S.T.A.L.K.E.R.: CoP infók, a folytatás bejelentése
Egy a PCGames által készített interjúban Oleg Yavorsky elárulta, hogy igazak voltak a pletykák, s hogy tervben van a S.T.A.L.K.E.R. sorozat valódi folytatása.
Az interjú nagyban a S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat játékról szól, jöjjenek hát a szaftosabb, érdekesebb részletek a beszélgetésbõl. A Call of Pripyatot mozgató X-Ray Engine 1.6 DirectX 10 támogatással fog érkezni, bár a fejlesztõk erõsen gondolkodnak a DirectX 11 használatán is.Továbbá minden küldetés elõre tervezett lesz, így nem lesz szerencsénk több ismétlõdõ küldetéshez. A nem játékos karakterekkel való kommunikáció is többoldalú lesz, és valóságosabb viselkedést is fognak kapni a Zóna lakói. A stalkerek nappal vadásznak, járõröznek, éjszaka pedig a bázisokra visszatérve pihennek .Ismét visszatérnek a vezetõk is, így akinek nincsen kedve hosszú távot lábon megtenni, az egy kisebb pénzmagért cserébe felbérelhet egy vezetõt, aki hamarabb eljuttatja a játékost A pontból B-be. Pontos megjelenési dátum a játéknak még mindig nincsen, de õszre valószínûleg már készen lesz. Most jöjjön a kis részlet az interjúból:
PCGames: "Beszéljünk egy kicsit a jövõrõl. Májusban olyan pletykák keltek lábra miszerint készül a S.T.A.L.K.E.R. második része, a CryEngine 3.0 használatával .Ez tényleg csak pletyka? Milyen terveitek vannak a S.T.A.L.K.E.R. sorozathoz így összességében?"
Oleg: "Az nem titok, hogy folytatni szeretnénk a S.T.A.L.K.E.R. sorozat fejlesztését. Tervben van a valódi folytatás, de még túl korai részletezni. A CryEngine 3.0 használata pedig csak egy pletyka. "
Sergei Grigorovich, a GSC Game World elnöke nemrég adott egy interjút, amiben szót ejtett a Call of Pripyat egyes elemeirõl és egy lehetséges konzolos portról.
Sergei szerint sokat hallgattak a játékosok panaszaira, és egészen a megjelenésig tesztelik a játékot, hogy megfelelõ minõségû terméket tudjanak idén õsszel kiadni.A játékot 15 ember Ukrajnából, és további 50, fizetett, külsõs ember teszteli. Továbbá a játék még mindig támogatni fogja a DirectX 8-at, így a régebbi számítógép tulajok is játszhatnak ha a kártyájuk támogatja a Shader Model 2.0-át. A CoP multiplayer része is kap egy kis frissítést, tervezik a nyerési táblázatok és a jutalmak integrálását, hogy kicsit izgalmasabbak legyenek a többjátékos meccsek. Tervezik még a lopakodás fejlesztését, hogy csendben likvidálhassuk ellenfeleinket, bér Sergei szerint nem kell számítani egy Hitman vagy Thief szerû játékra. A játék a StarForce másolásvédelem legújabb verzióját fogja használni, de ez alkalommal DVD nélkül is indulni fog. A játékhoz letölthetõ lesz majd egy SDK is, bár mint az elõzõ részek esetében, itt is csak a többjátékos módhoz lesz elérhetõ.
A régi pletykák egy S.T.A.L.K.E.R. MMO-ról szóltak, így Sergai erre a témára is kitért egy kicsit, mondván hogy a vállalat játszadozik az ötlettel, mivel az online/MMORPG játékok nagyon divatba jöttek mostanában, de ennél többet még nem mondhat. Arra a kérdésre, hogy látja-e a S.T.A.L.K.E.R. sorozatot konzolokon is, Sergei elárulta hogy jelenleg egy mûködésképes port létezik Xbox 360-ra, és megjegyezte, hogy a platform sokat enged meg a fejlesztõknek. A Call of Pripyat-nál már koránt sem látja ennyire rózsásnak a helyzetet, szerinte az kizárólag PC-re jelenik majd meg .Hogy technikai limitációkba ütköztek-e a fejlesztõk, azt nem árulta el.
stalker MMORPG? fasza :D én akár havidíjat is fizetnék érte tetszene az ötlet nekem simán :D
ja, sztem qrva jó lehetne :D mondjuk pénzért tudnád megvenni a legjobb cuccokat (felszerelés fegyver meg ilyenek) és qrva nagy bejárható terület és lennének elit cuccok is pl amit pénzért nem lehet megvenni csak 1 küldetésért megkapod "suggested player 5" típusúakra és akkor vagy 500 ellenséget kell megölni és akkor kiveheted 1 dobozból vagy össze kell gyüjteni 1 tudósnak cuccokat aki megcsinálja neked a spéci ruhát, persze olyan cuccokból amit szinte lehetetlen megszerezni :D
De akkor meg fizetni kéne egyszer csak a havi díjat,aztán akkor meg bugos is lenne,szerver hibák,és senkinek nem kéne.Emiatt meg nem lenne folytatás.Ezért én ezt az mmorpg-t átgondolnám mégegyszer.
