A Core Desing még annak idején a 2. rész után abbahagyta volna, de az Eidos erõltette továbbra is a jó bevételek miatt. Na hát ez lett az eredménye. Bár a 4 rész télleg jó volt.
Látom már van róla hír:D Amúgy meg egyetértek az elõttem szólókkal a mostani rókabõrök mind egyre silányabbak.
Lesz következõ Tomb Raider csak az amcsik igényeire szabják.
Én bevallom csak az elsõvel játszottam, de azt nem tudtam végigtolni. Persze ez cirka 9 éve volt. Akkor még alig tudtam angolul és közel sem voltam annyia felnõtt agyú, mint most. Ma már valszeg sikerülne.
Nekem Xbox360-on van meg és semmi ilyen bugal nem találkoztam pedig kb 4x vittem végig. Egy idegesítõvel találkoztam, hogy amikor revisitelem a pályákat pár perc után, Lara egyszerûen elveszíti a lámpáját. Az inventorijából is eltûnik.
A gond nem is igazán a bõrlehúzás lenne, hiszen számtalan féle-fajta környezetet és szituációt lehetne teremteni ahol régészkedhetnénk meg lövöldözhetnénk Larával. Még emlékszem, mikor a Last Revelationnal játszottam a negyvenakárhány pályán keresztül és egyszer sem találkoztam két ugyanolyan menetû pályával vagy két ugyanolyan akadállyal/rejtvénnyel, pedig azt sem mondhatnám hogy pályánként csak egy volt belõlük.
Ezzel szemben a Legend-ben volt 7 tetves pálya, tök ugyanolyan csak a textúrája más: - Elkezded, menj - lõj - menj tovább - rejtvény: 3 tárgyat mozgass 3 kõlapra, tök mindegy melyiket hova - lõj még egy kicsit aztán menj a következõ pályára.
Magyarán olyan szintûre butították a játékot, hogy a seggét egyedül kitörölni nem tudó, pattanásos, muppet show-n nevelkedett amcsi hülyegyereknek is sikerüljön végigvinni (aki meg kihívásra vár, annak elrejtenek egy aranytotemet egy eldugott fának az üregébe a mókusfészek alá). Ezek után marhára nem érdekel mi lesz a következõ rész(ek), vagy a kreatív igazgató sorsa. Ha igazi Tomb Raidert akarok, felcuccolom a régebbi részeket és bazi jól szórakozok..
Most õszintén, mégis mit vártak a róka X-dik bõrének lehúzása után?
Köszi,de egy ilyen szemetet aminél MINDEN platformon (xbox360,ps3,pc) olyan bug jelentkezik amitõl a játékot nemlehet végigvinni az emberek 70-80%-nál (és nem nem warez miatt,mint mondtam ps3-on is jelentkezik),nevezetesen mexikói rámpabug,nemhogy megvenni bûn,de mégcsak piacradobni is... Köszönet és hála érte,az egyetlen megoldás ami ilyenkor segít az,hogy akinél nem jelentkezett a bug és mentett utánna odaadja a mentést.Más nem segít sem restart,sem régebbi mentett állás,semmi.. Arról nem beszélve hogy az egész játék a régi tombraiderek közelébe sem jár. Egy deka csapdával nem találkoztam,semmi nincs a játékban csak ugrálás amit elsõre kivitelezni egyszerü,+ némi bárgyú lövöldözés...Köszi...
"HURR DURR most divat a warezt hibáztatni fõleg ezen a menõ álszenteskedõ SG-n szóval én is beírom mert most ez a divat és sokat növök majd mindenki szemében az interneten."
Nahát Fallout 3-ból csak 4 millió kelt el az elsõ héten ha jól emlékszem ezzel 300 millás bevételt hozva a Betheshdának warez ide meg oda. Ellenpéldaként a Lost játékból meg nevetségesen kevés kelt el összesen. Ha jó a játék meg veszik az emberek de ha sejtik, hogy szar akkor nem. Te megvennéd a Need for Speed következõ részét?
Féláron kelt el belõle 1,5 millió, tehát ha teljes árt vesszük csak 750-800ezer ment el. De egyébként meg is érdemlik. Alig néhány pálya az egész.... Pofátlanul rövid, pedig szvsz jó jó játék.
A mai szemét warez világban kiadóként összetenném a kezem ha csak 1 millát is eladnék a programomból...
"az Underworld minden géptípusra megjelent, így kézi konzolokra is" Ps2-re a napokba fog kijõnni, pspn meg még híre sincs hogy átírnák, mert hogy arra nem is jelent meg. Talán ha minden platformra egyszerre adják ki, akkor többet adtak volna el belõle, szerintem.