Azt gondolsz amit akarsz adtak rá 2 évet? kevesebbet mint nekik volt az F3-ra? És kaptak egy jobbat sokkal jobbat ha nem is tudták befejezni rendesen? Idézheted meg nevetgélhetsz rajta de ez a helyzet. Azt gondolom nekik ez gond volt mert tele volt a nexus forum is elvárásokkal, hogy ilyen társakat és sztorit akarnak az emberek mint az FNV. Miközben a skyrim az ugye fényévekkel kevesebb volt. nem gondolom a Beth örült ennek, aztán ha tévedek? Ez van. De így látom.
Végül is az F4 sok téren sokkal jobb lett mint a skyrim mert a Beth azért meg akar felelni. Sztorik, karakterek, Cait, a nyomozó, Piper, a frakciók. A történet. Vajon mindez az FNV nélkül is meglett volna? Egy skyrim után?
Maxson, Brotherhood, Railroad, Danse. Mesélj nekem, vajon ha nincs az FNV akkor is ezt kapjuk? Tduom sokak számára ez is a szar maga. Nekem nem mert ezek élnek legalább Danse, Father. Mesélj még. Mond azt ez megvolt a skyrim idején is.
Ez legalább saját vélemény amit nyugodtan idézhetsz ettől a hülyétől :)
A 13-as ikonnal ellátott flaska mire jó? Nem lehet semmivel megtölteni mégis folyamatosan meg a hint a bal felső sarokban, hogy kortyoljak belőle? Hogyan? Mit..?
Pozitív karakterrel a légiósokkal nincs közös érdek, a játék meg nem arról szól, hogy egyetlen karakterrel megcsinálj minden küldetést, sőt kizárt... ha az egyik tábornak dolgozol, az ellen tábor küldetései kiesnek. Boon társaságában csak idő kérdése mikor válik ellenségessé a légió, mert a mesterlövészünk okkal vadászik rájuk. Az ellenségeskedésnek annyi a következménye, hogy jönnek majd a légiós bérgyilkos csapatok, ami plusz XP, és plusz loot.
A 13-as flaskából automatikusan iszik a karakter, olyankor gyógyul, hidratálódik kis mértékben. Rengeteg a craftolási lehetőség, vannak szuper dolgok, de karaktertől függően sok a fölösleges kacat, amit jobb esetben legfeljebb elad... ezért nem érdemes össze szedni minden szemetet, csak azokat, amire valóban szükség van. Tábortűznél, asztaloknál meg lehet nézni mire lesz lehetőség, a túlélés, tudomány, vagy a javítás függvényében, amelyek még perkekkel tovább bővíthetők. Follower is tud cipelni terhet, ami fölösleges, érdemes eladni, a többit meg lerakni (pl Novacban) Fegyvert lehet javítani egy másik fegyverrel, vagy fegyver javító csomaggal, ami gyógyászati besorolást kapott (a kézben lévő fegyvert "gyógyítja) Fegyver javító csomag is craftolható, kereskedőknél ritka, tehát az egy hasznos craft, 50-es javítás képesség kell hozzá és a cuccok. Craftolható automatikus méregtelenítő, ami a casadorok, sugorpiók ellen hasznos, nem is kell hozzá más csak sebészeti cső, és az a dudva, futó növény ami az utak mentén szedhető.
Boonenak volt egy párja, meghalt azóta csak annak él gyűjti a skalpokat. Abban a kis településnek, szóval ott van más is. Egy ranger aki tud tanítani egy két dolgot Fura egy település az.:) Mindez attól függ milyne karid van ha negatív akkor nem fogsz Booneval barátkozni, ha pozitív akkor ő lesz az egyik kedvenced vagy Veronica, ő kicsit másmilyen, a brotherhood követője és a boone féléket sem szereti :) Mondom ez komplex játék nagyon az.
Az a helyzet ez Avellone. Ha jól tudom most fejezte be az új Star wars sztorit. Arra kíváncsi leszek. Megnézem majd az új obsidian gamát tudjam mire mennek Avellone nélkül. Kíváncsi vagyok rá.
Azok a számok a kapcsolódó skill szint, ami ahhoz szükséges hogy a fegyvert 'büntetés' nélkül használhasd. Ebben az esetben a lőszer a 'Small Gun' skillre vonatkozik, a 'villám' meg az 'Energy Weapon'-ra. Ha nincs meg a szükséges erő akkor úgy tudom a pontosság csökken, ha a skill kissebb akkor a sebzés.
Ket egyforma vagy ahogy coolpet mondja, a Jury Rigging perk utan ket hasonlo (azonos tipus tan eleg) es mehet a javitas.
