Köszönöm, köszönöm!!!! Úgy vártam már mint hülyegyerek a karácsonyt! Szerintem hazafelé megdöntöm a melóhely-lakás körrekordomat. Ha az Örs környékén egy fehér Hyundaihoz hasonló gömbvillámot lát valaki átvillani úgy 16:00 körül, az én leszek. :)
Mit kell illetve lehet tudni a letöltõs verzióról? Ilyenekre gondolok, hogy mi történik ha új rendszert kell telepíteni?Vagy akkor ha új hardvert vesz az ember.
Szerintem semmit az égvilágon. Nincs benne másolásvédelem, nincs install vagy aktiválási limit, egyszer beregeled magad, utána pedig használod életed végéig. :)
Ez tuti?Mert például az FC-t 5* lehetett újra aktiválni egy kulccsal. Van a letöltõshöz valami sz*r ami elmenti a regisztrációs bejegyzést de nekem soha sem volt jó pedig nem volt hw változás.Ezért is vettem meg a letöltõs után a dobozost inkább.
Az orosz verzióhoz a Nieuport 17-et kapták, az amerikai és az eu verzió pedig a Nieuport 28-at. Eredetileg csak 2 gép járt, szerintem csak azért hagyták bent a webshopban, hogy meglegyen a választék. :) Az is lehet, hogy az oroszok nem kaptak grátisz gépeket, az árak egyébként rubelben is meg vannak adva. :)
Ne töltsétek már annyian, mert így az életbe nem ér le nekem.:-)) Mikor elkezdtem még jött szép gyorsan, elmentem, hazajöttem, a korábbi töltés meg volt állva, és nem akarta folytatni, most meg éppen csak vánszorognak a bitek. :-(
tuda nekem adni valaki linket oda ,ahonnan töltitek?
Úgy tûnik az új patch szemrebbenés nélkül felülkúrta az összes beállításaimat (pl a verejtékkel bekonfigurált billentyûket).
A config fájlokat archiváljátok ha fontos (bár nem tudom kompatibilis lesz e az új verzióval.
Én ma este már biztos nem állok újra neki mindent beállítani...
Ez azért ratyi dolog. az il-2-nél minden patchbe leírták mik az új beállítások, ha akrtad beírtad a conf fájlba osztpá. Ez így fáj.
További patch tapasztalatok:
A menü kicsit ésszerûbb és esztétikusabb lett (bár még mindig nincs ingame options)
Az erõforrás igény mintha csökkent volna, de nem végeztem konkrét mérést.
A repmodell is más lett kicsit, stabilabban lehet célozni (??) vagy csak a beállításaim miatt érzem most másként.
Single Mission/1vs1 módot próbáltam, az AI egyértelmûen butább lett, vagy csak ebben módban visszafogták. Bénán mellélõ. Nem tud földre támadni (leszálltam, jött felém, majdnem átrepült fölöttem, aztán lenyomta függõlegesbe és próbált eltalálni, álló helyben sem ment neki :| )
Költõi kérdés: AI nehézségi szint állítás van?
No, tegnap végre feltelepítettem én is. Kb. 2-3 óra játék után egyáltalán nem csalódtam a programban.
A grafikai motort jól optimalizálták: Athlon X2 6000+ /2GB RAM/ HD3850 512M konfigon kellemesen fut 1280x1024 2xAA, high repülõgép low/medium egyéb beállításokkal, igaz eddig csak egyedül keringtem az égen.
Fizikai modell: bevallom nehezebbre számítottam. Igaz leszállni még csak egyszer tudtam géptörés nélkül, és akkor is kifarolt a gép, de dugóhúzóba talán ha kétszer estem, és akkor is sikerült kijönnöm belõle. Ettõl függetlenül nagyon tetszik, a gépek között érezhetõ a különbség. Eddig az Albi tûnik a legnyugisabbnak, de ma asszem megveszem az SE5a-t is.
