Rászánom az időt és eladogatom majd a nagy részét, csak sokat kell rohangálni vele, amire nincs kedvem és időm. Még mindig nem cuccoltam át mindent Niptonból, craftolós cuccaim még ott vannak. Inkább játszani akartam. Sajnos itt sincs kb. szinte semmi értelme és haszna a craftolásnak. Tökéletesen el lehet lenni nélküle.
Gibson scrap yard - Novac "fölött" nemsokkal. Tábortűz van Novac-ban a víztorony környékén is, nem csak ezen a "szeméttelepen" - végül is, nagyjából ua gyaloglás.
Ja. Azt már el is felejtettem. Tökmindegy, nem szükséges. Ha eladom a sok felesleges tárgyamat, akkor a Brotherhood páncéljavításra is simán telni fog. Most is telne, csak smucig vagyok.
Craftolható néhány hasznos dolog, ami karaktertől függően lehet más. Pl rengeteg robbanószer recept van, de aki nem arra specializálódik, annak fölösleges. Azt nem rónám fel hibának, hogy craftolás nélkül sincs gond, de lehet segítség... Nagyon ritkán költöttem arra, hogy mások javítsák a cuccokat, de az sem igaz, hogy soha. A pénzt inkább a robotnál hagytam, fegyver modokat nem lehet találni, és esetenként egyszerűbb megvenni egy fegyvert, mint arra várni, hogy valahol esik egy, bár a légiós bérgyilkosokban lehet bízni. Ami nem a karakteredhez passzoló cucc, és nem adod a kísérőknek, az nagy valószínűséggel később sem kell. A pénznek az lenne a lényege, hogy olyanra költsd, ami szükséges, és nincs jobb módja a megszerzésének.
A satchel charga az hasznos csapdaállításnál, aláírom. De én más hasznos tárgyat eddig nemigen kraftoltam. Még a sima mentatra sem votl szükséges, nemhogy a tápolt változatra. Lőszerekkel szórakoztam eddig, de kb. ennyi. Meg állatok húsát főztem és csá.
Magazint már tudnék gyártani, de még nem tettem. Csak a magazinokkal is a baj az, hogy ha nem visszapörgethető a párbeszéd, akkor honnan tudod, hogy előtte olvass...? (Van ilyen párbeszéd?)
Nem csak a párbeszédeknél hasznosak a magazinok. Zárnyitás, terminál feltörés, javítás, bomba hatástalanítás stb, stb... Párbeszédeknél is van olyan, hogy kiléphetsz, ha kell valami képesség, ami kevés, és újra kezded a beszélgetést, ha megvan... Lőszerek, fegyverjavító csomagok, mérgezést gyógyító szerek, auto stimpack ... kb ezeket craftoltam rendszeresen, de tény, hogy meg lehet élni csak a talált cuccokból. Jah, és a vadjuh steak, ami +2 erőt ad, úgy 6-os erővel sem gond az anti-materiel rifle célra tartása.
Igen, volt már ilyen párbeszédnél. Csak nem tudok erre építeni, hogy mindig ez lesz. Zártörés és terminálnál sima ügy, ott rákészülsz. Nincs értelme 80 fölé vinni se a repairt sem science-t, kivéve, ha perkhez kell.
A STR számít a célzásnál? Hogy mennyivel van a STR a követelmény felett? Ez csak a VATS-nl számít? + erőre van tabletta is asszem, ami +4-et ad. Ha kéne. Eddig nem kellett.
Fegyver MOD-ot sem találtam eddig, bár ne is nagyon kerestem. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.18. 14:54:07
Fegyver modokat nem is dobálnak el, azokat csak megvásárolni tudod, többet lehet modokra elkölteni, mint fegyverekre, de ez sem kötelező, csupán lehetőség. A legtöbb mod a fegyverkereskedő robotnál van. A fegyvereknek van egy skill és egy erő követelménye. Tudod használni akkor is, ha "kevés", de az a sebzés, pontosság rovására megy úgy. Pl, ha gyenge vagy hozzá, célzáskor imbolyog, esetleg el sem találod a célt.