A jateknak tobb befejezese van, az egyik a legioval. Ha neked mar az elejen nem tetszik h falvakat predalnak fel es embereket huznak karoba akkor jo esellyel ez kesobb sem fog valtozni szal ha ugy erzed akkor lovoldozz batran. (En is instant ledaraltam oket aztan az eleg op kezdo gun runners arsenalbol szarmazo granatvetovel daraltam le az ongyilkos kommandoikat. EDE osszerakva detto eleg tap mert az ellenfel detektalo mezoje irto nagy igy szinte kizart h vki meglepjen)
Most még csak azonos fegyverrel megy. A lőszerek kapcsán. Ha jól látom, akkor kb. tetszőlegesből lehet kinyerni nyersanyagot és átcsavarni másikban. A konzolos irányítás miatt majd azért körülnézek, hogy tisztességesebb ábrázolása hol van a craft rendszernek, mert ez így átláthatatlan sajnos.
Fegyver javító csomagra inventorban véletlenül rákkatintottam és eltűnt úgy, hogy 50-es skillem nincs és nem is történt semmi. Ez valami bug lehet?
Ha rákattintasz a fegyverjavító csomagra, a kézben lévő fegyvert javítja... sajnos akkor, is, ha egyébként az tökéletes állapotban van. Skilltől függetlenül használhatod, az 50-es javítás a csomag craftolásához szükséges (ragasztó szalag, csavarkulcs, ragasztó, ócskavas - valami ilyesmi a "recept") A fegyverjavító csomag ajánlott, ha olyan fegyvert használsz, amihez ritka, vagy drága a donor. Lesz egy olyan perk, ami megkönnyíti a donorokkal javítást, de az csak sokadik szinten lesz elérhető.
Okas, köszi. A Wastland 2 és más tapasztaltok alapján a skill pontokra nagyon rágyúrtam, ezért magas az intelligencia és perk is van rá. Most szintenként 16 pontot kapok, de az intense training-et is sanszosan int-re fogom tenni.
Viszont van két érdekes quest. Az egyik a lezuhant műholdnál a másik meg a roncsoknál. Jól értem, hogy ezek külön térképre raknak át és spéci valamik? Az egyiknél 15 a másiknál lvl 25 ajánlást látok... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.04. 12:05:02
Azok szerintem a dlc-k. Az egyik szerintem egik az old world blues. A másik a lonesome road talán.
Azok a dlc-k valóban külön térképre visznek, ahonnan vissza sem tudsz térni az ottani küldetés sor befejezése előtt. Azt ajánlom, ne menj még át, a játékkal ismerkedj az eredeti területen, de a döntés nálad van... Intelligenciára 1 pontot vásárolhatsz Vegasban a doktornőtől, a 8 nagyon jó, nem kell feltétlenül 10-re rágyúrni... persze, az még jobb, de az a két pont máshol is hasznos, a perkek közül sem az a leghasznosabb, ami a képességeket emeli 1-el. A fontosakra 7 pont, plusz 1 a beültetéssel, az 8, karizmára meg elég 1.
Mondom az számít te milyen karit akarsz játszani attól még valakinek nem fontos azt amit te játszol lehet kell nagyon sok questnél jól jön és meg lehet oldani a problémát fegyver nélkül is ha alacsony erre esélyed sincs. Persze ha harcos karid van akkor tényleg nem kell.
A deathclaw lv20 kb vagy több. Ha valami nem megy szinteden menekülni kell elbújni. Visszatölteni. Deathclaw a játék egyik legerősebb ellenfele az alapjátéké. Gyors, erős. Mondom lv25 körüli karival már simán elintéztem. Neked kell nézni mire raktál pontot. Csak dumálos karival minden questet nem tudsz megoldani. Vagy akkor azt nem próbáltam de vannak perkek a companionra amik +-kat kapnak. Nekem közelharci volt stealthal. Éjjel mentem és megnéztem merre közlekedik beálltam egy pontra és vártam mellém érjen akkor vats és kb 2-3 ütés volt. Ha neked távcsöves fegyver van akkor arra kell figyelni találj egy pontot ahonnan leszedheted. De mondom ez nem W3 ahol veled fejlődik a világ vagy skyrim. Itt vannak erős lények akiknek te kezdeti szinten csak csemege vagy semmi több.
Vannak robbanószerek, azt is megpróbálhatod ha van pár elhelyezed a vonulási útján a gond az ha megtalál akkor is egy ütés vagy neki ha már alig van hpje.
