Én is elõrendeltem! És én kedvelem az Obsidiant (nem mondom, hogy nem lehetne jobban megcsinálni azt amit õk csinálnak, de ennek ellenére kedvelem).
Az eddigi feature-kbõl kiindulva gyakorlatilag 1 játékmenetben feljavított Fallout 3-at kapunk és nekem pontosan erre van szükségem és ezt is várom a játéktól se többet, se kevesebbet!
Új videó Chris Avellone-nal a FNV fõ designer-vel.
Ha jól értettem akkor a Hardcore mód tényleg durva lesz, hisz amikor õk próbálták elõször 16 perc után meghalt a karakterük Nem lesz fõellenség, a frakciók közt kell választani, hogy kinek az oldalára állunk.Ahogy elnéztem fejlesztetek pár dolgot az animációkon, már sokkal emberibben esnek össze amikor meghalnak, és nem röpködnek 5-6 métereket mint a háromban. Bár az oldalazó futás animációja még mindig elég bénának tûnt. Az új zene is jobban passzol a Fallouthoz.
Van valami lezerfegyver platform fent az urben... Mint a 3-as BS DLC-ben a raketaplatform.. Aki a nagy piros gomb, az potyogatja a golyot a nagy ruletasztalon...
KotOR2, NWN2/ az ehhez készült két kieg már elfogatható/, gyakorlatilag mindent amihez csak eddig hozzányultak és mindig a gonosz kiadó bácsik miatt akik mindig kitolnak velük miatt ök sose hibáztak, milyen érdekes...
Csak ne felejsd el, hogy a Black Isle tagjaiként õk készítették a Fallout 1-2, sõt a Black Isle elõtt a Wasteland-ot a Fallout sorozat õsatyát is õk készítették. Szerintem egy jó öreg falloutot kapunk, és ne feledjük hogy a Bethesda adta nekik a módosított Gamebyrot, és a határidõt hogy két év alatt alkossanak egy Fallout gamet.
a black isle egy részébõl alakult az obsidian nem az egész csapatból plusz wastelandnél ott volt egy brian fargo, meg a fo 1. részénél és ps:t-nél is jó pár olyan ember akinek azóta köze nincs az obsidianhoz szóval ez nem ugyanaz a csapat,mint a régi black isle
Amit eddig letetek az asztalra mint obsidian, hát finoman szólva is kétes értékü.
Nagyszerü ötleteik vannak de a megvalósitás állitolag mindig rajtuk kivül álló okok miatt nem nagyon sikerül.
A KotOR2 gyakorlatilag 80%-an adták ki, az Alpha Protocol 8 hónapot csuszot és ez idö allat nem javitoták az orditó bugokat és itt is rengeteg jó ötlet van amit nem voltak képesek normálisan kifejteni.
A másik nagy hibájuk hogy folyamatosan egy nagy cim folytatását vállalják amihez eddig ugy tünik nincs meg a szellemi kapacitásuk és egyszerüen nem tudnak még csak a közelébe se érni az elödnek.
Itt annyival jobb a helyzet hogy a Bethesda erösen rajta tartotta a kezét a projecten, mondjuk ez látszik is mert ez inkább egy kieg lesz mint folytatás. A hc modot leszámitva egy az egyben olyan mint a F3 de ez a csapat multját tekintve csak pozitivum.
Brian Fargonak nem sok köze volt a Fallouthoz, a Wasteland után csak a nevét adta hozzá. Tim Cain volt a mozgató rúgó, Feargus Urquhart és Chris Avellone mindkét Fallout rész készítésénél részt vettek. Joshua Eric Sawyer a Van Buren-nél lett volna vezetõ designer, csak hát megszûnt a Black Isle.
Igen, ebben igazat adok neked, csak abban reménykedem, hogy talán tudják hozni a régi Fallout hangulatot amit úgy megkedveltem az 1-2-ben. A Fallout 2 volt az elsõ CRPG-m, és azóta is az tartja nálam az elsõ helyet, a 2. persze a Fallout 1 még a Bioware se volt képes letaszítani nálam a trónjáról
én is pont ugyanígy vagyok. a fo1 volt az elsõ crpg-m utána a 2, a második nekem is jobban tetszik kicsit, de hangulatban az a két játék verhetetlen és megközelíteni is csak nagyon kevés tudta (system shock, homm, diablo, ps:t, arcanum) bioware is jó játékokat csinál, de valahogy nem ugyanaz sajnos manapság túl sokan a látványra mennek,így a hangulat, a mélység, a zene mind háttérbe szorul. pedig milyen jó kis muzsikák vannak egy homm3-ban,vagy egy diablo 2-ben, hogy a fo2-t ne is említsem :)
Új infó: Bólogatós figurák nem lesznek, helyette implantátumok lesznek amelyeket egy doktornõ fog beültetni borsos áron, ezek az implantátumok nem csak a tulajdonságainkat, képzettségeinket fogják növelni de lesznek sebzésellenállást növelõ, és regenerálódást gyorsító implantátumok. A képzettség növelõ könyvek is változatlanul megmaradnak, csak kevesebb lesz belõlük, mellette megjelenek a képzettség növelõ magazinok, ezek csak rövid ideig fogják növelni a képzettségeinket.
