Akkor ezzel egyedül lehetsz, hiszen még csak említve sem volt a mozi. A tévérovatot látva egyértelmû volt, hogy nem az, bár a cím bármit jelenthetett volna. Ellentétben a simán félreérthetõ címekkel, ez nem az, mert ahán yember, annyi félére asszociál, nem sok minden konkrétum van benne.
Én ehhez ismét csak annyit szólok hozzá, hogy Szekeres Viktor az újságírás Uwe Boll-ja. Õ is gáz és õ sem képes észrevenni magát.
"óóó, discovery. azt ugye tudtad, hogy egy discovery-n óránként több a reklém, több a reklámszünet és a csatorna heti pár óra ÚJ mûsor mellett csak ismétléseket ad? csak, mert így kissé fals a pityergésed, hogy sok a reklám a nagy tévéken."
Melyiken? Channel, Science, World, T&L ??? Mert pl: Science-en egy kanyi reklám sincs(nem is 100%-ig magyar!) Igen, az igaz, h. a Channel pokolian sok ismétlést, ajánlót és reklámot ad, de én még mindig szívesebben nézem mint a többi ker. tv-t...
Ez csak az Egres Katinka csecsei miatt van. Csak az ami nézhetõ a filmben...
Az itthoniak azt se tudják hogy mi az a reklám. Nézek néha stream-en Lostot, ott 8-10 percenként reklám van. Nem olyan hosszúak, de sokkal-sokkal idegesítõbbek mint itthon. Aztán Amerikában úgy nyolcszor több az ismétlés..
Ez a cím kicsit bulvárosra sikeredett. És nem is túl helyes a kifejezés. Reklámból pedig lesz még több is a kereskedelmi adókon. Ez van.
winnie
"Felháborító a sok reklám"
a többiben igazad lehet, de reklám még mindig meglepõen kevés van a külföldi sztenderdekhez képest
Én a déli határszélen a horvát RTL Televizaja-n (olyan a strúktura mint a magyar rtl klub lehet közük van egymáshoz, azonos tulaj) nézem a filmeket. Ott két film között nincs sem reklám sem bemutató még 1 másodperc szünet sem, film közben egy reklámblokkban kb 4-5 reklám van és esetleg egy bemutató, egy filmben két reklámblokk van.
"a többiben igazad lehet, de reklám még mindig meglepõen kevés van a külföldi sztenderdekhez képest" És?Mit érdekel minket hogy külföldön mennyi a reklám...
"A címbõl azt hittem bemutattak amerikában egy magyar filmet ami az elsõ helyre tört" Jah... Viktor leszokhatna már a félrevezetésrõl, mert nagyon unalmas. :S
Én napi szinten munkámból kifolyólag nézek tv-t. Tesztelem õket. Hogy ne kössön le minket ezért a vezetõség csak mesét enged a dvd-kbe rakni, persze csak egy pár van ugymond munka eszközként. Miért írom ezt le? Pl.: német RTL sokkal több a reklám. Szar a mûsor. Csupa sorozat meg egy fokusz szintû híradó, vagyis hír nem nagyon van. Most váltottak, már Pro7-et nézünk. Ez a sógörök tv-je. Jobb a mûsor. :) Viszont iszonyat sok a reklám. Több mint nálunk mind2-nél.
Hogy a hírre is reagáljak. Nem néztem sem a retket sem a teve2-t. Nem igazán tv-zek. a Megy a gõzös egyébként sem érdekelt. (Megnézem a magyar filmeket, mielõtt megszolnának, csak ez nem érdekelt.) A Cápa mesét meg már vagy 1000x láttam. Nem, nem azért, mert a kedvencem. Mondam már, hogy csak mesékkel tesztelhetünk? :)))
"Felháborító a sok reklám"
a többiben igazad lehet, de reklám még mindig meglepõen kevés van a külföldi sztenderdekhez képest.
" És igen engem nagyon érdekel az is, hogy a Született feleségekig még hány másodperc van hátra."
izé, nem nézed és mégis sírsz miatta? zavar az erõben.
"Örülnék, ha egyszer egy Discovery alázná be a retek klubot, "
óóó, discovery. azt ugye tudtad, hogy egy discovery-n óránként több a reklém, több a reklámszünet és a csatorna heti pár óra ÚJ mûsor mellett csak ismétléseket ad? csak, mert így kissé fals a pityergésed, hogy sok a reklám a nagy tévéken.
Én biztos nem növelem a "sittes" kereskedelmi adók nézettségét. Felháborító a sok reklám a gyenge képminõség és a minden sarokba kihelyezett logo. És igen engem nagyon érdekel az is, hogy a Született feleségekig még hány másodperc van hátra... szánalmas, de azt hiszem ez már kicsit OFF volt. Bocsi. Örülnék, ha egyszer egy Discovery alázná be a retek klubot, de sajnos Gyõzikére és a "fõzelék mûsorokra" nagyobb az igény.
A címbõl azt hittem bemutattak amerikában egy magyar filmet ami az elsõ helyre tört.:)