Súgok: Nincs pénzem olaszra... Mitoból csak EVOt vennék de annyit nem adok érte amennyit kérnek érte... meg túl nagy a szívlámpás RS... NSRt fogok venni, ez nagyon 99%:) Cicalámpásat
ja mellesleg NSRröl nem tudok olyan sokat, volt aki szerette és volt aki nem, én egy kicsit több negativ kritikát hallottam rola, de mindegy nekem DT-m van, szerintem az is elég jo, meg endurobol alacsonyabb emberek is hajtják... amugy ez hülyeség szerintem h 175 vagy és emiatt nem mersz másik motort... van olyan aki 160 és endurozik :D azt válaszd amit te akarsz, meg ami tetszik és ne hagyd magad rábeszélni semmire ez fontos! meg persze figyelj oda nagyon a vásárlásnál, ezekböl a kisgépekböl, foleg a régebbiekböl kihajtják a szart is, szal ovatosan válogass, ne ugorj bele hamar semmibe, tapasztalat ;)
Ennyi(Y) Amúgy RSrõl lábam alig ér le:DDD Rövidek a kezeim is
sztem fasza volt... többször megúsztam gyorshajtást... 50es táblánál 130al lelõttek aztán mondtam hogy nézzék meg ez 50es 45 a végsebessége biztos a radarjuk volt a rossz... azt mondták hogy többet ne forduljon elõ... meg elég szép mutatványokat lehet végrehajtani 1 enduróval sokkal alkalmasabb városba (sztem) mint 1 gyorsasági :)
Szerintem városba minden motor ugyan olyan jó közlekedõ eszköz. De a legjobb egy robogó.
Egyébként grat a 250-es mocihoz 50-es papírokkal. egyet burkolsz aztán jön a biztosító és ha mondjuk rokkant lettél baszhatod, mert egy vasat sem fizet ugyanis szabályszegõ magatartás következtében bénultál le.
Sõt, ha bebuksz akkor: -nincs jogosítványod -a motornak nincsenek papírjai, ergo lehet lopott is akár(mûszaki,törzskönyv stb) that means you get rick'n'rolled by the police
Majdnem 3 évig volt egy macskalámpás NSR-em. Megvoltam vele elégedve. Bár túl hosszú útra sosem mertem volna vele elindulni, de ez nálam igaz lenne ha RS-t vagy a Mito-t vettem volna akkor is. Vezettem már mindkettõt egy régebbi Mitot és egy 2007-es RS-t. Lehet elfogult vagyok, de az NSR-t többre tartottam mindig is, mint az olasz társait. Talán a kis CBR-t kezdtem a végére megszeretni, azt is sokat vezettem, persze csúnyácskább, de sokkal megbizhatóbb és a kezelhetõsége is jobb, de ellene szól az ára, bár tudok egy jó CBR-t eladót nem olyan drágán. :)
A macskalámpás NSR hibái, hogy nem igazán kapni hozzá használt alkatrészt, mert mindenki inkább felújítja, mintsem szétszórja bontóba. Fogyasztása, bár ha 2T-t vesz az ember ezzel tisztában van és belekalkulálja, meg nem is bánja. :) A kis apró alkatrészek, amiket jobb hely híján Honda szalonba vettem és nem volt olcsó. Egy példa: lábtartókonzol kb. 30.000Ft. Meg apróbb csavarok is 500-600Ft-nál kezdõdnek darabáron. Végülis csak több mint 1.000.000Ft-os motor volt ez régen. :)
Én 50-es "papírokkal" hajtottam, nagy duzzogva elhitték mindenhol, hogy tényleg az. Mindenbizonnyal használtan akarod venni így én azt mondom nagyon alaposan nézz körbe, mert ügyesen elrejtik a dolgokat, nem is veszed észre és talán egy toltálkárosat veszel. Szóval odafigyelj. :)
Egy biztos, olaszt ne vegyél, persze erre majd jön a sok lehurrogás, de aki kiváncsi rá annak elmondom, hogy milyen baja van egy 2007-es RS-nek. :)
Köszönöm:) CBRt biztos nem fogok venni.. Meg olaszt se:d
Hali Mindenki! 3. éve van egy körlámpás nsr-em. Öregecske szegény, kicsit véres volt a torka, de szépen javul. 180.000-ért vettem, már vagy 300.000 Ft-omban van, de megéri. Most lesz szülinapja, kap is egy Arrow kipuff rendszert, mert elõzõ tulaj krumplit venni járt vele földúton 30-40-el 3000-es fordulaton:D Ha újra tudnám hasznosítani a benne lévõ olajat, a Sejkek tönkremennének:) Ezzel vége is a gyereknapnak:) 3 éve javítgatom, de már csak a burkolatot kell egy kicsit megcsinálni, le ne potyogjon nekem:) 3. mocim(dio, MB5, NSR), nagyon szeretem! Apám vett 125-ös rs-t. 5000 km után elkezdett szarozni. 7000-nél megakad a fordulat és alig bírja felküzdeni magát. 1 ÉV UTÁN!!! 2éve nem tudják megcsinálni xD. Megnézném 17 éves korában:) stb. stb. Visszatérve szerintem megbízható az nsr. Én lazán el merem vinni hosszabb távra is(vp-pécs oda-vissza 320km), csak bírja az ember dereka! Na jó, Japánba nem mennék vele:)
Az RS egy kurva jó motor, ha nicns széthajtva, és van rá költve, ugyanis IGEN kétütemû motorot, olyan ne vegyen akinek nics rá pénze(gondolok itt olajra, és a többire.)
Hellotok! Van itt még olyan aki foglalkozik NSR 125-ösökkel? Mármint jár ide fel fórumra?