Egy cikk a Fallout Wiki -tõl. A játékban nem lesz Damage Resistance csak Damage Threshold, de nem vették ki teljesen a játékból, a modolok a szerkesztõvel használhatják saját modjaikhoz. Az óriás patkányok is visszatérnek. A cikk írója megemlíti, hogy a játék során nem tapasztalt a Fallout 3-ban ismert buggokkal, glichekkel, de néhány helyen erõsen visszaesett a framerate (most nem jut eszembe a magyar megfelelõje), de a fejlesztõk említették, hogy a játék megjelenéséig az optimalizálással foglalkoznak, hogy a végleges játékban már ne legyen ilyen probléma.
A jó öreg Enclave páncél. Olvastam egy cikkben, hogy megtéveszthetjük az ellenségeinek ha felvesszük elhullott társuk öltözetét, és úgy megyünk be a táborukba, de ha találkozunk egy magasabb rangú vezetõvel vagy egy kutyás járõrrel akkor lehull az álcánk és ismét megtámadnak. Kíváncsi vagyok vajon ez mûködni fog e szervópáncélban is? Hiszen nem látnak be a sisak alá.
Egy kis részlet a Fallout New Vegas menü zenéjébõl: Bethesda Podcast Megerõsítik, hogy a FNV-hoz is lesznek DLC-k, 3 fõ rádió állomás lesz a játékban: Mr New Vegas (olyan lesz mint a F3-ban Tree dog), Black mountain radio (a szupermutánsok saját rádióállomása, teljesen country stílusú lesz), és a 3. olyan lesz mint a New Vegas adó de csak zenéket fog játszani, hírek, duma nem lesz benne. Egy kép Raul öltözetérõl. Vajon ebben a játékban is úgy lesz mint a Mass Effect 2-ben? Ha megcsináljuk a társaink küldijét akkor elérhetõvé válik majd egy új öltözet? Ahogy elnéztem a képet vagy 3 féle öltözet lesz csak Raulra szabva.
LOL: " Lehetõségünk lesz megállítani az idõt, így akár még dinamikusabbá tehetjük a látványos összecsapásokat"
Ez egy gyönyörû mondat :D
Amúgy nagyon vacilálok a CE megrendelésén. A 3. is CE-ben van meg, de az a ész valahogy mégsem jött be maradéktalanul... A sok metróalagút már az idegeimet tépte benne, pl, és a harc is túl sok volt sztem. Inkább akció-RPG volt, mint RPG. Azért persze jó volt, de nem vagyok vele maradéktalanul elégedett (mindezt mint nagy õs-Fallout rajongó mondom) Kíváncsi vagyok a FNV-ra, de eléggé félek is tõle. Van egy olyan érzésem, hogy ez is csak egy afféle kiegészítõ lesz...
Új videó Van benne pár jó jelenet, pl 4:23-nál mutatják a játék bevezetõjét amikor fejbelövik a karakterünket. Érdekesre sikerült a gyaloglás animációja is, olyan cowboyoson megy a játékos.
Ez a new vegas egyre jobb. Eleg szkeptikus voltam a rovid(nek tuno) fejlesztesi ido es a fejleszto csapat elozo munkaja miatt, de ugy tunik ez nagyon ott lesz a toppon.
Nekem nem volt csalodas a fallout3, sot:)) Ha egyutt nezem az ot dlc-vel, nyugodtan kijelentem, hogy nalam a legjobb jatek amivel valaha jatszottam. (Es tobb mint 20 eve jatszok, jatszottam a fallout osszes reszevel es kiprobalas szintjen az osszes emlitesremelto jatekkal az elmult 20-25 evben)
egyébként nem akarok trollkodni,de ha az elmúlt 20-25 évben a FO3 volt a legjobb játék amivel valaha játszottál, akkor,hogy is mondjam elég furcsa ízlésed van :/
Egyebkent a regi (mondjuk 2004 elotti) jatekokat nem tudom osszehasonlitani a maikkal annyira mas a grafika minosege, a poligonszam stb. A megregebbi 2d-s jatekokat meg megnehezebb osszevetni a maiakkal. A commodore korszakrol mar nem is beszelek. A nosztalgia meg megszepit mindent es torzitja az objektivitast. Igy abban biztos vagyok hogy az ugynevezett "nextgen" korszakban nalam elso a F3.
