engem a a telepítõlye kéne megvan eredetiben csak a notészét elhagytam a házban és már nagyon akarok játszani rajta.
ha lehet it vag y a [email protected] küldjétek vagy myvip:Szabó dániel (Sándor)-ra ha könnyeb Elen Vokeres kép van rajta.
Rossz Cracket szedtél le a torrentedrõl
hello mindenkinek kellene egy kis segitség mert a red alert 3 nem indul el feissitések levannak töltve hozzá. ha elinditom megjelenik az elején egy kép aztá jön a sötét képernyõ és ennyi.Nagyon szeretnék már vele játszani
Gyerekek, bontatlan eredeti red alert 3 eladó (magyar nyelvû), igen olcsón! Érdekel esetleg valakit?
Sziasztok!!!!
esetleg valaki tudna Ps3ra kodott???
megköszöném:)
Császtok. Ha a játékot le patch-eltem az 1.08-as patch-el és crackelem akkor miért nemindul el a játék aktivácios kódot kér. Elõreis kössz a segítséget.
sziasztok!
Az a gondom hogy nemtudom hogy fut e a gépemen a játék,2,4 celeron proci,1 gb memória,ati radeon 9600 256 vga ram,ezzel elindulna a játék szaggatás nélkül,mert néztem hogy x1800-as atit kér.
Elindul a játék??
ra3 nagysagrendekkel szebb mint az ra2 , csak ugye kell valami jokis kartya a gepbe meg atomeromu hogy mindezt mozgassa , nagy felbontason, elosre barbie -s nek tunhet a gfx de megfelelo felbontasban marhajol nez ki
én csak a kezelõfelülethez szólnék hozzá: sztem sokkal jobb lett volna, ha minden gombot a jobb oldalra helyeztek volna, a bal alsó és (a kampányokban) felsõ sarkokban lévõ gombok szerintem tökre nem odaillõk, és a bal felsõ panel nagyon idegesített pl az egységek kijelölésénél h nem kezdhettem azt közvetlenül a sarokból. Na ezt jól megaszondtam:) Amúgy én is végigtoltam, de sajna elõször és utoljára
"aki pedig a RA2 után szidja ezt a grafot, nézzem meg plíz pár screenshotot abból és utána dobálózzon"
Az is egy hányadék retekszar grafikával rendelkezõ játék, meg ez is. Attól, hogy már az elõzõ rész is egy hulladék volt grafikailag, attól ez még mindig ronda.
Sajnos ez mostanában igy van :(
Stratégia cimszó alatt is akciót csinálnak, pedig anno ezek a játékok a bázisépitésrõl és nyersanyaggyûjtésrõl is szóltak, mostmeg semmi más csak nyomod a nyocszáz egység megépitését oszt küldöd a sürûjébe... :(
Viszont beszéltem néhány fiatalabb emberkével, õk még ezt is nehezen várják ki hogy 3mp alatt elkészüljön egy egység. Dehát könyörgem ez innentõl már klikkelgetõs akciójáték és nem stratégia :(
Végigjátszottam, arra jó volt, de hogy többet nem veszem elõ az is biztos..
hát, adtam egy sanszot az RA3nak, de azt hiszem pár pálya után felejtem. Nagyon click-fest nekem az egész, az egységek túl gyorsan pusztulnak, rush a játék, semmi más.
Különösen a balansz nem tetszett - ok, legyen kõ-papir-olló, de ne úgy hogy majdhogynem insta killel egy páncélos elleni egység egy tankot, miközben a tankok gyakorlatilag 0 sebzést visznek be neki.
A hangulata tényleg jó (legalábbisa körités, a videók), de ez igy nekem kevés. Lehet persze túl öreg vagyok az ilyen pörgõs játékokhoz, de a CnC3 az még tetszett.
Különben tényleg jól láttam hogy nem lehet lassítani a játékot?
"Piros pontot érdemel a játékot megmozgató és a Tiberium Wars-ban már bizonyított SAGE - Stragegy Action Game Engine motor módosított verziója."
ehhez képest pár sorral lejjebb ez a piros pont mindösszesen 3 csillagot ért az ötbõl..
"Háromból két kampány dögunalom, és fõleg könnyedségük miatt van így. "
a két kampány valóban dögunalom lehet mondjuk easyn végigszaladva, de húzza csak feljebb a nehézséget hard-ra a tisztelt cikkíró és nem fog unatkozni, azt garantálom...
