Az nem gond, pár éve leszoktam a torrentezésről. Kúlt játékokat begyűjtöttem már, újabbakat, amikbe jó a multi meg megveszem. Legutolsó nem eredeti játékok amikkel játszottam az a FC: Primal, Carmageddon reincarnation volt. Egyébként Originin 20, Uplayen 10, Battleneten 2, Steamen kb 180 eredeti játékom van. Szóval nem gond, hogy eredeti kell :)
Eredetileg a SOC, COP, CS pályái egyben a Cop motorjával. Teljes freeplay, csak mekllékküldik de van egyszerűsített SOC sztori is. (választható) Egy új pálya is van benne, nagyon szép bár elég üres.
A vsync problémára: Az alábbi linken van egy hivatalos multi patch (mindhárom játékra jó) ami javítja a vsync problémát (is). Teszteltem cop-al és működik, a menüben 1000 helyett már csak 60 fps van.
"This is a common problem with the Complete mod. The reason why you cant go back to Zaton is because your save file is corrupted. This corruption happens when you look inside your stash and then save/travel to a new location. Your only choice now is to load a save BEFORE you made the said save/travel and continue from there. To avoid this in the future, always talk/trade with someone before saving/traveling after looking inside your personal stash. "
Úgy fest, ez egy kijavítatlan bug a CM-ban, hogy elromlik a mentés. Eszerint próbálj meg előbb trade-ablakot nyitni valamelyik NPC-vel, mielőtt mentesz, és továbbmész.
Cső! Erre tudtok valamit? :D Complete mod, pripyatból mennék vissza zatonba (első pálya), de nem tudok mert kifagy. Jupiterig még el tudok menni, de onnan vissza zatonba már nem...
Off: Jaj, csak most látom :) A jó öreg Ornstein :D A játéktörténelem legjobb bossharca ellenük ment le :D Vagy 150x összesen :D NG+ ban előttük megálltam csak emiatt.
Nem tudok róla. Pedig nálam alapjátéknál is volt a tárolókban 2-3 tonna cucc. Akkor kaptam agybajt, amikor Bütyök kirámolta a Janov-i ládámat. Öcsém. Mire visszacuccoltam mindent.
Ez az item felhalmozás miatti teljesítmény csökkenés a csupasz, mod-októl mentes verziókat játszva is jelen van? Régebben eléggé rá voltam kattanva minden részére és nem emlékszem, hogy teljesítménybeli problémát éreztem volna, ahogyan haladtam végig a játékokban.
Hát tökön is szúrnám magam ha leégne a vasam a vsync miatt :D Most már úgy néz ki, hogy minden jól működik, csak nem szabad 100 itemeket felhalmozni...jelenleg a kisebb problémám, hogy eltűnt az orvos a skvadoskról és olyan sugárzás van rajtam, hogy ötletem sincs, hogy fogom megoldani :D Nagyon nagyon jó ez a misery mod. Tényleg így lett teljes a játék.
Nevetséges sajnos ja, a játék motorja kész katasztrófa. Amúgy szerintem még mai napig marha jól kinéző dolgokat lehet belőle kihozni, de akkor is bughalmaz. Az is igaz, hogy SSD-n lehet javulna a dolog, mert a vinyó swappol állandóan a játék alatt, láthatod is néha kis mentés ikonnal valamelyik sarokban mikor csinálja, ha jól emlékszem vissza...rég stalkereztem, az új géppel meg nem is merek, a Vsync hiba miatt...A Lost Alpha mod egyik fejlesztőjének is kinyírta a GTX970-ét az a hiba, nekem szintén GTX970-em van...inkább nem teszem kockára. Azért hozzá kell tenni, hogy a jobb modok fejlesztői (köztük ők is, meg akkor ezek szerint a Misery fejlesztői is) elvileg kijavították a vsync bugot. Na mind1, talán egyszer kap egy esélyt a Misery, de az alapjátékok többször nem, már úgyis szétjátszottam őket.
A túl sok itemtől tényleg csökken az framerate, én is tapasztaltam. Mondjuk arra nem emlékszem hogy ha tárolókban vannak a cuccok akkor is okoz laggot vagy sem, de valóban vicces hogy kihatással van az fps-re a cuccok mennyisége.
