Minden, az érintett azonosító tartományba esõ notebookot vissza cserélnek. Ha nem, akkor az elsõ hozzászóló mintájára fogyasztóvédelem. Miért is? Mert azért hibás, mert hibás. Egy bombát sem akkor kell jelenteni, ha már felrobbant. Hibás akkumulátor felrobbanthat, égési sérüléseket okozhat, a többi alkatrészt is károsíthatja.
gondolom megadják a szériaszám tartományt ami érintett és az alapján beazonosíthatod.. teljesen mindegy, hogy mikor vetted.. szerintem..
Nekem is pont ilyen akkum van és a cikkben lévõ linken a képekbõl beazonosítva rossz széria is. Namost ez elég szemétség, hogy 2007 augusztus és 2008 március között eladott notikról van szó csak (korrektebb lenne ha gyártott-ról volna szó), ugyanis én júniusban vettem az enyémet, dehát attól még, hogy több hónapot állt a raktárban ez még ugyanolyan hibás mint aki mondjuk 4 hónappal elõttem vett. Érdemes volna ezért intézkednem hogy igenis vegyék csak vissza vagy nem szerintetek?
Gondolom ezért adnak csak 90 napos garit rá papíron. Mikor meghalt az aksim 3 hónap után közölték nem cserélék ki.
Meg is mutatták a gari levélen 90 nap, 30 ezerért vehetek újat.
Sebaj, fogyasztó védelem, õk azt mondták amennyi ideig garis a laptop (azaz egy évig) addig köteles kicserélni rajta mindent. Alkatrészekre nem szabhat rövidebb idõt. Azt mondták ha nem cserélik ki, csak kérjem írásba, majd õk elintézik.
Felhívtam a HP, és elmondtam, hogy rossz az aksi. Megint a 90 napos szöveg. erre elmondtam a fogyasztó védelmes történetet, és elmondtam feljelentem õket, ha nem tartják a M.o. garancia törvényt. 2 percig félre tettek, aztán megmondták hová menjek. Azt mondták 10 nap múlva lesz aksi, mert rendelni kell. 2 nappal késõbb már csörögtek, hogy mehetek érte. Új aksi többet is bír egy órával :)