Juteszembe.Tudom, hogy megszoktátok ( én is ) az ezsgét meg ide járkál az ember más topikok miatt is de nem kellene átszoknunk RoF témában a .flyonline.hu -ra??
Nem igaz, hogy egy szaros bannert képtelenek berakni.Már vagy két hete lett kérve, kétszer.Az a "szerencséje" az ezsgének, hogy sokan már megszokták, sokan vannak és nincs kedve váltani az embereknek.Mert alapvetõen ritka szar az egész.Fos a keresõ, televan idióta acc lopkodó barmokkal és ha kér valamit szépen az ember arra is szarnak nagyívben.
"Próbáltam/om a Spad-ot is és az igaz, hogy gyors de marha hamar eldobja a sebességét és tök instabil lesz a gép."
A Spadban engem a rossz kilátás zavar a legjobban. Elõre a böszme vastag szárny, a szélvédõkeret, oldalra meg szintén a szárnyak plusz a rengeteg merevítõ (esztergált asztallábak :) lógnak a képbe. Gyorsnak hiába gyors, ha nem látom mit érek utol. :))))
Én is olyan közelrõl tüzelek amennyire csak tudok az adott helyzetben. Nekem a Fokker, Alba na meg a Pfalz a kedvencem.Próbáltam/om a Spad-ot is és az igaz, hogy gyors de marha hamar eldobja a sebességét és tök instabil lesz a gép.Ez az egyetlen amivel sikerült dugóznom digfight közben.
Azt lenne jó kideríteni, hogy melyik fájlban tárolja a program a pilóta helyzetét a kokpitben mert akkor simán átlehetne írni a FOV értékét szerintem.
"Egyébként mennyire közelítitek meg az ellenséges gépet tüzeléskor?"
Nagyon! :) Lehetõleg 100 métertõl közelebbrõl lövök, olyan 80 méternél már elég veszélyes a tûzerõ. Az sem baj, ha nem pontosan hatóráról puffogtat az ember. Az N28 pl. elég immunis rá, de oldalról-hátulról megsorozva a pilóta elõtti részét a törzsnek már sikerült felrobbantanom párszor. (üa.tartály?) Az il2-ben megszokottól jóval hosszabb sorozatokat lövök, több okból is: lassabbak a géppuskák, lõszer van bõségesen, és célon tartani is könnyebb a gépek alacsonyabb sebessége miatt.
"Szerintem én is ki fogom próbálni a SE5a-t. :)"
Jól teszed! Nekem formára is kezd megtetszeni a "Scout Experimental": olyan ragadozó madár szerû az enyhén V-alakú szárnyaival és a hosszú orrával. A törzs végén a varrás és a hûtõ elõtti állítható "reluxa" pedig hab a tortán. :)))A mûszerezettség is elég jó, bár a magasságmérõ elég hülyén van elhelyezve, ráadásul nem metrikus.
Még annyit tennék hozzá, hogy tegnap a kézjeleket kezdtem el nézegetni külsõ nézetbõl, (LeonSilver: "Azt figyeltétek, hogy ha parancsot ad az ember a wingeknek akkor a manyus ( külsõ nézetbõl nagyon jól látható ) kézjeleket ad?") ami után megváltozott az ülés pozíciója. Lehet, hogy elnyomtam valami bill. kombinációt, vagy pedig ez is egy hiba a programban. 669 -Amennyire csak lehet
"Szerintetek ez így jó? Mert szerintem akkora sebesség különbségek nem voltak a gépek között.."
Szerintem nagyjából rendben van. A SPAD, az SE5a és talán még az N28 is elérik a 200km/h-t, a német gépeknek meg 180-nál végük. Engem is frusztrált a dolog, mert eredetileg a D.VII-el akartam repülni. Russian-Rulette: N28 távolodik mint az atom, én meg 150-200 méterrõl billegve próbálom célon tartani, egyre kevesebb eséllyel. Albi/Pfalz ue. kevesebb billegéssel.
Ezért ültem át az SE5a-ba. Ez elõl már nem tud meglépni a nyomorult Nieuport, ellenben a motorja talán a legsérülékenyebb, legérzékenyebb motor a játékban. Baromi könnnyû megfõzni, széthajtani. Mindenesetre nagyon élvezem ezt a gépet.
Úgy vettem észre (bár még módszeresen nem teszteltem), hogy a németek nagyobb magasságon egyenlítenek, kevesebbet veszít az erejébõl a motor. + hozzájön a Fokker halálosan kicsi fordulóköre, a Pfalz és az Albi stabilitása...