AI: az elsõ gépet ami elém került sikerült legyõznöm. Albatrossal repültem egy N28 ellen. Éles fordulókat csinált, aztán mikor reménytelennek látta a helyzetet mindig elmenekült 4-500 méterre, majd visszafordult. Magassági elõnyt nem nagyon próbált összeszedni, pedig az Albival leszakadtam tõle. Egy pillanatig nem éreztem magam veszélyben, a béna célzásom miatt kb. a háromszor tudott megszökni, aztán vagy a pilótát találtam el vagy a kontroll-kábeleket/rudazatot mert szép lassan lezuhant.
Utána egy Breguet kétüléses jött. Próbáltam az alacsony hatóráján maradni, de egy fordulóban a faroklövész pofán lõtt és azonnal meghaltam. Esélyt nem hagyott, mégcsak nem is a motort lõtte szét. Érdemes lesz vigyázni velük.
Ami nagyon nem tetszett, az a bill. konfigurálás, de ez csak apróság, majdcsak kijavítják.
Ja és mégegy pozitívum: kicsit paráztam, hogy a TrackIR hiánya sokkal fájóbb lesz mint az Il2-ben. Sok fordulóharc, mindenütt szárnyak és drótok a gépen, káosz stb. Annyira azért nem gáz a helyzet: igaz hogy a biplánokból rosszabb a kilátás, de az egér mozgatására valahogy finomabban változik a nézõpont mint az Il2-ben.
Nyilván TrackIR-ral sokkal jobb, de ha valakinek nincs, és megszokta az Il2-t egérrel, akkor ezt is nyugodtan kipróbálhatja.
Miért nem vágsz bele egy freetrack projectbe? Szinte csak a webkamera kerül pénzbe ( vagy a wiimote ).
Csak ajánlani tudom.Igaz én most lecseréltem egy TrackIR5-re de elõtte a wiimoteos cuccom volt és nem sokkal gyengébb ( ha egyáltalán gyengébb ) mint a gyári.Itt sok, hasznos infót találsz.
Hidd el, ha megcsinálod és kipróbálod nem fogod érteni, hogy eddig hogyan bírtad nélküle.
A patch readme-jébõl: "Also included are improvements to the artificial intelligence that allow computer-controlled planes to fly and fight more effectively, increasing the simulator's challenge and realism."
Én ennek az ellenkezõjét tapasztalom (ahogy írtad is, hogy gyenge az AI). Az elõzõ verzióban sokkalta agresszívabb és precízebb volt az AI.
Nem tudom, hogy a Nieuport 28 motorja erõsebb-e az Albatrostól, de tegnap gond nélkül el tudott távolodni tõlem, gyorsan lemaradtam. (Üa.keverékállítás Albin automata, trim nem létezik, így talán nem a bénaságom volt az oka. :)))
Ennek alapján könnyen gyûjthetett volna energiafölényt, de mégsem talált fogást rajtam. :/
No mind1, egy 10 perces próba alapján még nem mondok végszót az AIról.
Amit tegnap is írtam az erõsít meg abban, hogy valamit elkurjantottak: a földön álltam a géppel, jött az szintben, amikor fölém ért akkor akarta lenyomni az orrát vízszintbõl függõlegesbe, hogy megsorozzon, úgy túllõtt rajtam mint a pinty, azt hittem beleveri magát a földbe.
Amúgy tényleg azt csinálja, hogy eltávolodik, ez az elõzõ patchben is ilyen volt. Nem ismerem még annyira a gépek képességeit, hogy tudjam lehetséges e ez, de hogy agresszívabb volt korábban az tutti.
