Hát figyelj az én gépemen E4400@2700 8800Gt-vel High-ban 1280-ban fix 30 fps szerintem nincs itt komoly gond a gépigénnyel, persze aki ilyen 1900-as felbontást akar az ne csodálkozzon ,hogy kell alá a gép. A 30fps limit tényleg érdekes. Egyébként ami viszont tényleg ultra gáz, hogy csak 2 kamera nézet van az egyikkel nézheted az utat a másikkal meg épp, hogy kilátsz a kocsi felett, elkélt volna egy olyan is ami pl. a needekben az alap külsõ nézet.
Mentem pár versenyt és továbbra is azt mondom, hogy ideig-óráig szórakoztató a robbantgatás és a verseny, de utána annyi. Nem, hiszem ,hogy a Disney ennek a bevételébõl fogja finanszírozni a következõ egész estés rajzfilmjét. (bár ki tudja lehet konzolon minden második játékos split/secondot akar és a boltok nem fogják gyõzni berendelni a játékot)
es honnan lehet ilyen live szamot talalni.szerintem ez a jatekigazabol multiba eros,mert ugy jobb hus ver emberek ellen jatszani
De nincs igazam, hogy szarul portolták? látom a sok panaszokat, nem csak itt, külföldi fórumokon is szidják. Az meg tiszta szégyen, hogy 30 fps a max, már nem azért. Nem foglalkoztak vele a portoló fejlesztõk, ennyi az egész. tudták, hogy konzolon fogják vinni mint a cukrot, így nem foglalkoznak azzal. Ez is csaka VGA gyártóknak jó, mert mit mond a Disney erre? vegyél új vga karit, vagy beígér egy patchet, ami 5-10 fps-t fog adni pluszba. örüljünk, h egyáltalán kiadták pc-re.
Nekem nem ezzel van a bajom, hanem azzal ,hogy a PC topicban a konzolos verziót isteníted és beszólogatsz ,hogy hát igen szar port és konzolon mennyivel jobb, vegyetek konzolt stb.
Na megnéztem én is, nálam 1280-ban high-on fix 30 fps very hignál 25-30 de ott már érezhetõen gondok vannak az irányítással szóval a high a nyerõ nálam. A játék meg hááááát érdekes, a Burnout ha már említve lett fényévekkel veri ezt a "csodát". Unalmas perceket el lehet éppen tölteni vele, de hogy ezért én pénzt nem adnék az biztos ez a robbantgatósdi 10-20 percig még izgalmas de utána unalomba fullad. Jobb lett volna a Disney csinál újra valami jó kis platform játékot S/C helyett.
Figyelj. Ha lenne konzolod, biztosra veszem, hogy kiállnál te is mellette, látnád te is, hogy miben jobb, hiába vagy PC párti. Mindkettõnek van elõnye és hátránya, amit be kell ismernünk. Mindkettõt használom is, ha játszok, de nem vagyok pártfüggõ. Egyikhez sem tartozom már:) Nem befolyásolják az életemet. Most már tudom szortírozni a játékokat, hogy melyik hova "tartozik". Pl. a mostani Prince nagyon konzolos lett, nem is tudnám már elképzelni PC-re irányítás ügyben :D Ugyanis annyira kézhez áll. Sõt mi több, itt megsúgom neked, hogy az SCC sokkal könnyebb volt irányítani kontrollerrel mint billel. Lehet ez is port kérdése volt, a lényeg elcseszték. Ha vásárolok játékokat most már figyelembe veszem, hogy nálam mi lesz PC illetve 360 exkluzív. Amelyik arra igényes, az természetesen arra a platformra vásárolom meg. Igaz a boxos játékok általában 5k-val drágábbak is egy PC-s frissen megjelent játékhoz képest. várunk addig, amíg lemegy 9k-ra vagy ott az amazon, zavi.. PL GOW2, az egyértelmû, hogy min. Most remélem nem vitának fogtad fel, csak vannak ilyen igények is a két platform között pl. Elõnye van mindnek, de legtöbbször 2:1 arányban mégis 360 és ps3 nyer.
amugy a tort reloaded verzioval lehet jatszani neten?
Hali. Nekem 1280*1024-ben, az aláírásomban lévõ konfigon tökéletesen fut. Pedig nem mai darab a gépem. Ja és HIGH beállításokkal, Very Highon kifagy, gondolom valamilyen effektet nem tud a karim, vagy nem tudom, de az sok neki. Szerintem túl egyszerû lett ez a játék. Fél órát játszottam vele és már unalmas. Igaz nem vártam, nem is érdekelt, csak mondom kipróbálom kis unalomûzésnek.
Mindegy srácok. Én jó játéknak tartom a Splitet, és kiállok mellette :) amúgy a döntõben, a végén az AI rohadtul csalt, szóval aki viszi a játékot, csak óvatosan a billel
Szerintem ezt mindenki felfogta és tudja is, de ettõl még egy PC-s topickban ne a konzolos verziót istenítsük már. Elhiszed, hogy akik ide járnak azoknak nagy %-ban nincs konzoljuk a PC mellé és leszarják ,hogy konzolon milyen jól megy és milyen über nagy játék? Õket az érdekli, hogy a gépükön, hogy megy és azon mit mutat.