Ez valóban érdekes egybeesés! A * valóban vissza rak alaphelyzetbe, csak ez a helyzet elõrébb van mint eddig. A TrackIr-rel viszont hátra tudok dõlni teljesen, a zoom out zónán túl. Érdekes.
Egész jól mûködik csak ez egy kormány része és nam úgy mûködik mint a rudder pedál.Ezért szeretnék egy saitek pedált csak majd a nejt kell meggyõzni,kicsit késõbb.Most lett egy valag szar véve a gépbe én nemszeretném kihúzni a gyufát .Kicsit várni kell.
Jaja, erre gondolok én is! És ha majd meg lesz a pedálod, még inkább tetszeni fog a RoF!! :) Jó lenne online is kipróbálni.. :) Te repültél már úgy?
Ez bizony érdekes probléma és én is szoktam miatta idegeskedni. Szerintem sem létezik, hogy kb. 30mp alatt cirka 7-800méterrel ellóg elõlem az ellen, függetlenül attól, hogy én illetve az AI milyen géppel repül.Már gondoltam arra is, hogy az RPM limiter miatt van, kikapcsoltam de ugyan az maradt a jelenség. Én szépen megyek utána aztán egyszer csak visszafordul a rohatttt.
Azért összességében véve hihet5etlen szórakozást nyújt a játék.Már repültem át híd alatt ( ezt minden szimben kipróbálom ), löttem vonatot és tegnap vagy 20-30 percen át dogfightoltam egy AI-val. Qrva jó volt!!!
Most az elõbb meg szintén dog volt, a harmadik ellennél elfogyott a lõszerem.A AI már alig bírt menni, eltrafáltam a motorját.Éppen próbált leszállni és meg gondoltam nem hagyom, kicsit megpöckölöm a futóval.Hát a csupor nem felhúzta egy kicsit mikor odaértem ... Itt az eredmény."Szerencsére" elég alacsonyan voltunk és lassan is repültünk már ezért a gépem összetört de ( a képen ugye nem látszik, az Albatros az enyém ) életben maradt a pilóta!
Szóval fantasztikus a játék!Ezeket a bosszantó hibákat meg remélem kijavítják majd.
Érdekes, nekem is ma jött elõ ez a probléma...
TrackIr-el is ez a gondom.. elõrébb rak jóval mint eddig.
A másik problémám, hogy ha légiharcolok, sokszor az ellenfelem kiválik a harcból és mintha utánégetõt kapcsolna, egyszerûen ellép..
Szerintetek ez így jó? Mert szerintem akkora sebesség különbségek nem voltak a gépek között..
Meg a másik, hogy szerintem a két gép között nincs jelentõs sebesség különbség, hisz mind két gép folyamatos fordulóban van... és még csak nem is kezd intenzíven süllyedni, csak egyenesen elrepül.. :)
Elméletileg a numpadon a * visszatesz alap helyzetbe.
Help! Valahogy elállítottam a cockpit nézetet, minek következtében most elõrébb ülök a gépben, és a zoom out-tal nem tudok maxra hátra menni. Vajon mit bénáztam el?
Azt hiszem ezt a szöveget én is megtaláltam a neten, ha jól emlékszem a srácnak gigabyte pcie 16x alaplapja és akart venni egy gigabyte-os 4890-et és megkérdezte, hogy mûködne-e. Erre jött ez a szakszerû válasz. Azért ez már a vég, hogy maga a gyártó nem tudja megmondani hogy a saját videókártyája megy e a saját alaplapjában.
Menet közben leltem egy srácot aki pont ezzel a problémával kereste meg a Gigabyte-ot.Kb. azt válaszolták neki amit én is modntam.
Thank you for your kindly mail and inquiry. About the issue you mentioned, based on PCI-E 2.0 spec., PCI-E 2.0 VGA card should backward compatible with PCI-E 1.x spec. Thus, theoretically, the VGA card you mentioned should work on your motherboard without problem.
But if possible, we recommend you testing the VGA card with your motherboard before you buy it to avoid H/W compatible problem. And sometimes because high performance VGA cards requires additional power input, so please make sure that your power supply unit fits the power requirement.
Visszafelé kompatibilisek ( elvileg ) a kártyák.Tehát ha a lap 1.0 vagy 1.1-et tud akkor a kártya azon fog menni.De ez csak elmélet.Még a gyártók is azt javasolják, hogy ki kell próbálni mert semmi sem biztos.
Valaki tud arra választ adni, hogy mûködne-e egy radeon 4890 (1GB) egy asus p5b alaplapban? Az alaplap nem PCIe 2-es de az interneten teljesen eltérõ fórumválaszokat találok. Egy külföldi fórumon például azt írják, hogy müködik de magyar fórumon meg sehol nem találtam választ rá. Szóval ha valakinek van tapasztalata arról, hogy pcie 16x-os alaplapban mûködött bármilyen modern pcie2-es kártya az kérem válaszoljon.
