Tobb mint 150 orat jatszottam a dlc-kkel egyutt. A mai napig eloveszem es bloodsample-kat es ujjakat gyujtok, a mutansok soha nem fogynak el. Ha csak ugyanazt megkapom mint az eredeti jatek (barmifele javitas, ujitas nelkul) nekem mar eleg. En mindig attol fele hogy a folytatas gyengebb lesz. Nem is igazan varok idenre mas jatek (na jo a mafia 2 meg a witcher 2 is) bar szerintem ez iden nem fog megjelenni. A bethesda szokott kesni, az oblivion es a fallout 3 is fel evet csuszott, az obsidian meg megtobbet kesik, lasd Alpha Protocol, de persze ne legyen igazam.
Nekem semmi bajom nincs az Oblivion motorjával. Kicsit felpofozzák és jó lessz még ehhez is sztem. Én már csak a moddolhatóság miatt is örülnék ha ez maradna.
Valószínû ugyan az a motor lesz, reméljük egy kicsit felpofozták. Modolhatoság címen meg remélem lesz hozzá Geck, mert én azzal többet "játszok" mint magával a játékkal. És nagyon sokat dobot a játékon az hogy személyre szabhattad.
A HC mod miatt érdekel csak ez a játék egyébbként nekem a harmadik rész oriási csalodás volt az elsö két rész tükrében. Az Alpha Protocol nem az Obsidián miatt csuszik annyit hanem a balfék Sega miatt.
hát én GECK-be nem nagyon igazodtam ki de nem is majd mert ígyis sokjó modot összeszedtem magamnak nexuson :) sokat tudnak dobni a játék élményen nameg tovább ellehet vele játszani ha itt ott beraksz egykét újdonságot.
"A bejárható terep jóval nagyobb, mint a Fallout 3-ban, és annál kidolgozottabb."
Ez biztató remélem lesz valami jármû féleség is.
"A Fallout 3-ban sodródtunk az árral, most jóval több beleszólásunk lesz a történésekbe."
Az jó lenne. Ha ez és a többi igaz javítják a a Fallout 3 nagynak nem mondható hibáit akkor ez lehet az év játéka.
"Igazin fanok élhetnek a hardcore nehézség lehetõségével, ilyenkor nem elég életben maradnunk, tiszta vizet kell innunk minden nap, a lõszereknek és egyéb tárgyaknak súlya lesz, és a gyógyítás sem hat azonnal. Normál módban az elõd játékmeneti nehézségei lesznek mérvadók."
Ez is Jó lesz ki ki a maga modján játszhatja a játékot. Erõs pozitívum.
Újítják a VATS és a harc rendszert is ez majd kiderül mit ad jobb lesz- e vagy sem.
"Választásaink és döntéseink nagyban befolyásolják a vidék sorsát."
Majd meglátjuk ígérték ezt már sok játékban aztán néhány eltérõ szövegen kívül nem sok minden változott.
Mindent összevetve itt is lesznek akiknek ez vagy az nem fog tetszeni és majd tele okádják vele a fórumokat. De ezekkel a változtatásokkal megint egy jó játékot fogunk kapni, remélhetõleg még idén honosítva ráadásul még a Fallout világában. Ha még Geck is lesz hozzá akkor sok moddal egyénre is formálhatjuk.
Most már csak gyõzzük kivárni.
