A Dying Light, Far Cry sorozat nem történetvezérelt? Tudtommal ez is open world. De mindegy, így bottal sem nyúlok hozzá. Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2021.02.19. 14:17:57
RAGE 2-ben sajnos (?), nem annyira működik az open world jelleg, mint mondjuk egy Far Cry 3-4-5-ben... szó szerint, falakba ütközöl egy idő után... legalábbis, én ezt tapasztaltam gyalogosan is.
Azért ez nem semmi... Amúgy nem tudom mennyire van kész...
Egy kis Epic -(szerecsen)mosdatás, azoknak (is), akik még mindig rossz szemmel néznek rá. Tim Sweeney (az Epic vezérigazgatója, alapítója) a Google-nak és az Apple-nek ment neki, akik felárazva közvetítették a Fortnite-os extra tartalmakat, majd miután ez szóvá lett téve, nemes egyszerűséggel letiltották a Fortnite-ot platformjaikról. Az Epic most nekimegy a 2 tech-óriásnak egészen pontosan beperelte őket.
Akit érdekel a hír részletesen, illetve az ember az Epic mögött, az olvassa el ezt a meglepően jó (ahhoz képest, hogy CNN) cikket itt.
Nem friss a cikk, már 3 hetes, de azért hátha érdekel valakit.
Már tavaly óta baszzák a rezet egymással.. Még mondtam is hogy milyen érdekes hogy a googlenak fizetni büdös ds bezzeg a fél világot lefizetni az bezzeg menő.. Arra nem büdös a zseton. Férgek na
Halott ügy és egyben tök egyszerű. Apple, Google, Steam is fix 30%-ot kér eladásonként. Ennyibe kerül a szolgáltatás, amit nem kötelező használni. Ez benne van a szerződésben amit mindenkivel megkötnek. Epic is aláírta, aztán sírt miatta, hogy az neki sok (ezért is csinálta meg a saját platformját). Perre vitte az ügyet, erre (jogosan) Google és Apple azt mondta, hogy oké, akkor amíg pereskedik, takarodjon a platformról. Gyakorlatilag így fizettetik meg a perköltséget az Epic-el. Örülhet hogy végül úgy döntött mindkettő, hogy engedik az Unreal engine-t és nem csesznek ki több száz másik fejlesztővel ezzel lefejezve az Epic-et.
Félretéve a kapitalista óriásokat, itt sem az Epic a jófiú. Ahogy írja a cikk is az üzlet az üzlet. Ha nem tetszik bontson szerződést és oldja meg a terjesztést maga, de ne pereskedjen. Főleg hogy mindkét vállalat kb zsebpénzből fel tudná vásárolni az Epic-et ha akarná. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.03.05. 13:39:30
Az unreal engine-t (vagyis a hozzá kapcsolódó fejlesztői fiókokat) a bíróság védte meg, az apple kivágta volna azt is tokkal-vonóval az első elgondolása alapján. De a többivel egyetértek, és még annyi kiegészítés, hogy ha nyerne az apple vagy google vagy mindkettő ellen az epic, akkor az ms/sony/nintendo hármas felkészülhetne, mert még ők olyan hw gyártók, ahol csak a saját boltjukban lehet sw-t árulni a megfelelő jatt leadása mellett, szóval még nekik van ilyen "monopóliumuk". Szóval az epic szépen bedöntené az összes ökoszisztémát a saját haszna érdekében, és a felhasználói bázisával zsarol.
Bedöntené? "Csak" azt akarják hogy olcsóbb legyen bekerülni.
Nem védeni akarom az Epic-et most, mert látom hogy miért inkább az Apple/Google-nek van igaza jogilag, de ha nem lehet perelni sem őket, akkor hogy jönnek be új szereplők a piacra? Kinek jó az ha évtizedekig be lesznek betonozva ezek a szereplők? Költői kérdések ezek...
What? Mit hogy jönnek be? Simán alá licitálnak.. De mivel látjuk pl epicen is hogy mennyire lófaszt sem ér hogy 12% a 20-30 helyett, így más fejében ez megse fordul hogy ekkora terjesztővé váljon mint a nagyok és inkább az x %-ot kicsengetik ezeknek a már betonstabil nagyoknak Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2021.03.04. 17:13:58
Az a 12% nem elsősorban az end-user-eknek szól, hanem a kiadóknak, fejlesztőknek.