Neked lehet, hogy csalódás lett! Nekem nagyon tetszett, csak 1 nagyon picit hiányoltam 1-2 dolgot!
Es ha te leirnad, hogy mi volt a legjobb jatekot, biztos hogy arra is rairna valaki hogy erdekes az izlesed. Mindenkinek egyedi es sajat izlesvilaga van.
Tokeles jatek nincs, valami mindig kimarad. A legnagyobb szivfajdalmam a jarmuvek hianya F3-bol.
Miért neked melyik volt a legjobb játék, amivel valaha is játszottál? Lehet, hogy nem is egy stíluson belül mozogtok! Lehet, hogy õ fps rajongó te meg inkább rpg-s vagy! Az sem mindegy ám...
Tudom, hogy nincs tökéletes játék! Amit hiányoltam: a frakciók jelentõssége szerintem nagyon alacsony volt, nem lehetett aludni, dehidratálódni (utóbbi kettõ az igazi atomháború utáni survivor érzéshez kellett volna), nem volt súlya a lõszernek (ez milyen ez már, hogy több ezer lõszerekkel szaladgálsz, szintén survivor érzésnek gyomros), kicsit keveseltem a fegyverek számát és kevés volt köztük a sufnituning fegyver (sehol egy háború utáni közelharci szúró vasdarab vagy valami, vagy sehol 1-1 átalakított vadászpuska). Majd elfelejtettem! Nem lehettél raider, csak adott frakciónak lehettél a tagja, de az sem járt gyakorlatilag semmivel csak bemehettél bizonyos helyekre! Ja és nem volt szerencsejáték (egyenesen imádom a virtuális szerencsejátékot, játék a játékon belül :-D )
De imádtam a grafikát, az ellenfeleket, a fegyvereket, az atmoszférát, a zenéket (zseniálisan el vannak találva), a gyûjtögetõs, harácsolós életmódot, a rengeteg lootot, a kutakodást romos épületekben, a történetet, a nagybetûs FEELING-et! Hangulatban nem sok játék veszi fel vele a versenyt!
Mivel ezek nagy részét az új részben beépítésre kerülnek, ezért még akkor is ha nagyon az alapokat nem is változtatják meg, minden ízében tetszik a játék (és a még hatalmas plussz pont a szememben: lesz western típusú colt benne, és én azt nagyon,de nagyon szeretem!)
Abszult igaz, en is igy latom. Ez mind hianyzik es ezekkel sokkal jobb lett volna.De a nagybetu feeling ott van es a fizika is oriasi, minden egyes eldobott targy sajat fizikaval bir. Dobozok, hulladekok, minden. Manapsag tobb millios eladast lehet produkalni egy jatekbol ugy, hogy nincs fizikai engine, minden kornyezeti elem passziv, papirmasse, elettelen kornyezet, tevekenyseg nelkul acsorgo npc-k, pl: Dragon Age (persze annak vannak mas erosegei) de egyszer jo lenne egy olyan jatek amiben minden egyutt van.
Ebben 2 dolog nem tetszik. A járás szerintem még mindig korcsolyázós, bár már sokkal jobbnak tûnik mint a 3ban volt. A másik meg, hogy egy-két fegyvertõl irgalmatlanul nagyot repülnek indokolatlanul a holttestek.
bocs nem akartam flame vitát kelteni,csak kicsit furcsálltam,hogy pont azt a játékot mondod az utóbbi 20 év legjobbjának annyi remek alkotás közül. de igazatok van, mindenkinek más és más az ízlése. nálam nincs best of the best,de ha mégis választanom kell akkor a fallout 1 és 2, tökéletesen eltalált a hangulat,a történet, a karakterek, a zene, a világ szerintem zseniális. de muszáj megemlítenem még a Diablo 1-2-t és az Arcanum-ot, a HoMM3-at, a Planescape: Torment-et, a System Shock 2-t American Mcgees Alice-t, Settlers 2-t, és még sorolhatnám, rengeteg olyan játék van ami most hirtelen nem is jut eszembe
"Ez a videó már nem érhetõ el ZeniMax Media Inc szerzõi jogi követelése miatt."