"most jóval több beleszólásunk lesz a történésekbe." "Választásaink és döntéseink nagyban befolyásolják a vidék sorsát"
Ezeket 20 éve hallom, de sosem láttam belõlük semmit:)
Egyszeru lesz.. Talasz egy hiper-szuper-mega atombombat a Hoover-gat alatt a vizben... Ha elesited, elszallsz a jatekkal egyutt.. Ha hidegre teszed veglegesen, akkor meg jatszhatsz 25 orat a jatekkal...
ez egy álandósult marketingduma...szerintem már így is nyomatják: te Rezsõke, mivel adjuk el ezt a játékot.."Hátt hogy izé bazdmeg, durva újítások vannak benne, megaszongyahogy beleszóhacc a történetbe meg durván szép lesz és nem kell hozzá bivaly gép, meg most a Marciró mintáztuk az ÉJÁJ-t úgyhogy nem lesz fõdbuta sem, meg fedezékbevonúnak vagy mi mint Pista bá a gázóraleóvasúk elõ..."
szóval ha nincs semmi ötleted hogy mitõl lehetne hangzatosabb a produktumod, csak felütöd a kézikönyvet és kimásolod a 28. oldal lapalját - Marketingbutítás gamereknek c. fejezet, alcím: a mézesmadzag :D
Ez a new Vegas olyan,mint a Van Buuren projekt lett volna,csak egy-két helyen más helyzin meg történet lesz?
Nem sok köze lesz a Van Burenhez. Ez is FPS/TPS lesz a GameBryo motorral, bár biztos átmentenek 1-2 régi ötletet a Van Buren projektbõl. Pl. asszem abban lettek volna jármûvek, remélem ebben az epizódban végre lesznek.
Aszem dolgozok majd egy oldalon csak ki kell tapasztalni ezt az új weblap készítõt. Úgyhogy biztos beletelik egy kis idõbe. Meg most a Dlc-ék honosítása miatt szerkesztem a régit is.
Igaázn dobhatnának friss brahmin husit a népnek, csámcsogni akarok!!!
A kepek alapjan inkabb egy fallut 3 dlc-nek neznem, de persze ez nem baj, akarmenyi dc-t vegigjatszanek.
Annak örülnék pl, ha a raiderek fejlõdnének, és olyan neon-agymosott-szétszipuzott punkok lennének, mint pl Batman & Robin -ban azok a söpredékek. Örök favorit, sok neon, sárgászöld és pink foszforeszkáló festékek, meg este, zsivaj, minden ami a söpredékre jellemzõ...
Ezek az emberek az életben maradásért küzdenek és nem csak azért ölnek embereket mert nincs jobb dolguk. Sztem nem illene a fallout hangulathoz. Ez csak a 3-as alapján mondom mert az 1,2-vel nem játszottam. Igazából ez a játék csak azért lett különálló a fallot 3-tól mert ott már így is tele volt a játék végén a karakter marha jó fegyverekkel, jó stattal és a dlc-k ezt fokozták ráadásul a megemelt szinttel már majdnem ki lehetett maxolni. Így legalább egy teljesen új történetet kapunk és megint a nulláról kell építeni. Persze ez csak az én véleményem.
Igazából ez a játék azért lett különálló mert különállónak is akarták. Ez a projekt nemsokkal a három fejlesztésének kezdése után indult. Hasonló elképzeléssel mint a Call of Duty, és hasonló képen akarják folytatni de szerencsére nem ragaszkodnak az éventei megjelenéshez.
Jöhet egy-két vélemény mi lesz a különbözõ helyszíneken? Mint pl az 51-es körzet vagy az Ufó központ.
Véleményem szerint megint lesznek idegen technologiák. Talán Dlc formában Ufó-k is. Az 51-es bázison lesz az Enklave. A Hoover gát fontossága miatt pedig a Brotherhood of Steel szállja meg. Az eddig bemutatott két frakció táborában pedig folyni fog az adott "népesség" élete. Remélem több lakossal mint a három "városaiban".
Ha a "népedet" kell megmenteni, az Enklave birtokolja a katonai bázist, a Brotherhood of Steel megpróbálja rátenni a kezét a lehetõ legtöbb régtechre, az erõszakosan terjeszkedõ NCR, szupermutáns település... ááá igazi régi Fallout filling lehet ebbõl
Bezony a társadalom szennye bõven fordít idõt a hülyeségre, a drogra, a csilivili neon szaraikra, ha van rá pénz ha nem. Azért a túlélés nem ennyire durva már, legalábbis F3ban nem így hatott (akinek nem ment, már bõven meghalt ugyebár), nomeg Vegashoz, ami nem ennyire eldurvult hely, mégiscsak jobban illene az efféle raider. Próbálok képet mutatni.