Én még nem láttam, vannak 1 hónappal ezelőtti számaik, szerintem nem vészesek, bár tény hogy Steam-hez képest még a kanyarban sincsenek, de azért már inkább rájuk mondanám, hogy nyaldossák a Steam partjait :D
Az már más kérdés, hogy az egy évvel korábbi bevételi számok is majdnem ugyanezek voltak szóval növekedés nemigen van. Perrsze van 50 millióval több vásárló, de az elköltött pénz az ugyanannyi majdnem mint előző évben, szóval leginkább az ingyen játékokra repülnek a népek.
Ez megint mi? Ez egy lószar third party címekre exklúzivokkal megint csak szaros 265 millió? Ezen látszik, hogy a kutya se vásárol az epicben.. Azt hittem a 2019es szégyen 251 milliót minimum 3-4*ezik majd.. De hát a szarból nem lehet várat építeni Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2021.03.04. 18:18:57
Én azt gondoltam hogy a csapból is az epic folyik állandóan egyre többen megszánják őket...de látom, hogy ezek arra se méltóak.. Mondjuk ez a szám így magában elég tré egyébként mert én pl arra asszociálok ebből hogy teszem azt van egy 60$-os game akkor az a 260 millió $-os user spendből annyit tesz hogy eladtak belőle 4.166.666 millió db-ot... Nos ezt vetítsd le egy évre a címekre bődületesen kevés kevés.
Az ügy miatt néhány UE4-el fejlesztő cég át is ment más engine-re (öntökönrugás ftw), ez tehát nem a Google meg az Apple jóindulatán múlt. Tim Sweeney elég nagy karakter ahhoz, hogy csak úgy eladja a céget, inkább csődbe viszi, ha más út nincs, én is ezt tenném :)
Tulajdonképpen az is előre visz, vagyis akkor is "nyer" az Epic, ha nyer a Google-Apple tandem, mert akkor az amerikai törvényhozás elé kerül az ügy, hogy azért mégsem jó ez, ha ennyire nagy hatalmuk van az óriás tech cégeknek. Mert persze tök jól jött Bidennek, hogy Trump twitter fiókját törölték (bocsánat, "meghatározatlan időre felfüggesztették"), de ezt legközelebb vele is megtehetik,ha nem elég jó a nyalásban, ezért az ő érdeke is a hatalomkorlátozás.
Én azon szoktam csodálokozni, amikor Epic exkluzív címeknél elkezdődik a köpdösés, ahogy x hónap után Steamre is megjelenik az adott játék és review gyanánt odabiggyeszti az aktuális jófej gyerek, hogy "f*ck Epic". Erre én oda szoktam írni, hogy "öreg, te nem is a játékra, hanem a steames megjelenésre vártál ennyit :D"
Engem ha annyira érdekelne valami, tuti, hogy epic-en játszanám végig, mint ahogy GOG-on is, Uplay-en is, Originen is játszottam már. Igaz, hogy Steam-en toronymagasan a legtöbbet, na de tényleg, mekkora az egyes platformokon elérhető játékok listája?
14 napos Xbox game pass ultimate kód,ha kell valakinek írjon rám.
Az szerintem senkinek sem lenne rossz, ha mondjuk ha az ember digitálisan akarna vásárolni Playstationre, akkor az több store-ból tudná, ahogy PC-n is lehetséges és nem csak a Playstation Store-on keresztül. A konkurencia mindig jó.
Érdemes néha felnézni az ajánlatokért, mert én pl. január elején 300 Ft-ért vettem 3 hónap ultimate-et, úgy hogy nem új az account, normál előfizetésem már volt is régebben.
Ez a 300ft-os téma mindig feljön. Kb 2018 óta már vagy 15x használtam. Mondhatni a 2 év alatt kb max 2 hónap volt teljesen amikor nem volt game passom 300ft-ért... Most mivel nincs VGA a gépben vettem Series X-et és 2024.02.02-ig vettem Game pass ultimate-et majd kiírtam facebookra aki akar home-olni felesbe nyomhatjuk. Így lett ~572ft/hó a dolog 2024.02ig...
