autó, érdekesen jár a kuplung Suzuki Swift 1,3 - csak kipróbáltam egy pár körre VW Golf 2 - szintén csak egy kicsit mentem vele Suzuki Alto 1.1 16V - csak kipróbáltam most így ennyi jutott eszembe, de lehet, hogy nincs is több, márciusba lesz 1 éves a jogsim :)
tervben van unokatesómék MG TF160-ja
Bazz, ilyenekkel annyira mennék egy kört legalább. :)