Megnéztem a két modot, a practice makes perfect akkor lenne jó, ha nem a falloutról lenne szó. Ennek az egyik lényeges eleme, hogy én döntöm el, mit akarok fejleszteni és nem az, hogy mi jön szembe a játékban, ami miatt bizonyos dolgokat meg kell tennem és emiatt fejlődök abban a képességben. Az a TES-re jellemző… A vadászosnál egy pillanatra lefagytam, mikor ki kellett lőjek egy megvadult brahmint, mert nem akart békén hagyni és zsákmányoltam 128 liter tejet. Először nem értettem, honnan lett hirtelen több mint 300 egység a nálam lévő cucc súlya… Viszont felfőzve, és literenként 3 kupakért eladva egész jó bevétel már az elején is, miután lőttem magamnak pár lityi lángszóró üzemanyagot a megatoni házikó tűzhelyéhez, hogy használható legyen…
Igen, tőle vettem meg a Hunter Rifle-hoz a nagyobb tárat. Mást nem. Meg itt látok Sniper szerű fegyvert akkora sebzéssel, hogy csak pislogok. A HR-nek most valami 41 tája, a mesterlövész fegyvernek meg 91, ha jól emlékszem. Csak nem akarom erre elszórni a 30k zsém nagy részét, amikor enélkül is megy.
A mai napra azt terveztem, hogy minden korábbi DLC-s quesetet megpróbálok letolni. Fogalmam sincs milyen hosszúak, csak zavaróak. Meg a Khan-nak a Mormon táboros részét és a tábort. Akkor már kb. mindennel (?) végzek a főszálból, ahol Benny után kéne menni. Most vagyok asszem LVL23, szóval tápolódhatok még egy kicsit. A gun-t 100-ra akarom nyomni.
Mire gyűjtesz, ha mindenre sajnálod elkölteni? A dlckben külön-külön van néhány óra játék, vissza térni csak az ottani főküldetés lezárása után lehet. Ajánlanám, hogy kezdj a Honest Heart-al, az könnyebb is, no meg ott hozzád vágnak néhány tonna lőfegyvert, közözzük olyanokat amit a Vegas körül csak ritkán, vagy későn dobálnak.
Minden játékban túltolom ezt, hogy "hátha jó lesz a sok pénz valamire". Ez a Gothic III-as örökség, ahol az egyik quest részeként egy rakat pénzt kellett összfarmolni az orkoknak egy fő quest tárgyért, ha hentelés nélkül akarod letudni. Emiatt a fogamhoz verem a garast. Bár szerintem akkor megcsinálom, hogy eladok tényleg minden szirszar fegyvert, lőszert és craft tárgyat is, kivéve hogy akkor megpróbálom a hardened combat armort összehozni és akkor meveszem a puskát és leirtok minden erős lényt. UFF. :)
Használd a Jury Rigging perket, sok pénzt hoz. Pl. veszel pár olcsó pisztolyt és a 12,7 mm-es pisztolyt javítasz vagy egy felesleges Sniper rifle javításhoz veszel Varmint rifle-t feljavítod és jó haszonnal eladod. (Az olcsóbb fegyvereket, vérteket emiatt esetleg eladás helyett érdemesebb félrerakni, ha nem sürgős a pénz.) Esetleg haszálhatod a Run The Lucky 38 modot amivel a kaszinót te fejleszted és a játékosok, vendégek által kötött pénzt te kapod. Persze a fejlesztéshez először kell befektetni.
Na bakker, Chomps Lewis valamitől megfeküdt, ezért összes questje kuka... A DC anyu 4 lövés volt a Anti Materiel Rifle-vel snekelve 70-es gun skillel.
Sok küldetése nincs, ami fontos, ha minden igaz, már megcsináltad (drog futárkodás) - előfordul, hogy egy deatchlaw oda téved, és lecsapja a munkásokat Az AMR érdekes fegyver, amit érdemes megvásárolni, mert nem gyakran dobálják el, az alapjátékban amikor esik, már szinte vége a játéknak, de a dlckben azért beszerezhető ingyen, csak minek addig várni, ha van rá pénz... Ami érdekessé teszi, hogy az alapból nagy sebzést még tovább lehet növelni a lövedékkel, van hozzá gyújtó, és robbanó lövedék, utóbbival így területre ható sebzés is bevihető. Viszonylag kevés ellen kell az AMR, deatchlawokon kívül..