Area 51... Fúúúú hát biztos vmi óriási dungeon, tele elszabadult ufoval vagy furcsasággal, nomeg persze érdekes kütyükkel, gondolom ruhával is. De hogy lessz ott bonyodalom, az 100%!. Fõleg, sztem a DC-s ufo az 51esbõl szökött el. Az már vhol gáz, ha többen is vannak.:D
Airport fura lesz... mégis egy kifutópályán mit lehet játszani? Vmi odaépült a roncsokból?.
Viszont!! Ha benne lesznek a luxus telkek, amikbe be lehet járkálni, marha jó búvóhelyünk lesz:D
remélem most végre lesz lehetõség arra, hogy csatlakozhass az enclave-hez
Minek?...
Mondjuk frkaciókhoz való csatlakozást nagyon erõsen támogatom!:D Szívesne lennék aktív slaver, de még a raiderségbe is belekostólnék egy hangyányit.
Kétlem, hogy szerepelni fog az enclave a NW-ban, mivel a 2. részben kivertük õket a nyugati partról, ezért települtek át a keletibe, és nem hinném, hogy újra visszajönnének nyugatra. Nincs elég nyersanyaguk, hogy össze-vissza vándorolgassanak. Navarron talán maradt még egy kissebb egység de az nem elég, hogy ismét szent háborút hirdessenek a mutánsok ellen.
Nos valami történetet biztos kitalálnak mert a fõgonoszt szerintem megint õk játszák. Elvileg 43 évre vagyunk a Fallout 2-tõl, azalatt már összeszedhették magukat hisz fanatikus katonának valót könnyen toboroznak, titkos katonai raktárak meg bõven akadnak, hisz ne felejtsük el nem kis ország.(pl. 51-es körzet) És pont Navarro ahol újra mûködõképes helikopterek épültek ha nem erõsödött meg akkor a keleti partra se jutott volna belõle. És hatalom éhes parancsnokok mindig is lesznek akik magukhoz ragadják a vezetést.(esetleg egy fõgonosz akit a végén le kell gyõzni?)
Nem hiszem, hogy õk lesznek a probléma forrása, a kettõben is õk voltak a fõrosszak, majd a 3-ban is, a New Vegasban már fárasztó lenne ha megint õk lennének. Nekem tökéletesen megfelel a NCR-Ceasar-BoS frakciók közti villongások, nem akarom megint megmenteni amerikát/világot/galaxist/világegyetemet a überbrutálmegagigabolygóevõfõfõgonosztól
Pontosan! Szánalmas lenne, ha világmegmentõ hõst kéne alakítanunk! Az, hogy postások vagyunk, sajna még nem biztosíték ezügyben...
Mellesleg nem kell lennie fõgonosznak, max annak, akik el akartak minket tenni lábalól, mert azthiszem ez a fõszál.
Enclavet én úgy ahogy van leszarom, semmi hatást nem gyakoroltak rám. engem a túlélés érdekel:D meg a cuccok, kinézet, jármûvek.
Meglátjuk, õk már tudják.
De az elsõ két rész kulcs fontosságú pontjai, az otthonunk és az ott lévõk sorsa van a kezünkben. Nem kell a világot megmenteni, az nekem se tetszene. De mint az új hig-tech erõ azért hiányozna. "Ezzel szemben a 3. részben kapunk egy taknyos hülye gyereket, akivel futunk apu után. "Apúúúú... várj meg! Ne menj dolgozni!!!" De a BoS-nak honnan lesz ereje, a kettõben egy erejét sirató rég-tech féltékenyen õrzõ szétzilált csapat volt, akik loholtak az Enclave fejlõdése után, próbálva miné többet megszerezni belõle. A háromban meg a teljes hanyatlásuk látszott. Egyedül a NCR ami haladt a fejlõdés útján, meglátjuk hova jutottak.