Mindent kipróbáltam már. Esküszöm. Nem töredezett a vinyó, nincs vírus, tényleg nincs semmi.
Nevetséges de tényleg az lesz, hogy a motor nem bírja el ezt a 70-80 itemet ami nálam van...nevetséges. Most adogatok el mindent. Marad majd nálam a fegyverem, a lőszer, stimpack-medpack oszt csókolom. Ládába meg az utóbbikból +1 garnitúra...
Elég gáz, hogy pont most, amikor annyi item van, hogy ENERGIÁM sincs elolvasni a tárgyleírásokat, végre ki van bővítve a játék, fasza, élvezhető, olyan nehéz hogy kaparom magam, még is lehet benne haladni, patent, gyönyörű, kiegyensúlyozott, erre nem lehet élvezni, mert sok item van nálam...hát gyerekek. Ezen a programon átok ül. De ezt már akkor látni lehetett amikor elhúzodott az első rész fejlesztése vagy 10 évig..
Pèpè Silvia [rendelkezik ezzel: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat] 2014. dec. 16. @ de. 8:09 Yes the game starts stuttering severely if you have a bunch of loot, both on your person and in your stash. You can easily test it by selling all your loot and seeing a massive performance increase. Try selling as much as you can and it should play better.
kipróbáltam, és tényleg. megyek és tökönszúrom magam. de előtte eladom az 1tonna lootomat.
őő nézegettem folyamatosan a hőfokokat és minden stabil 50-60 körül van. Vsyncet kikapcsoltam alapból amúgy, azzal kezdtem :(
Az a durva, hogy keresgélek a neten, és nem találok megoldást ami működne. Amit találtam:
1. disable prefetch (két módszer, az egyik a cfg bemásolás, a másik a -paraméter) 2. performance textúra pack 3. alife.cfg fileban a switch_distance átírása 150-300 közötti értékre
Mindent megcsináltam, és dx11-ben maxon, még is stabil a másodpercenkénti töltögetés. Élvezhetetlen. Dx10 - dx11 váltogatás, illetve a fényeffektek (HBSO vagy miatököm és társai) kikapcsolásai abszolut nem befolyásolják ezt a dolgot.
Full tanácstalan vagyok. r9 270x, 8 giga ram, i3-as proci a 4-es generációból. GTA5, Fc4, Dragon Age Origins, Witcher 3, mind mind mennek maxon 30-40 körüli fpsel. És ezek azért új játékok. Nem tudom mi van...
Működik a COP-ban a vsync? Ellenörizd le, mert a Shoc-ban pl mai napig nem jó, és asszem a többi résznél sem. Így a menüben lazán kaphatsz 2-3000 fps-t is, és ha szerencséd van, akkor sípolni kezd kicsit a videókártyád és észreveszed, de ha nem, akkor pár nap alatt lazán kinyírja a game...
Sziasztok! Nem tudom mennyire él a topik, talán valaki tud segíteni.
Új géphez jutván arra gondoltam, hogy kipróbálom a COP-ot a Misery moddal, és hát baromi jó. A problémám az, hogy 1 nap játék után elkezdett nagyon durván swappolni. 2-3 másodpercenként megáll a játék ilyen tizedmásodpercekre, ami nem lenne akkora probléma, de folyamatos, és asszem egyre durvább. Játszhatatlan a játék már. Minden maxon ment eddig teljesen szépen 50-60 fps-el, most meg megáll a játék másodpercenként. Van erre valami fix? Vagy olyan beállítás amin nem szaggatna? :/
Sziasztok! Kellene egy kis segítség! Prohardver forumon szétnéztem mod ügyben, az SGM 2.2 Enot tetszett meg a legjobban. Leszedtem, gamedata-ba bemásoltam a fájlokat. 1.6.02 patch fennvan. Feltettem a magyarítást is, de "xray 1.6leállt-al" kidob. Láttam továbbá, hogy vannak fixek, amik különböző dolgokat javítanak, valaki írta, h neki csak azokkal működött, na de ezek a linkek halottak. Valakinek megvan, vagy van hozzá máshonnan linkje, esetleg más ötlet miért nem indul? JA, az fsgame.ltx fájlban még ezt a sort is átírtam:$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\ előre is köszönöm a segítséget
Itt nézz szét. Mondjuk ha a PH CoP fórumon teszed fel ezt a kérdést akkor még többet is kapsz. Van ami nem szerepel az összefoglalóban.