Tudod ezt jelenti ez az rpg csak mivel nem teljesen sztori vezérelt. Táblákkal figyelmeztetésekkel oldoták meg. Vagy valaki aki elfelejtett mindent és újra kell tanulni a dolgokat, szokásos mese, vagy csak egy kis futár voltál. Most célod lett. Elindulsz megkeresni ki tette ezt veled közben megismered ezt a világot. Mivel valamennyire open world így belefuthatsz rosszabb arcokba mint amikkel elbírsz. Érd el a lv10 legalább :) Utána már csak lv20 kell aztán lv 30 :) Ott már te leszel a veszélyes :) Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.04. 20:03:32
Vagy vedd le a nehézséget, és csak nyomd le a sztorit. Persze a deathclaw akkor is gond lehet a nagy szint különbség miatt.
Meg figyelj arra, hogy 50 a max szint, ha mind a 4 addon fennvan. Ha nincs akkor -5 addononként, vagyis lvl30. Nem fogsz tudni mindent kimaxolni. specializálódj
Tényleg nincs. Csak egyen mező. Az FNV nem ez a mese. Most írtad le lv4 istenek azért mert nem szintezett ellenfelek. Ez jelen volt a W2 idején csak nem emlékszel rá mert az sztori alapú volt. A w3 meg már szóval inkább felejtsük el.
Élvezd mert utólag 8-9 évvel később rátaláltál. Arra ami a Bethet is talán motiválta a Fallout 4 sztori megírására. Mindez persze lényegtelen. Ez az utolsó a Dragon Age origins után. 2010 és 2011 a W2 és a az FNV ideje mielőtt miután a skyrim kijött és elmondta nem kellenek karakterek történet csak a szar a középszer. Kell. Az FNV nem ez és a W2 sem ez volt. :)
Élvezd ki a sztorikat az old wordl bluest amit spec nem kedvelek. De sokan igen. A lonesome raod ami nem rossz. És a vége. A többi mesét mert mind az. Élvezd mert ezt mesterek írták valódi mesterek a vége előtt. Fallutt 1-2 Majd a többi végül az utolsó a Fallout New Vegas. Veronicával, Booneval, messze különböző karakterekkel. A te karaktered történetével.
huh te mennyien nem szerették ezt az idiótát :) Nekem meg az volt amit a sztori írt. :) A kis szerencsétlen aki tele hittel hisz azokban akikben nem kellene :) De ettől lesz szerethető :)
Majd persze ettől és a többi mesétől lesz az F3-al együtt a sztori teljes Sarah Lyons. Veronica a fahter meg többi Brotherhood, a railroad, Father a többi a inkvizició. A Maxson. A Legenda :)
Maxson mindaz amit átélt. Ami abba az irányba vitte őt., Hogy elpusztítson mindent amit más mint amit a gyermekkora jelentett :) Mert nem volt jobb nem is lehetett :) Veronica már nem volt ott elmondani mit jelent az idealizmus neki ez nem volt.
Csak Danse de ő a másik oldalon volt :)
Ez eddig valami kurvára bejövős. Elsőre mission impossible-nek tűnt kitakarítani a nightkineket, aztán elkezdtem nézni milyen segédeszközeim vannak. ---> Takarítás.
Álcázott ellenfeleket is be lehet célozni VATS-ban, ha a robot (ED-E) veled van. Egyébként, ha kiszúrod, hogy "ott mozog valami" és vaktában bele lősz, láthatóvá válik.
Persze. Nem ezért tűnt nehéznek, simán rohadt erősnek tűntek. De ellenállást megnövelve, lábat szétlőve ment a dolog. Be is fejeztem az a questet, elszállt a rakéta tova.
Hát, ilyet még nem találtam. A létesítményt lézerfegyverrel tudtam le, mert találtam egy csomót és fullos fegyvert tudtam javítani. El is lőttem minden lőszert, a fegyver leamortizálva és eladva. Addig használok mást.
A craft rendszer még mindig kicsit homályos, mert "primer" gyártása mintha nem menne rendesen.
AMR-t Vegas melletti Gun Runners robotnál tudsz venni. Gobi meg délre van Sniper's Nest-nél egy erős ládában.
Ha középlőtávon gondolkodsz, de közelre is hasznos fegyver kell akkor Marksman Carbine szintén Gun Runnersnél. Ennek van egy Uniq változata az All American amit a Vault 34 Armoryban találsz.
Shotgunból a Riot Shotgun-t ajánlanám, mert nagy a tárkapacitása, ami nem árt ha nem fogy ki harc közben és jól is sebez.
