én bizony adtam (adok, kedden kapom kézhez), mert úgy gondoltam, hogy ez egy olyan különlegesség, ami nem elég, ha csak virtuálisan az enyém, hanem igenis szeretném a polcon tudni. aki látta a The Pacific-et, és a Red Orchestra 2-vel is baráti viszonyt ápol, annak ez maga a megtestesült tökély. biztos bennem van a hiba...
Jármûveket szerintem a rising storm-hoz ne várjatok, a mostani pályákon nem is nagyon lehetne. Viszont az alap RO2-höz már régóta dolgoznak német oldalon hernyótalpas páncélautókon, oroszok meg tán kapnak majd tankot is.
Majd kapunk új jármûveket RoHoS-ba. Csak a scriptelés macerás. Legalább is ezt mondják. Ezeket is modderek készítik, lassan a TWI-t már õk viszik a hátukon. RS-ben befizetnék egy Sherman vs Type 95 Ha-Go csatára :D Problémás lenne, mert a japán harckocsik nem igazán voltak ellenfelei az amcsi gépeknek.
egy biztos...soha nem veszek többé elõrendelésben semmilyen játékot, mert a RO2-vel egy alfának a bétáját kaptuk meg 2011 õszén :p
Jól van na csak ezek a japán konzerv dobozok olyan viccesek :D De borzolhatnánk még a kedélyeket lángszórós Shermannal is meg a 70 méteres lõtávjával. Úgy is sokan "rajonganak" a lángszóróért.
Tudtátok, hogy van olyan plecsni, amit 10 kills-ért kapunk Thompsonnal, reloadnig nélkül? Kaptam :) Fogalmam sincs hogy csináltam, ha belegondolok a 30-as tárba... :)
Sziasztok! Én tudnák nektek TS-3-at biztosítani, persze csak ha van igény rá 24/7-es TS3 szerver! Jelezzetek vissza ha van rá igény!
Sziasztok. Jó régen nem jártam a steam fiókomban, felléptem és elkezdte leszedni automatikusan a Rising Stormot (ugye a R.O.2 megvan). Ez most mi? béta? kipróbálási lehetõség? Fura, hogy nem rám bízza a dolgot, hanem automatán szedi.
Megkapod a full játékot, játszhatsz bármelyik szerveren, bármelyik pályán, de nem fejlõdik a karakter, és csak az alap puskás kasztot választhatod. (játék közben aztán felszedhetsz más fegyvert az elhullottaktól...)
Na ma megpróbáltam a játékot I. Lászlóval. Rögtön nekemesett 2-3 hûbérese és kb 5 évig harcoltam velük. :) Levonva a tanulságokat azt hiszem elsõre talán elég lesz egy megye irányítása amíg beletanulok...
rajottem hogy nem eri meg sunyinak lenni es jo pozicioban hatulrol loni az ellent mert a csapattarsak gond nelkul leszednek ... szinte mindig amikor jo helyen vagyok
Amúgy szerverkeresõben van bármilyen utalás arra, hogy a játékban csak minimális hud van? Red kívül irritál, mikor jobb felsõ sarokban irkálja a killeket. Illetve, mikor társak nevét kiírja bármilyen messzirõl.
Pont ezért szeretem ezt a játékot, hogy fingod nincs néha, kit sasolsz, és hogy lõni kell-e vajh vagy nem! :D
Én meg kipróbáltam a Risingot, aztán visszaszoktam RO2-be... Egész érdekes ez a Campaign mod ami TWB szerverén megy. Mondjuk a lényegen sokat nem változtat, de érdekesebb tõle a játék.
Sziasztok! A gépem 2,5 Ghz kétmagos,a memória 2Gb,videókártya Geforce 9800GT. Elvileg megvan tehát a minimum rendszerkövetelmény,megy is elfogadhatóan ilyen gépen a játék? Az elsõ rész tetszett,van olyan jó ez is?
Nem akarlak elszomorítani, de ezen a gépen élvezhetõ sebességgel biztos hogy nem futna a játék. Olykor még a 4 magos gépeknek is feladja a leckét annyira rosszul van optimalizálva.
Nekem AMD X2 6000+ , 2GB RAM és 9800GTX+ -al problémamentesen fut a játék nálam.
Más. Van valakinek olyan problémája, hogy elérte a honor 50-es szintet és egy classnál a level4 (veteran) ám nem kapta meg a hozzá járó unlockot? Magyarán hiába írja, hogy tudom választható lesz az amerikai M1Carbine vagy Thompson, mert a választóképernyõnél nem jelennek meg.
