Egy interjúban a GSC GameWorld fejlesztõi kikotyogták, hogy készül a harmadik S.T.A.L.K.E.R. játék, mégpedig a sokat sejtetõ Call of Pripyat alcímmel.
2007 márciusában jelent meg az immáron több mint 2 millió példányban elkelt S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, mely a titokzatos ukrajnai zónába kísért el minket, ahol Strelok volt a likvidálásra kijelölt célszemélyünk, de kalandunk során sok olyan dolgot élhettünk át, amit csak a zóna tud produkálni. Nem sokkal késõbb megjelent a folytatás is, név szerint a S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky, amiben egy évvel a Shadow of Chernobyl történései elõtt egy zsoldos S.T.A.L.K.E.R.-t alakítottunk, akinek ismételten csak Strelok volt a kijelölt áldozata. Igaz, a végén sikerült elcsípni, de hála egy hatalmas kitörésnek ,elvesztettük a célpontunkat és a feledés homályába merültünk. Most egy harmadik alkalommal is visszatérhetünk a zónába, ahol úgy látszik most Pripyat, a hatalmas szellemváros kapja a fõszerepet. Sokat nem árultak el a fejlesztõk, a múltkori Apocalypse-es pletykákat sem cáfolták meg, mindenesetre csak a cím változott eddig. A játék, ha minden rendben megy még idén, 2009 végén kerül a boltok polcaira. Szeretettel várjuk!
call of duty
reméljük ez már nem lesz olyan bugos, mint a többi volt :S
2009 vége,hol van az még?:D Azért nem lesz majd olyan rossz játék sztem:D
"Sergey Grigorovitch válaszolva a fórumozók felhördülésére, azt mondta, hogy a "Call of Pripyat" egy készülõ addon szerûség, melyet az idén õsszel terveznek megjelentetni. Ez még nem minden, mert Sergey koma állítása szerint már dolgoznak ezerrel a S.T.A.L.K.E.R. folytatásán is, amirõl sajnos semmi többet nem árult el. Mivel egyelõre hivatalos bejelentés nincs, tessék pletyka szinten kezelni az infót."
"Pripjaty (ukránul: Прип'ять, oroszul: Припять) város Ukrajna Kijevi területének Ivankivi járásában (1986 elõtt a Csernobili járásban[1]), a belarusz–ukrán határ közelében, Csernobil városától 16 km-re északra. Jelenleg elhagyatott település, egy szellemváros, mivel a tõle alig három kilométerre fekvõ csernobili atomerõmû 4-es blokkja 1986-ban felrobbant, és a város teljes lakosságát evakuálták.[2]
A hely máig megõrizte a szovjet városok 1986-ban jellemzõ arculatát, mivel az atomerõmû-baleset óta itt semmi nem változott. Bár a városban mérhetõ sugárzás nagyrészét okozó céziumizotóp felezési ideje 30 év, még hosszú ideig nem várható a lakosság visszatelepítése a felrobbant reaktor közelsége és a város erõsen szennyezett környezete miatt." Tovább...
Nah, faxa, nekem tetszik, de jólenne, ha nemlenne ilyen bugos geci, hogy 6 tárba se döglik meg néha az ellen: C Meg, hogy a spanok kitolnak a fedezékbõl:C
nem. ez kb olyna mint gta3, gta vice city és gta san andreas. egyik se gta 4 meg 5, mert a gta4 az egy külön kalap fos.
stalker a gta testvére lehetne mer szintén vannak benne jó kis bugok, de a játék menet, akkora nagy, hogy jeah!
ha ez is magyar lez, úgy megvezem hogy csak na:D pripyat amúgy is, tiszta magyarország, a hatalmas paneljaival:D fail.
Tény, hogy van egy hangulata az egésznek, ami megfogja az embert. És milyen lenne akkor, ha az a STALKER (Shadow of Chernobyl) készült volna el, amit évekkel ezelõtt ígértek!
én clear sky-t nem tudtam végigjátszani, nagyonbugos volt, meg felbaszott hogy minden fegyver ronda :D
mét, az volt a legmulatságosabb az egészben... tök jól befészkeled magad a fedezékbe, célzol és oldalra kezdesz korcsolyázni, mert melletted ott mozgolódik a pajti
Amire te gondolsz szerintem az az Oblivion lost, és hát valóban ha az lett volna megvalósítva akkor nagyon durva kis játék lehetett volna belõle(így sem volt annyira rossz).