Tegnap végre sikerült letöltenem az Aerosofttól a progit, így ki tudtam próbálni. Az itt olvasottak alapján valami nagyon komoly flightmodelre, és nehezen vezethetõ gépekre számítottam. A komoly flightmodellel nincs is gond, szerintem egész fasza lett, de a gépek vezetése meglepõ módon nagyon könnyûnek tûnik. Gyorsan megjegyzem, csak a subtitles van bekapcsolva, minden más kikapcsolva.:-) De nem okozott különösebb gondot se a felszállás, se a leszállás, se a repülés. Egyedül a célzás nehéz, mert az oldalkormány legapróbb kitérítésére is nagyot leng a gép. Jó lenne, ha lehetne a kitérési görbéket állítani.:-( (egy óriási negatívum). Tapasztaltam egy számomra furcsa dolgot. Két joystickom van... Az egyikkel a pov elõre nyomására nem a fejét emeli a pilóta, hanem belehajol a kabinba. Majd megörjített, hogy csak le, és oldalra tudtam forogni. Így egérrel kellett nézelõdnöm légiharban, de így marhára nem érzem a gépet, ha olyan irányba nézek, hogy nem lóg bele a képbe a gép egyetlen része se. Aztán egyéb okokból kicseréltem a másik joyra, és láss csodát, ott a POV úgy mûködik ahogy neki mûködnie kell, így már a légiharc is azonnal jobban ment.:-) (mindkét joy Saitek, csak az egyik 3d platinum, a másik meg 3d rumble force)
A grafikában nagyon kellemesen csalódtam. Kellemes 20-40FPSem van, egy Q6600-os procival (húzás nélkül), 4 giga memóriával, és egy 9800GT 512 megás vidkarival úgy, hogy a talaj részletességet kivéve minden high. :-)
A többi negatívumáról, és pozitívumáról nem írnék, megtették már ezt elõttem. Összességében nekem tetszik, de most elõször érzem úgy, hogy egy trackir meg tudná könnyíteni az életem.:-) Végezetül egy link, ahova feltettem pár ingame videót. Nincsenek vágva, meg semmi.:-) videók
Egy 4MB-os csomagot töltött le, sajna most nincs idõm tesztelni, de találtam egy fórum bejegyzést róla.
Hey guys,
Here is some info about the upcoming Hotfix patch I received this morning from neoqb.
Our code team has some feedback after the last patch and has prepared the hot-fix patch version 1.005. We plan to make it available for customers on the next week. It will very little 10 Mb.
In this patch should be fixed several bugs, which was fast-spotted in version 1.004:
1. MULTIPLAYER: pane debris looks like numerous planes when camera is far away from them.
2. MULTIPLAYER: when game-server have VPN-type network connection – clients are unable to connect to it.
3. MULTIPLAYER: when «Debriefing Timeout» was set on significant value (a minute or more) – clients losing their connection to game server when mission is rotating (when debriefing timer is out). Should be re-checked for ingame server and for dedicated server (dedicated config parameter is “delay”).
4. AI PLANE: bombers are not using bombs for ground attack.
5. AI PLANE: bombers are attacking only leader of tank group (if tank group make resistance).
6. INPUT: toggle automatic level flight command is not working (LShift+A).
7. GUI: when ASPECT RATIO is very wide (MatroxTH2GO systems) – briefing and debriefing map have no background at left and right.
8. GUI: only 3 error windows may be displayed simultaneously, not more.
9. GUI: password on login screen should have no limitation for symbols.
10. GUI: randomly wrong color of side-screen target markers.
11. GRAPHICS: “flying” cars and trains, camera and planes falling under the ground.
"a gépek vezetése meglepõ módon nagyon könnyûnek tûnik."
Ja ja, én 2 nap alatt mindössze háromszor zuhantam le irányíthatatlan dugóhúzó miatt, pedig nem vagyok jó pilóta. Valóban ennyire könnyû volt az égen tartani ezeket a madarakat? Ettõl függetlenül nagyon élethûnek érzõdik, csak azt hittem gyakrabban fogok saját hibából lezuhanni. :))
A leszállás már nehezebben megy. Ha sikerül is szépen földet érnem, a kigurulás vége felé gyakran kifarol a gép hátulja, hiába korrigálok oldalkormánnyal azonnal.
"Jó lenne, ha lehetne a kitérési görbéket állítani.:-("
100% egyetértek. És még sokan mások a hivatalos és a SimHQ fórumon. Elõbb-utóbb meg kell csinálniuk.
Ami viszont nagyon tetszik: -a gépek mind egyéniségek. Mind máshogy viselkedik, mindegyiknek vannak erõsségei-gyengéi. OK, ez az Il2-ben is így volt, de itt talán még markánsabban különböznek egymástóla gépek. -sérülési modell: a halál ezer arca. Még nem láttam két gépet ugyanúgy szétesni. A legjobban azt szeretem, mikor sikerül lebontani a szárnyak közti merevítéseket, és utána a terheléstõl leválnak a darabok. Gyönyörû.
