Eredeti verzió. Megcsináltam a tutorial részt. Nem tapasztaltam szaggatást, mondjuk nemigen állítgattam semmit grafikailag.
Amúgy a játék maga elég rondácska, de a harc maga az kellemesebb mint vártam. Itt a történet úgy érzem nagyot fog ütni, már a tutorialban voltak olyan döntések, amik elég nagy horderejûek és ott vakartam a fejem, hogy mi a frász legyen...
Ma jobban belemélyedek a dologba, egyelõre úgy néz ki pozitív csalódás.
"Ami a Berlinben létesített Noumena Studios munkatársainak létszáma a tervek szerint még idén eléri az ideálisnak vélt 35 fõt, feladatuk pedig elsõ körben a Demonicon befejezése PC-re és Xbox 360-ra, hogy 2012 elsõ negyedévében ki lehessen adni."
häät, nemet gamestarban azt olvastam hogy iden tuti megjelenik, az ujsäg munkatärsai pillantottak bele, 70 % -os keszültseget irtak a lap hasäbjain (decemberi kiadäsu nemet gamestar)
a jätek honlapjän pedig 2011 van..hmmm, mindegy must have kepek alapjän
A Drakensang által bemutatott Aventuria újabb RPG-t ihletett, ami ezúttal a Silver Style mûhelyében várja születését.
A DSA univerzumban játszódó RPG-k egy idõben komoly népszerûségnek örvendtek, aztán bõ egy évtizedre eltûntek szem elõl. Ezen változtatott az idén megjelent Das Schwarze Auge: Drakensang (Drakensang: The Dark Eye), ami hamarosan angol nyelven is bemutatkozik. A játszható demót pedig egy ideje próbálgathatjátok.
A dtp és a Radon Labs egy rádióinterjúban bejelentette, hogy dolgoznak a Drakensang 2-n is, ám jelen hír tárgya nem róla szól.
A Das Schwarze Auge: Demonicon a német PC Games legújabb számának hasábjain mutatkozott be. Testvérével ellentétben a The Games Company felügyelete mellett készül a Silver Style (The Fall: Last Days of Gaia) csapatánál, ráadásul mûfaját tekintve más vizekre eveztek. Taktikus RPG helyett dinamikusabb, konzolokhoz jobban illeszkedõ (Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra is megjelenik) akció-RPG van születõben. A tervek szerint a történet jóval sötétebb tónust kap, ami a játékhoz írt grafikus motor által életre keltett képeken is meglátszik majd. Az a néhány artwork, amit eleddig nyilvánosságra hoztak egyelõre még nem támasztja ezt alá.
A történet szerint a fõhõs nevelõapja gyilkos, mégpedig a legrosszabb fajtából. Hõsünk szerelmét ûzte, hajtotta, hogy végül hidegvérrel elmetélje élete fonalát. Legalábbis ezt mesélik. Vajon igazat szóltak, vagy átverés az egész? Lehet, hogy valakik felhasználták saját céljaikra, s a férfi ártatlan? Ez, és ehhez hasonló kérdések kavarognak majd a játékos irányította fõhõs fejében, miközben útnak indul, s válaszokat keres. Csak a zárkózott félelf, Rynn, ki sötét titkok ismerõje kíséri el, miközben alámerül a városok mocskában, számos ellenséggel és jóval kevesebb szövetségessel gazdagodva.
- A napszakok változása a tervek szerint kihat a szörnyek, és az NJK-k viselkedésére. - Az eredeti DSA rendszer alapján választhatunk magunknak fajt és kasztot. - A fõ- és mellékküldetéseket több úton is megoldhatjuk. Kasztspecifikus küldetésekre is számíthatunk. - A történet helyszínéül a Fekete Földek, Aventuria legborzalmasabb zuga szolgál majd. - DSA RPG-k történetében elõször kalandozhatunk vállvetve más játékosokkal. Egyes feladatok csak multiban lesznek teljesíthetõk.