"A Red Alert 3 kiváló iparosmunka lett" majd ismétcsak pár sorral lejjebb már ezt lehet olvasni: "Ez a trehány munka gyakorlatilag mindenre rányomja a bélyegét, így egy erõs közepest érdemel a játék."
ha nem is csillagos hatos a játék, egész jól el lehet vele JÁTSZANI, a hangulat is ott van rendesen (hiszen ez egy játék bammeg - aki pedig a RA2 után szidja ezt a grafot, nézzem meg plíz pár screenshotot abból és utána dobálózzon - dettó ugyanez a barbi-fíling).
elismerem hogy sok hibája van, de az a lehúzás ami itt megy nem egészen fedi a valóságot - elég megnézni bármelyik teszter oldalt, átlagban legalább 10/8-at szinte mindenhol kapott - és õk sem teljesen hülyék azért.
Ki írta ezt a cikket? Elindította valaha is a játékot? Hol van ez a rész benne?
"Két bérgyilkost küldenek vissza, hogy végezzenek a szövetségesek sziporkázó elméjével, Einsteinnel."
Nincs itt semmi bérgyilkos, a két szovjet fejes megy vissza az idõben.
http://www.youtube.com/watch?v=u28bo1sZiyk
Konzolra megjelenõ rpg? Hát én elég jól elvagyok xen a fallout 3al mégsem nevezném jrpgnek, pcre ment a final fantasy 7, 8, grandia2, last remnant, de attól még jrpgk. Egyébként abból a legjobbak a dragon quest, final fantasy, chrono, disgaea, suikoden, star ocean sorozatok sorszámozott részei. Minden egyéb csak töltelékcím.
Sc2-rõl ne felejtsétek el, hogy nem EA fejleszti hanem Blizzárd aki alapból nemszokott összecsapni dolgokat, aztán a WoW mellett korlátlan idõ és erõforrás van egy játékra, hiszen akkora profitot hoz.És a legfontosabb, hogy az SC2 céliránya korea és kína, profi E-sport RTS-nek készül és nem olyan embereknek akik azt se tudják mi az a RTS.
Ja, meg a Warcraft 2 Nekem az az etalon! Ha valamelyik game uti a hangulatat, az maris bejon! Annak idejen talan 5-6szor toltam vegig mindket kampanyt Na meg olyat is csinaljanak.
Mellesleg ma tenleg az a divat, hogy amit az EA csinal, azt meg kell venni. S igazatok van, sok kicsi jo jatek teljesen elveszik mer nincs hozza multihipe-os reklam... Siralom
Rókabõr vagy sem, nekem nagyon tetszett. Azért RA2 jobb volt, de lehet, hogy csak a nosztalgia. szily3: Így van, a World in Conflict egyszerûen remek, csak más kategória...
Mint lattam, az elottem szolok sokat beszeltek Starcraft-rol, Supreme Commanderrol meg egyeb normalis gamekrol. Na de kerem, a World in Conflict hol marad??? Az volt az utolso elvezheto RTS! Es tenyleg jo munka volt a Sierratol. Szal ezutan keretik megemliteni
Mellesleg pcre nincs JRPG (csak néha egy "fecske"), csak ezért váltottam konzolra. Egy ideig sajnos le kellett mondanom a stratégiákról, de hál istennek szépen jönnek azok is.
Szerintem érdemes úgy értékelni a játékot és a grafikát is, hogy nem vették annyira komolyra a figurát, mint pl a C&C3-ban. Az átvezetõ videók is túljátszottak, kissé poénosak, legalábbis az alapján amennyit láttam belõlük..
A Supreme Commander pedig egy jó kis gáma :) Jó, hogy folytatták a Total Annihilationnel kitaposott utat.
Nekem a C&C 3 sokkal jobban tetszik, bánom, hogy ezt megvettem, de van akinek meg ez tetszik jobban. Próbáld ki ha tudod.
Olyan kérdésem lenne, hogy érdemes beszerezni ezt a játékot x360ra, vagy maradjak a c&c3nál a halo wars megjelenéséig? Mondjuk a red alert 3 megjelenése óta a c&c3al egyre kevesebben játszanak...
ennek a grafikája borzalom... a képek alapján.
