SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Ez egy interjú grasz.org. Micha³ neoXs Owczarek beszélt Dominik Eggtooth W³odarczyk és Pawe³ Paindemonium Przepióra, aki dolgozott a Painkiller: Redemption. Az interjú megtanulod, hogy a tervezett kooperatív mód 4 fõ részére és egy ingyenes multiplayer mód. Összehasonlítva a korábbi verziók a játék, sok dolog jobb technikai és csípett grafikus motor. A szerzõk azt is beszéltem a titkait a játék, itt is ismert tervek támogatására a játék megjelenése után.
neoXs: Üdvözöljük srácok! A start megmondani, hogy mi az Ön szerepe a megváltás projektben?
Paindemonium: Hello. Én vagyok a szerzõ a történet. Én is létrehozott cutscenes szintek között ebben a projektben. Emellett foglalkozom támogatása megváltás. Saját hozzájárulás nem olyan nagy, mint Eggtooth's.
Eggtooth: Én vagyok a vezetõje, ezt a projektet. Én programozása minden szinten. Akartam csinálni tökéletes térképeket. Én találtam a történetet, ami Paindemonium javult, mert az elsõ történet nem volt olyan érdekes. Tehát én vagyok felelõs a 90 százaléka a játékot
neoXs: Szóval ez a sok felelõsséget, a sok munka.
Eggtooth: Igen, minden nap néhány órát gondolkodtam a térképeket, de azok voltak készen. Én sok idõt szentelt, hogy megtanulják a LUA nyelvet. Ez egy nehéz munka, hogy rögzítse az osztrák kódot.
neoXs: Hogyan jött az ötlet ez a játék?
Eggtooth: Eredetileg volt egy mod a nagyon szegények játékot Fájdalomcsillapító Feltámadás által házilag 2009-tõl. Abban az idõben akartam létrehozni egy túlélési a megváltoztatását, amelyek csak egy térkép DM_Sergio_Outlander. Azt hittem, hogy egy mod, amelyben a játékosok csatát vívott ezer szörnyek egy térképen, akkor nem volt több mint ezer fát száz. Az ötlet a nevét játék az alternatív véget a feltámadás, amikor Bill megváltja bûneit. Ott volt ez a szó.
neoXs: Mit tud mondani történetet megváltás?
Paindemonium: A történet az én ötletem. Azt akartam, hogy csatlakoztassa az összes Painkiller "játékot egy történetet. Miután csata ki Hell következõ részei PK tette közzé egy másik fejlesztõ. Következõ Studios hozzá egy következõ hõs a játék, és egy új történetet. Ezért hoztam létre egy nagy történet háború közötti és a pokol ég és a karakterek Daniel, Belial, Bill és Sammael.
neoXs: Újdonságok a PK megváltás?
Eggtooth: Ez a kérdés számomra. Mi újság? Semmi. Ez a játék elkötelezett emberek, akik szeretnének pihenni egy kemény nap után munka. Most van egy kicsit szörnyek
Paindemonium: Bit ...
Eggtooth: Nos, kissé, ez az. Majd megöli a térképek ezer szörnyeket. Ez a játék a Serious Sam stílusa, nincs történet, nincs semmi, csak a vágóhídra. Ez az, hogy öröm. Van is jobb játék, a fizika, amely nem volt az utolsó része a sorozat, például a szervezet képes elpusztítani objektumot.
neoXs: Mesélj optimalizálás, grafika és zene.
Egggtooth: Mit is mondhatnék róla ... Ez egy hat éves motor.
neoXs: Tehát grafika ugyanaz, mint az elsõ játék?
Eggtooth: Lényegében van néhány változás. Talán a jövõben fogom összehasonlítani a grafika az elsõ játék, és megváltás. A játékosok nyilatkozat élesebb textúrák, egy kicsit jobb dinamikus árnyékolás. Most a játék néz ki egy kicsit jobban. Most már vannak olyan idõjárás-változás, mint az elsõ PK. Egy esõ jó példa a változások (negyedik szint), ez reális most. A játék tökéletesen mûködik, terhelési szintek rövid. Van egy stabil high fps.
neoXs: OK, mondja el nekünk a zenérõl.
Paindemonium: Tehát a zene egy hosszú történet. Sok volt a probléma. Az elsõ ötlet az volt, hogy a barátom is ezt a zenét. Sajnos, elvesztették képes rögzíteni. Következõ próbálja a zene a svéd zenekar völgy of the Dead, aki megteremtette a zene Chronicles of Riddick. Ez volt a remény a jó zene és jó az együttmûködés, de elvesztette a kapcsolatot két hónap után. Véletlenül találkozott egy férfival az interneten a YouTube-on. Ez volt a funnny animáció a jó zene. A neve Miko³aj VMP Birek. Úgy viselkedett, szakszerûen és elkezdett zenélni, úgy hangzik, mint a zene az elsõ Painkiller.
neoXs: Beszéltünk single, mi a multiplayer? Ott lesz valami hír, új gamemode? Megfelelõen ott lesz multiplayer?