Más: Megvettem reggel az SE5a-t. Megérte azt az 1500pénzt. Nagyon szép kívül-belül, és elég erõs gép. Nem olyan gyors mint a Spad, de azért 200lóerõ befigyel. Nem repül annyira simán mint az Albatros, de jól kezelhetõ, és a tûzereje is elegendõ. A hangja pedig állat.
Olyat látott már valaki, hogy ellenséges gépbõl kiugrik a személyzet? Az elõbb leszedtem egy német kétülésest. Már lecsipegettem róla pár alkatrészt a géppuskákkal, nyomtam egy pausét, és szadista örömmel meg akartam nézni közelebbrõl mit alkottam. :) Akkor vettem észre, hogy a pár perce még igen aktív hátsó lövész már nincs a gépben! Rázoomoltam, hogy hátha meghalt és becsúszott a gép belsejébe, de töküres volt a gép. Elege lett az I. világháborúból és kiszállt menetközben? :)
Lehet össze szedte az elhagyott alkatrészeket!
:D
Vagy ellõted az biztonsági övét és egy negatív manõvernél kiszállt ;)
MIt kell itt bonyolítani a dógot.Simán leugrott söré..
Nem tudom, hogy ki linkelte ezt az írást nem olyan régen, de épp most dolgozom a fordításán. A még nem véglegesített SPAD XIII leirás bõvítéseként készül, nem igérem mára. :)
Én voltam. Ez pl. nagyon érdekes:
"The stick must be pulled lightly ("you must pilot your stick in a 5cm ray circle")"
Azt hittem hogy ezeken a gépeken félméteres körben kavargattak a botkormánnyal. Érdekes hogy nem így volt, hanem baromi érzékenyek voltak.
A tegnap linkelt helyre feltettem még pár videót, hátha kedvet kapnak a progihoz azok is, akik még nem döntötték el, hogy megveszik.:-) Van köztük pár igy vagy úgy összehozott légigyõzelem is.:-)
Elkészültem, de még átnézetem néhány szakival, hogy ne legyenek benne túl nagy marhaságok. A forrás eredetileg francia, onnan fordította Rama, egy kicsit érdekesen, de élvezhetõ minõségben. Megpróbáltam ugyanezt magyarul is, a piszkozat egyelõre itt található meg.
Az elõbb egész jó közelharcot vívtam SE5a-val egy Fokker ellen. Biztos hogy itt is van többféle fokozatú AI. Egyszer túlrepültem rajta, erre a Fokker precízen lelõtte a szárnyamat. Élvezetes, jó fight volt, igyekezett szûk fordulókba kényszeríteni, hogy átessek. Néha ilyen ügyes, egyszer viszont egy Nieuport egyenes vonalban repülve hagyta, hogy apránként lelõjek róla mindent.
Egyébként az AI figyeli hogy milyen géppel támadunk rá: pl. 1vs1-ben ha Albival vagyok, az N28 kihasználja hogy gyorsabb, és próbál eltávolodni hogy elõnyösebb pozíciót vegyen fel. Ha pedig a gyors SE5a-val támadok rá, megsem próbál elszökni, hanem inkább éles fordulókba kezd. Nem rossz, nem rossz...
No, Leon, boldog tulajdonosa vagy már a Rise of Flight-nak? :)
Nos letöltöttem a meglehetösen nagy frissitést. Egy csomó mindent elfeledett a program. Többek között ujra kellene regisztrálnom is. Megpróbáltam, de nem fogadja el. Levelet meg nem küld a megadott címre. Ilyenkor mi a teendö ?
"Nick is not unique" holott az oldalra igy regisztráltam anno és elfogadta. Ha meg nicknvet módositok, de a többi adat változatlan, "This email is already registered."
Na erre varjon gombot valaki.
Kezd tele lenni a hócipöm ezzel a bugyuta regisztrációs mizériával.
Ehhh, lópéniszt.Egyelõre nem tudják mi lehet a gond.Annyit látnak, hogy gond az van.A számlához nem férek hozzá.Nagy örömmel közöltem velük, hogy írják össze mivel tartozok és elválunk egymástól mint a kandisznó a tökeitõl. Megint nem lesz bankszámlám vagy 5-10 évig.Egyszer már volt ilyen.Akkor is balfaszkodott egy ilyen pénzintézet.
