Évjárat: 2003 / 10 Mûszaki vizsga érv.: 2011 / 2 Futott km: 126000 km Állapot: Kitünõ Üzemanyag: Diesel Hengerûrtartalom: 2500 cm³ Teljesítmény: 80 kW (110 LE) Kivitel: ponyvás Szállítható szem. száma: 3 fõ Szín: kék Önsúly: 2030 kg Összsúly: 3500 kg Ajtók száma: 2 Raktér hossza: 5 m Raktér szélessége: 2 m Raktér magassága: 2 m
További infó privátban.
Üdv mindenkinek! Konya. Igaz nem most kérdezted,de ha még kell infó az új Transitról, akkor szólj. Tudok mesélni.
Köszi már nem kell. Most mindenképp akarunk venni egy új autót, én Ivecoval nyaggatom apám hogy azt vegyünk, most van is egy igen olcsó iveco annyi hibája van hogy az oldalán a lemezen van egy kis sérülés és egy a szélvédõn van egy kavics által okozott repedés, amúgy 48ezer km van benne, duplakerekes 150lovas elég gazdag felszereltségû és olcsóbbat nem is találtam ennél ahogy nézelõdtem neten. Ezt a két hibát meg orvosolni lehet egy 40ezer forintból fõleg a karosszéria javítást megcsinálja egy ismerõs. Amint sikerülne eladni a Toyotát már vennénk is meg. Kértem 3 helyrõl ajánlatot iveco furgonra még nem jött ajánlat gondolom holnap, de az a baj hogy újan olyan 6 millió forint körül mozog az áruk. Apám azt mondta hogy vegyünk Ducatot de én azt annyira nem akarok szerintem sokkal szebb, és erõsebb is. Legyen már azért nekem is egy kis beleszólásom elvégre én is dolgozni fogok a saját teherautónkal:) Crafter, Sprinter meg kilõve, pedig a Sprinterek nagyon szépek csak meglátszik az árán is, ugyan úgy a crafterén is. Nem kell senkinek sem a Toyota?:P
Milyet akartok venni? Furgont, vagy platóst? Amikor vettem a Fordot, elõtte végigpróbáltam jó néhány teherautót. Véleményem szerint a legmasszívabb a Daily és a Mascott. Legkényelmesebb Ducato-Jumper-Boxer. Legdrágább a Sprinter és a Crafter. A legjobb meg a Transit :)) A Transittal egy baj van: a felépítmény max. 4,5 m. lehet. Viszont benne legalább elférek kényelmesen. Csak egy fokkal marad a Ducato alatt kényelem szempontjából. Ha megkérdezhetem, mennyi lenne az az Iveco? Mit fogtok vele szállítani? Ha nem haragszol, akkor ajánlom hogy próbálj ki néhány típust. Érhetnek meglepetések:) Engem egy 157 lovas Jumper lepett meg, amikor belepréselt az ülésbe.
Én februárban vettem az ivecót az eddigi 10 ezer alatt tökéletes volt pedig már elkerülte a 640 000-et. Olaj nem fogy egyátalán,megcsipeltettem a vásárlás után,így 10-10.5-bõl kijön a fogyasztása pedig extramagas leghosszabb verzió. A hidrós ülés,kartámasz,tempomat is tök jó benne. 140 körül viszont nagyon elkezd zabálni,amúgy is ha meg bemérnek ennyivel lelõnek a helyszínen itthon. Olaszban lehet tolni neki a kutyát nem zavarja.
Eredetileg 130 lovas verzió,most 160 ló körül tudhat.6.-ban 75 tõl húz mint a mozdony,pár pofátlan személyautós majmot már megszégyenítettem vele.:)
Minden képpen furgont szeretnénk, most csak egy használtat tudnánk venni van is eg jó amit leírtam csak az 15 köbméteres, meg van egy Fiat Ducato 3ezres 157 lovas 17 köbméteres azt is kinéztük csak elõször vennék meg a Toyotát, amúgy csomagot szállítunk a Sprintertõl.