Figyelni kell mindig minden egyes nap mert totál random.. Van hogy lejár a 300ft-os és mondjuk 3 hétig nem engedi újra megvenni majd hirtelen engedi. Figyelős a téma. Ha pc-s vagy úgy még faszább mert akkor nem csak az ultimate van hanem a sima pc-s game pass így a kettőből nagyobb az esély hogy valamelyik ismét 300ft-os lesz Ez a "bolti".
Ha az érdekel amit én vettem évekre előre akkor hardveraprón kell musztii kollégát keresni ő tud olcsón szerezni ,de persze csak akkor ha valakivel felezel mert egyedül nem 572ft/hó hanem a duplája... de még így se eredeti 4190 ft-os havi áron lesz Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2021.03.07. 08:56:51
Dio jellegű hack and slash, igen. WH40k körítéssel. Ha kicsit is szereted a WH40k univerzumot, akkor mindenképpen megéri, rengeteg tartalom van benne, és egyelőre nagyon élvezetesnek tűnik.
Én is megvettem ma, de őszintén szólva semmi sem rúghat labdába a kategóriában a Path of Exile mellett. Főleg a januári nagy update óta. A WH40k körítés behúzhatja az embert, de játékmechanikailag olyan kis "Diablo - Path of Exile akarok lenni de hiányzik belőlem a lélek" féle cucc. Persze el lehet szórakozni vele jó pár órán át.
PoE-ben ránézek a skill tree-re és Alt+F4. Elhiszem, hogy ha van rengeteg időd, akkor az a mérföldekkel jobb játék, de manapság nekem már az is elég fontos szempont, hogy könnyen vissza tudjak adott játékba rázódni, akár egy hét kihagyás után is. Ja és ha van is időm, akkor is mondjuk max 1 óra az átlag. Kazuár lettem, na. Vagy mindig is az voltam. :)
Jézusom, belenéztem egy walkthrough-ba. Az a skill-tree :D:D Viszont sajna tényleg jónak tűnik, lehetséges, hogy megnézem, pedig ennyire időrabló cuccokkal már én is ritkán játszom, de ez érdekesnek tűnik
Komplex játék, irgalmatlan mennyiségű változatos tartalommal, mechanikával. Időigényes, de nem jobban, mint más rpg. Az első karaktert célszerű build guide alapján összerakni, úgy hamar megérti az ember a dolgokat és a skill-fa is hirtelen logikussá válik :)
Ingyenes, de ha játszani szeretnéd az endgame-et, akkor rá kell áldozni 20-30 eurot a stash-re (minden más tranzakció csak kozmetika). Miután az első sztori végigjátszásod kb 30 óra lesz, így van időd kitalálni akarsz-e költeni a játékra vagy sem. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.03.18. 23:48:50
Kipróbálni érdemes és tényleg sokoldalú a skill fa, DE ha nem gyűjtöd össze a kötelező HP bónuszokat (amik alaposan derékba tudják törni a fejlesztési elképzeléseidet), akkor magasabb szinten nyűg a játék, mert kb. 1-2 ütésből fognak ölni a komolyabb bossfightoknál.
A sztori egy nagy rakás bélsár, ebben (az egyben) a Diablo aktuális része jobb (ahol egyébként szintén nem túl komplex a történetszál)..
Ezt letöltheti mindenki, ezzel offline meg lehet tervezni A-Z-ig egy karaktert, passzívokkal, skillekkel, gear-el, mindennel.
PoE-nek egy fő szabálya van: Első a védelem, másodlagos a dps. A védelem három részből áll. Resist (fire, lighning, cold, chaos - ez utóbbival nem szükséges foglalkozni) és hitpoint (HP és energy shield). Harmadik block/dodge/evade. Skill-fán elsősorban HP irányában kell tervezni (a fent linkelt toolban van kereső, beírod hogy heal és megmutatja az összes pontot aminek köze van hozzá), illetve a block/dodge/evade (ami kaszt és build függő) általában 1-2 nagyobb (notables) passzív szerepében van jelen (ami lehet annotálni nyakláncra is, így ha nagyon nem esik útba nem probléma).
Lényeg hogy csak elsőre bonyi. Van ezer órám a játékban, ha kérdése van bárkinek kérdezzen.