Ezek már eléggé advanced fegyverek, szóval kell Gun skill is hozzá és a megszerzésükhöz nem árt némi Lockpick is. Utoljára szerkesztette: coolpet, 2019.03.06. 20:12:54
A lőszer craftról annyit, hogy én nem konvertálgattam, vagy bontottam a lőszereket, hanem eltettem ami nem kellett későbbre, és inkább vásároltam amire szükség volt.
Többnyire elég volt amit találtam, mert sniperből ritkán kellett 2x lőnöm egy ellenfélre :)
Bontogatást és craft akart lenni, de én is inkább váltogatom azt, hogy mi van nálam. Lecuccoltam a motelban és ott vannak a cuccaim. Így alig 60-70-es tömeggel róvom a pusztát induláskor.
Primer szvsz a bontottból jön (ritkán lehet kapni, de akkor is csak kis tételben a "kereskedőktől"): pl. 9 mm-est bontasz és kapsz kis pisztolylőszer primert, amit .357-eshez tudsz felhasználni a kivont lőporral és egyebekkel együtt. Meg kell tudni, hogy melyik primer-be, melyik lőszertípus fér bele és ha azonos kategóriában van sok gyenge lőszered, akkor abból célszerűbb erősebbet készíteni, ha ahhoz van használható fegyver is.
Én úgy értettem hogy vettem a lőszert, nem az alapanyagokat vásároltam :)
én sosem bontottam le semmi lőszert, még hardcore survivor modban is csak úgy ömlött az ammo és fegyver áradat felém, és ha jól emlékszem még venni is csak nagyon ritkán vettem lőszert, többnyire én is inkább primer-re vadásztam.
lootolásból egyszerűen annyi lőszert fegyvert és ruhát szedtem össze hogy már nem győztem eladni a kereskedőknek, nem is pazaroltam a skillpontjaimat meg perkjeimet kereskedésre, és akkor az olyan apróságokat még se említettem mint a cigis dobozok meg a pénzkötegek és hasonlók gyűjtögetése és eladása, kis odafigyeléssel és csereberével kb sose lehet kifogyni pénzből meg úgy kb semmi másból se...
Vegasban a robotnál korlátozott mennyiségben van lőszer készítéshez alapanyag (lőpor, gyutacs), hüvelyt a kereskedőknél érdemes megnézni, ingyen adják, de az is alkalmi lehetőség, illetve van perk a lőszer craftoláshoz is. Legegyszerűbb persze megvásárolni a lőszert, ha van rá keret:
Seftes őrmester, akinél rengeteg 12,7 mm-es, és 3.08-as lőszer lesz... vagy le lehet buktatni, és a jutalom egy egyedi vadász puska (ami szerintem nem különösebben hasznos)
Pénzem nekem is van szarásig. 7 szintű vagyok és 3k táján van. Lőszerből is sok, ezért van az, hogy mindig csak 3 fegyvert tartok magamnál. Megyek is tolni.
Egy képesség beültetés 4000, tehát a 3000 nem különösebben sok, de 7-es szinten kétségtelenül jónak számít. Pénzhiány nincs a játékban, rengeteg a loot, viszont elég sokat is lehet költeni, beültetésekre, vagy fegyverekre, de azok nélkül is lehet játszani, nincs különösebben érezhető hátrány
Én általában a 5.56-os és .357-eses lőszereket lebontottam és a Hand Loader perkkel csináltam egy hatásosabb verziót belőlük (nagyobb sebzés, jobb pontosság).
Érdekes, mikor még nem tettem nagyon keresztbe sehol a Légiónak már vadászik rá egy csapat bérgyilkosa. Kísérővel legyakhatatlannak tűnnek egyelőre. Szerencsére el lehet kerülni őket. Ezek után viszont naná, hogy kihoztam a keresztrefeszítette embereket. Azokat meg erőlködés nélkül legyaktam.
Légiós járőrök voltak, vagy légiós bérgyilkosok? Novac közelében sok légiós katona poroszkál, akik alao esetben nem támadnak, amíg a karakter baráti, vagy semleges viszonyba van velük, és, ami még fontos: nincs ott Boon. A mesterlövész társaságában ellenség minden légiós, okkal vadászik rájuk, és meg is mondja, hogy csak akkor marad veled, ha nem vagy a légió barátja... A légiós bérgyilkos osztagok különböző scriptelt helyeken állhatnak lesben, alacsony szinten problémát jelenthetnek, képzett harcosok, jó felszereléssel, ami jó bevételi forrás, ha sikerül legyőzni őket, csak ugye a harcot túl is kell élni. Később már nem lesz gond a túlélés, de semleges NPCk (kereskedők) belepusztulhatnak az összetűzésbe. Novactól, "amerre a dinó néz" légiós területeket, felvonulási útvonalakat találhatsz, eldöntheted, akarsz-e arra kalandozni, a bérgyilkos csapatok már sok lehetséges helyen felbukkanhatnak az utak mentén rejtőzve.