Erősen hajaz a Gyaloggalopp háromfejű lényére a veszekedés, csak hosszútávon rohadtul idegesítő. Azért letudom, ahogy a többi DLC-set is, hogy tűnjenek már el a quest listából.
A Phebe Will vagy milyen questnél viszont vakarom a fejem. A kint ücsörgő Walter vagy ki kinyíratná a kesztyűsöknél ülő fickót. Nullan infó alapján nem dönthető el, hogy akkor ki a köcsög és ki nem. Legalábbis egyelőre...
Old World Blues dlc-ben annyi lőszer és fegyvert össze lehet gyűjteni hogy(sink bolt nélkül is) hogy soha az életben nem kell majd venned energia fegyverhez lőszert, és 357 meg 44-ből is egy raklappal lesz.
(ebben a dlc-ben nem kell spórolni semmivel.) Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2019.03.20. 14:33:50
Lényegtelen, nincs elegendő skill point az energy weaponhoz. A gun is még csak 75-ös. A speech 80, minden más lentebb van úgy, hogy ezeken kívül csak a science, repair, lockpik és medicine-re rakok vagy 10 szint óta.
még alacsony energia fegyver skillel is mehetsz a lobotomite meg növény ellenfelek ellen, ezeknek nincsen semmi védelmük.
night stalker meg cazador ellen lehet használni a 357 meg 44-es lőszert, attól függ hogy épp melyik fegyvert fogod majd használni(fido, k9000), 75 gun skillel már elég jól lehet dlc ellenfeleket is aprítani.
roboskorpiók, mister gutsy, és a securitron robotok viszont már tudnak problémát okozni, ide már valami nehéz vas kell mert igen csak jó védelmük van, érdemes gyűjtögetni az emp gránátokat és keresni az Sonic emitterhez a különböző módosításokat, alacsony energia fegyver skill ide vagy oda de muszáj lesz mindkettőt használnod.
Azért totál fölösleges vissza tölteni, mert nem vittél át a dlc-re egy egész arzenált... dobálnak ott nem keveset. A Sonic emitter sebzésbónuszt ad a robotok ellen, de többnyire azt a fegyver típust érdemes használni, amit "otthon" is használsz, plusz az emitter... A dlck annyiból nehezebbek, hogy feltételezik, oda már izmos karakterekkel mennek át, érzékelhetően erősebbek az ellenfelek, de nem kellene, hogy gondot okozzanak, normál energia fegyverekkel nem leszel erősebb
Én a Lonesome Road-al Kezdtem kiegek terén. Mire végeztem vele meglett az 50... Utánna átmentem a Honest Hearts-ra, az annyira nem fogott meg, pedig szép. Ott az elején scriptelt a csata, ne is próbálkozz menteni senkit :) Nekem fél napom ment rá, mire rájöttem.
50 felett már annyira nem élveztem, mert nem volt hova fejlödni, maradt a sztori. Az Old World Blues-től agyfrászt kaptam. Agyas volt aki kitalálta, hogy agyakkal társalogjak és agyátültetett lényekkel küzdjek :)
A harmadik kiegbe bele sem kezdtem...
Hú, hirtelen nem tudom, hogy melyik neve melyil. Ez a műholdas. Van egy bunkeres meg van egy a hegyszorosnál buszroncsnál. Asszem az a Lonesome road.
Primm mellett ahol a roncsok vannak, a térképen bal-alul az a Lonesome Road. Az visz el Uriel-hez az előző Courierhez. az jó kieg nagyon. Brutál :)
Aztán van a Honest Hearts, az egy barlangban van, egy karavánnal jutsz át, ki kell pakolnod magad. Ilyen westernes indiános benszülöttes. Szép, de nem jött át annyira.
Van a műholdas dél fele a légió által kiirtott falutól, ha minden igaz az az old World Blues, ott vannak az agyas lények. Lényegét sem értem :)
Van a Dead Money, Sierra Madre-be visz. Ködös füstös középkori városka, épphogy belekezdtem, nem ismerem. Ez egy csatornalejáróból indul valami BOS bunker maradványából.
Ezen kívül van a couriers stash és a Gun Runners Arsenal, ami itemeket tesz a játékba.
Kb ennyi :)
Uriel arkangyal nem volt a Mojave Express futára :-) Ulysses.