Én meg itt lebeszélem róla... bocsi akkor! :)
Beszerzem,aztán kiderül :)
Úgy látom sehol nincs raktáron,mindenhol csak elõjegyzéssel lehet ezt rendelni?
elég húzós ez a pontszám felszorzás. alig több mint egy hete van meg a rising storm, de már most olyan honor, class és weapon leveleket értem el, amik az alap ro2-ben hónapokba teltek...
Megvan a game. Nagy különbséget nem látok az 1-hez képest,igaz alig játszottam még vele.Online szervereken kb ugyanazok a pályák vannak,valamivel szebb grafikával.A zene nem olyan jó mint a korábbiban, a fegyvercsõ elõtt pedig valami hud kereszt van, ami az 1-ben nem volt, nem tudom el lehet-e tüntetni.Jobb oldalt lent a sarokban van egy "enemy indikátor" az egyben ez sem volt,remélem azt is ki lehet kapcsolni.
arcade modban jatszol.. menj at realistic szerverre :D
nem tudom milyen volt a találati arány, de nagyjából 3 tárat belepötyögtettem az egyeslövésekkel, de ha csak minden második talál is, kellhet bele vagy 30 skuló. újratöltésekkel együtt ez kb annak az ideje, ami alatt amúgy is elhúzna, de ha többen rámozdulunk, akkor a felderítés okozta kár minimalizálható
ezen a héten kezdtem el komolyabban tolni a RS-t, egyszerre jött ki a Grid 2-vel, inkább az ment eddig. Röviden: ezek az új mapok egytõl-egyig botrányosan szarok! Egy rakás összedobált ojjektum egymás hegyén-hátán, ellenfelet alig látsz, a semmibõl lõnek le, nincs egy normális arcvonala a csatának.
:) Van arcvonal, csak meg kell találni a megfelelõ taktikát :)
teljesen érthetõek az elsõ benyomásaid, de ahogy kezded megismerni majd a térképeket, egyértelmûen meg fog változni a véleményed. a játék egyik alappillére az autentikusság, és ezt a csendes-óceáni térképek készítésénél sem felejtették el, ennél fogva többé-kevésbé az a földrajzi felépítés fogad minket, ami 70 éve az ott harcolókat is, természetesen minimális változtatásokat a játszhatóság kedvéért tenni kellett. azt kell észrevenni, hogy a földrajzi és strukturális adottságok merõben eltérõek Sztálingrádban és a csendes-óceáni szigeteken. míg a HoS-ban többnyire klasszikus, épített, urbánus környezethez szoktunk hozzá, ahol elég egyértelmûek a terek, a távolságok, a fedezékek, addig az RS-ben gyakorlatilag egyetlen térképtõl kapunk csak hasonlót, ez Saipan, az összes többi zegzugos, sûrû vegetációval körülvett erdõs, mocsaras terület vagy szanaszéjjel bombázott sziklás, földes környezet, lényegi fedezék nélkül. és azok a megszokáos és reflexek, amik eddig mûködtek, itt csak fenntartásokkal használhatók az új gameplay elemek miatt, gyakorlatilag nincs olyan pontja a térképnek, ahol biztonságban meg lehetne pihenni pár másodpercnél tovább. ez eleinte elég zavaró, de idõvel mindkét oldalon harcolva meg lehet szokni. az elsõ pár napon én is hasonló problémákkal küzdöttem, nem találtam a helyem sem a classok között, sem fizikailag a mapon, mostanra talán már csak Guadalcanal az, ami gondot okoz, de a többinek az apró ám lényeges részleteit, finomságait sikerült talán kitapasztalni, szóval annyit tudok javasolni, hogy még véletlenül se vegye el a kedved az elsõ pár "új" tapasztalat, és hamarosan rendben leszel
igen, épp erre jutottam én is magamban, ahogy agyaltam rajta. nem nagyon jutott eszembe olyan helyszín, amit kicsit kevésbé kaotikusan meg lehetne oldani. a tegnap éjszakai meccsek után már kezdtem felvenni a fonalat. valamiért nekem guadalcanal pont fekszik az elejétõl fogva, mondjuk leginkább védõ oldalon toltam eddig. fõleg az idegesít a legtöbb mapon, hogy rohadt messze spawnolunk a védõzónától, ami rohadt kicsi, és úgy kéne nyílt terepen berohanni odáig, hogy közben két oldalt a susnyásból gond nélkül lekaphatnak.