Itt meg tudod nézni az árát: http://www.ford.hu/ns7/transit/-/sbe_tv_prices/-/-/-/- Az árból lejön még -12,5% meg -100 000 ft. Így már egész baráti az ár. Nekem közel nettó 5,5 mft-ra jött ki egy hátsókerekes 140 lovas Jumbo Trend felszereltséggel. De azért számolj utána.
Az enyémet tavaly szeptemberbe vettem. Most 29000 van benne. Ponyvás 20 köbös. 140 lovas dupla kerekes. Ez egy dög :) Nagyon megy, hamar harap. Sokan mondták, hogy télen majd alig indul el, mert hátsókerekes. Direkt beletolattam kb 20-25 cm-es hóba üresen, kifele enyhén emelkedett,gond nélkül kijött. ASR-nek hála. A fûthetõ tükrök, és szélvédõ télen hálás dolog. A magas felépítmény miatt sajnos "csak" 140-150-ig bírja. Másfél tonnával szélbe, esõbe, emelkedõn, szépen visz 120-al a tempomat.
Igen, azt a sok pofátlan majmot tényleg jó alázni :)) Azt hiszik, azért mert teherautó, akkor már csak cammogni tud.
60LE-s suzukist biciklivel is otthagysz nem kell ahhoz "furgon" :D
Tavaly még egyik ismerõsöm munkahelyére vettek egy 16 köbös 180 lovas fehér sprintert, szinte full extra volt, pályára mikor kimentünk 5-ös BMW-t szó szerint levillogtuk a középsõ sávból 160-nál:D Sajnos már 4 hónaposan totálkárra törték.
Hát igen, eléggé felemelõ érzés amikor teherautóval levillogsz egy személykocsit
Én körbejártam/telefonáltam jó néhány Ford kereskedést. Solymáron volt a legolcsóbb. Meg ott voltak a legnormálisabbak. Tudom hogy messze van Miskolctól, de hátha megéri.
engem országúton villogott le elõzésnél 140nél iveco daily :D (de a régi)
Na 18000 -et raktam a daily-be de eddig tuti frankó,túl a 600 ezer kilóméteren!
Utoljára kb. 1 tonnával mértem 9 literes fogyasztást,igaz a szar utak miatt nem tudtam nagyon 100 fölött menni.
Autópályán 110-ig elmegy 10-el,140-nél viszont durván elkezd kajálni,úgyhogy inkább lassan megyek.
frankón mûködik minden,és a chippelés óta nagyon megy tegnap egy páncéltõkés zongorával és egy motorral a dobozban aláztam le egy c-osztályt aki kakaskodott-
600 ezer kilométer, az szép. Látszik ha normálisan használják akkor sokat bír a motor.
Hello. olvasgattam a hsz-eket és szóbakerült a ducato. unokatesóéknak az van árubeszerzés céljából vették a bolthoz, és hát kényelem szempontjából jó, nekem is bejön elférek benne nem úgy mint a mazdájukba, megy is mint a golyó, de vizsont lassan 1éves lesz a kocsi a turbó egyszer már elszállt benne meg elhozták a szalonból ésaz elektronika 2 nap már bemondta az unalmast azóta is szarakszik. Nálunk ez a tapasztalat. Ez a lemezfurgon M amit vettek.
Lemezelt furog bocsánat
ezen nem kell meglepõdni, szétesik mindegyik, én renaultal járok vigyázok rá, de ezek olyan autók hogy maguktól romlanak el akármit csinálsz
Hát természetesen, számold mondjuk 6perc/pihenõ az semmi szerintem. Igaz mi mostanában sietünk hazafele, pontosabban nem az hogy nyomjuk neki mint a töketlen csak fent a raktárban is állítólag úgy kéne lennie hogy hajnali kettõkor mindenkit el kéne engedni onnan és van olyan hogy hajnali 3kor enged be pakolni... Nem ez a lényeg hanem hogy ilyenkor egy 5-10 perc mindössze a pihenõnk és ez idõ alatt nem nagyon hidegszik a motor:) Lassan a Japánban is eljön a vezérmûszíj csere ideje.