Minden DLC egy külön kis világ, elég szembetűnően különböznek az alapjátéktól, és egymástól, és játékos függő, hogy kinek, melyik tetszik jobban, vagy kevésbé, sőt az meg karakter függő, hogy hol talál magának hasznosabb cuccokat. A Honest Hearts a gun, survival, közelharci képességekre épül, az Olc World Blues a tudomány, orvoslás, a Lonesome Road robbanószerek, nehéz fegyverek használóinak lehet érdekesebb... Mindehhez még hozzá jön, hogy általában egy karaktert a fejlődés reménye visz előre, tehát, ha már elérte az 50. szintet, nincs hova fejlődni, onnantól a legtöbb játékos számára unalmas a további kalandozás (de ott van az új karakter indítás lehetősége). Ezt a DLC-k megjelenésével egyszerűen megoldották, mert minden DLC +5 szintlépést jelentett, de így komplexen az 50-es szintet el lehet érni úgy is, hogy csak az alapjátékban kóborol a karakter....
OWB 15. szint ajánlása muris. 25. szinten is nem figyeltem oda és picit megfingattak. Meg a sniper fegyver nélkül nagyon szívás lett volna. A lobotomize embrek egy részét lopakodva egy max. két lövéssel szedtem le. 80-as a gun skill.
A kutyák ellen a sonic gun hatásos volt, de a sok karú gömböc robot ellen nem nagyon. Ott teli kellett lőni őket.
A skorpiók ellenben kb. nem zavartak. A felvett ott található közelharc fegyverrel csak lóbálom magam előtt hátrálva és meg sem tudnak ütni. 0 lőszer felhasználással nyírtam ki az árokban lakó összes skorpiót... A többi lény meg vitte a lőszert rendesen, konkrétan erős mínuszban vagyok a gun kategóriában.
Bár talán kicsit spolieres volt a videó azért egy dolog durva. Ha jól látom, akkor senkit nem véd plot armor. Mindenki megölhető, eszerint alakul a történet. Teljes szabadság.
Kb. ilyen vadállat karakterre gondoltam, aki gonoszként átveheti az uralmat NV felett. Mindenkit eltipor, aki útjába áll, csak lesből.
Nem értem ezt a játékot. A sonic emitter mi a rákért nem sebzi a robotot? Az egész DLC ellentétes azzal, amit írtok. Mivel más energiafegyver nincs és nem hoztam magammal semmiféle lőszerbőség nincs itt. Kezdek kifogyni úgy, hogy amit lehet a plazma axe-szal csaptam le.
WTF?
Olvasd el a fegyver leírást. Mire hatástalan. Ez a játék 2010 környéke nem 2020. Akkor nekem nem volt bonyolult. Ma miközben nem lesz szükség gondolkodni. A morrowind, pár hónapja elindítottam. Elmenekülni nem tudtam a Brotherhood gyilkosok elől, mikor jöttek. Pedig régen ment. Ki is léptem, a játékkal van baj vagy velem? Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.24. 19:40:56
Pontosan ugyanaz a dmg leírás van a proton axe és a sonic emitternél, szóval köszönöm a kioktatást... Szóval ezek után magyarázd már meg, hogy miért sebez az egyik és miért nem a másik...
A DT lényege pont az, hogy akár 0 is lehet a sebzés. A robotok pedig elég jelentős DT-vel szoktak rendelkezni, ami azt jelenti, hogy hiába kap az EMP bónusz sebzést, az Emitternek valszeg még igy is olyan szar marad, hogy nem megy át a DT-n. Utoljára szerkesztette: Darun, 2019.03.24. 22:19:13
NP A felélesztett tárgyak közül a toaster volt eddig a kedvencem. Viszont elfelejtettem a kereskedés lehetőségét. Hej, azért kilootlhattam volna több zsét is. Mindegy. Lassan talán vége ennek a DLC-nek. Annyira azért nem jött be, remélem a többi jobb lesz.
A DPS-ből meg aztán végkép nem lehet megtudni semmit a fegyverről... A relevation sonic emitter a legalja a kategóriájában: van 31 + 50/20(*2) sebzése, míg a proton axe 50 + 50/20(*2) sebzést tol ki magából. Csakhogy a balta vats-ban a dupláját sebzi!
Annyiban igazad van, hogy "kicsit" túlbonyolított és magában a játékban van róla a legkevesebb leírás - a képernyő kevesebb, mint fele áll rendelkezésre a pip-boy-ban...