Ebbol is latszik hogy mennyire kulonbozoek az izlesek. Latszik, hogy neked nem annyira fontos a grafika, ezek mind regi, a mai tobb millio poligonos, nextgen effektes jatekokhoz kepes elavult grafikaval birnak. Ettol meg lehet hogy jo az izlesed. Csak mas mint az enyem. Van aki a nagymellu noket szereti vagy aki a kismellut,(van akinek mindegy) attol meg egyik sem buzi csak mas az izlese. Nem jobb vagy rosszabb, csak MAS.
A mi pénzünk sajnos büdös a magyar képviseletnek...
Tisztelt xyz!
Korábban leadott értesítés kérése kapcsán, a magyar képviselet mai tájékoztatása alapján értesítjük, hogy a:
Fallout New Vegas Collectors c. PC játék (gyûjtõi kiadása, angol nyelven)
érkezése Magyarországra a korábbi információkkal ellentétben sajnos NEM várható.
A játékból a normál változat érkezése továbbra is várható, angol nyelven, magyar kézikönyvvel.
Ennek megfelelõen, a gyûjtõi kiadásra vonatkozó elõjegyzését fel kellett függesztenünk, várhatóan nem fogjuk tudni kiszolgálni azt. Amennyiben bármilyen csoda folytán mégis érkezne collectors, természetesen árusíthatjuk, a dolgok jelen állása szerint a fentiek miatt erre most kicsi esély mutatkozik.
Amennyiben a normál változatot elõ szeretné jegyezni, az alábbi linken teheti meg: http://cdgalaxis.hu/PC/17847/fallout-new-vegas.html
Az esetleges kellemetlenségért a magyar képviselet nevében is elnézést kérünk, sajnos nem rajtunk múlik a dolog.
Levelünket az egyes postafiókok html kódú levelek fogadási képtelensége miatt küldtük sima txt formátumban.
Köszönjük érdeklõdését. CD Galaxis 1088 Budapest, Múzeum körút 10. Nyitva tartás: hétfõ-péntek 9:30-18:00 óráig Webáruház: http://www.cdgalaxis.hu E-mail: [email protected]
Lista a FNV társakról Visszatérnek a kiborg kutyák Nem tudom, hogy a szupermutáns társunkról mit gondoljak, már akkor is vénlány volt amikor belemártották az FEV kádba. Mulatságos elképzelni, hogy az egyik kezében géppuskával darálja a jó népet miközben a másikkal a játékosnak köt épen egy pulóvert.
ohhh én megrendeltem game.co.uk tól csak kár hogy nem adják a bonus-t nekünk :(
FNV sokkal hasznosabbak lesznek a társak, már most azon agyalok, hogy milyen kettõst viszek majd magammal. Arcade: Bónuszt add a gyógyulásra mindenféle forrásból (kaja, ital, gyógyszerek) Nem igazán harcos típus de jól bánik az energia fegyverekkel.
Boone: A játékos célzás közben sokkal messzebbrõl észreveszi az ellenfeleket. Boone inkább távolsági harcos, jobban kezeli a puskákat, mesterlövészpuskákat.
Cass: nah ez a legmulatságosabb : Ha Cass és a játékos együtt isznak whiskyt, megnõ a Damage Thresholdjuk, ráadásként a játékos nem veszít az intelligenciájából, és nem szenved negatív hatásokat alkohol függõség esetén. Cass az automata fegyvereket használja ügyesen.
Lily: megnõ a Stealth Boy hatóideje 200%-kal, és a lopakodó támadás kritikus sebzése 10%-kal nõ. Lily közelharcos, és egy spéci kardot használ amit egy vertibird propellerjébõl készített.
Raul: A fegyverek és páncélok 50%-kal lassabban használódnak el. Raul a pisztolyokat kedveli.
Veronica: Párbeszédein keresztül elérhetõvé válik az összes craftingolási lehetõség. Veronica a szervókesztyûjét szereti használni.
Robot társaink: ED-E: A játékos képes messzirõl észrevenni az ellenfeleket, VATS-ban képes az álcázott ellenfeleket is becélozni. Nightkinek ellen rohadt hasznos lesz.
Rex: Ha a játékos zoomol kis területen belül az össze tárgy (fegyverek, gyógyszerek, stb) vörösen fognak vibrálni, így könnyebb lesz összeszedni mindent, fõleg sötét éjszakákon lesz hasznos.
Semmit nem láttam a játékból, valami mintha elterelte volna a figyelmemet.