Jóó,de azt akkor nem "részletre" vetted:) Ennek ez a lényege..mert nem sok embernek van ennyi pénze ilyenre egyben. Mondjuk nem tudom heti 3000-et mennyivel könnyebb kiadni :D Nekünk is csak itt áll a ferrari a fiókban,olajat,benzint még nem látott,kasztni sincs kivágva meg lefestve...ugyanis csak ez a 3 dolog lenne megint vagy egy 20as,és akkor arról ne is beszéljünk,hogy innentõl lehetne örökké tankolni tankolni tankolni Inkább el kéne adni a picsába és venni belõle egy TREK biciklit
valamiért a linkre kattintva nem nyilik meg az oldal ezért inkább irjátok be: amg-mercedes.atw.hu
Sziasztok! Várok szeretettel a honlapomon ami kimondottan a mercedes számára készült.merci honlap
Üdv
na,nekem is megjött végre,az elsõ 3...szép nagy posztert is kaptam,pont jó lesz,eddig úgyis egyedül árválkodott a szoba egyik sarkában a hatalmas F50 poszter,hiába a 2004-es 911 GT2 sokkal kisebb...de most végre jól fog kinézni(csak a san andreas térképet kéne már leszedni
x ker, modellcentrum pálya. keresztúri úton van, 1-2 honapja épült, on és off road pályával egy helyen. keress rá gugliban, érdemes megnézni. nekem rengeteget segítettek már az elsõ kintlétemkkor is, pedig sosem mentem még pályán, a kocsi is szarul volt beállitva, de mostmár pöpec:)
A ferkás topikba anno sok képet tettem a moci összerakásárol, viszont azt sem az elején. mellesleg ez nem egy annyira exkluziv cucc lesz, viszont bika, és használható, nem csak nézegetni való. Emellett ez a hobbi nem a forumokon zajlik hanem pl a modellcentrum uj kitûnõ pályáján, ahol én is köröztem a fazeremmel:)
Nem,csak miután nem veszem az újságot,kiváncsi lennék mi van benne:) Meg azért a topikot is feldobná,ha lehetne látni vmennyire azt,ami az egész témája:P Ha megnézed a ferraris topikot ott csomószor volt kép
az elõzõben nem jelent meg alink, nem megy ez nekem:)
Ime, itt van, melyik rész pontosan mit is tartalmaz... Ha nagyon belelendülök, lehet csinálok egy weblapot, ahol bemutatom, mi hogy megy... De ez még nem biztos, meg kb õsz lesz, mire lesz értelme nekiállni...
Képeket nincs kedved tenni?Hogy milyen alkatrészeket kaptál eddig,meg mondjuk ha van valami érdekes az újságban
Veszem, veszem, de 2 szám után sokat egyenlõre nem sokat lehet kezdeni vele.. majd ha lesz egy halom szám, nekiállok összerakni. Addig meg csak várni, várni, várni... Esetleg gondolkodok rajt, hogy ebayrõl nekiállok összeszedni... NJémeteknél már 40 szám körül járnak..
Na akkor elmondom az alapösszetételt: Metanol( metil-alkohol), kenésnek ricinus olaj, nitro-metán égésgyorsítónak. Ez az összetétel az alap üzemanyag, de léteznek más adalékok is. A %-os üzemanyagjelzés az azt jelenti, hogy hány százalékban van benne nitro. De vigyázni kell mert minél több van a nitroból, nem feltétlenül jelenti azt hogy az a legjobb. Pl: A sok nitro csökkenti a motor élettartamát, szerintem a legideálisabb üzemanyag az 16%-os.
Ha esetleg nem ismernétek a METABOND-ot, mint fémfelület nemesítõt, ajánlom hogy szerezzetek be valahonnan. (elég drága dolog de hatásos) Néha bele kell fújni vagy cseppenteni a motorba, izzítás nélkül kicsit megjáratni, hogy mindenhová eljusson, fõleg a dugó és hüvelyhez. Ez a cucc tartósítja a motort.
Autóba benzines pl a Baja (1:5-ös m.arányú), szép, de bazi drága............
szerintem egy deka alkohol, és benzin sincs benne:D
engem is jobban vonz a berregõs:) de most így kezdésnek elektromos.régen kereszttesóm ta-01-ével rengeteget toltuk és mókoltunk vele estéket.ennyi tapasztalatom van a témában:) a tt-01 is pont ezért vonz mivel építõkészlet és kezdésnek tökéletes
nekem kicsit lógott alapból a teleszkóp...ekkor döntöttem úgy hogy inkább tt-01 ami bírja a terepet és ki tudom használni.ezt a dögöt ki se tudnám használni
hát, annyit tudok mondani, hogy a ferkát félig csináltam, de megbántam. ennek utánaolvastam, kérdezõsködtem, és végül kiderült, hogy nem akkora átbaszás mint a ferrari volt.szimpatikus gép lesz ez, elég brutális is, addigra megtanulok a mostani 1:10-essel menni, közben meg ezt összepakolom.