Hát nem azért, de egy jó játékért fizetnék is havidíjat ésszerû keretek között. Szerintem egy havidíjas játékra mindig jobban odafigyelnek a fejlesztõk, hiszen ha bugos, nem lesz elõfizetõ, egy "sima" játéknál meg azért nem annyira törik össze magukat a javításokért. Én jelenleg is játszom egy havidíjas mmorpg-vel (nem a WoW), de ha minden jól megy, utoljára kellett elõfizetnem, hiszen abban a játékban játékbeli pénzért is vehetsz havidíjat, így nem kerül egy filléredbe sem, csak eleget kell foglalkozni vele. Ezt bevezethetnék máshol is.
Igen, összesen 6-8 óra játékidõ alatt meg lehet keresni a havidíj árát a játékban. Azaz napi egy óra egy hétig. Ez kockulás? Te, aztán a számtech boltban most mit játszol te kocka? (csak hülyülök)
"hiszen abban a játékban játékbeli pénzért is vehetsz havidíjat, így nem kerül egy filléredbe sem, csak eleget kell foglalkozni vele. " Ez meglepõen korrekt és megbecsülendõ megoldás. Melyikrõl van szó ?
Húha... Vigyázz, mert mindjárt jönnek a nagy prók, aztán megmondják, mennyire szar vagy, mert egy fejestõl döglik a nép. Csak azt felejtik el, hogy közelre tunkolni kell testre, nem fejre pötyögni, és itt jön jól a 3 golyós halál (mint a való életben - akármilyen cucc lehet rajtad, AK-ból 3 golyó és véged).
A halálozás nagyban függ az NPC által viselt ruhától és attól hogy milyen fegyver van nálad.Azon senki se csodálkozzon,ha Makarovból 3-4 tár kell egy exoskeletont viselõ NPC leterítéséhez.Dragunovval vagy Vintarral ez egy golyótól megvan ha fejre,és Dragunov esetében testre lõsz.
Igen. Végülis arról szól a játék hogy képes vagy-e rá. Ha nem, le lehet venni beginnerre a nehézségi szintet. De sztem very hardon is ugyanolyan könnyû, végülis mindig csak fedezékbõl kell sniperkedni, nem nagy durranás. Mutánsokra meg shotgun közelrõl. Persze aki gránátvetõre, meg tûzgyorsaságra gyúr pontosság helyett, az ÍJ. :)
Nem errõl volt szó, hanem arról, hogy a valóságban egy épületharcban is belehalsz 3 golyóba (és nem AK-ból, mert abból 3 golyótól leszakad a fél tested). Erre jönnek a nagy prók, hogy milyen szar vagy, hogy nem fejre célzol (jaja, én is mindig a jobb kislábujjra célzok). Érted. Csak azt mondtam, hogy a sebzés lehetne reálisabb, ha már van benne ballisztika, és minden ilyesmi. Persze a valóságban sincs exo-ruha, szóval az lehet kibírná a 3 AK skulót. (ja, multiplayerben a fedezék mögül lövöldözõ egyéneket camper-nek nevezik, és bannolják õket, mert ahhoz nem kell skill, hogy megvárd az embereket, míg eléd futnak...)
Keveset hallani a S.T.A.L.K.E.R. elkövetkezendõ részérõl, most is csak a megjelenési dátum bejelentésérõl esett szó.
Ha megfigyeltétek akkor feltûnhetett, hogy mostanság bevett szokás lett elõre bejelenteni, hogy a jövõben mit fognak közhírré tenni a kiadók, fejlesztõk. Ezúttal is ez történt, most a GSC Gameworld nyugtatta meg a rajongókat, hogy napokon belül megtudják a játék pontos megjelenési dátumát, ami valamikor az õszi idõszakba fog esni. Vagyis úgy néz ki õk nem ijedtek meg a Modern Warfare 2 keltette "hisztériától". Mindenesetre kíváncsian várjuk, hogy mivel készültek a GamesCom-ra és a dátum mellett még milyen finomságokkal kívánják fenntartani az érdeklõdést az egyedi stílussal megáldott játék iránt.
nagyon remélem eböl kihagyják a millionyi kis bugot... a CS kijött nem tom hány patch és még mindig bugos a játék elég sûrûn pedig nagyon fergeteg játék lenne ennyi hiba nélkül !
