Mai nap megkaptam az átnyálazott szöveget, így indul 4 fõ részvételével a tesztelés:)
Sziasztok! Nekem egy kis segítség kéne! Még eléggé az elején vagyok, most jutottam be a belvárosba. Beszéltem Ulrich-al a kovácsmûhely miatt Matteo-nak. De hol vannak Matteo kovács dokumentumai? Már tûvé tettem a házát és a mûhelyét is de nem találom sehol. Pedig a küldi ezt is adja lehetõségként. Egyáltalán van vagy nincs? Mert ha tényleg megvannak akkor a 2000 dukátot nem szeretném hiába kifizetni! Kérlek segítsetek!
Sziasztok! Ha tud valaki segítsen!!! A következõ a probléma: a játék kivág a köv etkezõ hibaüzenettel: runtime error, és a venetica.exe fájlra hivatkozik. Olyan megoldásokat már próbáltam, hogy regcleaner futtatás, meg az msconfigban buherni, de semmi. Idáig annyira nem zavart, mert ujraindítottam a gépet és utána jó lett, de most már sajnos nem. Próbáltam újra telepíteni, de akkor sem lett jó. Ha valaki tudja az orvosságot, lécci segítsen!!! Üdv: Futto
kellene már az a fordítás :(
Nem mondod:D:D Van még pár elhárítani való probléma, ahogy magyaritasok.hu-n is írtam.
Én is köszi. Játszottam kb 3 órát így honosítva a cuccal, igényes, korrekt munkát végeztetek.
Nekem bejön a játék,attól függõen hogy ilyen fél lineális az egész.Jobb mint a Gothic4,ebben legaláb reagálnak egymásra a karakterek.Röhej mikor becsalom a faluba az ellenséget,jól elpüfölik,és a végsõ csapást én mérem rájuk hogy megkapjam az xp-t
Srácok. Victor háza hol a fenében van? Ugyanis nagy a gyanúm hogy ez a küldetés bugos. Külsõ városban a híd mellett lévõ víz közepére mutat a térkép. Nyilván itt nincs.
Elõre is köszi
Tegnap este én is felraktam a game-t, minden elõitélet nélkül. És alig tudtak lelõni, hogy fejezzem már be :) nemsoká tolom tovább :D
Tud valaki olyan patch-t ajánlani, ami felmegy az eredeti magyarországi kiadásra? A német 1.01 és a nemzetközi 38 megás 1.02 egyaránt arra hivatkozik, hogy eltérõ nyelvi változatom van. LOL, mindjárt lewarezolom. Röhej.
Egész jó ez a game!Eddig tetszik. Bár sem ennél sem a Divinity 2nél nem éreztem azt a hangulatot amit egy Gothic nyújtani tudott!
Igen, ezzel én is így voltam, bár erre a játékra nem Gothicos szemmel kell nézni. Ez - legalábbis szerintem - sokkal akció-orientáltabb, mint a Gothicok. A Divinity 2 meg olyan nagy masszív egy játék, hogy "el lehet veszni" a világban. Rengeteg jó ötlet van benne, de valahogy nekem nem jön teljesen át. Gothic és Elder Scrolls széria FTW:)
Üdv. Viszonylag az elején az orvgyilkosok alagút rendszerében járok. Amikor a vezér alatt összezúzom a tartó gerendákat exe hibával leáll a játék. Erre valami megoldás?
nekem ott nem volt semmi gond... Bár az Úrnõ majdnem megfingatott, de csak kinyírtam :)
Milyen oprendszered van? minden driver friss? vga? kicsit pontosíthatnál...
Hát ha exe hibával dob ki a vga drivernek semmi köze hozzá, ha az lenne a gond akkor vagy el se indul vagy már korábban elõjön valami más hiba. Ha kidobál az exevel van gond.
De hogy válaszoljak win 7 64 bit, 5870 Vaporx vga friss catalist driverrel. a játék installnál a dx-t is feltettem.
lenne pár kérdésem
a csontávzaknál ha átváltok szellem nézetre akkor kék cuccok vannak de nem történik semmi ha oda megyek azok mire válók (ha valók) a másik h. a sok zárt láda hogy nyitható?
Katakombákban komolyan féltem.Nagyon jól megcsinálták.Amugy ti kikhez csatlakoztatok? Én a Szent Pecsét rendhez csatlakoztam.
Azt irja a végigjátszáa hogy a Harcos céh köv.küldetése:Sophistos kiszabaditása,de nekem nem ezt adta be,hanem meg kell szerezni még egy kardot is a katakombákból.