Biztos vagy benne? Hamarabb megnézel egy színesebb, de kevésbé részletesebb képet, mint egy fakó, de kellõen részleteset.
Akkor fogalmakkal nem értek teljesen egyet. A csilli-villi nálam kicsit mást jelent, és nem feltétlen negatív értelmû, sõt (ill. nem úgy pozitív ahogy itt meg lett említve)de persze szövegkörnyezet függõ, lehet gúnyosan, élcelõdve is mondani. Az hogy a RA3-ban olyan színeket használnak amilyeneket, az nem azt jelenti, hogy csilli-villi a grafikája. Nem az élénk, rikító színek miatt lesz csilli-villi, hanem hogy egyszerûen k.rva jól néz ki (tömören ,röviden :). Pl Crysis, Far Cry2
Szerintem gõzerõvel fejlesztik már az SC klónokat, de elég magasra lett téve a léc...
off: Starcraft 2 videót néztem terran, vs protoss /apha verzió/ link
és a kommentátor az mondta: "all the way across the map, in this huge battlefield"
na ekkor elmosolyodtam, mert a legkisebb 1 vs 1 SupCom map is szinte nagyobb, mint az a map.
A Starcraft 2-ben egyedül az nem tetszik, hogy nem lehet kizoomolni, ill. bezoomolni, mint a SupCom-ban. Egyébként biztos vagyok benne, hogy mestermû lesz, csak hát 2009-2010-ben se lehessen kizoomolni(SupCom 2007 márc.-ban jelent meg)Ezt pedig nyugodtan lenyúlhatták volna belõle, valamint a méretarányos(abb) egységeket.
Procit próbálj újítani, az számít.(nekem 8400 asom van 3.5 GHz-en, és múltkor 7 playeres multiban nekem volt a leggyorsabb a simspeed a networkstats szerint, igaz kifagyott,de nem az én gépem nem bírta :) )
A red alertnek tényleg csilli-villi a grafikája, míg a Far cry 2-nek reálisabb, néhol nyomasztó a kiégett barna fû, de vannak zöld részek is.(Tény hogy a Far cry 1 ben csupa zöld volt minden kültér majdnem)
Épp tegnap/ma éjszaka toltunk egy nagyobb szabású játékot (2-en voltunk 3 nehéz ellen, hát volt egység :D - kinéztem játék közben, 2 GB RAMot fogyasztott (gondolom több is lett volna ha lett volna mibõl), és eléggé belassult - nem lag vagy szaggatás, egyszerûen a valós idõ 3x-a volt a játékban lezajlónak. De mégis élveztük, és ez számít. Jövõ héten kap a gép egy 3. GB RAM-ot, hátha az segít, hogy nem lesz a vinyón virtuál.
A Red Alert 3nak szebb a grafikája, a Far Cry 2nek meg élettelen, és fakó??? Szerintem akkor én más gammát ismerek ez a név alatt (mondjuk nálam minden ultrán van, de nem hiszem, hogy kisebb részletesség mellett fakó és élettelen lenne). Egyébként az a másik játék amiben csalódtam, de az a játékmenetre vonatkozik (nem is volt kedvem végigtolni), viszont a látvány az sokszor rendesen állkoppantós.
Az egységek arányával vannak szokás szerint bajok(SupCom-nál arányosak teljesen az egységek[egy csatahajó 10-20 tank hosszú, nem 2-3])
RA3-ból egyedül a speciális képességekbõl vennék át néhányat a SupComba, de akkor klikkelõ verseny lenne.
DE játékélményben, kezelõfelületben sokkal jobb.
Ja és mondjál a Sins of Solar Empire-on kívül olyan stratégiát, amiben teljesen ki tudsz zoomolni(egész térképet/játékteret látod), majd ahová akarsz be oda tudsz zoomolni(közelre).
Optimalizálatlan?: ja ha a ra3 minimum 500 egységet (500*4-8=2000-4000 egység)oldalanként tud mozgatni, akkor mond, hogy optimalizálatlan
Ja nem is említettem, hogy minden lövést számol(pld.: ha nuke-olsz, és a célpont felett éppen egy járõrözõ repülõbe megy a nuke, akkor ott robban[kicsi az esélye, de valakivel már megtörtént])
Az más kérdés, hogy az alap a kétmagos proci hozzá, és a 2gb ram, és mikor megjelent, akkor még nem volt túl sok embernek(köztük nekem se 3200+-assal toltam, és mégis élveztem, mikor szaggatott akkor is[csak a játék vége felé az utolsó 10 perc -ténylegesen 20 perc volt realtime, A.I.-k ellen])
Én is nagy elvárásokkal ültem a játék elé, hogy aztán elég nagyot csalódjak benne.
