Nade ez már a harmadik :D Akárhogyis, ezt a mûszerfalat sosem fogom megérteni... a külsõ még csak hagyján, az oldalról meg hátulról ugyanolyan csúnya mint az Insight. Viszont az Insight szembõl sokkal jobb.
A kukába?! Tudod, hogy ez egy hamvaiban halott átmeneti technológia, ergó tökéletesíteni szép dolog, de aztán megy a szemétbe és örökre elfeledik még a létezését is (még szerencse).
Na?! nagyon csendben vagytok! Mindenki megvette már a maga hibridjét és boldog vele, vagy mi van!??! :D
Honda Eco Touron volt olyan Insight, amit behoztak 3.5/100km-es fogyira :)
Lexus RX450h?
Ahaa, és az aksik vesznek el helyet a csomagtartóból? Gondolom nem, mert nem olyan nagyok amúgy sem, meg azért eléggé méretes a hátulja így is. Engem valahogy a hibrid Lexus SUV-kre emlékeztet az alakja. Tipikus családi autó forma.
az tuti,nekem nagyon tetszik az a megoldás a hibrideknél,hogy egy bizonyos sebességig nem kapcsol be a benzinmotor,ez lehet akár 40-50km/h-rás sebesség,ha azt nézed ennyivel sokszor mész a városban,és nincsen benzinfogyasztásod....:):)
Az Insight lényegében a Jazz hibrid változata. Egy padlólemezre épülnek.
hát fene tudja hogy van-e,de szerintem a hibrid autó megéri hosszabbtávon mindenképpen,hacsak a benzinfogyasztásra gondolunk,és legyen szó bármelyik hibrid autóról,mondjuk nekem is bejön ez az új honda,fogyasztása az nagyon baráti,4,5 liter
Naná, hogy látnak. Maguk termelik meg (nacionalizmuséltetõ érzés), éjjel-nappal dugóban állnak, ergó jó nekik bármi, ami kevesbbet pöfög egy ájgónál.
Hát igen, ott kicsit nagyobb az életszínvonal is mint nálunk de nem is csodálom hogy egybõl az élre ugrott. Relatíve alacsony árú, jó teljesítményû, minõségi autó, viszonylag értelmes külsõvel (ha a hátuljától eltekintünk ^^). Hülye kérdés: Jazzbõl is van hybrid változat vagy ez a rendes benzinmotoros? És ennyire népszerû lenne? :O
Bár én is azon az állásponton vagyok hogy a hibrid csak egy szükséges evolúciós lépcsõ, úgy gondolom elég sokára lesz mire feljebb lépünk egyet. Tehát érdemes beruházni hibridre, nem fog pár év múlva "kihalni". Nekem az elsõ élményem velük egy Lexus RX400 volánja mögött volt. Finoman szólva is elolvadtam :) Bár nekem még messze az árkategóriámon kívül vannak ezek a gépek de úgy gondolom jó lépés beruházni egyre ha valaki megteheti.
látom idáig mindenki dícséri ezt a honda insight-ot már én is kipróbálnám:)
Na, ha neked ezek burzsoá elvárások, azok után amit az inszájtról lelkendeztél, akkor jelentem én most bexartam! Tudod ezen "burzsoá" elvárásoknak meggfelelõ "extrák" az amerikai személyautókban jópár évtizede alapfelszereltségnek számítanak (és nem csak ott), csak errefelé balkánon szeretnek az emberek alapvetõ kényelmi és biztonsági felszereléseken spórolni... Legszívesebben szvsz. úgy vennének autót, hogy a kormányt is kispóroltatnák belõle, arra hivatkozva, hogy az is feles extra, hátha úgy olcsóbb. :D
Én pl. jó burzsoá módon a két autómra összesen nem költöttem 1 milát, mivel inkább járok az igényeimnek megfelelõ autóval (amit ugye készpénzre vettem), mint egy fullfapad, ÁMDE vacsiúj szunyukival hitelre. És voilá, máris minden vágyam teljesült ócóé'!