Eggtooth: Ez a kérdés, hogy nekem, a válasz nem lesz szép. Kiadásakor a játék megváltás nem tartalmazza a multiplayer, mert a multiplayer leginkább poloska, és JoWooD nem akarok kiadás azzal. Megjelenése után (körülbelül egy hónap) Azt akarom, hogy engedje szabadon az összes addon, mint elkülönült játék segítségével az elsõ Painkiller motorja, amely nem tartalmazza a single. Ez támogatni fogja a hozzá új dolgokat. Remélem, hogy sikerül.
Paindemonium: Meg kell fizetni az alapvetõ single, természetesen a következõ DLCs ingyenes lesz.
neoXs: Ön tervez a Coop mód?
Eggtooth: Igen. Az egyik a Coop modul tartalmaz egy kampányt eredetileg az elsõ játék, 4 játékos.
Paindemonium: Hogy mi lesz kiadás most csak alapítványok nagy épület. Ez a projekt a rajongóktól a rajongók. Szívesen veszi a rajongók a csapat, akik szeretnének velünk dolgozni.
neoXs: Mi történt, hogy a JoWooD volt érdekelt ebben a projektben?
Paindemonium: Minden kezdõdött egy új lengyel kiadója játékok FonoGame. Õk megkeresett bennünket a JoWooD.
Eggtooth: FonoGame segített nekünk. Az elsõ ötlet az volt, hogy adjunk Redemption a Painkiller Pandemonium kiadás. 2009-ben kezdtem dolgozni MegaFixMod. Ekkor találkoztam Reinhard Pollice a JoWooD és Ivan Ertlov a Homegrown, õk nagyon sokat segítettek. Ebben az idõben volt egy ötlet, hogy hozzá a patch a Resurrection hivatalos frissítés. A mod nem támogatja most, az utolsó verzió a 2.0. 2010 júniusában kezdõdött beszélgetések JoWooD pontosabb, mert kaptak egy béta változat megváltás, akkor ez a játék nem volt olyan jó, mint most. Látták, hogy a motor a Fájdalomcsillapító Feltámadás lehet rögzíteni. Együttmûködünk a mai napig, és amelyek eredményeként a szabadon bocsátását Painkiller megváltás.
neoXs: Meddig támogatja a játék? Mit tehet játékosok várnak?
Eggtooth: Szeretném, ha a játék tartsa életben sokáig. Támogatás továbbra is két év, talán három. Azt akarom, hogy szabadítsák fel egy csomó DLCs. Hét kiadása után meg fogják osztani a hivatalos filmzene. Azt akarom, hogy a gyakori frissítések Azt hiszem, két, három hónappal megjelenése után lesz elérhetõ ingyenesen DLC 4 szint második fejezete a játék. És 1 hónap után a kiadás is közzé kell tenni multiplayer, mely során a JoWooD.
neoXs: Amikor a világ hallott a játék volt a sok rossz, a kritikus hangokat, különösen Lengyelországban. Hogyan elmondták, hogy?
Paindemonium: Meglepõdtem, amikor február 2-án hivatalosan is bejelentette JoWooD Redemption. Több száz weboldalak számolt be, hogy az új Painkiller jön. Tudom, a kritika hatalmas. Nyilvánvaló volt, hogy lesz. Én értem ezt. Sajnálom JoWooD nem beszélve, hogy kialakult ez a projekt, a szurkolók a rajongók számára. Valójában ez a projekt által létrehozott hét embert. Mi készen állunk, hogy új ember a csapatban, aki tud segíteni a különbözõ kérdésekben, mint a programozás, modellezés, zenék, animációk. Remélem, hogy a jövõben a Redemption fog fejlõdni, hogy nagy játék. De a JoWooD több ember fog hallani a játék.
Eggtooth: megértem, hogy néhány játékos nem tetszik nekünk most, de nem tudom, mi ez a játék. gyakran nem akarják megérteni.
Paindemonium: Tudom, hogy az emberek kritizálják multiplayer térképet használt. Azt akartuk, hogy bemutassa a potenciális Ezen térképek, mert a stílus soha nem használták semmilyen más Painkiller játék. Kiderült, hogy ez egy jó ötlet.
Eggtooth: Ígérem minden DLCs ingyenes lesz, ami nem népszerû az újabb játékok és fejlesztõk.
neoXs: Összefoglalva, nem kritizálni, amíg nem játszik. Remélem, hogy te és leszünk büszkék ezt a játékot. Köszönöm az interjút.