Elkészült a SPAD S.XIII cikk, a RedRiot által linkelt repülés fordításával egyetemben. Videó késõbb, a renderelés túl sokáig tart és én már nagyon szeretnék aludni. :)
Nem a bank.Én.Valamilyen rejtélyes oknál fogva nem volt jó a pin ( kp felvétel nuku ) és az online szar a plusz zsetont mínuszként "látta" ezért nuku online vásárlás.Ebbõl lett elegem.Mondjuk mindig is utáltam ezeket a zsebmetszõket.Még jó, hogy trekkirt meg a dcs-t még megtudtam venni a kártyával :)
Megjött a jelszó emlékeztetö. Nem azzal van a problémám, hiszen a jelszavamat amugy sem felejtettem el. A gond az, hogy az uj regisztrációnál, email címet kér és nick nevet. Mind a kettöt megadom, természetesen azt, amivel már korábban regisztráltam. Ekkor, mint ahogyan már korábban is írtam, vagy a nicknév nem felel meg neki, vagy ha azt átirom másra, akkor meg az email címre panaszkodik, hogy ez már regisztrálva van. Megnéztem a regisztrációs videót is, ami persze nem tér ki az uppgrade során fellépö anomáliára. Aki telepítette a javitást, ossza már meg itt a tapasztalatait, hogyan regisztrált ujra ?
De miért kért új regisztrációt, nem egészen értem. Mindegy, mindkét regisztrációnál használt email címe(ke)t küldd el nekem, írok a supportnak, hogy nézzenek utána.
Értelemszerûen kitöltöd, nem kell újra regisztrálnod. Én ma csak annyit csináltam, hogy az Aerosoft emailjébõl kimásoltam a sorozatszámot, a riseofflight.com-on a myaccount-nál pedig bemásoltam. Az email címem és a jelszavam a béta óta változatlan, a frissítések is fent vannak, különben nem tudtam volna kipróbálni az S.E.5a-t.
Ha így sem megy, még mindig tudok írni a supportnak.
Én még épp csak belekóstoltam tegnap este, de a menük alapján úgy látom hogy nagyon messze van az Il2-tõl ezen a téren... És sajnos nem pozitív értelemben.
Egyébként valami baromira hiányzik nekem a játékból: egy Il2-szerû QMB, azaz gyors küldetéskészítõ. Egy ablak, tele legördülõ menüvel, ahol meg lehet határozni, hogy mivel, mi ellen, hol, milyen magasan és mikor akarunk repülni. Az ilyen mókákhoz pedig csinálhatnának kisebb mapokat, hogy ne töltögesse 60 évig a gép a teljes nyugati frontot.
Nem is kellenének vadiúj mapok, elég lenne vagy három érdekesebb részletet kivágni a nagy térképrõl, oszt' ott van.
Ha pedig lenne egy "Refly" gomb, amivel félóra töltögetés nélkül azonnal újra lehetne kezdeni a küldetést, az már csak hab lenne a tortán. Felesleges, hogy lezuhanás után mindig visszalép a hangárba a gép, és újra textúrát, fegyverzetet stb. kell választani. + utána 2 perc töltögetés...
Próbáltam tegnap. Ugyan csak egyedül, így nem tudok nyilatkozni, hogy mozognak benne a gépek, átjön e a fejmozgás stb. De egyelõre csak cooperative mission-t látok multiban. Hiányzik az a fajta dogfight ami az il2-ben volt, hogy felszállunk lövöldözünk, aki meghal respawnol, és máris újra felszáll. Annó is nagyrészt csak így szórakoztunk az il2-ben. Ha kötelékezni támadt kedvünk és véletlenül összeütköztünk,vagy ha éppen görcsöt kapott az ujjam, és "véletlenül" lelõttem a kötelék vezért, nem volt gond, lehetett folytani. Ahogy nézem a mission editort, nem is látok benne ilyen funkciót.:-( Bár mondjuk egy darab leírás sincs az editorhoz.