De én még most sem untam megLehet h végig játszom újra
Amikor ezeket elolvastam leestem a székrõl: Key game features
* Photorealistic exclusion Zone – Pripyat town, Yanov railway station, Jupiter factory, Kopachi village and more, recreated by their true-to-life prototypes. * New story, a number of unique characters. * Extended system of side quests. * New monsters: Chimera and Burer. New behaviour and abilities for all monsters. * New A-Life system, created using the players' best-liked elements of the first two games in series. * Emissions considerably influence the world of the Zone. * Sleep function added into the game. * New player's interface. * Possibility to continue the game after completion in a freeplay mode. * The game is developed on X-Ray engine v.1.6 Atomkirály játék lesz
"Possibility to continue the game after completion in a freeplay mode."
Arra én is Tök király h lesz benne * Sleep function added into the game. És nem kell modokkal szarakodni
clear sky-ban volt olyan, hogy egy bázisra szürkületre értem oda és a mezõn kint mutánsok voltak, inkább napfelkeltéig vásárolgattam, gyûjtögettem bent, minthogy kimenjek a full sötétbe közéjük, elég volt a vörös erdõ is bõven. Jó lesz ez az alvás funkció.
* Fotorealsztikus zóna - Pripyat város, Yanov vasútállomás, Jupiter gyár, Kopachi falu stb. a valós életbõl másolt épületek. * Új történet, sok egyedülálló karakter. * a kisugárzás jobban befolyásolja majd a zóna világát... * új játékos interfész * alvás mód * új A-life rendszer * befejezés után szabad játékmód
Nem tom én sem értek minden... kb ennyi naggyából.
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - újabb látnivalók
A múltkori Igromania Magazin interjú után ismét nyilatkoztak a fejlesztõk a Call of Pripyatról; ezúttal a helyszínek kerültek a középpontba.
A videóban a készítõk elárulják, hogy ismét ellátogattak a helyszínre, megpróbálnak mindent úgy ábrázolni a játékban, ahogy az a valóságban is van. Földrajzilag pontosan, ugyanott és ugyanúgy fognak elhelyezkedni a területek, így Pripyat is visszakerül az eredeti helyére, mivel az elsõ játékban el kellett mozdítani a helyérõl a várost, hogy ne kelljen a játékosnak körbemennie, hogy eljusson az atomerõmûig. A videók mellé ismételten kerültek fel új képek is.
Sztem meg fasság, ez egy olyan csíter mód, jön a szürkület akkor jajj, benyomjuk ezt a very easy fokozat gombot és megint reggel van, nem kell éjjellátóra költeni. Pedig a legnagyobb királyság a játékban. Remélem lesz cserébe vmi bûntetés, mondjuk permanens életvesztés. ^^
Ennél azért bonyolultabb a helyzet. Tényleg központi elem volt eddig a stalker játékokban az északai létezés, de s sleep funkció hiánya sok várakozást is szükségessé tett, ami üresjáratokhoz vezetett. Ezenkívül a fejlesztési megkötések miatt sok dolgot nem tudtál rátenni a ruhádra, mert ugye vagy éjjellátó, vagy gázmaszk és fejlesztései. Mivel az éjjellátó elengedhetetlen volt, ezért egyes fejlesztéseket senki se használt, mert a játékban ugyebár vaksötét volt északa, a lámpa meg szart se ért. Fõleg egy olyan világban gáz ez, mint a stalker, ahol ha belefutsz egy anomáliába, meghalsz.
Ezzel szemben most már nem lesz ez. Nyugodtan át lehet majd aludni az északákat valami nyugodt helyen, és akár mellõzni az egész éjjellátó dolgot. Lássuk be, az alvás és az idõgyorsítás funkció nagyon alapkövetelmény az ilyenfajta játékokban(Oblivion,Fallout3,Morrowind stb). Itt volt az ideje hogy erre a stalker fejlesztõi is rájöjjenek, két rész és számtalan patch kiadása után.
Nekem soha sehol nem kellett várakoznom. 1 küldetés volt a CS-ben ami éjszakához volt kötve, addig lehetett az 1000 másik küldetéssel foglalkozni.
vagy éjjellátó, vagy gázmaszk Hát épp ez benne a lényeg vagy-vagy. Választanod kell miben leszel jó, és miben szopsz. Ne legyen már mindenki mindenre immunis félisten. Ez egy ilyen hiánygazdálkodásos világ mint a kommunizmus volt, miért legyen ezentúl másképp? Ez a lényeg benne. Ennyi erõvel lehetne minden sarkon BFG, aztán 1 lövés = 1 tiszta pálya, minek harcolni, az is csak nehezíti a játékot... Nem kell csíter mód.