Boone veled van? Gondolom, ha már kiíratottad a várost megszálló légiósokat, ellenségnek nyilvánított a közösség...
Bérgyilkosok. A fővezér olyan páncélban van, hogy a headshotokra pct lőszerrel nem nagyon reagált... Boon nélkül is már jöttek, direkt felvettem, hogy legyen esélyem. Így sincs. Még akkor sem, amikor a csapat a lenti úton levő NCR táborba szállt bele és csak a legerősebbet kellett volna ketten lenyomnunk. Mondjuk extra dolgokat nem terveztem felhasználni, de majd ezt is kipróbálom, de nagy bizodalmam nincs.
A várost megszálló légiósok irtása előtt is már belép szálltak, ha letértem az útról.
Nem igazán értem a Fallout wikit olvasva, hogy mi a difi az energy cell és a microfusion cell között. Lassabb fegyver újratöltés, de magasabb sebzésről van szó a utóbbi javára?
Energia cella lézer, plazma pisztolyba való, a mikrofuziós cella a lézer, plazma puskákba.
Természetesen fel lehet szerelni a kísérőket páncéllal, fegyverrel, a páncélt fel is veszi, de a fegyverhez töltényeket is adni kell, sőt, ha stimpackot is adsz neki, gyógyítja magát. ED-E is veled van? A robot is hasznos segéd. Kísérők cipelhetnek cuccokat, de nem hajlandóak mindent vinni, pl ha légiós páncélt adsz, azt hozzád vágják. Vegasban, a főszál része lesz, hogy adnak egy teljes lakosztályt, ahová az összes lehetséges kísérőt is beköltöztethetsz, és cserélgetheted öket, küldetéstől függően, ami akkor érdekes, ha a kísérőid személyes küldetését szeretnéd megcsinálni. Boon, nagyon zárkózott, nehezen nyílik meg, Cass kb a csatlakozás után rögtön előadja mit szeretne, ED-E küldetése akkor indul, ha a Novac melletti vastelepre viszed, stb, stb... Milyen fegyvereid vannak most? A kis kaliberű csúzlikat komolyabbakra kell idővel cserélni, amelyekhez komolyabb töltény is kell, azzal is növeled a sebzést, nem csak a képesség, és a perk számít. A légiós bérgyilkos osztagok is fejlődnek, egyre komolyabb fegyvereket használnak - viszont, ha levered a csapatot, neked is lesznek komolyabb fegyvereid :-) ED-E messziről detektálja a körülötted lévő lényeket, ha van távcsöves puskád, meg tudod nézni VATS-ban, milyen csoport az, úgy nem lepnek meg, el tudod kerülni a harcot, vagy támadni..
ED-E javítható alkatrészekkel. Kezdéskor annyi a nehézség, hogy szenzor modul is kell hozzá, amiből Novacba érve már nincs hiány (hamarabb is lehet tálálni, de akkor még ritka) Tehát fogsz néhány szenzor modult, elektronikai hulladékot, és ócska vasat, és meg tudod reparálni a robotot. Tulajdonképpen már második szinten fel lehet éleszteni, Primmből már követhet, csak az alkatrészekért be kell menni a hegyek között lévő lakokocsihoz (az a nehéz venne, hogy nem tudod, hogy ott van) A fegyvereid még a leg alapvetőbb típusok, idövel lesz majd sokkal jobb. A gránátvetők sebzése a robbantás szakértelmemtől függ, az nem lőfegyver. Ha már a légióval össze balhéztál, menj el Vegasba, út közben találsz harci páncélt, nézz körül a robot boltjában, meglátod nem is vagy annyira gazdag :-) Fegyvert jibb találni, mint venni, a pénz kellene másra is :-)
Javitás alkatrészek nélkül - ahhoz kell skill. Javitás alkatrészekkel - nem kell hozzá a skill, de az alkatrészek nem biztos, hogy ott vannak a közelben. Van ilyen küldetés is, amikor a napelemeket kell javitani... 65-ös javitással rögtön megoldható, vagy el kell menni egy másik helyre, ahol az alkatrészek vannak...
Hát az 6k kupakom a boltban mintha nem is lenne: a valóban jobb csúzlik 15-20k-ba kerülnének, plusz a lőszer és tartozékok... A légiósokba belekötni (pláne a játék első felében) tényleg nem a legjobb elgondolás, mert a térkép 1/3-1/4-én ők az urak, ráadásul rajtuk keresztül vezet az "elzárt" második félhez is az út.