Hát sztem nem a legjobb a fiat mert itt van pl a punto az is 100 ezer kilométeres autó utána cserélni kell a motorját az újnak. A mazdák például abból van nekik három is nem tom hányévesek azok törve zúzva voltak kapott kavicsotoszlopot utánfutót szarvast az eleje de még midnig megy semmi baja.
Nekünk is volt anno még a T5-ös Transporterünk elõtt egy Kia Bestánk abban is Mazda motor volt és 680ezer km-nél adtuk el és semmi baja nem volt de 200ezerel vettük:)
Az biztos hogy a japánok összeségében precízebbek,de a dízel mazdák híresen hengerfejbeteg gépek
A 2.8 jtd ducato motor,ami megegyezik a peugeot/citroen hdi-vel az egyik legtöbbet dícsért blokk párat hajtottam jumperben 3-400 ezernél még hibátlan volt mind,de ki tudja azokban valójában mennyi volt
az ivecómban is az a motor van,csak itt unijet-nek ivják
Hát ezek a madák benzinesek:) De elején jó volt a ducato is motorikusan csak elektronika volt szar második naptól kezdve végig:D De már inkább szabadiidõ verda lett mint árufuvarozó:D eredeti magnó helyén 7colos monitor ülések alatt erõsítõk meg 1200wattos mélyláda ha jól tom raktérbe körbe fennt hangfalak inkább hamegyünk vele filmet nézünk:) de pesten a dugóba klímával hûtõvel teljesen jó meg filmekkel:D
:c most cseréltük le a gumit, azt hiszem szerencsénk volt... ma hajnalba jelentkezett a gond, mégpedig úgy hogy kibaszottul dobálta a kocsit, szerencse hogy nem robbant szét. És amint látni holnap elvisszük megnézetni a futómûvet mert a bal keréknek a belsõ peremét a jobbnak meg a külsõ peremét eszi.
Meg azt i számold bele,hogy a hatályos krez szerint csak 80-al lehet 2,5T megengedett legnagyobb össztömeg felett!
Most kaphatott valami ütést szerintem a futómû szerintem mert nem olyan rég kezdte el enni a gumit, ráadásul miután kicseréltük a bal elsõ gumit utána menet közben szálszakadásos lett a jobb elsõ is...
Hát igen sokkal jobb így, szerintem ez a kategória az ami még belefér ebbe a sebességkorlátozásba. De eddig is voltak és lesznek is akik tesznek a korlátokra furgonnal vagy kisteherrel, de nyilván ezelõtt több volt. Ismerek is két embert, az egyik mutatott egy videót, 2.2-es Boxeral akasztotta az órát az M3-ason. A másiknak bár nem volt képe vagy videója, de a Polgár-Gyöngyös táv 1órán belüli teljesítéséhez kell teljesítmény... Azért én nem támogatom ezt a száguldozást hiába "csak" egy 3.5 tonnás kocsiról van szó. Na meg nekünk is a Toyota így is bevesz 11-12 litert 100-on, 130-nál összehorpadna a tank. De ha végre egyszer valahára sikerülne venni egy furgont azt gondolom hogy egy 110-es tempó bõven belefér. Egyik kolléga is egy 3.0-es Ducatoval 8-9 literrel jár, ami azért szép eredmény a 17 köböstõl 100-110-es tempónál.
Én platos Masterrel csapok,átlagban olyan 10 literrel elketyeg,ha 100-110-es tempóval megyek minimális rakománnyal.Az a baj a nyitott plató 130-nál már pusztítja befelé a gázolajat rendesen.Sok a légellenállás.
Idén Április környékén jön az megújult Master! már 4,5 t össztömegig van a paletta,150 lóerõs teljesítmény,elsõ vagy hátsó kerék hajtással,hátulra már elérhetõ, a duplakerék is!
kicsit ebbe a topikba is kötõdik a mentõ kérdés szerintem. Várom a véleményeket!:)
Üdv!
van egy méhészetem, azt hurcibálni tervezek egy platós kisfülkés verdát.
T4-eket, meg KIA K2700-akat néztem. a T4-ek korukhoz képest drágállom. 1999-2000 körüli KIA van már értelmes /képrõl/ 800ért. ismeri valaki ezeket? érdemes velük foglalkozni?
senki?