Ja, majd el felejtettem.Azt figyeltétek, hogy ha parancsot ad az ember a wingeknek akkor a manyus ( külsõ nézetbõl nagyon jól látható ) kézjeleket ad?Az RTB-re meg kilõ egy rakétát!Beszarás!
Bakker, hogy mekkora kupleráj tud lenni egy 3-3 vagy 4-4-es dogfightnál. Eszméletlen!!!Vót, hogy a saját kísérõm jött belém és volt, hogy én trafáltam el egy lehulló géproncsot.Eszméletlen ez a játék!
Van ugyan pedálom de ez kormányhoz volt.Ma döntöttem el, hogy a következõ beszerzés egy saitek pedál lesz.
Megérkezett a játék de pont ma kellett elutaznunk szóval 2 percet tudtam csak kipróbálni. Annak örülök , hogy elindult látszik de hogy kevés neki a 256 megás 8600gts. Mindent levettem minimumra szóval így elindult de érdekes volt, hogy a training mission animációjában az embereknek nem volt arcuk, hiányzott a textura. Csütörtökön tudok tovább próbálkozni.
Még én is.Tegnap este tudtam egy kicsit ma meg egyáltalán nem.Fórum admin tali volt.Majd talán holnaptól nyüstölöm.
Sanyo kolléga.A weboldaladon tudod "resetelni" a passt? Elfelejtettem és most nemtudok belépni a fórumra.
**--**
Nekem a foxi meg az alba a favorit egyelõre.
-ikonok -padlock -automata keverék
Asszem ennyi. SE5a-val repülök jellemzõen, annak pedig elég sérülékeny motorja van, és még az irányítását is szoknom kell. Ha már gond nélkül megy a repülés, akkor a keverékállítást is átveszem a géptõl.
Apropó SE5a motor: állítólag ez a gép többek között a jó zuhanó tulajdonságai miatt volt kedvelt. Sajnos a RoFban ez nem egészen így van: iszonyat könnyû túlpörgetni a motort, már ilyen 20-30fokos süllyedésnél is nagyon óvatosnak kell lenni. Óvatosabbnak mint azoknál a gépeknél, amiktõl elvileg jobban gyorsul zuhanáskor. :/ OK, hogy a magassági kormány trimjét kispórolták belõle (ami pedig volt az igazi gépen!), de azért ne butítsuk már vissza a kõbaltáig szegény SE5-öst. :(
Ki milyen beállítással repül dogfihtot? Mármint ilyen rpm limiter, keverék állítás,radiátor, stb. Én most próbálgatok úgy menni, hogy ezek kivannak kapcsolva. Mondjuk x52-n marha jó.A gázkaron a csúszka a radiátor, az X rotator meg a keverék.Már ahol lehet.Nagy kedvencem az albatros és ott nem kell állítgatni :)
Errõl jut eszembe.A profilnál igazán jó lenne ha meglehetne adni kedvenc gépet / festést és nem kellene állandóan állítgatni.
Igen, ez is feltûnt, hogy több ok-ot kellett nyomni a belépéshez. Érdekes, a hivatalos weblapon nem is írtak semmit az update-rõl.. (ha az volt egyátalán)
Igen, volt már ilyen, és azóta "nem veszi be elsõre" a jelszót, többször is OK-t kell nyomni. A bill.kiosztást szerencsére elmentettem egy profil-fileba, így vissza tudtam tölteni.
Lehetséges, hogy update történt? Nekem 1.005 a verzió szám..
Bizony jók!! :)
Képzeljétek el, hogy jártam... Repülni akartam 1-et, és a program az indítás után újra kérte a mail címet és a jelszót... Ezután azt vettem észre, hogy minden beállítást eldobott a játék!! :((( Még a joy,pedál beállításokat is. :((
Igen, korábban én is írtam hogy hogy ha nagy sebességgel vittem a gépet kemény fordulóba, akkor is leszakadtak a szárnyak.
A dugó kapcsán még talán annak mennyire lehet köze a dugóhúzóba eséshez (hajlamossághoz),hogy a gépek minimális üzemanyaggal szálnak fel? (Megnéztem tényleg csak minimális van benne.)
Film: A hangulata, "grafikája", nagyon ott van szerintem is. Azok a gépek replikák?
Flyboys? Én láttam. Elég meseszerû, meg az egységsugarú amerikai agynak készült egyszerûsítések miatt sajnos nem lett klasszikus darab. Pl. minden német gép vörös Dr.I-es, kivéve a Gonosz Pilóta gépét, mert az fekete. Nomeg az X-Wing jellegû manõverek is furák...