Ami luxust minimum elvárok egy autóban és eszerint is veszem õket (most is van 2): - arányaiban erõs, nagy cc-s, nyomatékos (lehetõleg benzin) motor, hogy vészhelyzetekben ki lehessen ugrani vele a slamasztikából (115-170le és afelett) - kizárólag automata váltó (itt az EU autók jórésze bukik) - magam mögé is beférjek kényelmesen, ha elõl már kényelmes (itt az autók 99.9%-a elbukik) - biztonságos!!!, böszme karosszéria és alváz (mert sokba kerül a temetés manapság) - 4 NAGY tárcsafék (meg is akarok állni ám néha) - gyári, masszív alufelni (nem pusztán a csicsa a lényeg, legyen funkcionális) - normálisan széles topogók (nagy súlyhoz nem árt) - normális magasságú beltér (hogy legyen az embernek levegõje és ne verje be a fejét) - automata ablakok (ha lehet elõl-hátul) - elektromos, belülrõl állítható tükrök (nem vagyok gibbon) - manuális légkondi (nem szeretem a digitet, de ha csak az van, az sem baj) - állítható kormány (legalább le-fel, de jó ha mélységében is) - állítható és KÉNYELMES ülések (óriásfotel szindróma) - állítható min. 3 pontos öv - jól kialakított hely a beépítendõ zenének - légterelõk elsõ(akár hátsó is) ablakokra/tetõablakra - nagy csomagtér (de ez végülis leszarható, nem kisáruszállítónak kell)
Ami jó ha van: - gyárilag szinezett üvegek - tetõablak (pláne ha elektromos) - szélvédõ fûtés - tükörfûtés - tolatórendszer (kamerás, hamár) - tetõcsomagtartó
Ami nem izgat, de úgyis van általában: - ABS - légzsákok - esetleg ESP és hasonló baromságok
Ami nem érdekel: - turbo (minek, az romlik el elõször és inkább legyen kis fordulatszámon is traktor erejû az autó) - magas fogyasztás - magas adó - magas kötelezõ - mások véleménye
Van egy szürke metál zsír új itt, még rendszám sincs rajta, szóval vezetni majd csak pénteken lehet. Elég szép ebben a szürke színben is, de én azért maradnék a fehérnél. És megint csak megerõsíteni tudom, hogy élõben SOKKAL jobban néz ki, mint képen. Úgyhogy nem is nagyon fényképezgettem.
Ez egy fullos modell, 5.7 az ára mindenestül. Esõérzékelõtõl kezdve az ülésfûtésen át a xenonig minden volt benne. Elõre beültem, és ami leginkább meglepett, hogy bazi nagy a hely. Kicsit olyan konfig mint anno a civicemben volt, hogy elöl marhanagy hely van, beterpeszkedik akárki, hátul viszont inkább gyerekeknek való. A 2 méteremmel gond nélkül beültem elõre, és kb 5 centi még volt a fejemnek a tetõig. Széltében is jókora hely van. Minden kézre áll, állati kényelmes az ülés meg a kezelés is. Persze olyan mint a karácsonyfa, beindításkor csilingel, villog mittomén... eléggé intuitiv az elrendezés, de ezt igazán csak vezetés közben lehetne megítélni.