A bányászoknál lehet kicsit előrébb menni, de vagy minimum 4 db szupermutáns (3+1 felállásban - 2 jól zúz, 2 meg lángszórózik), vagy egy legnagyobb-féle halálkarom a veszteséglistára kell, hogy kerüljön, mert elfutni nem lehet előlük, ha a játékos el akar jutni vegas-ba a légiót elkerülve...
A Mojave Outpost-ot elérve érdemes a hangyavadászatot megcsinálni a Service Rifle-ért, mert igaz, hogy 1-1 találata kevesebbet sebez, mint a .357, de sokkal jobb a tűzgyorsasága és nagyobb a tára is - tömeg ellen észrevehetően pusztítóbb hatású a 357-esnél. "Érdekes", hogy amint ez megvan a már kidobandó Vermint-re egyből kapok scope-ot és hasonló jóságokat a kereskedőknél...
Nem kell a légió miatt alternatív útvonalakat keresni Vegasba, azok sokkal veszélyesebbek. Halálkarmokon keresztül esélytelen, a szupermutánsokon keresztül küzdeni sem kifizetődő, a sugorpiók sokan vannak... Marad az autópálya, Niptonon keresztül, ahol nem ajánlott még ekkor összerúgni a port a légióval. Ez elöbbi történet ott kezdödött, hogy Niptonban lemészárolta a légiósokat, annak következménye a bérgyilkos osztagok megjelenése. Novac közel van a légiós területekhez, de Vegasba el lehet jutni elég könnyen, a legveszélyesebb néhány út menti bandita csupán. Az más kérdés, hogy az úttól távolabb mi minden lehet, ami esetleg meghaladha a karakter képességeit, de az úton maradva a legkönnyebb Vefasba jutni. Már emlitettem, hogy többször megcsináltam, hogy a küldetéseket hanyagolva 4-5 szinten Vegasban volt a karakter, Prímemből már ED-E is jött, ami azért jelentős segítség. Fegyvereket lehet találni, de hozzá való modulokat nem... arra sokat el lehet költeni, no és a fegyvernél is felmerül a kérdés, nem jobb-e megvenni, mint várni a szerencsére, mikor pottyan elénk egy jobb darab. Némi játék rutinnal persze más a helyzet, mert tudja a játékos, hogy hová érdemes menni egy jobb fegyverért, vagy páncélért.
Nem, nem ott kezdődött. Niptonban még nem jártam és már belebotlottam a bérgyilkosokba úgy, hogy anno, az első megjelenéskor nem mészároltam le a nagypofájú légiósokat.
Egyszer találkoztam velük az úton, ahol támadtak egy karavánt és engem is. Én meg pofáncsaptam őket.
Lesznek majd úr receptek is? Eddig nem találtam semmi ilyet, nem tudtam se fegyvert, se páncélt modolni. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.08. 14:30:02
Az egy scriptelt jelenet, amikor a felüljárónál rátámadnak a légiósok a kereskedő karavánra. Írtam is, hogy nem kell közbe avatkozni, ha csak szemléled a harcot, békén hagynak... Persze, adja magát, hogy segítesz a kereskedőknek, de a következményét már megtapasztaltad :-) Rengeteg recept létezik a craftoláshoz, javítás, tudomány, vagy túlélés függő a hozzá valókon kivül. Vannak perkek, amelyek további lehetőségeket nyitnak meg, de vannak össze tevők, amelyek csak a DLCk területén találhatók meg (pl zöld gekkó bőr) A fegyver modokat kénytelen vagy megvásárolni a kereskedőktől, azokból is van rengeteg, de számodra az a fontos, amit használsz is. Nevadába átruccanva (dlc) megjelennek a 45-ös kaliberű lőfegyverek, és az a dlc a craftolás lehetőségeit is próbálja "játszatni".
Azzal a tempóval, ahogy játszom ebben a játékban lesz vagy 200-400 óra, mint a Witcher 3-ban.