ez mondjuk nagyon lutri, ha nem túl felelõsségteljes az SL, és nem lehet ráspawnolni, akkor többszázméteren keresztül mozgó céltábla vagy, mire odaérhetnél, pontosan.
tudtommal nincs küldön Rising Storm topik itt az SG-n, talán értelme sem lenne különvenni a társalgást, hiszen egy és ugyanazon játékról van szó. ezen felbuzdulva a Territory mód "látható" elemeire építve összeraktam egy az új tartalmat is reprezentáló bannert. félreértés ne essék, a jelenlegi teljesen jó, örülnék is, ha maradna, de ha esetleg egyszer majd új után néznénk, akkor szeretném ezt megfontolás tárgyává tenni:
Szívesen beteszem ha a többség ezt szeretné.
Mostanság azt venni észre, egyrészt a brutális leárazások, másrészt a Rising Storm megjelenése kapcsán, hogy megváltozott a játékosállomány összetétele. Vannak a játék megjelenése óta küzdõ veteránok, a másik oldalon pedig szép számmal áramlanak be a szó szoros értelmében vett újoncok. A rutinosabbak nyilvánvalóan ismerik már a dörgést, ugyanakkor megvannak a saját beidegzõdéseik, az újak pedig elég nehezen találják a helyüket, ez a kettõ pedig nem a legszerencsésebb kombináció egy olyan játékban, ahol a csapatmunkán óriási hangsúly kellene, hogy legyen. Aki ennek a topiknak rendszeres hozzászólója, az pontosan tudja, hogy mire szeretnék kilyukadni, akik pedig inkább csak olvasgatják a témát, és kissé még tanácstalanul állnak a csapatalap mikéntje elõtt, azoknak talán hasznos lesz az alábbi néhány sor.
Az elsõ csapda, amibe megítélésem szerint az új játékosok belesétálnak, hogy egybõl belevetik magukat a többjátékos küzdelembe. Ezen egyébként nem is lehet csodálkozni, ha úton-útfélen azt olvassák, hogy ez egy multira kihegyezett játék, az egyjátékos része szinte értékelhetetlen. Ezzel az állítással valószínûleg mindenki egyetért, viszont az egyjátékos részt ezzel együtt sem kellene félvállról venni, mert már ott megismerhetõk azok a térképek, fegyverek, amik a többjátékos részben is visszaköszönnek, és a csapatjáték szempontjából nem elhanyagolható, hogy itt kapjuk meg a különbözõ választható szerepkörök, class-ok hatékony ellátásához szükséges iránymutatásokat. Ezek nélkül is bele lehet csöppenni a multiba, de sokaknak pont emiatt száll el a lelkesedése. Természetesen mindez kipróbálható üres, vagy botokkal zsúfolt unranked szervereken is, a lényeg az, hogy éles körülmények között senkinek a kezébe nem adnak fegyvert valamilyen szintû kiképzés nélkül.
Miután az egyszeri játékos a fegyvere(i) mesterévé vált, ismeri annak viselkedését, kitapasztalta a különleges funkcióit, onnantól kezdve válik alkalmassá arra, hogy a csapat integráns részeként harcoljon. És itt kerül képbe a legkomolyabb probléma: a játékosok nagyon nagy többsége nem is törekszik arra, hogy a csapat részévé váljon. A legtöbb játék úgy kezdõik, hogy az izmosabb PC-vel rendelkezõ játékosok villámgyorsan betöltõdnek, és rátelepszenek egy olyan fegyverre, amivel ügyesen bánnak. A hangsúly a fegyveren van. Azonban a fegyver csak egy járulékos kelléke egy sokkal lényegesebb besorolási szempontnak: a játékosok elsõsorban szerepköröket vesznek fel, a fegyver ahhoz csak kapcsolódik. És itt most egy rövid kitérõt szeretnék tenni. A játék, a játékrendszer, a térképek maximálisan 64 játékos befoadására alkalmasak, azaz 32-32 játékos feszül egymásnak. Ennek természetesen semmi köze a bináris számrendszerhez (komolyan, hallottam ilyen érvelést!), hanem a Red Orchestra autentikusságra való törekvésének az eredménye, ugyanis nagyjából 32 ember felel meg egy szakasznak, az alábbiak szerint:
3-4 katona = 1 osztag (fire team) 3-4 osztag = 1 raj (squad) 3-4 raj = 1 szakasz (platoon) 3-4 szakasz = 1 század (company) 3-4 század = 1 zászlóalj (battalion) 2-3 zászlóalj = 1 ezred (brigade) 3-4 ezred = 1 hadosztály (division)
(A fentiek természetesen elméleti méretek és mértékek, idõben és térben, hagyománytól, célszerûségtõl és feltöltöttségtõl függõen a tényleges állapotok általában eltérnek ettõl, azonban a játék szempontjából mindenképpen érdemes tudni errõl. A Red Orchestra 2-ben tehát szakasz méretû és erejû csapatok esnek egymásnak, valós idejû stratégiákban láthatunk század erejû egységmozgatást, az ennél komolyabb erõt képviselõ kötelékek rendszerint csak a grand-strategy-nek nevezett mûfajban jelennek meg.)