Akkor a beígért értékelés tõlem (már ha érdekel valakit :) )
Kiadó: DTP Entertainment Fejlesztõ: Deck 13 Kiadás éve: 2009 Stílus: Akció-RPG
Történet (copy/paste :) ) A játék a XVI. századi Velencében és környékén játszódik. Fõhõsünk a bájos Scarlett, aki a játék kezdetekor épp szerelmétõl búcsúzkodik egy kis hegyi faluban. Az idilli pillanatot egy falusi szakítja félbe, elhívva hõsnõnk szerelmét, és hamarosan kiderül az ok is. Bérgyilkosok törnek a falura, és nem kímélnek senkit, aki az útjukba kerül. A falu védelme érdekében Scarlett is fegyvert (piszkavasat) ragad, ám mivel nem egy képzett harcosról van szó, hamar kimerül, és szerelme, Benedict menti meg. Az egyik gyilkos azonban erejének utolsó morzsáival halálos sebet ejt Benedicten, aki Scarlett karjai közt leheli ki lelkét, hõsnõnk pedig elájul, és egy különös álmot lát.
Itt maga a Halál jelenik meg elõtte (a közhiedelemmel ellentétben a fekete helyett a fehér színt jobban kedveli), aki a lányának nevezi, és két fontos feladattal bízza meg: találja meg apja (a Halál) régi fegyverét, a Holdpengét (Moonblade), és pusztítsa el vele az élõholtak arkónját (Undead Archon). Scarlett tehát útnak indul, hogy újra szerelmével lehessen, és megismerje saját különös sorsát is. Bizony, magának a Halálnak a gyermekével fogunk kalandozni Velencében. A játék maga egy Gothic-klón, tehát aki játszott a sorozat bármely tagjával, az otthonosan fogja érezni magát itt is. De ne ijedjünk meg, nem egyszerû másolatról van szó, akad itt újdonság bõven, haladjunk hát szép sorjában. A játék tehát egy akció-RPG keverék, vagyis hõsnõnk küldetéseket old meg, ládákat nyitogat, rengeteget beszélget és harcol, nem mellesleg tapasztalati pontokat gyûjt és fejlõdik. Ehhez még hozzájön az is, hogy hozhatunk jó és rossz döntéseket is, így kétféleképpen játszhatjuk a játékot.
Játékmenet Mint az fent olvasható, a játék Velencébe repít el minket (illetve egy közeli falucskában San Pasquale-be. Ez uygebár Scarlet otthona). A bejárható terület viszonylag nagy, ellenben nincs akkora szabadságunk mint ahogy az elõször látszik. Sok a láthatatlan fal. A harcrendszer tipikus hack and slash stíluson alapul. Kalandozásaink során számos képességet tanulhatunk meg, amik 2 kategóriára vannak osztva. Van a fizikai, (ezek közé tartozik a különbözõ közelharci technikák tanulása, továbbfejlesztése. ) és van a mentális képességek skillfája. Itt tanulhatjuk meg többek között a holtak világában való "járkálást" a holtak felébresztését, átjárást a világukba, alkímiát stb. Mint az lenni szokott csak rajtunk múlik hogy mire fejlesztünk.
Minden "mesterséget" meg kell tanulnunk egy ahhoz értõ emberkétõl. XP pontokat nyilván a leölt ellenfelekért, és az elõvégzett feladatokért kapunk. A játék sokszor állít minket választás elé, amiknek történet szempontjából súlya van. A késõbbiekben választanunk kell magunknak céhet is. El kell döntenünk hogy a harcosok, "postások", vagy varázsló/nekromanták csapatához szeretnénk csatlakozni. Én az utóbbit választottam. A Városban találunk boltokat, árusokat, üzletembereket, akiknek olykor felajánlhatjuk segítségünket, illetve vásárolhatunk/eladhatjuk felesleges tárgyainkat nála.
Grafika, gépigény: A játék összeségében szépnek mondható, de számos oylan hely van amire látszik hogy nem fektettek túl nagy hangsúlyt. Velenve pl nagyrészt baromi szépnek mondható. De a falu, illetve majd a végén a kastély.. Telis tele lowres elmosott textúrákkal. Ugyanezt lehet elmondani az NPC-kel kapcsolatban is. A fõhõs és a fontosabb személyek jól ki vannak dolgozva, de ez a többiekrõl már nem mondható el. Ráadásul a játé k a megjelenés napjaiban még így se nézett ki. az 1.02-es patchel pakolták bele a dinamikus fényeket, árnyékhatásokat, bump-map effektet stb. A gépigénymai viszonylatokat nézve nem mondható vészesnek, bár néha vannak indokolatlan framedropok.