Nagyon szépen köszönöm!Letöltöttem, biztosan működni is fog, csak még nincs meg az a mappa, amibe be kell másolni.Még egy kérdés.Melyik a legjobb MOD, amihez van magyarítás?
Sziasztok!Valaki tud letölteni stalker-filefrontról?A Russian dialog voice pack kellene, de nem tudom letölteni...
Köszi, segített. Valszeg a Lost Alpházás okozott erős képzavart nálam mert az volt a gond h nem a COP mappájába installáltam. (vmiért sztem erre is azt hittem h stand alone mod) :D amatőr hiba :D
Sztem nézd meg, ha valami nem úgy volt, ahogy Te csináltad próbáld ki, ha nem megy, még a kommenteknél utána olvashatsz
Üdv.
Olyan problémába futottam beleh lekaptam a Misery 2.1-et, telepítem de mikor indítani akarom (rendszergazdaként ahogy a readme-ben van) kattog párat majd semmi nem történik. Reinstall-nál detto ugyanez. Anno fent volt a 2.0 verzió és ment is gond nélkül, elsőre arra gondoltam az hagyott fent vmit így eltoltam ccleaner-el egy tisztítást, újra fel, de ugyanez. Nincs hibaüzi vagy hasonló csak nem indul. (Játszottam a kompatibilitással is, eredmény nélkül)
Sziasztok, ezen a fórumon több a forgalom azért írok ide, a SOC-ot játszom megint és felraktam a complete modot, na most. Nekem nem tetszenek az új távcső kinézetek és szeretném kiiktatni őket a modból, egyszer már megcsináltam de nem emlékeszem mit kell kitörölni és honnan hogy eltűnjenek, legutóbb is úgy kérdeztem meg itt a fórumon, tud valaki segíteni? Köszi :)
Akinek még nincs meg esetleg, most nagyon olcsón megszerezheti a teljes STALKER triológiát:
Azért bázist foglalni se szoktak egyedül, nem véletlenül vannak frakciók se. Plusz hány sztori van a játékban, ahol 2-3-an barátok és együtt bandáznak?! :) Bőven be férne ide is egy coopeeratív mód :)
Itt egy mod SGM 2.2 + Сборка by Cineman and DreamerHardcore + STCoP WP azoknak akik szeretik a keményebb harcokkal fűszerezett realisztikusabb játékmenetet. Akik meg nem full nehézségen tolják az alapjátékot azok csak jó messziről figyeljék :) Fegyverarzenál
Megveszed steamen a kliens meg telepíti ilyen egyszerű. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2014.10.14. 14:39:56
És létezik valamiféle balansz mod? Reloaded nem nyúl bele ilyesmibe ezek szerint.
Az ellenfelek mindenképp táposabbak lesznek, tehát: ha alapból zsengék voltak a kutyák ellen az NPC-k, akkor majd még girhesebbnek fognak hatni a nehezebb fokozaton, így nem ajánlott ezért föltornázni a nehézségi szintet!
Lehet, hogy modnak is van köze hozzá, bár nem emlékszem a leírásban ilyesmire. Esetleg ha feljebb rakom a nehézséget, akkor táposabbak lesznek a stalkerek vagy azzal arányosan nőne a kutyik ereje is?
A kutyák viszonylag gyorsak, meg körbe-körbe futkoznak az ellenség körül, majd hirtelen irányváltással rárontanak. Azt hittem a mód piszkált bele a kutyák energiájába, golyóállóságába (mert az is van nekik ).
A zombik viszont lassúak és csak az ellenfél irányába battyognak, közben meg nagyjából abba az irányba lönek. Elég könnyü öket leírtani. Csak a fejeseket kell osztani.