Azzal, hogy szerepkört választunk magunknak (Join a Squad), egy struktúra részévé válunk. Ezt a játék nem könnyíti meg, ugyanis elsõsorban fegyver választását ajánlja fel (Select Class), majd pedig, ha ezzel megelégszünk, besorol minket egy a csapatban szabadon hagyott pozícióba. Ha nem elégszünk meg (és ne tegyük!), választhatjuk egybõl azt a lehetõséget, hogy egy szabadon lévõ posztot betöltünk. Sokan nem teszik ezt, mivel mire sikerül átlátni az üres helyeket, addigra szinte csak Rifleman class marad üresen. A fenti képen egy német szakasz elméleti felépítése látható. Elméleti, mivel 43 betölthetõ pozíciót tartalmaz, amit azonban legfeljebb 32 fõvel tölhetünk meg. Ebbõl adódóan lesznek teljesen feltöltött, kevsébé feltöltött, és extrém esetben gyakorlatilag nem létezõ rajok is (Ez a felépítés a tisztán gyalogos térképekre jellemzõ, pl. Apartments, Barracks, Spartanovka, ahol páncélosok is bekapcsolódnak a küzdelembe, ott számolnunk kell a struktúra átalakulásával, mivel megjelennek a Harckocsiparancsokok, Harckocsizók, valamint az ellensúlyozásukra a Tankelhárító és Utász gyalogosok). A szakasz klasszikus esetben 4 rajra oszlik, a raj 3 osztagra. Lényeges tudnunk, hogy melyik raj melyik osztagához tartozunk, hogy kik a közvetlen társaink, és ki a rajparancsnokunk, annaál is inkább, mert nincs két egyforma raj, és az osztagok is különböznek. Amint az látható, a szakasz gerincét a puskások (Rifleman) adják, akik mind német, mind orosz oldalon tolózáras puskákkal lettek felszerelve, amelyek nagy távolságra is pontosak, azonban lassú tûzsebességük és kis tárkapacitásuk eleve meghatározza, hogy nem õk lesznek az elsõ vonalban. Azzal, azonba, hogy puskát ragadtunk, a csapatban elfoglalt helyünk szerint változhat a feladatunk. Elképzelhetõ, hogy társunk géppuskakezelõ (Machine Gun), ebben az esetben az õ támogatása, mozgékonysági hátrányának kompenzálása, hosszadalmas tárcseréjekor fedezése a feladat, de az is elõfordul, hogy közvetlenül az elsõ vonal mögött kell támogatnunk a rohamosztagos (Elite Assault) társ erõfeszítéseit (FT1).
Az 1. és a 3. raj egyértelmûen támadó jellegû feladatok ellátására hivatott, a 2. kimondottan védekezõ, míg a 4. raj védekezõ és támadó szellemben egyaránt képes lehet fellépni. A 2. raj kizárólag puskásokból áll, akik tisztes távolságból képesek precíz tûztámogatást nyújtani komplett rajok elõrenyomulásához. A 4. raj pedig azért speciális, mert két géppuskás osztaggal rendelkezik, amik kellõ tûzerõt képesek biztosítani mind offenzíva támogatására, mind egy terület megtartásához, mind egy visszavonulás fedezéséhez. A szakasz parancsnokaként ismernünk kell a rajok támadásban és védekezésben való alkalmasságát, rajparancsnokként pedig osztagaink összetételét, hogy a szakasz szintû mûveletekbe hatékonyan kapcsolódhassunk be.