Csak attól félek, hogy eztán az F3-hoz semmi kedvem nem lesz, nemhogy valaha nekifutni megint az F1, F2-nek. Nekem ez elég posztapok. élmény lesz a Wasteland 3-ig. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.08. 15:05:43
Játékos függő, hogy mennyi időt szán a játékra. A főküldetés szál viszonylag rövid, az összes lehetöséghez viszonyítva, de vannak, akik megelégednek azzal, hogy "kivittem a játékot". A Fallout sorozat valójában nem erről szól. Rengeteg a mellék küldetés, amelyek vissza köszönnek majd a finálé utáni összegzésben, akkor derül ki, hogy milyen következményei lettek egy-egy korábbi döntésnek. Küldetseken kívül is lehet fejlődni, respawn után ismét irtani a lényeket a vadonban. A vadjuhok pl sok XPt adnak, de nem különösebben veszélyes ellenfelek, a húsuk is hasznos (+2 erő), bár van oktalan mészárlás feelengje, az amúgy békésen legelésző nyáj kiirtásának. A lényeg, hogy tőled függ, mennyi időt szánsz a játékra, a finálé kezdetén lesz egy figyelmeztetés, mentés, ahonnan már nincs vissza út.
Én felvenném a Ratslayer-t is. 5szörös 'critical multiplier', elég jó sebzés az elején, és a lőszer is sok van belőle (Hand Loader perkkel még jobban sebző lőszer), éjjellátó távcső, hangtompító. A varmint rifle-ket szerintem érdemes megtartani/olcsón venni, mert ha felveszed a Jury Rigging perket, jóval drágább/ritkább fegyvereket is tudsz vele javítani (pl. Anti-materiel rifle, Medicine Stick,...) ami jó pénzforrás is lehet ha leharcoltat veszem olcsón és pár varmint rifle/Single shotgun segítségével megjavítod és eladod.
Szétcsaptam a bandát. Odacsaltam a NCR outposhoz aknákat dobálva és hátrálva. Sima ügy volt. A sok lootot elvinni az feladat. :)
Hát, mire Novac-ban lepakoltam a 3 helyről beérkezett szajrét (kezdő helyszín, Primm, M.O. -> Primm) , a 2. felét még mindig sorolta a gép... Úgy tűnik, hogy a Survivalist-ot nem kell túlzásba vinni, mert inkább a Medicine és a Silence az, amiből az értelmes dolgokat lehet készíteni, amik nem adnak plusz sugárzást a karakternek.
Alexzel #6390: Azt a részt kihagytam: "rohantam" föl Vegas-ba , így már egy .308-as vadászpuskával járok, amihez még pont sikerült megvennem a tárbővítést és gyorsabb töltést is. Úgy tűnik, hogy a sniper-ekhez nagyon kellenének a kritikust növelő képességek, de én a szerencsémet 1-re húztam, így a komolyabbakat nem fogom tudni megszerezni belőlük -> maradnak az energia és nehéz fegyverek.
Átnézve Nathan Garvin és Ken Egervari ajánlásait, két kérdés fogalmazódott meg bennem: - tényleg át lehet jutni a klinikáig és kaszinózással összeszedni a szükséges 4k kupakot az INT-beültetéshez, mielőtt a 2. szintet elérnénk? Az útvonala hasonló az enyémhez, bár ő nagyon bemegy a túloldalra az elején, míg én az innenső oldalt preferáltam a bányászokig - igaz, már régen nem voltam 1. szintű. - az összes implant-ot beültethetjük-e (mintha vmi 6-os limitről volna szó), ill. mindegyik bug-mentes-e a végső verzióban?
N.G. egy általános lövészt tart jónak és az intelligenciát meg a skill-pontgyűjtést teszi meg legfőbbnek, addig K.E. egy sniper-t gondolt ki, ahol a szerencse lesz 10-en és mindent a sebzés- és kritikus-növelésnek rendel alá - pl. így a Gobi minden lövése kritikus. Hhmm, a kettő vegyítése volna az igazán célszerű: 9+1 INT és 9+1 Luck, 5+1+2 STR-el az AMR és a plazmafegyverek miatt. Nagy kár, hogy itt az Észlelésnek nincs akkora szerepe, mint pl. a Fallout Tactics-ban volt, hogy gyakorlatilag a lőtávot ez határozta meg - 10-el még a nagyobb sorozatlövő fegyverek is elhordtak az ellen távlöszeiig - , mert ez még meg tudta volna keverni, amolyan vérbeli fallout-osan a karaktergenerálást: melyik ujjamat harapjam, mer' mindegyik fontos volna...
A REPCONN headquarters-t már látom és sikerült a sziklákon jobbra elmanőverezni a halálkarom-hordától. Idáig 30 XP-t szedtem össze, mert a BoS bunkerekig kellet bemennem, ott egy "kis" futás a skorpiófalka elől, de még él a kísérleti, futó karakter! Amúgy az út innenső oldala járható Sloan-ig, bár párszor bevillant a vörös csík. Most már csak el kéne érni a kaszinókig, harcok nélkül...
