Te tudsz olvasni? Nem gépigény van ott hanem tesztgép. Szerinted a toshiba sattelite az gépigény?:D Meg a mobility vga?:D Egy tesztconfig volt amin futtaták a játékot.
K. 05. Need for Speed: Shiftroom sikeres volt a számunkra. Mivel a vasárnap este, akkor olvassa el benyomásait az az esemény, és az, hogy tegye közzé a számos egyéb anyagok, amelyek már nem lesz megjelenést, de megtanulni valamit zajímavìj¹ího. Mint azt ígérte, hogy - mi is megígérte az egyik, hogy a notebook konfiguráció NFS: Shift távon. Típus: Toshiba Satellite Processzor: Intel Core 2 Duo P8600 2,4 GHz RAM: 4 GB Disk: 300 GB Videokártya: ATI Mobility Radeon HD 3650 Operációs rendszer: Vista Home Premium Ennek ez a notebook, így tényleg történik, ugye? Nem kell aggódni, de be nekünk ezen a gépen volt neoptimalizovaná január (január) változatot. Az SMS része idén próbálják optimalizálni a lehetõ legnagyobb mértékben, és szeretné elérni, hogy a minimális hardver, mint például az Undercover. Dátum: 26 Május 2009, 18:41 | Released: Miky | Hozzászólás
NFSGAME.NET
na végre
csak egy Burnout Paradise Big Surf Island DLC lett belõle
Szimplán az is lehet,hogy össze van nyomva maga a kép,vagy hasonló..vagy ugye a perspektíva..de látom ebben a fórumban szinte tilos nem lefikázni a játékot..még szerencse,hogy van fórum
Élõben tényleg egy picit laposabb és hosszabb, habár éjszaka volt mikor láttam, ki tudja :D Elõször azt hittem egy slr :)
Ezt nevezik perspektívának:) amugy semmi baja a nissanak
Az esély megvan rá. Örülök, hogy te egyetlen ránézésbõl megmondod egy screenshotról hogy az kamukép e vagy sem, mindig érdekes ha valaki ennyire bölcsnek tartja magát. Én nem.
vagy csinálják árkédra és a szimulátor érzetét ne iskeltsék fel az emberben, vagy csinálják akkor meg normálisan, de így a kettõ közt ez egy rossz átmenet, de ez nem is az, csak egyszerûen el van cseszve, kiadtak két játékot ugyan azokkal a hibákkal amik miatt sokan csalódtak a Dirtbe, ettõl nem lett volna hc szim, csak egy normális autós játék...
Na bumm. Ettõl szórakoztató, hogy nem kell hülyére koncentrálnom magam verseny közben. Egy pöpec arkéd. Pont ezek miatt jó, amik neked nem jönnek be. Ha ezek is reálisak lennének, akkor sim lenne. De legalább érzem, mikor veszti el a tapadást a kerék -.-
Amúgy a DiRT-ben sztem egy ennél jóval sutább verzió volt, ott sokkal bénább egy csomó minden. Nekem a grid fizikája tökéletes, szívesen látnék belõle egy sztrítracsingos, utcaiautós játékot. Egyetlen egy jobb fizika létezik, az elsõ road&track féle NFS-é. Na az nagyon penge :DD
A féktávok, kigyorsítások rövidek, irreálisak, kis sebsségnél az autók sután viselkednek, normál verseny tempónál korrekt. Ugyan ezek a hibák voltak a DIRTben is, kis sebességnél játszhatatlan volt, nagyon tapadt és irreális volt a féktáv illete a kigyorsítás, pl WRCvel nem lehetett murván sem kézifékkel fordulni mert megállt az autó a kanyarba... a másik meg a belsõ nézet, ami teljesen statikus, élvezhetetlen, és játszhatatlan mert semmi G hatás nincs, csak áll mint a cövek az egész, pl ebben is remekül fest ez az NFS, nagyon jó a belsõ nézet.
Hát azt aláírom,hogy az utóbbi nfs-ek kb annyit értek mint a száraz kutyaszar.. DE ezt nem még a megjelenésük elõtt szajkóztam/szajkózom,hanem most,hogy már kipróbáltam õket..semmi értelme elõre leírni elõre egy játékot.. Nekem spec nagyon bejött a grid
Hát az elmúét NFS-ek nem adtak okott arra,hogy az ember visszaszívja a sok fikázást :D Majd kiderül milyen lesz az viszont tény,hogy eddigiek alapján van okunk a félelemre. Grid meg nem olyan jójáték
Nem újdonság,hogy egy új játék kijöveteleéig itt SG-n sokan szarrá fikázzák,ugyan még egy rendes,hivatalos videó nem volt a játékról,amiben igazán látható lenne milyen is,de már mindenki nagyon faszán meg tudta állapítani,hogy ez egy szar Aztán,ha kijött "már csak kíváncsiságból is" letöltik,és rájönnek,hogy mégsem szar,majd mindent visszaszívnak és elkezdik isteníteni Ez a jó öreg SG-körforgás
És mi van, ha a legkönnyebb nehézségen játszott? Mivel a legkönnyebb arcade (segítségekkel, ahogyan a videóban is látható) és a teteje egy szimulátoros cucc. Erre nem gondoltok? De tudom, divat fikázni az NFS-t és isteníteni a Gridet.
és ha kivan kapcsolva? vagy esetleg ez valami õrli verió amit mindenhol mutogatnak, és csomo dolog hiányzik belõle? majd ha kijön a végleges demo lehet elemezni, de így szinte látatlanba miért kell?
Továbbra is NFS: Pro Street 2009-nek hívom. A többszöri belerongyolások (törésmodell szinte 0] utáni szakadatlan száguldozás miatt azt állítom, hogy ez inkább NFS Arcade sem mint NFS Sim.
Hát mondjuk ez teljesen a szabad döntésen múlott, nekem sose lett volna pofám összerondítani 1 Lambot, de legalább megvolt rá a lehetõség... ööö... legalább benne volt a kocsi :D
Miért? Kurvajól néz ki. Az adatok is magukért beszélnek: 650 lóerõs a motor, mely százra 3,5 másodperc alatt gyorsítja az autót, végsebessége pedig 340 km/óra. Abszolút illene a játékba, tán még a Bugattinál is gyorsabb...
Audi RS4 Audi R8 BMW 1 Coupé BMW M3 E36 BMW M3 E46 BMW M3 E92 BMW Z4 M Coupé Chevrolet Corvette Z06 Dodge Challenger R/T Ford Mustang Infiniti G35 Lotus Elise Mazda RX-7 McLaren F1 Mitsubishi Lancer EVO IX Nissan 370Z Nissan Skyline GT-R 2000 Nissan Silvia S14 Nissan Silvia S15 Pagani Zonda F Porsche 911 GT2 Porsche Cayman S Shelby Mustang Terlingua Volkswagen Golf GTi
Carbon-ban is volt a sima Murci mellett Murci LP640