Hát igen csak rájár a rúd a BoS-ra, a kelet és közép amerikai testvériség kivált a nyugati BoS-ból, akkor ott van még az NCR-BoS konfliktus ami szintén jelentõsen meggyengítette a Testvériséget.
az F3-mat a Bethesda készítette, miután megszerezte a fallout jogait.. megcsinálták a 3. részt, majd odaadták a grafikus engine-t az obsidiannak, hogy õk is készíthessenek egy falloutot...ez részben nemes gesztus, részben gondolom reklám, hogy õk milyen faca gyerekek..azért az obsidiannak, mert ott sok olyan egyén dolgozik, akik részt vettek a fallout 1 v 2 készítésében
Hát, én speciel annak örülnék, ha mondjuk FPS nézetben rendesen lehetne lõni az irányzékkal, 3rd viewben pedig szokásos mód tökéletes.
Csak ne legyneek ilyen gyorsak az ellenfelek, meg bugosak, mert vatsn élkül eléggé nagy pazarlás kiállni pl raiderek ellen. Most épp ghoulos zombigyaloglós modokkal megyek F3ban, Resident Evil style, sivatagi áttextúrázásban, bár a rucijaim nem épp a legjobbak, se a fegyvereim. Valahogy nem találja õket telibe... Kénevmi zombis ghoul áttextúrázás:S
Na szóval ha meg nem totál romos lesz a város, akkor legyen benne élet, mert pár császkáló NPC ugyanazzal a hülyeségével számomra igencsak szánalmas.
* A dinamit lesz az egyik elsõ fegyver, amibe belebotlunk majd. * Az Obsidian sokkal nagyobb hangsúlyt fektetett a történetre, mint azt a Bethesda tette a Fallout 3 esetében.
* A VATS-ban most már minden fegyvernek lesz egy speciális támadása. * A fegyverek módosíthatók, az egyik ilyen módosítás hatására például lecsökken az idõ, ami a golyószórónak kell ahhoz, hogy bepörögjön.
* Minden egyes képességünk befolyásolhatja majd a beszélgetéseinket. * Egy úgynevezett Command/Companion Wheel cucc segítségével utasításokat adhatunk majd a csapattársaknak. Ennek a végleges formája még nincs eldöntve/pontosítva.
* A Nightkin-ek visszatérnek és álcázni tudják magukat. * A Hoover-gát egyben van és áramot termel. * Az elektromosság egyébként az egyik fõ eleme lesz a játéknak. * Három frakció várható, az NCR, a Caesar's Legion, és ugyan még nincs megerõsítve, de valószínûleg a Brotherhood of Steel.
* A Helios One elnevezésû torony egy bolygókörüli pályán keringõ lézert vezérel.
* Ehhez a lézerhez lehet majd szerezni egy hordozható vezérlõt, így bárhol, bármikor bevethetõ lesz.
* Minden egyes cselekedetünk és mondatunk kihatással lesz mindenre. * A New Vegas több ending-gel is rendelkezni fog, szóval nem a sablonos magányos férfi/nõ megmenti a világot dologra kell számítani.
* A játék fõ célja az lesz, hogy kiderítsük ki akart minket megölni és miért. * Az egyik új fegyver, az "All-American" egy gyorstüzelõ mesterlövészpuska.
Ebbõl a pár új infóból sok reménykedést merítettem ismét =)
Amúgy láttam a képen az M4est, igazán belerakhatnának egy normális AK-t is, meg rendes tuningot, mert egy lényeges elem az efféle világban.
És külön örülünk, hogy nem a baszott világot kell megmenteni, hanem csak a saját bajunkal törõdni. Persze tudjuk, hogy a végén v megöljük a merénylõt, vagy nem, és ez a multi-endinget befojásolja.