A Taktikai Képernyõ jobb oldalán látható, hogy kikkel vagyunk közvetlen kapcsolatban, látszanak a raj tagjai, a rajparancsnok, és a szakaszparancsnok. Az azonban sajnos nem látható, hogy az egyes osztagok összetétele és feltöltöttsége milyen, és hogy ténylgesen hol is helyezkednek el. A közvetlen közelünkben mozgó társak esetén nevük mögött látható, hogy melyik osztaghoz tartoznak, valamint az Áttekintõ Térképen zöld színnel látható valamennyi, a rajhoz tartozó társunk. A Taktikai Képernyõ és az Áttekintõ Térkép minél gyakrabban történõ használata, és az ott látottak értelmezése létfontosságú. Gyakran látni olyan gameplay videókat, ahol 15-20 percen keresztül az illetõnek eszébe sem jut használni ezeket, pedig sok probléa megelõzhetõ azzal, hogy nem dobálunk olyan helyekre gránátot, ahol hemzsegnek a kék és zöld pöttyök, nem adunk ki olyan parancsot a térkép legkeletibb részén elõrenyomuló rajnak, hogy a legnyugatibb részek felé vegye az irányt, és a sor folytatható. Az Áttekintõ Térkép alapértelmezés szerint az M billentyûvel érhetõ el, ami, valljuk be, nem a legkönnyebben elérhetõ, a Tab-ra (vagy bármilyen más, WASD közeli billentyûre) való átkonfigurálásával sokkal egyszerûbben hozzáférhetõ.
Rajparancsnokként lehetõségünk van arra, hogy mozgó újjáéledési pontként az erõsítés a közvetlen közelünkbe érkezzen a 25 másodperces hullámok végén. Támadásban és védekezésben is létfontosságú lehet, hogy a társak igenis használják ki annak a lehetõségét, hogy ne a többszáz méterrel a célterület mögött lévõ pontokról kelljen elõreloholni, hanem egybõl pozícióba kerülhessenek, ahol már a puszta jelenlétük is hozzájárulhat az adott terület megszerzéséhez, megtartásához. A géppuskások, sebezhetõségük folytán hasonló lehetõséget kínálnak a velük egy osztagban lévõ puskásoknak, szintén célszerû élni vele.
Koordináció, kommunkiáció, kooperáció. A csapatban történõ ténykedés három lényeges mozzanata, az élet bármely területén. A rutinosabb játékosok nyilvánvalóan tudják mi a dolguk, de többnyire maguk igyekeznek azt megoldani. Az újak számára nehézséget jelenthet, hogy a megfelelõ idõben a megfelelõ helyen legyenek. Ennek elõmozdítására szakasz szinten a szakaszparancsnok hivatott, aki az egyes rajok sajátosságainak figyelembe vételével dönt azok adott idõben és helyen történõ bevetésérõl. A rajparancsnokok a feladatot szintén az irányításuk alá tartozó osztagok lehetõségeihez mérten hajtják végre. A koordinációhoz rendelkezésre áll a Command Widget, aminek az eredményét a taktikai képernyõn láthatjuk, a kommunikációhoz pedig szakaszon vagy akár rajon belüli voice chat is, amit igencsak célszerû használni.
A valóságban, publikus szerveren ritkán adatik meg az a lehetõség, hogy olyanokkal játsszunk együtt, akik nemcsak, hogy tisztában vannak a fentiekkel, de adott esetben képesek ténylegesen csapatban játszani, a rájuk bízott szerepeket betölteni, és alávetni magukat az ad-hoc parancsnok utasításainak és a csapat érdekeinek. Gondoljatok csak bele, mi történne, ha a munkahelyeinken nem egy, hanem sok melós döntene úgy, hogy õt nem érdekli, ki a fõnök, vagy, hogy mit akar, vagy hogy a többiek mit csinálnak, õ bizony most inkább azt teszi, amihez kedve van. Nem hangzik túl életszerûen, mint ahogy a harctéren sincs helye kicsapongásoknak, hõsködésnek. A Red Orchestra 2 természetesen "csak" egy játék, és azért játszunk, hogy kikapcsolódjunk a napi szarrengeteget követõen. Nyilvánvalóan nem múlik rajta sem üzleti vagyon, sem emberélet, szerencsére. Ugyanakkor sokkal élvezhetõbb az, ha ez az alkalmi szakasszá összeálló 32 játékos egy irányba húzza a csapat szekerét, tapasztalatból mondom, még kikapni is óriási élmény, ha mindezt jól szervezett csapatként tesszük, egy még jobban szervezett csapattól.