Ettõl függetlenül moziban nagyon látványos volt, a CGI nagyon jó minõségû volt. Az a kedvenc részem, mikor hajnalban kimegy a srác a hangár elé, és a hajnali ködbõl elõgurulnak az új Nieuportok. Az valami gyönyörû volt.
Nieuport 17 már szakadt szét alattam. Törékeny kis madárka. Egyszer egy SE5a szárnyai is leváltak mikor hirtelen felrántottam a gépet meredek süllyedésbõl. Biztos hogy nem volt szitává lõve, de talán pár drót már hiányzott a szárnyak közül... Mindenesetre vicces volt, ahogy egyszerre két oldalról -RECCS! - aztán volt szárny, nincs szárny! :)
Dugóhúzóba ritkán kerültem, még hiányos szárnyakkal is ritka! Ha elfogy a sebesség, akkor inkább támolyog a gép, lefittyen vmelyik irányba az orra, aztán ha visszagyorsul akkor tovább szépen. (SE5a) Komolyan mondom, az Il2-ben a Mustang sokkal jobban megszívat, azzal a géppel szinte mindig dugóhúzó a vége.
Ja, még annyi, hogy újra megy a fórum, az olvasáshoz sem kell bejelentkezni.
Ezt a feladatot én már megoldottam ;) (Szárny leszakítás.) 5 ezer méterrõl zuhanórepülés.. :) elsõként a csûrõlapok szálltak el, utána szép lassan a teljes szárny is. Persze a magassági és oldal kormány sem volt sehol..
Igen a terhelhetõség engem is érdekelne.. mit bírtak ezek a korabeli gépek..
Megmondom õszintén, hogy még nem próbáltam.Viszont azt én is furcsállom, hogy nem bírom direkt leszakítani a szárnyakat úgy, hogy nincsenek szitává lõve.Azért nem hinném, hogy ekkora terhelést kibírtak volna anno a gépek.Bár kitugggyyyya...
Jó, hát akadnak még gondok az biztos.Nekem a joy beállítás nem tetszik és remélem megcsinálják majd mert így olyan, mint egy féllábú izé..
Viszont szerintem még mindig félelmetes feelingje van.Tegnap este egy vonatot kergettem, lövöldöztem.A kocsik szakadtak le róla, aztán belerepültem a füstbe és nem láttam semmit... azán mikor kikerültem belõle az arcom elõtt terpeszkedett egy bazinagy fa Éppen, hogy megúsztam a karambolt!
Néha-néha elindítom a játékot az IL-2 mellett, de egyelõre sok idegesítõ hibája van (pl. még most sem tudok kibékülni a bill. konfigurációval), és a multi szerverek szinte mindig üresek, úgyhogy várok még vany 3 patch-levelt :)
Van ettõl durvább is sajnos. :( Nézd meg jól ezt a képet:
Egy gramm csûrõlap nem maradt szegény Albin, de ettõl függetlenül gyönyörûen tudtam orsózni vele. :(( Kicsit kiábrándító volt.
Ez érdewkes.Meg volt a telepítés, nekem továbbra is csak három fájl van az adott mappában viszont most mûködik.Tudom nyomni azt amit csinálok a quick editorral.Éjjjen. :D
Feltettem a RoFEzekre. Közben kiderült, hogy a rof fórum új community managere találta ki azt, hogy ezentúl a fórumolvasáshoz is regisztráció szükséges. Úgy tûnik, hogy a játég regisztrációja a fórumra nem érvényes, na mindegy. A lényeges infókat eddig sem onnan vettem.
Nahát, akkor lehet hogy mégsem bannoltak. :) Mondjuk két darab pdf miatt érdekes lenne. Közben megnéztem mobilnetrõl is, onnan sem jó, szóval lehet hogy tényleg nem jó.
Gyári quick mission editor sajnos nincs. :( Full Mission szerkesztõ van, a játék mappájában megtalálod. Az il2 full editorától sokkal bonyolultabb, körülményesebb.
Érdekes, most nekem sem jön be a hivatalos fórum oldala... Megakartam volna nézni, hogy van e gond a W7-el, de így sajnos: :((
Nincs mit! :) Maradsz a W7-en, vagy Vista-t teszel fel? :( Abban tudnál segíteni, hogy a gyári Quick Mission Editor hol található? Én nem lelem sehol.. :D
Köszi, Papa
Kössz Papa.Sajnos így sem jó.Most már 100%, hogy holnap win & RoF reinstall! Valami megvan mekkenve ezen a szutykon.