Majdnem 3 évig volt egy macskalámpás NSR-em. Megvoltam vele elégedve. Bár túl hosszú útra sosem mertem volna vele elindulni, de ez nálam igaz lenne ha RS-t vagy a Mito-t vettem volna akkor is. Vezettem már mindkettõt egy régebbi Mitot és egy 2007-es RS-t. Lehet elfogult vagyok, de az NSR-t többre tartottam mindig is, mint az olasz társait.
Talán a kis CBR-t kezdtem a végére megszeretni, azt is sokat vezettem, persze csúnyácskább, de sokkal megbizhatóbb és a kezelhetõsége is jobb, de ellene szól az ára, bár tudok egy jó CBR-t eladót nem olyan drágán. :)
A macskalámpás NSR hibái, hogy nem igazán kapni hozzá használt alkatrészt, mert mindenki inkább felújítja, mintsem szétszórja bontóba. Fogyasztása, bár ha 2T-t vesz az ember ezzel tisztában van és belekalkulálja, meg nem is bánja. :)
A kis apró alkatrészek, amiket jobb hely híján Honda szalonba vettem és nem volt olcsó. Egy példa: lábtartókonzol kb. 30.000Ft. Meg apróbb csavarok is 500-600Ft-nál kezdõdnek darabáron. Végülis csak több mint 1.000.000Ft-os motor volt ez régen. :)
Én 50-es "papírokkal" hajtottam, nagy duzzogva elhitték mindenhol, hogy tényleg az.
Mindenbizonnyal használtan akarod venni így én azt mondom nagyon alaposan nézz körbe, mert ügyesen elrejtik a dolgokat, nem is veszed észre és talán egy toltálkárosat veszel. Szóval odafigyelj. :)
Egy biztos, olaszt ne vegyél, persze erre majd jön a sok lehurrogás, de aki kiváncsi rá annak elmondom, hogy milyen baja van egy 2007-es RS-nek. :)