Mennyi sok ember mondja itt a kicsi kis szájával, hogy bugos az elõzõ két rész, meg majd 3 Giga peccs, meg minden... Na, szerintem ti pont azok vagytok, aki nem játszott 5 percnél többet a játékkal. Érdekes, engem nem zavarnak a bugok, sõt, most nagyon eszembe sem jut egy sem, és imádom a játékot (persze közvetlenül Counter Strike után csak). Akit zavar, az meg menjen aknakeresõzni, abban nincs bug.
látom te sem emlékszel, hogy a Shadow of Chernobyl elsõ patch-e mennyi hibát javított... :D több oldalas lista volt a javított bugokról és képzeld, engem pl az baszott fel, amikor a roncstemetõ után egyetlen kutya nyolcadszor is elintézett, mert hiába lõttem, nem fogta a golyó
egyébként én azóta is játszok a stalkerrel, az meg szerintem nem 5 perc...
Én még a socot patch nélkül vittem végig. 1 oylan bugom volt ami zavart de az is csak egy mellék küldetés kárára ment ami elég jelentéktelen volt.
a cs-is végig vittem de egy idõ után unalmas ezért már nem játszok velük. bár a cs még fent van a gépemen.
Ajjaj... Nehéz eset vagy te. Szóval írtam, hogy akiket zavar a bug, azok 5 percet játszottak vele. Erre írtad, hogy te végigvitted, tehát magadra vetted az öt perces dumát. De mirõl is van szó? Azokhoz szóltam, akiket zavar a bug. Erre te írod, hogy nem zavar egy bug sem. Akkor minek írogatsz feleslegesen? Nem neked írtam, de te azért nem bírod megállni, hogy ne szólj valamit. Gratulálok uram...
Már ne is haragudj, de amikor kijött a SOC nálunk, már 1.3-as patch volt rajta. Ja várjál, én vagyok a hülye, hogy megvettem eredetiben, mert ha letöltöttem volna, az peccs nélküli...
Nem, egy szóval sem mondtam, de ha megvetted valóban, tudnod kéne, hogy alapból 1.3-as patch van rajta, szóval nem tudom milyen lelõhetetlen kutyákról beszélsz...
a hivatalos megjelenés után 2-3 héttel jött az elsõ patch, nekem meg nem magyarországi kiadásom van, olcsóbban kijött webshopból a rendelés mintha itthon vettem volna
Elkepzelheto . Bar biztos hogy maga az alap szo "stalker"-bol (cserkészõ vadász) bohockodtak ki ezt a szo kombinaciot. Hulye : "H" haszontalan , "U" utodott , "ly" , "E" eszetlen .
nem lehet, a játéknak ez a könyv az alapja, aminek ha megnézed a címét, nincs benne egy darab mozaikszó sem, és a pontokat csak a figyelemfelketés céljából tették bele a címbe, maguk az ukrán készítõk nyilatkozták(most írtam le harmadszor szerintem),
az, hogy egyesek bemagyarázták hogy ez ilyen értelmetlen sorrendet alkotó szavak kezdõbetûi, az a sok ostoba rajongónak köszönhetõ, a tudatlanok, pedig elhiszik
na bazz, csak a 2004-es gamestar 8 oldalas bétatesztjét találtam meg a játékról, másik újság már nincs meg...
ha lesz idõm végigolvasom és ha ebben is leírják, akkor lefényképezem és berakom ide, tegnap néztem az ign-en 2002-es interjút a készítõkkel, de már sajnos nem elérhetõ :S
gs-ben mindenfelõl összefordított meg netrõl lopott faszságok vannak, és voltak akkoriban is, lásd a hl2 különkiadásukat amiben a véglegest tesztelték és a lopott betaból voltak képek :D
Jaaaj, ez akkora kamu :D egyszerûen dizájnosabb volt a név a pontokkal, azért lett ilyen. Ezt a "jelentést" csak a rajongók érdeklõdése miatt találták ki.
Lehet hogy ez wareznak számít de most találtam. Akit érdekel a valóság, a csernobilban történ katasztrófa az nézze meg!Eléggé megrázó sztem! A Csernobili csata Dokumentum film
1986. április 26-án, kora reggel megkezdõdött "A csernobili csata" miután a csernobili atomerõmû négyes számú reaktora felrobbant, és egy lángoszlop emelkedett 750 méter magasra a hajnali ukrán égbolton. A következõ nyolc hónapban 800 ezer, a Szovjetunió minden pontjáról érkezett fiatal katona, bányász, tûzoltó és civil dolgozott azon, hogy megszüntesse a radioaktív anyagok környezetbe jutását és egy "szarkofágot" készítsen a megrongálódott reaktor köré, amely visszatartja a további radioaktivitás kikerülését.
Habár már eltelt 20 év a szörnyû baleset óta, az emberekben még mindig erõsen él Csernobil emléke, hiszen akkor kellett szembesülnünk azzal a ténnyel, hogy egy ilyen jellegû baleset megtörténhet, és számolnunk kell a következményeivel.
anno még a Discoveryn néztem a premierjét, tényleg jó kis film