Az instant mission az nekem is hiányzik, mert már kezdem unni az 1vs1 küldit, mindig ugyan abban a sorrendben jönnek a gépek. Ja, azt is megfigyeltem, hogy az albatros géppuskája mindig ugyan úgy akad el. Elsõ pár lövés után a baloldali, utánna pár lõvéssel a jobboldali, majd utánna huzamosabb ideig lehet vele tüzelni.:-)
"mert már kezdem unni az 1vs1 küldit, mindig ugyan abban a sorrendben jönnek a gépek"
Ja ja, én is így vagyok ezzel. Tegnap este kipróbáltam a "Bomber Escort" missiont. Ott random gépek jönnek, igaz a Pfalz és az SE5a nem volt köztük sosem. Ez a küldetés 3000 méteren kezdõdik, így kicsit életszerûbb az 1vs1-tõl. Rögtön jobban muzsikál a Fokker, az N28 ilyen magasan már nem tud meglépni olyan könnyen.
Sanyo, a fordításban mikor a kormány keménységérõl ír meg, hogy azt hitte beragadt, akkor a csûrõrõl (aileron) beszél, és nem a magasságiról (elevator). Gondolom elírás, de fontos.:-)
Illetve még annyi, hogy a gép nem közel fél tonna teljesen feltötlve, hanem közel egy tonna. Többmindenre most így hirtelen nem emlékszem, el kéne olvasni megint mind a kettõt.:-)
Tegnap megjött a game (Sanyo jóvóltából) és este már teszteltem is egy kicsit. A telepítés és a regisztráció könnyen ment, és az elsõ indításnál rögtön lejött a kb.520 mb patch is. A játék jó és szép, de valóban vannak gyerekbetegségei. Mondjuk a betöltési idõ nálam „csak” max 45 mp –ennél többre számítottam az eddig hallottak alapján-, de a fraps viszont elég alacsony értékeket bírt mutatni, ha több gép is volt a légtérben (8gép 20-25fps). Az AI erõsségét lehet valahol állítani, mert hogy fordulózás közben kétszer is fölhöz vágta magát, amin erõsen meglepõdtem. A gépeket könnyû irányítani, de a controll beállításokkal azért meggyûlt a bajom (ki-be lépni a játékba). Jó lenne egy küldetésszerkesztõ, meg egy napszak állítási lehetõség is. A trackir jól mûködik, hátra és a fülkébõl kihajolva lefelé is jól lehet látni. Remélem, hogy majd orvosolják a hibákat és akkor tényleg jó játék lesz belõle.
Welcome!
-fps: itt még várható javulás, mert az fps értékek elég hektikusak. Pl. a térkép vagy az egyszerûsített mûszerek bekapcsolásakor rendesen belassul a program.
A simHQ fórumon ma ismerte el az egyik fejlesztõ, hogy az ikonok (gépek típusának, irányát távolságának kijelzése) lassítja a játékot, és a jövõ heti patchben ha minden igaz ez orvosolva lesz.
Nekem az öreg gépemen alapból, egyedül repülve 45fps körül megy, ha másik gép jön a közelbe 33-38fpsre esik vissza, de a legdurvább, ha nagyobb felhõbe repülök bele, ott volt már 12(!) is.
-AI: van többféle fokozata, de ezt a játékon belül menübõl nem lehet állítani. A fokozatokat a küldetésszerkesztõben láttam, amit a játék mappájában az egyik alkönyvtárban megtalálsz.
-Tehát van küldetésszerk., de abszolút nem felhasználóbarát. A legegyszerûbb mûveletelhez is mindenféle triggereket meg zónákat meg tököm tudja miket kell kreálni, ráadásul manual az nincs hozzá. :((
"Remélem, hogy majd orvosolják a hibákat és akkor tényleg jó játék lesz belõle."
Nekem nagyon az jön le, hogy a készítõk hosszú távú projectben gondolkoznak, ebben az esetben pedig nem engedhetik meg maguknak, hogy a legzavaróbb hibákat javítatlanul hagyják. Én bízom bennük.