Hátra is beültem, ott a térdem keményen az üléstámlában volt, és a fejem csak félrebiccentve fért el, szóval egyértelmûen szûk. Talán 190cm-ig elfogadható, hosszabb távra 180-ig. A csomagtartó nagy, van akkora alapterülete mint az accordomban, és magasságban is kb akkora. Csak ugye magasabban fekszik az egész, viszont így könnyebben is pakolható. Elõtte beültem egy Accord exe-be is, na azért ahhoz képest persze sehol nincs, de a minõségre itt is figyeltek. A használt anyagok hasonlóak, alapvetõen nagyon jól összerakottnak tûnik a beltér. Kicsit a cvt váltókarra rakott bõrfityma furcsa volt, nem illett az összképbe, de ez legyen a legnagyobb baja. Kívülrõl közelebbrõl körbesasolva látszik a Jazz rokonság, viszonylag kicsi kerekek magas kaszni alatt, de nem vészesen aránytalan. A tengelytáv ugyanaz, viszont hátul jó nagy puttony került rá. A kilátás sem olyan vészes hátrafelé, mint elõször gondoltam. A 8gen civic rosszabb volt. Az értékesítõ srác szerint TUD tisztán elektromos üzemmódot az autó, csak mivel sorosan egy fõtengelyen helyezkedik el az elektro meg a benzinmotor, valójában nem kapcsolja le a benzinmotort, csak a benzinellátást. Nagyon finom gázállás és konstans (tempomatos) 30-50 körüli tempóban tud tisztán elektromosan hajtani. Amúgy meg van benne stop-start rendszer, meg gyakorlatilag az ecu és az összes mûszerfal visszajelzés arra sarkall, hogy óvatosan bánj a gázzal. A legnagyobb baj továbbra is az ára. A beharangozott 4M-tõl messze van. Sok extráját feleslegesnek tartom a kiállított fullos 5.7-es modellnek, a 4.9-es alapmodell sztem minden tekintetben elég. Ami kell abban is benne van. Majd talán pénteken kiderül, hogy menet közben mit mutat.
Napl. az új Chevy Volt, amit 2010-tõl sorozatgyártan(án)ak, az már inkább elektromos autó, mint benzines. Igaz így is hibridnek számítana, de a benyamotor csak kisegítésnek van benne, ha végeg kifogy a szaft az aksikból és ott állsz a hómezõ közepén éjszaka. Ez így már azé más. 60km eltromosan jó arány, ha felét tudja satbilan, az már a napi városi autózást kiváltja (mivel ha csak állsz a dugóban és mész az elektromotor sem fogyaszt, míg a benzines igen).
Az ésszerûséget ez már kezdi súrolni, így ha jó áron (lesz) kapható, van értelme. Ezeknek a kezdetleges sima benyamocis, néha eletromos rásegítéses hibrideknek azonban rongyrázáson kívül zéró haszna van. Mondom ZÉRÓ!
LOL, a végén hibridet veszünk XDDD
Hát ebbe tényleg van valami :) Csak az a baj hogy egy bizonyos pont után már nem tudnak mivel meglepni és meghökkenteni (Különben is, most 2009-ben, tudsz te már bármin meglepõdni??:D fõleg ha nagyvárosban élsz pl BP), ilyenkor pedig újra jönnek a túlegyszerû reklámok, az unalmas reklámok, az idegesítõ reklámok (szerda szerda szerda minusz 10% minusz 10% minusz 10%) stbstb de kb szerintem már eljutottunk arra pontra hogy ismét nagyot ütne egy 60-as évekbeli reklám, hogy igenis van pepíta színben és pötyös változatban is :)
Hát ez olyan szerintem, hogy az Internet korában aki érdeklõdik valami után, nem nehéz utána néznie, érted... Reklámoknak meg inkább az a feladata, hogy felhívja a figyelmet valahogy. Pl egy Dexter-es reklám olyan volt, hogy vérszínûre színezték egy szökõkútnak a vizét és körbevették ilyen "police-os" szalaggal, egy hétig csak róluk szólt szinte az egész blogoszféra, hogy mekkora királyság vagy éppen hülyeség volt az egész (ugye a vélemények már szubjektívek). A lényeg, hogy megdöbbentõ volt és ment a reklám ezerrel. Most egy ilyen 50-es évekbeli reklám meg milyen lenne már, amiben elkezdik sorolni, hogy milyen fasza az autó, meg amúgy környezetet kímél, meg van piros és pepita színben, meg kézen állva tapsol, meg... Érted :-)
jóvan nyilván ezt fogom megnézni, de ha venni is szeretnél kocsit, akkor ez már kevés és vásárlás elõtt inkabb a technikai adatokat nézed nem ezt a csili-vili reklámot :D persze semmibajom meg mindig ezzel csak picit furcsállom
Persze, de mit nézel meg többször, egy átlagos kocsiról szóló reklámot, vagy egy újfajta, ötletes videót? Üdvözlet 2009-ben :-)
De mostanában egyre több helyen felbukkan ez a 'mozaik' téma, a következõ reklám spot-ba gondolom már 1.000.000 monitor fog villogni legalább
Megnéztem végre otthon, eddig mindig kiment a fejembõl :-) Wow, királyság, mint a Wario Wii reklámja jútúbon, szeretem az ilyen kreatív megoldásokat! Ráadásul itt az egész oldalról valami printscreent csinál és úgy dobja át a flashbe. Kiváncsi lennék a technikai hátterére, hogy hogyan oldották meg...