továbbra is mocskosul felbasznak a RS mapok. az utóbbi napokban az volt az egyetlen emlékezetes, pozitív emlék, mikor végre egy ütõs amcsi csapatba kerültem, aztán volt egy tag, aki minden megnyert kör végén bejátszotta az AMERICA, FUCK YEAH!!!-t :DDD
Nem nagyon reagál rá senki, én végigolvastam és egyetértek
a kérdés mindenkihez szól, nem akarunk esetleg ilyen állandó, mondjuk minden héten azonos idõpontot kijelölni, hogy pl. csütörtök este 19:50-kor gyülekezõ, ellepünk egy szervert, és igyekszünk jól együtt játszani? akár HoS, akár RS témában. nyilván mindenkinek megvan a saját erõssége szerepkörökben, akár állandósult squadok is kialakulhatnak. régebben láttam, hogy voltak ilyen kezdeményezések, hogy "na akkor fél óra múlva játék?", de szerintem azért ennél ez egy picit bonyolultabb... :) csak egy ötlet
Én próbálkoztam, hogy itteni emberekkel összehozni játékot, meg is adtam a steam elérhetõségem, voltam fenn TS-en is amit megadtam de senki nem reagált rá. Ezek után vagy az van, hogy engem utálnak :D vagy szarnak az ilyenbe bele az emberek.
használjuk a meglévõ sg-s steam csoportot, vagy gyártsunk egy újat, egy olyat, amit tényleg aktívan fogunk használni, és amibõl látható, hány emberrel lehet számolni?
Üdvözletem! No most, hogy végre 2 év után eljutott a játszható szintre szeretett Red Orchestra 2-õnk mi is visszatérünk, egyelõre saját szerver nélkül. Amennyiben van kedvetek egy beteges társasággal lövöldözni gyertek fel a Ts-ünkre, valamint nézzetek szét a weboldalunkon.TS: egp.hu Szoba X-team,Keleti front. Weboldalunk:http://xteamclan.atw.hu/
Hol lehet a realistic szervereket megtalálni? A server browserben csak akció stílusúakat találtam.A realisticnak halálfej a jele ugye,olyat nem látok.Néhány oroszt sikerült lelõni,de 2 sajátot is,nem mindig könnyû hirtelen azonosítani a figurákat.
Server Browser-Filters-Play Style és ott Realistic
Így csinálom,de sötétszürkére áll a raelistic felirat,applyra is rányomtam. Továbbra is akció szervereket mutat csak,nincs koponyás jel egyiknél sem.
lehet, hogy furcsán fog hangzani a kérdés, de milyen honor levelen mozogsz? ha jól tudom, a Rising Storm-mal együtt érkezõ HoS frissítésbe belekerült, hogy talán level 15-ig el kell jutnod (RS és HoS külön-külön értendõ), hogy hozzáférhess a realism módú szerverekhez.
elvileg így is van mód rá, hogy csatlakozz realism szerverekhez, bár level 15-ig eljutni azért nem idõtétel, de szerintem a Steam saját szerverkeresõje* minden élõ szervert mutat, amihez csatlakozni is tudsz, viszont az kívülrõl nem derül ki, hogy mi realism és mi nem. biztosra nem mondanám, mert kipróbálni nem tudom, "elmúltam már 15".
Akkor ezért van,mert összesen 2X játszottam eddig,biztos,hogy nincs meg a szintem.37 ellenséget kilõttem 52 szer meg meghaltam.Szoknom kell még a játékot.Sejtettem,hogy valami szint teljesítés lehet az oka.
Na aki akar fegyvert fejleszteni itt a kiváló alkalom, tele vannak a szerverek 10-15 szintû szaladgáló fragekkel, kiváló lehetõség rajtuk gyakorolni a pisztolylövészetet :)
Hogy-hogy tudok rising storm palyakat jatszani,pedig meg se vettem?
Az egész úgy indult, hogy a Rising Storm ingyenes lesz azoknak akiknek megvan a RO2 Gold edition..mi is nagy bõszen megvettük, aztán késett 10 hónapot a rizs mód.Végül az lett belõle, hogy akinek megvan a RO2 az játszhat a Rizs móddal is, de csak rifleman kasztot választhat és nem fejlõdhet azon belül sem.
ez most valami mod? http://facepunch.com/showthread.php?t=1131143
ahogy látom, ez a RO2 modellek és textúrák átemelése egy másik játékba, ami viszont számomra nem derül ki, hogy melyik. van egy shot, ami talán a Brothers in Arms-ból való, talán oda...