A legfontosabb kimaradt. Folyamatosan mozgásban kell lenni, itt nem nagyon van face tankolás, mert jön a one shot. Nem véletlen a buildek 99% kb az hogy jobb click + dash + smoke mine + speed flask és csak a nagyon fontos cuccokat veszed fel. Kb ilyesmi a POE endgame gameplay.
Pfff.. :D LOL. Na jó, ez nekem már nem játszik. Egyelőre kipróbáltam, guide-ok alapján alakítok egy necromancer summoner buildet, de hát még nagyon az elején. Amúgy lenyűgöző az egész valahol, iszonyú komplex és érdekes. Már 10 szint körül is akkora mészárlást lehet rendezni a folyamatosan idézett lényekkel, hogy valahol lenyűgöző. Más kérdés, hogy az endgame engem már nem érdekel, ha az ilyen... Ennyi időm már nekem sincs, és soha nem vonzott az ilyesmi. De azért amíg leköt, addig játszom. Amúgy meg maradok a WH40k Inquisitornál, az beláthatóbb :D
A videón sok órányi grind és minmaxolás eredményét látod (több éves játéktapasztalat mellett, még nekem is 100+ órámba kerül hogy megközelítsem ezt a szintet), a játékosok 99%-a csak videón lát ilyet. Illetve láthatsz te is, csak meghalsz ahogy megmozdulsz a térképen :) Viszont a videón látott farmolásnak túl sok értelme nincs, 99%-ban streamerek tolják a nézettség miatt. Tisztánlátás céljából, a lenti map előállítása általában többe kerül, mint amit megtermel. Tehát totál opcionális, nem a tudatos endgame része. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.03.20. 02:34:36
Ráférne már a motor csere,béta óta ugyanazok a problémák jönnek. Ha végre befoltozzák jön új content és kezdődik minden előröl...én ott adtam fel amikor offscreen is minden 1 hit volt,jobbgomb állókép jobbgomb állókép... Túl sok a mob és túl erősek a karakterek.
Ismeritek a Dead young-ot? Én tegnap végeztem vele, ajánlom mindenkinek, nekem nagyon bejött
Teljes a The Legend of Heroes : Trails széria. A Geofront befejezte a Crossbell arc (Zero no Kiseki/Ao no Kiseki) fordítását,profi munka Xseed szint (a textúrákat is átrajzolták az ügyes grafikusok) Természetesen kezeli a javított verzió 1080p videóit és az utólagos szinkronhangokat is. Pont időben érkezett,mert a Trails in the Sky FC / SC,Trails from Zero / Azure ismerete nélkül a Cold Steel 3 / 4 érthetetlen katyvasz lenne. (A Cold Steel 4 megjelenése elvileg ápr 9.) Lassan de biztosan jön a Calvard arc ami a hírek szerint tiszta lappal nyit,és nem kell hozzá 8 (ami igazábol 13) másik játék ismerete.
Jó, hogy mondod! Nekem is be kellene fejezni végre! :Đ A béta óta játszogatom. Minden nagyobb frissítés után, lehetett elölről kezdeni. Ami, egyáltalán nem volt gond, mert élvezetes volt fölfedezni az új tartalmat, örülni vagy bosszankodni a változásokon.
Igen, kb. ebben a videóban benne van, miért csalódás számomra. A másik a sztori volt, ami ígéretesen indul, aztán egy szokásos, kusza zagyvaságba megy át.
Még mindig nem értem. Amit a lenti videón látsz az több ezer óra tapasztalat és grind eredménye. Még én sem tudtam 1000+ óra után olyan karaktert nevelni, ami 100% delirium map-on (lenti videó) életképes (20% volt a max) Ezért utálom mikor ilyen videókkal ijesztgetik az új játékosokat. A 99% sosem fog látni ilyet. Az Uber Eldert meg A8 Sirust- sem öli a 90%, pedig ezek hol vannak még a 100% delirium-tól? Ismétlem a lenti videó nem a játék "része".
