Én emlékszem,anno mennyit szörnyûlködtem a tükör elõtt a borzalmas karakteranimáción. Meg az ellenségek is rettenet bénán mozognak. Unreal, Quake 2 már régen létezett, abban már lélegeznek a játékosmodellek, meg mittudomén. A motor önmagában nemvolt rossz, UT motor akkoriban nagyon új volt, csak éppen az animációk kidolgozását magasról leszarták. És ez nagyon odabaszott a látványnak sajnos. :(
Jájj, ember! Az Aliz Csodaországban nem Grimm mese, hanem Lewis Carroll (álnevet használó Charles Lutwidge Dodgson) írta... :P És az összes szereplõ az eredeti két mesén alapszik van, semmi Disney.
Emellett American McGee egy vadállat, kb mint Tim Burton rendezõként. Groteszk, kifacsart dolgokat csinál, egyedi és mûvészi.
Viszont a Deus Ex a sztorijával és a játékmenetével ütött nagyot, nem a látványvilággal (sõt, az kifejezetten gyengének számított a saját idejében, fõleg az irtózatosan gyenge animációk). Egy mikiegeres platformer milyen jóságokat fog vajon villantani? És milyen sztorira számíthatunk?
(Annak mennyi az esélye, hogy MA játszottam az Alice-szal,
Sztem nem errõl van szó. American McGee ALice játéka is csak a nevében hasonlít a Grimm-mesére. AMellett pedig a Kingdom Hearts is tele van Disney karakterrel, mégsem selejt a játék. Sõt.
Egy ilyen Warren Spectornak miért kell elkurvulnia?