Mivel gondolom,nem autópálya vezet a méhekhez,én nem biztos,hogy a KIA-t jó vásárnak gondolnám,a kis kerekei miatt. Ami szintén nem mellékes,mekkora az önsúly/össztömeg arány. Egy ismerõsnek ilyen mercije van.
sosem gondoltam volna, hogy ennyit fog a ponyva ilyen szeles idõben a verdán...
Jó választás volt!:) A transporterek azért nem olyan jók,mert hátul is lengõkarosak,és " Tatra betegségük van".Mint az összes ilyen torziós rugós futómûnek.Terheletlenül ferdén koptatja a gumit. A ponyva oldalszélben meg olyan mint egy nagy vitorla. A nyított plató is tud visszafogni szélben,de ponyva kétségtelen jobban.
ez LT40 elöl-hátul laprugós, de 3500-ra van vizsgáztatva. egyenlõre jó, bár meg kell szokni, hogy 40-tõl lehet 5.-el menni és 70-75 az utazó. cserébe 2x4es a plató és sokkal kényelmesebben elférünk hárman benne, mint a KIA-ban.
Jó rövid váltód van Neked is. Én egy Dailyt szoktam néha vezetni abban van ilyen rövid váltó. Lehet nem megy végre sokat,de a hegyet elhúzza erõlködés nélkül.
nem biztos,hogy a difid áttétele a rossz,lehet,hogy maga a váltó áttélezése is ahhoz van igazítva.De biztos,hogy segít vmit az is ha difit átcseréled.Rosszat nem csinálsz vele,ha a difit kicseréled.
Mi a jellemzõbb,a helyben közlekedés,vagy a hosszú táv?
a helyzet az hogy a motor teljesítménye és a tervezett raksúlyra készítik az erõátvitelt
évekig jártam 2.5 tdi boxerral,az 3000-nél olyan 105 körül ment /nem emlékszem pontosan/ de az csak olyan 100 lóerõ volt és a nyomatéka is sokkal kisebb volt mint a hdi-nek mikor bejött a 2.8 hdi kapott 16-os kerekeket és a váltó 5. fokozatát is megnyújtották pont 1000-et esik a fordulat 4-bõl 5-be amit a régi motorral nem lehetett volna megcsinálni
én megváltásnak éreztem az elsõ common rail teherautómat,és már nem is vennék régi adagolósat mert gyakran 2000 km-t is letekerek rohadtul nem mindegy milyen tempóban és hangerõ mellett
eddig még semmi gondom nem volt egyikkel sem,pedig az unijet ivecót 680 000-nél adtam el az ugyanaz a motor mint a hdi csak másképpen nevezik pözsóék-eredetileg az fiat motor
ez a hathengeres motor,turbós? létezett azt hiszem valami perkins-es is
Ha nem tervezel nagy utakra menni,rövid szakaszokon,lehet gazdaságosabb a rövid váltó,igaz az utazó sebességed,nem lesz esze veszett,de " alapjáraton" leéli a motor az életét.
ja és a kuplungod,meg a kardánod,se ugrik szét,mert nem kell csusz kuplungolni annyit,mint a hosszú áttételnél.
kurvajó ez az LT oké, hogy fapad, meg kocka, meg EURO -2 emisszió, de leszarom, amíg 16 mázsával annyi a változtatás, hogy 1-el indulok, nem rögtön 2-vel... és vígan furikázunk :)
ez a rendszerû motor elmegy 50-50 étolaj-gázolajjal?
ha nem közös nyomócsöves,hanem hagyományos adagolós,szerintem el kéne hogy menjen. Laci konyhás olaj?
94-es a verda, tehát "vas" adagolós...
valszeg lenne forrás, de még a szûrés technikáját bogarászom...
kurva jó ez az LT... tetszik, hogy minden nagy, hozzáférhetõ ma pl. baszkódott az elsõ lámpa, csavarbehajtóval kibontottam az egész lámpát az utcán kb. 15sec. alatt, izzócsere, bizticsere/régi kerámia/ és csá... nekem bejönnek ezek a régi VASak
az meg, hogy ma is mennyi súllyal kormoltam, le sem merem írni...