az elsõ számban van egy felni, illetve egy lengéscsillapítónak az összes alkatrésze, kivéve a belevaló olajat. az újság felépítése egyezik a ferkájéval:dtm történet, mercedes történet, modellezés, összeszerelés
Igen ez lesz az elsõ modellem, mivel csináltam már ilyen alkatrészeket (persze fusiban!:D ) tudom hogy miket és hogyan lehet. Majdnem az összes mûanyag alkatrészt ki lehet benne cserélni értem én az alvázra a felfüggesztés elemeire, a kerékagyra. Egy debreceni modellezõcsoport pár tagjának csináltam ilyesmiket mert ezek könnyen eltörnek. Ezzel a mercivel kapcsolatban még nem döntöttem de valószínû igen lesz rá a válaszom!:D Majd jelentkezem hogy mik a tapasztalataim ezzel kapcsolatban!
A modellek világában nem igazán észlelhetõ értékcsökkenés. Legfeljebb akkor lesz olcsóbb minden, ha az euró csökken. Egy 1/8-as onroad modellt nem igazán kapsz újonnan 120-140000 ft alatt. Megéri megvenni ha nincs az embernek ennyi pénze egyben, és úgy gondolom a mai világban (Magyarország) egy darabig nem is lesz............. Ez az elsõ modelled lesz?? Ne éld bele Magad az alkatrész gyártásba, mert nem igen van olyan cucc benne amit lehetne csinálni cnc-vel. Hirtelen csak az alváz jut eszembe. De mivel te foglalkozol ilyesmivel, majd jobban tudod......
Sziasztok!
Én is elgondolkoztam rajta, hogy belevágok elég kecsegtetõ hogy egy normális versenyautód van így részletfizetési lehetõséggel, jelen pillanatba mivel apuka vagyok így nem tudnék ennyit belefektetni egy szórakozásért! Most jöhet a fekete leves! A gépet 20hónap alatt rakod össze, mindig csak 2 hetente küldenek 2 lapszámot összesen 80 lapszám van. Elgondolkodtam rajta hogy tényleg megéri e hogy mennyire lesz érték csökkent a kocsi a végére... Nektek errõl mi a véleményetek? Egyébként az utolsó lehetõség megrendelni a lapszámot 17.-e ha utána rendeled meg az elsõ számtól az utánrendelésnek minõsül ami lapszámonként a 2400 helyett 3000! Számomra még azért kecsegtetõ mert cnc gépkezelõ vagyok így a mûanyag alkatrészeket kapásból alumíniumból meg tudom csinálni!:D
Sziasztok!
Én úgy gondolom hogy megéri megvenni így 1,5 évre, mert modellboltban egy ilyen 1/8-as modell 140000. Aki nem tud egyszerre kifizetni ekkora összeget, és nagyon szeretne ilyen modellt, akkor ez nem olyan rossz választás. Ennyivel többe kerül ez a fajta kivitelezés (50 forinttal).
Én végigjátszottam a Ferrarit, nem gyors a sok áttételezés miatt, de forgatni jól lehet, fõleg vizes betonon!!! Ha gyorsabban akarsz menni vele, akkor ne kanyarodj ,mert kitolja a seggét.................
Szóval ismételek, kell valami gyorsabb. A két seb.fokozattal és a 28-as motorral elég szépen fog sederni!
na túl vagyok az elsõ számon.de nem voltam elragadtatva tõle én se:)inkább negyedébõl összerakom a lanciát,az is építõkészlet szóval én rakom össze és legalább tudom gyengébb terepen is használni
Nem arról van szó...csak azért az fura,hogy elvileg kyosho az autó minden porcikája,de hazai forgalmazó pl nem ismert rá,hogy az alváz az lenne..
Azért szerintem elõtte olvasgasd át itt a kommenteket,ebben a fórumban szakértõk vesézik ki a dolgot,tõlük több okosságot fogsz hallani
Ez pl felettébb érdekes: "Egy másik fórumban a magyar Kyosho forgalmazó mondta el hogy a fellelhetõ fotók szerint nem tudták beazonosítani az alváz típusát."
És az ugyanazt tudja/tartalmazza,mint amit az újsággal részletekben kapunk meg? Mert akkor szerintem egyáltalán nem lehúzós ez az újság dolog,inkább egy nagyon jó "részletfizetési" lehetõség azoknak,akik amúgy nem engedhetnék meg maguknak,hogy ilyet vegyenek