Minden cselekedetünk kihat a világra? Reput kapunk, vagy vesztünk? Zsír. De remélem nem lesz ránkerõltetve a beszélgetés, mint F3ban, akármit mondhatsz de ugyanaz lesz kb a végkifejlet.
Hát a kérdés mi marad meg az ígéretekbõl a játék kiadására.
"Minden egyes cselekedetünk és mondatunk kihatással lesz mindenre."
Teljesen hihetõ, nyilvánvalóan nem marketingesek irták. :)
Amúgy ha hozza már azt amit az F3, nálam bejövõs. Nekem tetszett az F3 nagyon.
Itt az egyetlen kérdéses szó a "mindenre." Mert persze ha mondjuk elküldök egy srácot, hogy azapját megették a hangyák, beszoptad, hahaha, hol a nyalókád elveszem!- akkor nem kapok áremelést Moiránál, mert a csaj bio és humiizé.
Tehát akkor mi mindenre hatnak ki a mondataink? Csak a küldetésre, ill fõ storyra, akkor meg "hazugság" az egész.
Pár újabb kép New Vegas A robotok kissé furán néznek ki, azt hittem csak az a robot fog majd így kinézni aki majd kihúz minket a gödörbõl. A másik, miért van az, hogy minden szuper mutánst primitív fegyverekkel ábrázolnak? A szuper mutánsok nem arról híresek, hogy kannibál õsemberek, hanem arról, hogy félelmetes harcosok, akik komoly fegyverzettel rendelkeznek. Az egyben, a kettõben, és a Tacticsban is, komolyan megizzasztottak, a háromban csak céltáblák voltak ratyi fegyverekkel. Remélem a New Vegasban ismét kihívást fognak jelenteni.
Ha jól láttam egy régebbi képen, az erõ ismét hatással lesz a nehéz fegyverzetek kezelésére. Elég kiábrándító volt a háromban, hogy még 1-es erõvel is használhattuk a rakétavetõket, gépágyúkat, lángszórókat.
Amint a képeket nézem teljesen ugyan az a motor fut alatta mint a háromban, azért remélem néhány változtatást eszközölnek hogy ne a három klónja legyen hanem teljesen egyedi játék. Ja és több arc forma a játékban is jó lenne, igaz hogy nem egy Witcher de itt sincs sokkal több változatosság. A szuper mutánsok fegyverzete tényleg nem reális a régiekben gránátos, rakétavetõs, M2 és hasonló nehézfegyverekkel voltak felszerelve. Szerintem a háromban az egy társad lehet egyszerre veled miatt butították le az ellenfeleket, mert a Ghoul-nál sem nagyon van fegyver csak agyatlan zombik.
Hát, engem igencsak felhúz, hogy a lézeres minigunnal ledarál az a szardarab, és egy órákig gyüjtögetett muníciókészlettel tudom õket kiiktatni. Mondjuk én FWE-vel tolom, de anno nyersen is utáltam ezt.
Karakter kinézetet igazán megcsinálhatnák, ne utólag kelljen modolni.
Sajnos a képek alapján nagyon béna, legalábbis sokkal durvább terep kellene, meg nem ennyire egyszerû cuccok, stb, meg mai modern szarokat is kérdemes lenne, csak M4es karabélyból kiindulva is.
Hát, Modolni fogjuk, lehet...
"Hát, Modolni fogjuk, lehet..."
Biztos, hisz a háromnak is az alap vonzata a könnyû modolhatóság.
Még az a jó, hogy ugyan azt a motort használja, így legalább nem kell majd az új szerkesztõt is kiismerni. Még mindig rengeteg újdonságot tartogat a mostani szerkesztõ, és biztos, hogy az Obsidián is épít be majd új funkciókat. Remélem a Nevadai sivatag könnyen kezelhetõbb, alakíthatóbb lesz mint a Betonpuszta.