Be kell látni az igazságot, csak te még sajnos nem fogadtad el. Így megy ez. ezzel nem vagyok buzi konzolos. Ugyanúgy megvettem legutoljára a Splinter cell Convictiont PC-re, ezt kikérem magamnak, hogy én konzol párti lennék. PC, Xbox360 párti vagyok. A tények pedig sajnos tények. A fejlesztõk, s leginkább a kiadók eléggé igazat is mondanak a PC hátrányáról....
Sokat nem vártam tõle, de még azt is alulmúlta! Nagyon gyenge lett szvsz. High-on tökéletes volt nálam, de very high-on már volt vagy 15-20fps-em.
Szar port, az a gond. Egyébként gyönyörû a látványvilága. a kocsik terelhetõsége pedig magáért beszél :DDD full gagyi árkád. De a robbantások mind feledtetik, tök jó érzés, amikor pályákat alakítunk át hatalmas nagy katasztrófával kísérve, ott asszem PC-n ki is akadna a játék. ha már ennyien sírnak a gépigény miatt.
Szerintem 1-2 nap, és akkor már lesz jónéhány tapasztalat. Szerintem ha jobban optimalizálják, akkor nem akadna. Ennyit simán tudnia kéne a kártyának. Amúgy az is lehet, hogy következõ nvidia driver is dob rajta.
Hát mivel egyik ótós játék olyan, mint a másik 4 kerekû szarokat terelgetsz az úton esetleg a pusztában, ezekbõl bõven elég évente 1-2 cím túl sok újat nem nagyon tudnak mutatni.
Vannak kocsik, amellyel jól tucc driftelni. meg van oldva a probléma. Türelem kérdése az egész (a turotial kocsija az pl faja) Érdekes módon én azokkal az autókkal tudok driftelni, amelyeknek alacsony a drift szint. ha levágsz utakat, azért is kapsz draft pontokat. A látvány a hangok mind ÜTÕSEK! ezért szeretik sokan, persze konzolon, sztem.
látom ez a gamma is tipikus konzol játék lett, azon teljesen mûködik minden. (kivéve amikor driftelésekbõl kell leszedni a helikoptereket, az nem nagyon akar összejönni. a legjobb helyezésem 4th volt) A játékmódok meg pörgõsek, fõleg a survival és a DETONATOR. Ne add fel azért. Kritikusok kedvence, és személy szerint nekem is az, mivel nincs egy épkézláb autósjáték mostanság SHIFT óta.
Sztem azért mert a képet elnézve elég durván van rajta AA, azért ilyen grafika mellett, ilyen gépen ne csodálkozz. Nekem elég lesz a high is, ha azon nem akad.
Még csak belenéztem amúgy de ez a drifteljé hogy feltöltõdjön a cucc majd nyomjad meg a ctrl vagy a shift gombot ha megjelenik a jel elég gyér és uncsi lesz kb 30 perc után. Várom a Blurt ezerrel remélem az nem ilyen szar lesz! Tényleg inkább fogják a warezra de ilyet ne adjanak ki pc-re mert tényleg csak letöltik!
az én gépemmel very highon játszhatatlan 18 fps meg ilyenek 20 fps alatt élvezhetetlen.Highon meg okádék szar recés a kép.Very highon szép tûéles de milyen áron:(
Ha beszéled az angolt, erõsen ajánlom, nézd meg eredeti nyelven:)
Az én szerverem is be van lõve, hogy automatikusan töltsön le dolgokat kategóriák, nevek, stb alapján. A 90%-át törlöm anélkül hogy egyáltalán kitömöríteném.
Ez elég kétirányu mire hányan töltenek le dolgokat.Ergo ha valaki letölti azért teszi mert ingyen van.Akinek pc-je is van konzol mellett nyilván nem igen fogja leszedni konzolra mivel dl lemeznek ára van.
na kivi vagyok, hogy pc-re mennyien fogják letölteni a splitet, konzolra eddig 675-en töltötték le. Sztem ez a szám már ma 23:59-ig meglesz... ok nyilvánvaló, hogy pcbõl sok van, de nem mindenkinek van ám hekkelt boxja(!)
A kiadó úgy is pofáz nekik, õk fogják eldönteni, hogy elsõdleges cél a konzoljátékok lesznek. Bár annyira nem ismerem az Epicet, de hogy mernek ilyet kijelenteni, hogy többet nem fognak PC-re fejleszteni játékokat... tán kiadói sugallat? Fõleg a Microsoft bnagyon sarcalka õket
A fejlesztõknek nem sok köze van az értékesítéshez. Ez a kiadók döntése. A fejlesztõk pedig a kiadók "alkalmazottjai", ergo azt csinálják amit a mammut mond nekik.