A sztori meg nem nagyobb zagyvaság, mint bármelyik másik fantasy történet, vannak rossz fiúk meg vannak jók akik nem szeretik egymást. ARPG-knél meg szerintem egyébként is sokadlagos a történet. PoE erőssége, hogy az endgame a játékoson múlik, lévén van benne vagy 20 különböző mechanika amivel el tudja foglalni magát az ember száz órákig. A végső cél meg a minmax, kraftolás hogy le tudjad ölni a worldbossokat. A legvégső meg a kereskedelem, amivel gear-t gyártasz, veszel a következő build-edhez/karakterednek. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.03.22. 11:21:04
Én egy egész jó karaktert összeraktam (saját elképzelés, semmi másolás) és kiválóan működött is az első komolyabb összerakott térképes kalandozásokig, ahol nevetséges sebzéseket oszt nem is a főnök, hanem annak közvetlen csatlósai. Ekkorra áttettem egy csomó mindent +HP-ra, amivel kb. azt értem el, hogy a sebzésem közel a felére esett vissza és 1 ütés helyett 2, max.3-ból haltam meg... Ez meg gyakorlatilag már úgyis az endgame+ kategória, ahol a készítők már a hablaty ötletekből is kimerültek. Az különösen gáz, hogy minden komolyabb update után gyakorlatilag újra kell kezdeni a játékot (ezt eddig 3x játszottam el), ami egy magas karakternél min. 100-100 órát jelent.
Szóval siralmas a játék szerintem, mert a Diablónak legalább van vége és közel sem ennyire grind-igényes. Részemről nincs az a pénz, hogy újra játsszak vele, vagy talán akkor ha egyszer kész lesz a játék és alapjaiban reformálják meg ezt a töketlen rendszert. Utoljára szerkesztette: Atisz, 2021.03.22. 12:11:41
Ha nem játszol az aktuális league-el, akor nem kell új karaktert kezdened. Standard-ben minden league indulásakor kapsz ingyen skillpont újraosztást minden karakteredhez. League esetében meg természetesen új karaktert indítasz, ez a lényege.
Így egy óra játék után (nem sok tudom), de a játék koncepciója nem igazán tetszik, kb egy tenyérnyi területet látsz egyszerre, az jó ötlet, hogy a skilleket körforgásban lehet csak elnyomni kissé random módon, de kb. ennyi az érdekessége, ütések spellek kicsit súlytalannak hatnak, ha F2P lesz, akkor pár hónap múlva érdemes visszanézni, hátha változik jó irányba.
Azért ezt a spell rendszert is át kellene gondolniuk szerintem, egy körökre osztott játékban tök jól működne, de egy akcióban, mikor körbevesz 20 mob és akkor azt kell figyelni, hogy most melyik spell is van az 1-es és 2-es gombon...Ráadásul necro-nál mindegyik ikon lila. Mondjuk egy autóverseny programot is izgalmasabbá lehetne tenni azzal, hogy az iránygombok random változnának :)
igen, igazad van. Bár engem annyira nem zavart, mint a belátható terület mérete. Olyan az egész, mintha egy zsebkendő mértű helyen akarnék harcolni, mindig forgatni kell a kamerát, mert az sem arányos. Ha "felfelé" futok kevesebbet látok ezért, mindig oldalasan kell fordítani, de az egész forgatástól a spellek néha más irányba mennek, mert az egeret nem vittem tovább. Mobokat se lehet kijelölni csak irányukba lőni. Legnagyobb gond a koncepcióval van, nem tudom, hogyan lehet majd ezen javítani. A Paragon online-nak is ez lett a halála, hogy rossz volt az alapkoncepció. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2021.03.25. 09:59:48
A klasszikus MMO-kban a cooldown skill stratégia és szinergia a harc alapja. Ez is MMO-nak indult, aztán ez lett belőle. Az ikonok színe UX kérdés, de alapvetően az ember pár óra után izommemóriából nyomkodja azt a pár gombot, nem nézi az ikonokat. Sok baj a játékkal, régóta fejlesztik, de fogjuk rá hogy még béta. Remélhetőleg összerakják idővel, mert potenciál van benne, illetve mer unortodox megoldásokkal kísérletezni, ami nagy plusz.