Persze, végeredmény szempontjából igen, de én eleinte simán azt hittem, hogy ez egy animációs film (végül is nem HD-ban tekinthetõ meg, de ha azzal lenne se jelentene semmit), aztán láttam, hogy tényleg valós helyszín és kocsik, majd utána mutatták az egészben a trükköt. Szóval lényegtelen, de érdekes adat :-)
Na ennyi! Szerintem is az kéne, hogy az embereket kényszeríteni afelé hogy ne csak X5-ösökkel rohangáljanak a sarki közértekig. Ezek a hibridek már iránymutatást képviselnek és nem ártana elkezdeni környezettudatosan gondolkodni.
ha az olaj-lobbi meg is akadályozza az új dolgok megjelenését a mindennapokban, a hadi-fejlesztés majd elõtérbe hozza onnantól pedig nincs megállás
De most erre lesz igény úgy is. A benzin és az olaj ár majd fel fog szökni úgy is. Menni pedig akkor is kell és a megoldás a hibrid esetleg hasonló technológiájú autókban lesz. De ha belegondolunk...csak a japánok próbálkoznak ezzel.Szóval ez még nem most lesz.
Jó, senki se mondta, hogy nem fognak elterjedni, de a robbanómotors modellekhez is kellett jó pár év, míg tényleg elterjedtek. A hibrid meg jó úttörõje LEHET ennek az egésznek. Szerintem.
az automobil feltalálásakor sem volt egy benzinkút se nemhogy hálózat, se autószerelõ se gumis, mégis elterjedt
Baromság, mivel ahhoz hogy üzemeltetni tudj egy ilyen autót, például hidrogénest, ahhoz kúthálózat is kell. Amíg az nincs, addig hiába dobják neked AKÁRMENNYIÉRT piacra. Másrészt nyilvám 2M HUF abszolút nem reális egy normális hidrogénes autóért sem.
én a hibrideket csak félmegoldásnak tartom amolyan elsõ lépéseknek van ez a "kinetikus energiavisszanyerõ lassítórendszer": ha ezt ötvözik az elektromos meghajtással legalább olyan jó jármûvet alkotnának mint akármelyik hagyományos szóval a technika az rendelkezésre áll csak valamiért döcög a fejlesztés
De! Ha más cégek fizetnek neked, hogy ne dobj piacra ilyet :-)
Ezekben azért nem hiszek maradéktalanul... Ha valaki piacra dobna egy autót 2 millióért, ami 2 litert fogyaszt, temérdek számra vennék. Ha a technológia már adott, nincs az a lobbi, ami megállít egy ekkora üzletet.
Igen, sajnos én is hasonló állásponton kell, hogy legyek. Mert persze, a technológiai háttér minden bizonnyal adott, csak a többi nem...