Hátha valamikor késõbb megcsinálják az osztrák-magyar Albatrost is: abba erõsebb (Austro-Daimler) motorokat építettek, bár a géppuskái szarabbak voltak. Az utolsó verziók már 220 lóerõsek voltak. Azzal már a Spadot is meg lehetne kergetni. :)
Tegnap elõtt végre kipróbáltuk a multiplayert. Mint azt már korábban említettem, nagyon hiányzik az IL2-ben megszokott dogfight. Hogy kedvünkre multizhassunk, szerkesztettem egy küldit, amiben benne van minden repülhetõ gép, ezek közül lehet választani. Sajna, ha valaki összetöri magát, akkor addig nem tud semmit csinálni, míg a többi játékos be nem fejezi a mission-t, vagy gombnyomással, vagy töréssel. Ezután jön a hosszú várakozás a results oldalon, majd a várakozás, hogy mindenki ready for flyt nyomjon. Ez így nagoyn nem jó, kell az a dogfight!
Multiban elég sok laggot tapasztaltam. Én kliens voltam, a hostnál állítólag ez nem jelentkezett. Így a repülõgépek mozgása nem túl jó, és a légiharc is eléggé furává válik.:-( Emellett gyakran valami miatt nem lehetett csetelni. Egyik körben még megy, a másikban meg már nem. De nem csak a cset, pl. az esc-re sem jelenik meg a menü. Olyan mintha nem menne a billentyûzet, de ez nem igaz, mert egyéb funkciók (zoom, tüzelés, stb.) mûködnek. Nem jöttünk rá, mi okozza ezt, esetleg valami beépített funkció, vagy bug. Összességében a játéknak nagyon jó a hangulata és sok lehetõséget látok benne, de jelenleg ez a része még nagyon gyerekcipõben jár, a csak kooperatív küldikre is rá lehet unni, és akkor jól jönne a dogfight.
Óriási dolognak tartom, hogy meg lehet lökni a másik gépét a levegõben, és nem azonnal törés/robbanás lesz belõle, mint azt megszokhattuk más játékokban.:-)
"Óriási dolognak tartom, hogy meg lehet lökni a másik gépét a levegõben, és nem azonnal törés/robbanás lesz belõle, mint azt megszokhattuk más játékokban.:-)"
A sérülésmodell valóban talán a legjobb amit eddig láttam. Tegnap én is nekimentem egy N28-nak. Áthúztam felette pár centivel, aztán látom hogy törött szárnnyal zuhan. Király, gondoltam, aztán megnéztem kívülrõl a Pfalzomat: bal kereket a leszakította a Nieuport!
Ugyancsak egy N28-ról lõttem le tegnap az összes csûrõt: utána nem bántottam, csak követtem kényelmes távolságból: kb. még öt percig bírta a folyamatos balkanyart, csak utána zuhant le. Vagyis a találatoknak tényleg van hatása a fizikai modellre, nem csak "kozmetika".
Egyébként nekem úgy tûnik, hogy az AI nagyobb magasságon sokkal erõsebb és agresszívebb. Az 1vs1 helyett érdemes kipróbálni a "Balloon Protect"-et: SE5a-val voltam, és bizony a Fokker D.VII többször is letakarított az égrõl. Brutálisan szûk fordulókkal próbált mögém kerülni, és amint ez sikerült pontos sorozatokkal leszedte a szárnyam.
A "Russian Roulette" 500méteren kezdõdik: ott sokkal óvatosabban repülnek az AI-gépek.
Van egy oirási problémám. Megvettem a játékot digitális formában. Regisztráltam sikeresen. Updateltem sikeresen. Elindúl a játék beírom az email címemet a jelszavamat, beállítom a nemzetiségemet, nevemet mottómat... és a játék nem csinál semmit. A nyavajás spad körbe körbe forog de se egy menü se semmi nem jelenik meg semmi csak az esc gombra reagál amivel meg kilépek! Ez mitõl van nem tudja valaki?? Pls help!!
Felbontást vedd lejjebb a startup.cfg-ben, a menü lelóg a képernyõrõl. #384. hozzászólás
Nincs is hg Úgy, hogy ha van hg akkor elküldöd neki berakja,happy. Ha nincs akkor meg a moderátor topickba beírsz,hogy légyszives rakják be azt kalap kabát^^