Robotra a vault 34-ben található pulse gun-nal, esetleg a robo-scorpion sonic emitter-rel (ha kritikus specialista vagy) kell menni - a pulse gránáton és aknán kívül.
Eliaja'h energia fegyverével és overharcgeolt lőszerrel 50-es energy weaponnal is hentelés lett az egész. Pedig a gun-om már 100-as. Kicsit jobb lett a párbeszéd része is a robotokkal, de kicsit elnyújtottnak érzem ezt a DLC-t.
Na, asszem a legvégén vagyok már az OWB-nak, csak meghaltam a Mobius duma után. Majd lesz reload. Az óriás skorpiót nem értem. Jobbra fel számítógéppel mókoltam valamit, de elvileg hatástalan volt. Ehhez képest kb. 1 gránát 1-2 energy lövés és poénból 3 db AP Anti-Mateiral gun lövésel 3 eltérő pont után megfeküdt a skorpió. Semmi chemet nem szedtem le. Gyorsabban halt meg, mint egy mk3/mk3 roboskorpt, amik csapatostul járnak. Érti ezt a fene...
(30. szintű vagyok már)
Egy biztos, LVL15-ön érkezve ide ezt nem lehet megcsinálni, legalábbis elsőre nem. Se fegyvered se skilled hozzá. A több körös X8 lab feladattól már a falat kapartam a végén annyira unalmas és monoton volt.
Ha nem forgácsolod szét a pontokat, néhány sillt gyorsan fel lehet tornázni, már 10. szint elérése előtt is. A probléma az, hogy perked nem sok lesz hozzá még... A DLC-k közül a "legélhetőbb" a Honest Hearts... talán nem a legjobb, legérdekesebb a történet, de ott a legdurvább lények a zöld gekkók, cazadorok, medvék. Igaz, hogy néhány NCP komolyabb fegyvereket is használ, de azok általában kopottak (AMR, Riot shotgun, stb), de egy alacsony szintű karakternek ott a legjobbak a túlélési esélyei, és az OWB-nál is durvább a másik két DLC,. Nem gond, hogy magasabb szintű karakternek is van némi kihívás, akkor probléma, ha valaki felkészületlenül huppan bele egy ismeretlen világba, és pl nem tud túljutni néhány kóborló deatchlaw-on (Lonesome Road), vagy nem tud lopakodni (Dead Money)
dead money dlc-hez szerintem inkább ész kell... ami sokaknak sajnos nem jutott mikor annak idején kiadták a dlc-t, kapja is a szartengert nyakába a dlc mind a mai napig(NV steam community kb teli van ezzel jelenleg is), szerintem tök mindegy milyen karakterrel esik neki az ember, ami igazán számít az az hogy milyen gyorsan tud alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez a dlc-ben, itt nem fogja az ember képébe dobálni a játék a légiós assasin / ranger hitsquad osztagokat amik nem többek mint ingyen pénz meg loot források a játékosnak, itt nincsenek kereskedők hogy eladd a tizenvalahány medvecsapda meg kés lándzsa gyűjteményedet.
lehet craftolni dead moneyban is de sajnos nem túl sokszor, pedig a felszerelés nélküli játékmenet és a guberálós játékstílus kedvezne ennek... csak sajnos amiket össze tudsz szedni tárgyakat azok többnyire használhatatlanok. vagy mondjuk a recepthez való egyik összetevő majdnem teljesen hiányzik a dlc-ből így hiába gyűjtögeted a hasznos alkatrészeket a végén talán ha fél tucat alkalommal kellenek csak.
nagy ziccert hagytak ki sajnos mert a survival skill itt tényleg tudott volna "ragyogni".
Majd ha elkezded az FNV után próbaképp az F4-et akkor értékeld :) Az ami a W3 meg a többi is grafikai tunning. Csak a W3nak van története karakterei. Az F4-nek is még ha nem is az a szint. Ez a motor meg a rendszer kiveszett ami az FNV-be van.
Dead Money konkrétan mellbe vágott. Volt olyan fejtörő benne konkrétan rákerestem a youtubon. Szerk: Oké volt magamtól is ment mikor türelmetlenebb voltam rákerestem :) Egyik kedvenc dlc-m all time. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.29. 17:41:12
Nem tervezem az F4-gyel játszani. Finoman szólva nem pozitívak róla a vélemények. Előbb futnék neki az F3 és a két előzmény résznek, de szerintem hamarabb kijön annál a Wasteland 3.