Összegzés
Ami tetszett: - Izgalmas, fordulópontokkal teli történet - Szimpatikus karakter - Összességében korrekt látványvilág, bár* - Jól eltalált játékidõ (kb 22 óra alatt sikerült végigvinnem) - Jól felépített skilltáblázat
Ami nem: - * néhol baromira elhanyagolt a grafika. Van olyan helyszín ami kifejezetten ronda. - Néhol durva framedrop-ok - Az MI sík hülye - bugok. Néhol grafikai, illetve néhol játékmenetbeli - Néha a sok mászkálás kicsit unalmassá tud válni. - Láthatatlan falak tömkelege
80%
Én most csinálom a küldieit.. a katakombákban nekem is volt para.. azokat a "rák" mifenéket de utálom... a "tolvajok" rendje valahogy nem csábít, bár náluk lehet a növénytant magasabb szintre vinni.. még elcsábúlhatok. Meglátjuk :)
Max: a leírásod nagyon tetszik, és korrektnek tartom. A szememben is kb ennyire jó ez a játék.. nem értem régen miért hagytam ki
nagyjából egyetértek, bár a képzettség-rendszer, nos... jónak nem rossz, de közelharci része kb annyira kiegyensúlyozott, mint egy döglött víziló: kardok > minden más. miért? elég gyorsan lehet szerezni egy manaszívó kardot - onnantól kezdve annyi a harc, h két(?) spec támadást tolod karddal, és az visszaszlopálja a felhasznált manát, így soha nem fogysz ki a penge nem rossz, de az csak spec ellenfelek ellen kell, a kalapácsok hiába lökik hátra az ellenfelet, nagyon gyorsan kifogysz a naftából, lándzsából használhatót meg csak a végén lehet szerezni - szóval csöppet egyoldalú a meccs.
*ha itt-ott elírtam dolgokat, annak oka h közel egy éve toltam végig Venetica-t, szóval...
én is így toltam, kalapácsokkal emlékeim szerint viszont akkor is apróbb managondjaim voltak - karddal mentem elõre és gyaktam fõleg a hajón volt az brutális, az egész fedélzetet sikerült végigirtanom anélkül h bárki csúnyán nézett volna rám - twilight(?) be, befutok 3 ellenfél mellé, egy "pörgés" (nem emlékszem már elnevezésekre) -> 3 halott ellenfél. ismételd amíg jólesik
Jah, vágom. Ugy írtom õket, mivel a holdpenge még "enchantolva" is finoman szólva harmatos.. csak nekem a kalapács lassú. Igy már átálltam a kardta + élet szivogatés + aoe :D
van valami kard (nemtom a nevét) aminek 95-ös damage-e van. Na én azt vettem meg valamelyik kereskedõtõl potom 6000-é :D nem is kellett más fegyver irtani. (hát vagyis a holdpenge ugye van ahol kötelezõen kell)
jah igen, az jó dolog még. Fel kell fejleszteni 4-es szintre oszt csók. Én is gyakran használtam. A másik a lesújtás (asszem) Ami elveszi mindjárt a bikább ellenfél 80% hp-jét.
édességet a piacon kivül hol szerezhetek patkánynak?
Saját tapasztalat alapján azt mondom érdemes a lándzsára pontokat adni. Én sem szerettem, de itt érdemes. A játék egyik legjobb fegyverét Afrikában az arénaharc bajnokaként kaphatjuk meg. Ez egy mana visszatöltõs közepes sebzésû lándzsa. Viszont a lándzsához van egy olyan skill amit elsütve egy négy mozdulatból álló kombót lehet végrehajtani. Ez zabálja a manát de így ugye nem számít. Az ellenfeleknek esélye sincs közbevágni és ha maxra van fejlesztve minden megfekszik tõle pillanatok alatt! Én onnan hogy megszereztem gyakorlatilag végig az utolsó küzdelemig csak ezt használtam.
Már bejártam az egész csatornát,de a biró még mindig azt mondja hogy nyirjam ki.Lehet hogy bug? Van egy járat ahol sok ilyen Lantrina volt,de királynõre nem emléxem
csak egy ugyanilyen kard is van sokkal hamarabb, ami pontosan ugyanezt csinálja - annyi különbséggel, h a kardnál van több ellenfélre ható támadás is, valamint hogy a játék kb 1/3-adánál elérhetõ, ellentétben a lándzsával, ami csak a legvégén kerül elõ. tapasztalatból mondom, mindkettõt próbáltam, 2 külön végigjátszás során: a kard a nyerõ. hamarabb kézbe kapod, nagyobbat tud csípni, és úgy globálba hatékonyabb.
én ma toltam végig és nem nagyon jó kis játék volt nekem tetszett.
Jobb mint a Gothic 4
annál mi nem? :D Amúgy ha a "boszikhoz" csatlakoztok, (a másik kettõnél passz, hisz azokat nem próbáltam) részetek lesz egy csodás küldetésbugban. :) Mikor Victor házát kell majd megtalálni, illetve átkutatni a napló miatt. Konkrétan totálisan rossz helyet jelöl meg a térkép. Szal ha itt valami elakad, szóljon, segítek.
Lehet én azt nem vettem meg. Nekem nem jött be. Nagyon drága volt és feleakkora volt a sebzése mint az akkor már nálam lévõ kardoknak. Én a lándzsáig inkább a nagy sebzést adó fetyókkal toltam és nem bántam meg. Plusz a lándzsa ingyen volt! De mindenkinek más az élmény, pont ez a jó benne!
Tegnap este már megtaláltam ezt a királynõt,sõt a belvárosi csatornákban is van egy.Érdekes a belváros.Kiváncsi lennék a másik kettõ cég küldetéseire,kár hogy nem mentettem a választás elött,majd lehet hogy elkezdem ujra