Nincs igazad Epic, Crytech vagy Id Soft esetében legalábbis. Õk mind engine fejlesztõk, minden motorra egy játékot írnak amivel bemutatják a motor lehetõségeit. Ez így megy már lassan 20 éve.
Nekem még teljesen mindegy bankba megy a pénz.Havi szinten ha költök 30 ezret belõle akkor sokat mondtam. Majd ha egyedül élek akkor már számít addig nem!
Nem vagyok tisztában?? Hát én anno ugy voltam amig tanultam és kellett pénz tökmindegy hol milyen csicska munkát találtam és lószart nem fizettek érte ,de csináltam mert kaptam érte pénzt és nem arcoskodtam hogy ugyanmá nemjön ki belõle napi szinten 2 ferrari.Mert a játékfejlesztõk ezt csinálják kb.
Nem hozzák ki a nagy címeket pc-re a warez végett.Pont hogy azokból elmenne százezres nagyságrendû cuccos.Ami 100% jócskán visszahozza a portolás költségét.
(Tanulni meg nem fogok,már megmondtam gép behúzott azóta nem tanulok csoda hogy érettségi meg technikusi meglett.Semmit nem tanultam amióta meglett a gépem! Függõ vagyok semmi,de semmi más nem érdekel csak a pc.Ezért nem is vagyok közösségi ember mert semmi témám nincs csak a gép haveri körben meg ez kutyát nem érdekel) Ez vagyok én ennyi és nem több.
Áhh, Epic mindig fog PC-re fejleszteni. Volt szó a konzolra térésrõl, de hamar meggondolták magukat. Többek között azért is, mert 7 év fejlesztés van az UE4-ben, ami ugye PC-n történik, ergo a PC-s verzió lesz kész elõször:) Nem utolsó sorban Epic az UE liszenszekbõl él, nem a játékokból, neki érné meg a legkevésbé, ha nem támogatná a PC-s piacot. UE3 is vagy 30+ nagy játék alatt dübörög (az újabbak közül: Borderlands, Bioshock, Mass Effect, stb).
"Unreal Engine 4 had been in development since 2003. The engine targets the next generation of PC hardware and consoles after the seventh generation.
The only person to work on the Unreal Engine 4 core system design so far is Tim Sweeney, technical director and founder of Epic Games.
However, at the 2006 GDC, Tim Sweeney stated that development would not begin in earnest on the next version until some time in 2008. Sweeney has also predicted that the number of developers would be ramped up to three or four engineers by the end of 2008, and would be aimed predominantly at the next generation consoles rather than PCs. Tim gave a speech at POPL06 sharing some of his thoughts on programming.
However, it was later confirmed by Mark Rein, the vice president of Epic Games that Unreal Engine 4 was coming to PC. Mark Rein also clarified what Tim Sweeney meant. "When Tim Sweeney was talking about Unreal Engine 4 ... he mentioned something along the lines of it being exclusively for the next generation of consoles… what he meant was, it won't run on this generation of consoles." Due to the engine's focus on next generation consoles, Michael Capps, President of Epic Games, indicated that the engine should be ready around 2012."
Pont, hogy warezhoz van köze, amíg konzolra eladnak több millió darabot, pc-re meg százezret, addig nem fognak normális portot csinálni, mert nem éri meg nekik.
Most már tény, hogy játékok terén a konzoloké lesz a jövõ (mondjuk ez nem mai). Már amcsi és eupcsi (:D) tv reklámokban is szerepel a Split/Second és nem találjátok ki, hogy melyik két platformot reklámozzák be rajta. (igen, a PC boxart nem szerepelt, csak a két konzolé) Ez oka azért is, hogy pc-re szar portot kapunk mindig, pedig elvileg egyszerre jelentek meg a boltokban a s/s. manapság lassan minden játék konzol exkluzivitást fog élvezni bizonyos ideig. nem értem a kiadókat, na mindegy mégis értem...pénz az egész. valljuk be. warezhez sztem semmi köze az egészhez, bár pc-n még mindig orbitálisan sokan töltenek gémeket, mint mondjuk konzolokra. Vegyük az MW2 esetét pl. Ja és Epic többet nem fog fejleszteni PC-re. A nagy pc-s cég, mi? :D
Tegyük fel, hogy a warez csak 10 millió dollárt/euro-t vesz ki a kiadó zsebébõl. Szerinted az kevés pénz? Sok kisebb játék komplett tõkéje. Illetve neked sem mindegy hogy 100.000 vagy 150.000 a fizetésed.
Az üzletben a kicsi nem éri meg a beleölt munkát/piaci kockázatot. A kicsi megbecsülése a polgár privilégiuma, nem a multiké. Jót tenne neked pár év fõiskolai tanulmány, mert nagyon nem vagy tisztában a világ mûködésével:)
Külföldi forumon írták:"30 FPS lock and very basic settings (Low, medium, high kinda), no SLI (And probably Crossfire) support either apparently." Úgy tûnik, hogy a pc-sek ismét egy gyatra konzolportot fognak kapni.