FO3-at erdemes, a hangulata es a sztori nagyon jo. Foleg a FO4-hez kepest, amelynek a vilaga szinten zsenialis, de a sztori es a karakterek klisehalmazbol osszerakott egybites vackok. FO4 akkor elvezheto, ha leszarod a sztorit, csak felfedezel es te magad vagy a sztori. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.03.29. 18:25:10
nekem egyedül a generátor(?) beindítása küldi okozott fejtörőt, egyszerűen nem tudtam rájönni hogyan kellene végigmenni azon a hosszú folyosón úgy hogy közben ne robbanjak fel a láthatatlan rádiók miatt... aztán eszembe jutott hogy a néma csaj kitudja hosszabbítani az időt mielőtt felrobbannánk, így végig tudtam menni.
nekem a top első helyen van a dead money a fallout dlc-k közül(a hangulat, story, és a túlélős guberálós játékstílus miatt), aztán jön a pitt fallout háromból, harmadikként még mindig nem tudom eldönteni melyik legyen... lonesome road és a Point Lookout küzd az utolsó helyért.
Na, megvolt az OWB. Mindenki túlélte. Már értem miért Mobius volt az egyik neve. Jó azért visszatérni az eredeti helyszínre. Szegényebben, de úgy kb. 5 szinttel magasabban tértem vissza. LVL31 vagyok most. A többi DLC előtt azért survivalra még rágyúrok meg pár skillre.
Hát ez kurva jó. Valahogy szőrén szálán eltűnt a megmoddolt Hunter Rifle-m...
Je, és ED-E-t nem muatja a térkép. Hová a francba tűnt miután visszajöttem a OWB helyszínről...? Kedves ez a játék néha...
Visszavonom, PRIMM-ban van, csak erről a játék elfelejtett szólni... Nála van a Hunter rifle is. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.30. 10:07:25
Magától mindig oda megy vissza. A DLC-kbe nem vihetsz magaddal társat, igy ha nem küldöd el őket indulás előtt, a játék automatikusan visszadobja őket a fellelési helyükre. Az OWB egyik érdekes aprósága volt egyébként, hogy már itt is meg lehetett találni Ulysses nyomát.
Annyira pörög a topic, hogy lehet újra eliundítom ha már fenn van. Már egy éve nem toltam. Csak most abban a hülye agyas kiegben vagyok, és addig nem jöhetek el onnan amíg be nem fejezem...
Akkor kaptál üzenetet, amikor elküldted. Írta, hogy hová ment, illetve, hogy elvesztetted a buffját... nincs jelentősége, mert megtaláltad :-) A főszálon haladva eljön az az idő, amikor a kísérők is "beköltöznek" a kaszinó lakosztályba, ott egyszerűen lehet őket váltogatni, nem kell a térképen futkosni utánuk... ebben nem vagyok biztos, de talán a chip megszerzése után, a kaszinó előtt álló Yesman-nal lezajlott beszélgetés után van ez?
kérdés: kísérők szoktak inni meg enni a lucky 38 lakosztályban? soha nem hagytam őket a lakosztályban de úgy hallotam hogy szeretnek eltenni fegyvereket meg kaját.
Már nem emlékszem pontosan, hogy a robottal, vagy Mr House-al való beszélgetés után adja be a szállást. Sztem is az előbbi. Igazából azért kényelmes az, mert oda mindent/mindenkit össze lehet gyűjteni. Két nagyobb hátránya van, egyrészt főzni nem lehet, mert nincs se tűzhely, se lábas, másrészt nem lehet közvetlenül oda teleportálni, csak a városrész előtti kapuhoz. A fontosabb cuccokat ugyan oda gyűjtöttem össze én is, de futkorászás elkerülésére volt pár külső "bázisom" is. Azt viszont nem vettem észre, hogy a kaszinóban a társak bármit is lenyúltak volna. Olyan előfordulhat, ha jól emlékszem, hogy magaddal viszed őket, és csata közben felszednek valami fegyvert, de amikor nincsenek veled, akkor nem tapasztaltam ilyesmit. Olyan van, hogy a konyhába mennek és esznek, de az csak "effect", kaját nem tüntetnek el.