Szerintem csak bénák:D Csak érted, nagy stalkerek, jön két kutya aztán halnak. Mondjuk néha meg ramboznak, tegnap mentem Sawmilhez szerszámért, oda tévedt 1 db bandita is és tök faszán leríttuk a zombicsekeket. Szóval ezért fura mikor 2 db kutya gondot okoz.
Hey Tudom, már kicsit kihalt a topik, de én nem régiben álltam neki a játéknak újfent Reloaded 0.8-as moddal. 1 dolog zavar nagyon, hogy 1-2 kutya képes egész stalker szakaszokat leirtani és hát ez elég zavaró, van erre valami mód, hogy jobb legyen a ballance?
Ennek örülök, azt hittem már végig ilyen lesz, de ha csak a hozzáadott pályákon akkor nem baj.
Szóval az Enot-tal játszol. (kibövített SGM 2.2) Sajna a probléma amit említettél az a mód sajátossága. Az emlitett mod területeken az npc-k nem keresnek menedéket és túlélik. Viszont már van menedék nekünk. Az elsö példányokban még az sem volt, ha kitörés jött akkor át kellett aludni a kitörést. Csak úgy élhettük túl. Ez a mód pályáin van csak így, az eredeti (zaton, jupiter, pripyat) területeken már szedik a lábukat a legközelebbi menedék felé. Ha odaérnek túlélik, ha nem akkor meg lehet a maradványokat fosztogatni.
Amúgy én azzal a Stalkerrel játszom ami a #7634 es hozzászólásban le van írva, szóval nem tudom az eredeti milyen, mert nagyon rég játszottam már, de amikor valami kitörés következik, miért van az, hogy én vagyok az egyetlen akinek megfelelő helyre kell vonulni, míg a többiek csak lazán sétálgatnak mintha mi sem történt volna? Mert elég kellemetlen, hogy csak nekem kell fedezékbe vonulnom és percekig várni, aztán persze ha csak kicsit is arrébb megyek már nem vagyok védett, mintha nem lennék ugyanabban a védett házban/barlangban :S Szóval ez ténylegesen ilyen? :(
A complete magyarításán még dolgozik a fi csoport.
A SMRTER-hez van egy magyarított változat, de nem tudom, hogy él e még a link.
Ott van még az ENOT mod amihez szintén van magyarítás.
Ne felejtsük el az AMK 2.0 Devolutions modot se. Szintén van magyarítása Dodopek-nek köszönhetôen. Itt az összefoglalóból elindulhatsz.
háát a misery-hez még elkélne.eleve olyannyira nehéz hoggy hihetetlen.havi szinten játszok vele kicsit mert mentésről mentésre megyek.Persze nem lesz rossz ettől még.Sőt.De ahhoz nincs magyarítás.
A S.M.R.T.E.R. meg még nincs kész,ami van abban sincs sok extra. Complete meg tudtommal csak grafikai okosság meg pár bugfix unofficial patch ilyesmi.Gondolm ott csak emiatt ütközhet az eredetivel.ki kell próbálni hátha megy vele.
Hihetetlen mennyi nagyszerű mod van ezekhez a játékokhoz, az ember már azt sem tudja melyik a jobb... Aztán most meg itt van a Lost Alpha :) Amúgy ezekhez a modokhoz van magyarítás? (Call of Pripyat) Mert a magyarításokon "csak" az SGM meg a way in Pripyat -hoz van, de mi van a Complete mod, SMRTER mod, misery 2.1.1 -el? Utoljára szerkesztette: StoneCold7, 2014.08.13. 15:38:19
Ezer éve tettem be watchlistbe a moddb-n :) Örülök, hogy nem halott a project!
ezen a megújult oldalon nem tudok ebben a topikban keresni, mert az egész istenverte cikkek/fórum/hsz/felhaszálók/stb-be mindenhol keres. Hogyan tudok csak ebben a topikban keresni?
Az Enot-ban a helikopterek elmenetele után vannak küldetések? Öld meg a sok zombit, sötétvölgy, katonai bázisok, stb?