Igen, minden inplantátum beültethető egy karakterbe. A megkötés annyi, hogy annyi inplantátumod lehet amennyi az Endurance-d, azt hiszem. Az inplant endurance nem számít bele.... Tehát alap 5 endurance +1 a beültetett inplant endurance = 6 de csak 5 inplantátumod lehet. Remélem így érthető. Bugról nem tudok.
Én is csináltam a 2-es szint előtt Vegasban INT-beültetést. Én miután elhagytam Goodsprings-t a sínek mentén lopakodtam hogy ne kelljen csatázni, amíg el nem értem Nipton mögötti részt. Onnan az út mentén lopakodtam míg nem találtam egy karavánt amit követtem távolról. Ők csatáztak a légióval én meg összeszedtem a halottak cuccait. Ezeket eladtam Vegasban és addig játszottam amíg meg nem lett a szükséges pénz. Csak arra kell nagyon vigyázni hogy minél kevesebb helyet fedezz fel - lehetőleg csak azokat a amiket okvetlenül szükséges (Vegas, klinika,..), és Vegasban ne játssz 1-1 játékkal többet mint 9, mert 10-dik alkalommal kapsz 100 XP (játékhoz kapcsolódó Challenge teljesítése miatt), ami a 2dik szinthez szükséges XP fele, így az út közben esetleg kapott Xp-vel elérheted a 2es szintet.
Én azt szoktam csinálni, hogy elgondolom milyen karaktert szeretnék készíteni (lőfegyver/energia fegyver/...) majd átnézem a Perkeket, miket szeretnék beszerezni (pl. lövész esetén Hand Loader/Shotgun Surgeon/Cowboy, energia fegyver esetén Vigilant Recycler/Meltdown/Laser Commander) és mik a követelményeik, és azokat állítom be először (figyelembe véve az implantátumokat), és csak a 'maradék' szétosztásán gondolkozom. . Én általában 6-7es Luck-ot használok (+1 implantátum), Vegasban is könnyebb nyerni 7-es Luck értéktől.
Implantátumból max annyit lehet beültetni, amennyi az Endurance értéked Endurance implantátum nélkül. Ha mindet be akarod ültetni, akkor 9-es Endurance szükséges. Ez persze a normál játékra vonatkozik. Pl a Project Nevada mod adott további implantátumokat, és meghatározta a helyüket is (pl. fejbe spec perk nélkül csak 2 implantátum lehet, és az intelLigencia/perception/luck is fejre vonatkozik + pár a moddal adott implantátum is).
Arra kell vigyázni, hogy kilenc (9) kártyajáték után át kell ülni rulettezni - mindig a legmagasabb téttel és szigorú load/save - , mert a 10. játék/győzelem után ad 100 XP-t és összesen 200 a keret az első szintig! Ill., ha megtámadnak, akkor futni kell, nem szabad harcolni.
Upsz. közben megelőztek! ;) Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.09. 10:21:51
Akkor, sokkal nem lőttem mellé, csak az AGI helyett az END-re kell tenni a "maradék" pöttyöt a karakteren (small frame, good natured) és akkor az első 3 és utolsó 3 csoport is kaphat 1-1 beültetést és megvalósulhat a 10 INT a 10 szerencsével együtt! Vagy még egyel, 5-re csökkenteni az AGI-t és akkor biztos, hogy marad a kondicionáló beültetésre is 1 hely.
Az erőműves quest kapcsán erős lett az érzésem, hogy a Witcher III honnan meríthetett ötleteket és mást. Rohadt erős a történet és döntéshozatali vonala a játéknak.
Azt elfogadja, csak a beültetés nyújtotta +1 -et nem. Viszont ha jól emlékszem akkor Lonesome Road dlc végén kapunk +1 stat pontot amit ki lehet választani mire rakunk..... (meg is van).. na hogy ezt elfogadja-e azt nem tudom...
Ennyire azért nem érdemes görcsölni a szintekkel. Én is sokszor mentem a játék elején Vegasba, de haladtam rendesen, nem osontam kizárólag azért, hogy ne fejlődjön a kari, sőt felvettem a köuelben található képességnövelö könyveket is, de azokat csak a perk felvétele (6 szint) után olvastam el. 4 szinten így is Vegasba lehet érni, de legyen 5... Kereskedés nélkül honnan lesz 2 szinten 4000 kupak a beültetésre? 1 intelligencia, szintenként +1 pont, ami hosszú távon jelentős, de azért nem érdemes lopakodással görcsölni, hogy nyerj +2 pontot. Egy képesség növelő könyv elolvasása ad annyit.