A szállást megkapja a főhős rögtön, miután beszélt Mr House-val, be is vackolódhat, de a kísérők csak később "költöznek" be. A beköltözés alatt a várakozást kell érteni, mert bejönnek ugyan a lakosztályba, de, ha elküldöd vissza megy a toborzás helyszínére, majd csak valamikor a Yesman-al történt beszélgetés után (Talán miután Cézártól vissza tér?) lesz az ő otthonuk is a lakosztály.
Az esetenként okozhat problémát, kellemetlen meglepetést, hogy a kísérők a használatra adott fegyvert el tudjak hagyni. Nálam pl Cass rendszeresen elvesztette a hunting shotgun-t... az, hogy fel is vesznek fegyvereket, nem gond :-)
Az OWB a főszál után is folytatódik. Bakker, hát becsületből letolom. Viszont valahol érdekes, hogy a Cazadorok és más lények mennyivel erősebbek azonos XP kategóriában a többinél. Szólóban egy olyan repülő szar is halálos ellenség, amíg a plazma bárddal minden szirszar szétcsapható... LVL34, GUN 100 és ez van. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.01. 00:12:24
Méreggel is támadnak szóval kell hozzájuk antivenom.
Igazából most jutottam el oda, hogy minden régi szar fegyvert eladok, mert a Hunter Rifle alatt értelmetlen bohóckodás. Semmi értelmes fegyvert nem látok pl. 357-es Magnum lőszerrel.
Most olyan lőszeres fegyverek jönnek, amiket eddig még nem használtam. A 40k+ zséből most el fog menni némi fegyverre. Meg elkezdtem a weapon repair kitek craftolását, ha már megy, mert így jó drágán eladható minden. Persze most üt vissza, hogy a wrench és egyéb szarokat nem tároltam el, és most minden ilyenre vadászok.
Valami Brush gun meg battle rifle az, ami kb. használható. NPC + EDE mellett is minden más fegyver egész egyszerűen nevetségesen keveset sebez 100-as gun mellett is.
Az Explovise skillt is fentebb tolom, mert annyi gránátot tároltam el, hogy azért azokkal oda lehet csapni már mindennek.
IRL fat man...
Basszus. Spoiler alert.
Jól értem, hogy a Lonesome road az lényegében a main quest kétféle (?) befejezését tudja lényegében negálni vagy minimum módosítani?
A kis kaliberű lőszerek méretük miatt is keveset sebeznek, amit esetenként ellensúlyozhat a tüzgyorsaság (géppisztolyok). Vadászpuskát már a játék korai szakaszában lehet szerezni, van hozzá három mod (távcső, tár bővítő, kondíció növelő), az a játék későbbi periódusaiban is hatékony, de le szoktuk cserélni a Gobira (100-as zárat kell kinyitni) Az teljesen normális, hogy a kezdő fegyverek helyett idővel kellenek a jobbak, erősebbek, de nem csak a skill számít, a perkek még fontosabbak, sipernek nem biztos, hogy van értelme gránátot dobálni, ha egy, esetleg két lövésből nem szedi le az ellent az alaojátékban, ott valami nem jó (DLC más, ott vannak strapabíró kreálmányok) Gobi távolra, AMF rendkívüli esetekre (robbanó, gyújtó lövedékekkel is), közelre meg Riot, vagy géppisztoly, gépkarabély, esetleg erösebb egylövetű. Fegyvert lehet találni, de modokra sokat lehet költeni, három módosító lehet 10K fölötti összeg. Lövésszel azért is szerettem a Honest Hearts kiegészítővel kezdeni a "kirándulást", mert ott elérhetővé válik a 45-ös kaliber, és elég sok fegyvert dobálnak szét, ami már szinte fölösleges, ha egy már van... a pénz meg arra való, hogy elköltsd :-)
Igen, a tűzgyorsaság tiszta sor, hogy azzal az olcsó lőszerek is ellőhetőek. A 600 Magnum lőszert ellőttem egyetlen quest során és ezzel el is adtam a fegyvert. A bibi az, hogy a magas DT-jű ellenfelek ellen semmit sem érnek ezek a fegyverek.
Mi az a Gobi...?
(Lassan 80 órám van már a játékban.) Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.02. 16:39:56