Sokan kritizálják a kinézetét, meg tudom érteni õket. Fölöslegesen rikító színek, a jármûvek pedig számomra érthetetlenül bébijáték szerûek, holott rájuk közelítve látszik a részletesség. Az épületek dizájnja szintén nagy talány nekem, mint valami 300forintos teszkós játékkészlet. Az egységek kisképei olyanok, mintha egy hetedikes rajzolta volna törióra alatt a füzete szélére.
De ezektõl is el tudok tekinteni, ami igazán bánt engem:
Annyira szajkózták a készítõk hogy "kõpapírolló" meg "nincstankrush", hogy átestek a ló másik oldalára. Nincs egy egység, amit beállíthatok védeni a bejáratot, mert a közelbe repül egy miniszoknyás diáklány, és 15 mirage-tankot borít fel kezdésnek, aztán olyan ütemben rombolja az épületeket hogy csak ülök a gép elõtt és röhögök.
Az egész játék egy bugyuta kattingatóverseny, tök mind1 mit veszel, csak sokat és ész nélkül csináld, az egységek amúgy is olyan ötlettelenek hogy az már fáj, amik tûrhetõk, azok a 2-bõl vannak. Szerencsére a Teslatrooper és az Apoc. tank
kinézetét is sikerült el*rni, hogy teljes legyen az öröm.
A zenék egy ideig jók, de ugyebár a fõ motívumok a 2. részbõl valók, áthangszerelve.
A játék egyetlen pozitívuma a csaj-felhozatal, õk viszont multi alatt nincsenek, errõl ennyit.
SC2 nyár elõtt ki se jön, van rá egy ezresem. RA3 legígéretesebb mozzanata a full coop kampány. De még úgy is unalmas.
Szerintem nagyon jó game coopban és jó kis 2v2 vagy 3v3ak haverokkal iszolyanotsan feelingesek.
A másodlagos képességem meg igen is hasznélhatók Pl a Hammer tank sugara aminek nagy a range és még használatakór gyógyúl a jármû.
A cikk iró megsem emlitette a technologiai pontokat, ami öszintész szólva nagy hiba, mert ezeket ügyesen elosztva és elosztva egy harcban nagy elõnyre tehet szert az ember.
SC2?? Eleinte azt mondták karácsony most meg tavasz, és ilyenkor van pofálya a Blizzardnak olyat mondani, hogy nem akarják tolni a kiadást ezért kampányonként adják ki.
Végre, szóval nem csak nekem nem tetszik. Nekem a legnagyobb bajom a hihetetlen unbalanced játékmenet volt (multiban), legalábbis az 1.0 verzióban.
Az egységek nem halnak gyorsan, nem azzal van a baj, hanem, hogy nincs gyártási idõ, valahol 5-10 sec között mozog ez az érték és a legtöbb egység nagyon gyors...
Supreme-rõl pedig... arról ne is beszéljünk, optimalizálatlan szörnyûség.
Én is pozitívan álltam a játékhoz, amikro hírezték. Kipróbáltam. A grafika rendben van, nekem tetszik, bár a színválasztás picit balszerencsés (csilli-villi). Igaz sokkal jobb, mint a Far Cry 2 élettelen, fakó grafikája.
Na de a játékmenet? Unalmas. Egyetlen egy komoly pozitívumot tudok mondani: a lányok szépek benne :)
Starcraft 2 hol van máááárrrr????? (vagy Diablo 3) Játszani akarok már valami normális game-el... Blizzard forever!
Nem egészen értem, hogy egy SC2-t egyáltalán hogyan tudnak összehasonlítani egy ilyen.. hát.. "játékkal".
Egyébként meg nincs ok elégedetlenkedni, ugyanis amíg meg nem jelenik SC2 tökéletesen jól el lehet lenni RA2-vel, esetleg SC-vel, vagy akár Supreme Commanderrel, vagy CoH-al.