Én reménykedem benne mert régóta vártam egy Magic ARPG-re, Gathering óta nem igen volt értékelhető alkotás. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.03.25. 14:43:45
"...de alapvetően az ember pár óra után izommemóriából nyomkodja azt a pár gombot, nem nézi az ikonokat." Hát ez a lényeg, hogy itt ezt nem lehet mivel mindig cserélődnek hogy melyik gombon milyen skill van.
Jogos, most töltöttem el vele 4 órát és visszavonok mindent. Felejtős a játék ebben a formában és nem hiszem hogy sokat fog változni a fejlesztők Discord-os megnyilvánulásai alapján :) Kár érte, jó lett volna egy Magic ARPG. Ez van.
Nagyon bejött ez a Lords of the fallen, az elején nehezen jöttem bele, vagy 5ször újrakezdtem, de már az első boss után nem sokkal warriorsként túl könnyű. Tetszik ez dark fantasy hangulat, és hogy a fegyvereknek súlya van. Meg is jött a kedvem a Dark soulsohoz , és más souls like játékokhoz, amiket eddig kerültem, mert azt hittem hogy sokkal szivatósabb ez a stílus.
Amúgy kíváncsi vagyok hogy a Dark souls és a többi souls like játék mennyivel nehezebb mint ez a Lords of the fallen.
Nioh1-2t próbáltad? Röhögve körbe veri összes Dark Soulst.
Kicsit nehezebb, de ezerszer jobb minden téren. Én a DaS után kezdtem játszani Fallennel és otthagytam 5 óra után. Ennyivel jobb a Dark Souls :) Dark Souls 3 a legkönnyebb a trilógiában és a legkiforrottabb. Az első rész meg a legjobb pályatervezés és lore tekintetében. A másodikkal meg csak akkor játssz, ha kötélből vannak az idegeid :D
Ez volt ez első solus-like játék, amivel játszottam, de már hozzáadtam a kívánságlistámhoz a Dark soulsokat, és a Niohkat, és a többi híresebb hasonló játékot, amiket eddig kerültem, mert azt hittem hogy jóval nehezebb ez a stílus..
Merlin hozzászólását meg tudom erősíteni. Csak kis hozzáadás az én tapasztalataimról. A DaS 1 az über klasszik, hihetetlen hangulat, elképesztően jó pályadesign - szerintem ezt azóta sem sikerült megugrani. DaS 3 kiforrottabb, gyönyörű tud lenni, és néhol iszonyat durva, főleg a játék második felében. A DaS 2 nekem nem állt össze sosem. Nagyon érződik, hogy az eredeti alkotó nem vett részt benne. Én nem szeretem igazán. Teljesen soha nem is vittem végig. A DaS1 ma már kicsit lassúnak tűnik a többihez képest, de épp ez a bája szerintem, ott semmi sincs véletlenül. Tökéletesen össze van rakva.
Mindenképp a DaS1-el kezdj szerintem. Onnan már mindegy, de azt érdemes figyelembe venni, hogy a Nioh 1 -és főleg a 2 egész máshogy működik, és gecinehéz tud lenni. Nagyon. Muszáj megemlíteni a Sekirót is, de az meg egy más dimenzió, más mechanika, és hát húbazmeg... Utoljára szerkesztette: Voltan, 2021.03.27. 23:46:58
Last Epoch jelenleg a sztárjelölt. Már early access mivoltában is levette a lábáról a PoE közösséget.
Saját vélemény, szerintem Wolcen egy vicc. A legutóbbi patch sokat dobott ugyan rajta, de még mindig dög unalom. Gyenge story mód, még gyengébb endgame, béna boss-ok, inkonzisztens az egész játék. A grafikán kívül semmi jót nem tudok felhozni mellette. Akkor már inkább a Grim Dawn vagy Titan Quest, ha casual vonalon mozgunk. Illetve most a fent említett Epoch. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.04.04. 14:24:41
Grim-el játszottam haverokkal, elment egynek, de annyira nem fogott meg. Wolcent végigvittem 2x (mármint a storyt, az utána lévő farmolás, már elvette a kedvem), de megint jött egy patch úgyhogy kezdhetem előről, amihez már nincs kedvem, szóval néha játszok vele pár percet, de már nem adja annyira. Last Epoch lehet, hogy jó, de nekem a multiplayer hiánya elég nagy negatívum. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2021.04.06. 20:38:24