De hogy milyen istentelenül ízléstelen a grafika...
Nincs itt semmi probléma. Jó rts-t akarsz és pc-re? Akkor játssz a Company of Heroes-al vagy a Supreme Commanderrel. Ez a játék rém gagyi szerintem. Emlékszem a még a nyáron 1-2 fanatikus valamelyik fórumon hogy áradozott 1-2 kép alapján errõl a moslékról ("látod azt a víz effektet? Húúú apám...", stb LOL) és elõre garantálták, hogy a Red Alert 3 le fogja nyomni a Starcraft 2-t...
Nekem mondod? Tiszta rosszul voltam tõle amikor szenvedtem vele pár pályát.
Sajnos még csak nem is a grafika a legnagyobb baja, szerintem az egész egy nagy xar. Az egységek baromi gyorsan mozognak és halnak meg, esélyed sincs lekövetni egy-egy harcot olyan gyorsan hullanak az embereid. Az egész játék értelme itt is csak a rush a lehetõ legtöbb emberrel, nincsenek igazán jó elit egységek.
Szerintem a probléma ott van, hogy mindenáron ki akarják adni konzolra is.
A konzolos játékok pedig csak ennyit tudnak.
A játékoknál sajnos trend, hogy egyre egyszerûbbek és konzolosabbak, mert már alapból konzolra is fejlesztik õket.
Persze jó lenne, ha PC-re is készülne játék, szerencsére készül is, csak ez nem az.
Az összes CnC itt van a polcomon eredetiben, ezt is megvettem és hatalmasat csalódtam. :( Gondolom kiegészítõt terveznek hozzá, pl a Chrono légiósok meg az idõjárás gép is ezért maradhatott ki többek között.
Egy kis javítás: a Pókemberben J. JONAH Jameson van, a Cryocopternek pedig van fagyasztó ágyúja, úgyhogy nem fegyvertelen. :)
Az a grafika uristen....
Azokután, hogy nagy Tiberian saga rajongóként a Tiberium Warsban semmivel (!!!) nem voltam megelégedve (kezdve a címmel), az RA3 annyiban elõrelépés, hogy a videókat legalább élveztem (az orosz kampány közepéig kb, mert aztán olyan unalomba fulladt az egyébként szerintem borzalmas játék, hogy nem bírtam rávenni magam a folytatásra (aki tud módot a többi videó unlockolására, szóljon, köszi :))
Ezt bíztató jelként fogom fel, talán legközelebb nem csak a videók és a zene fogja közelíteni a régi szintet, hanem a játékélmény is. Bár szerintem erre a legnagyobb veszélyt maga az EA, akarom mondani EALA jelenti. El kellene venni tõlük, kiadni akár házon belül másnak, mint az NFS-t.
Én a cikk végére odatúztem volna még ezt a videót :) natasha
Akkor lett ez elbaszva amikor az EA elkezdte felvásárolni a sok kis játék készítõt, köztük ugye a Westwoodot. Mese habbal, hogy egy ideig(vagy talán a mai napig) ott dolgozott az egyik Westwood fejes/alapító. Semmit nem ér ha rohamtempóban csak a pénzt szem elõtt tartva dolgoztatják a készítõket.
Teljesen jó az értékelés. Én a Dune óta játszom RTS-ekkel, CnC1, Red Alert 1 stb. ha vissza gondolok, hogy milyen jókat játszottam, könny csordul a szemembe. Itt viszont pontosan az történt amit leírt a cikkíró, prioritás volt, hogy gyorsan csináljanak valamit, nem pedig lassabban minõségit. Sajnos erre a Red Alertre nem sokszor fogok visszaemlékezni.
És mielõtt még valaki beleköt. Nem azt kritizálom, hogy az emberek játékot vesznek, mert az jó dolog, hanem azt, hogy ezeket az agyonreklámozott EA-s szemeteket. Sok minõségi játékot fejlesztõ cég pedig csõdbe megy, mert nincs tõkéjük agyonreklámozni meg hype-oltatni a médiával a terméküket.
Egyébként EA mióta is azt szajkózza, hogy leállnak az erõltetett menetû sorozatgyártással és a minõségre gyúrnak? Eddig elég sok szériát sikerült már szétbarmolniuk a sok bõrlenyúzással. Dehát a sok birka csak veszi, minek is változtatnának.